abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2011 @ 14:34:03 #51
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91114434
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:25 schreef Octagon het volgende:

[..]

Misschien is mijn post niet duidelijk genoeg... ik zou ook niet minder energie in het "vechten voor de relatie" gestoken hebben hoor. Ik weet dat ik er alles aan gedaan heb

The true measure of a man is how he treats someone who can do him absolutely no good.
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91114472
@Octagon:
Nou ja...en om maar even door te blijven miemelen....of het nu echt zo'n goede zaak is dat het contact verbroken is?
Achteraf natuurlijk wel. Het heeft er met "sommige karakters" ook wel alle schijn van dat het soms niet meer om de inhoud gaat maar om een welles-nietes.
Ik kan alleen spreken voor mijn ex; maar als er iemand koppig, eigenwijs en onredelijk kon zijn. Gelukkig heb ik daar in de relatie zelf weinig van gemerkt. Maar nu is die focus wel geheel op mij komen te liggen en kan ik dus geen goed meer doen. Dat is die muur die pas zichtbaar werd achteraf.
(maar of dat contact verbreken nu zo'n goede zaak is?...miemel miemel........ ;) )
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91114532
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:34 schreef ennudan het volgende:

[..]

The true measure of a man is how he treats someone who can do him absolutely no good.
Yeah! I feel great! Thnxs ennudan! (als je een vrouw was zou ik je spontaan gaan kussen maar dat zou direct weer vraagtekens oproepen op dit draadje! :+ )
Strek je eens uit !
  maandag 10 januari 2011 @ 14:38:16 #54
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91114614
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:36 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Yeah! I feel great! Thnxs ennudan! (als je een vrouw was zou ik je spontaan gaan kussen maar dat zou direct weer vraagtekens oproepen op dit draadje! :+ )
Doe maar bier!!!!!!!!!!!!

En ik loop al een tijdje met die quote in mijn hoofd rond.... eigenwaarde is het belangrijkst!!!
Deze is overigens ook een F Gump waard:

Never break for somebody who won't even bend for you!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91115578
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef ennudan het volgende:

[..]

Doe maar bier!!!!!!!!!!!!

En ik loop al een tijdje met die quote in mijn hoofd rond.... eigenwaarde is het belangrijkst!!!
Deze is overigens ook een F Gump waard:

Never break for somebody who won't even bend for you!
Dat vind ik een hele goede en toepasselijke. Ik weet niet of jullie mijn topic gezien hebben maar die is heel erg toepasselijk in mijn situatie.
pi_91116462
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Octagon:
Nou ja...en om maar even door te blijven miemelen....of het nu echt zo'n goede zaak is dat het contact verbroken is?
Achteraf natuurlijk wel. Het heeft er met "sommige karakters" ook wel alle schijn van dat het soms niet meer om de inhoud gaat maar om een welles-nietes.
Ik kan alleen spreken voor mijn ex; maar als er iemand koppig, eigenwijs en onredelijk kon zijn. Gelukkig heb ik daar in de relatie zelf weinig van gemerkt. Maar nu is die focus wel geheel op mij komen te liggen en kan ik dus geen goed meer doen. Dat is die muur die pas zichtbaar werd achteraf.
(maar of dat contact verbreken nu zo'n goede zaak is?...miemel miemel........ ;) )
Ik kan natuurlijk enkel voor mezelf spreken : in mijn geval is het goed dat het contact verbroken is (ook al omdat ik niet wil weten hoe goed zij zich wel niet voelt in haar nieuwe relatie :) ).
Ik heb het gevoel dat de bal bij haar ligt - en, zoals ik het vermoed (al breek ik er mijn hoofd niet over), gaat die bij haar blijven liggen... ze heeft nu meer als 2 weken geleden gezegd dat we "misschien IRL nog iets konden bespreken als ik me weer beter voelde", aangezien ik me niet geroepen voel om haar te gaan vertellen hoe ik me nu voel... <de rest kun je wel zelf invullen>

Ook ik heb na de relatie een andere vrouw leren kennen als de vrouw waarmee ik 5 intense maanden had beleefd. Ook zij stelde zich (in mijn ogen) koppig, onredelijk en onlogisch op. De muur die zij optrok, werd hoger naarmate ik me meer probeerde te verantwoorden.

Maar -zijnoot- als ze me morgen contacteert en wil zien, dan zal ik haar zien. En ik weet niet, zoals hierboven ergens gezegd, of dat voor een terugval gaat zorgen of niet (in het verleden is al gebleken dat zo'n ontmoeting voor totale closure kan zorgen :)).
Ik denk dat ik al redelijk klaar ben met haar... of zou dat mijn rationele "ik" aan het woord zijn ? Ik kan me voor mezelf niet veroorloven om nog véél langer (3 maand en een week) bezig te zijn met een relatie die amper 5 maand geduurd heeft. Ook al omdat zij al doorgegaan is met haar leven - al heb ik het gevoel dat ze mij aan het lijntje gehouden heeft tijdens haar verwerkingsproces - waardoor het voor mij eigenlijk nog maar minder als een maand duidelijk is dat er geen hoop meer is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Octagon op 10-01-2011 15:27:16 ]
pi_91116654
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat vind ik een hele goede en toepasselijke. Ik weet niet of jullie mijn topic gezien hebben maar die is heel erg toepasselijk in mijn situatie.
Ik heb je topic niet gezien - wel de openingspost gelezen. Geen prettige situatie, 'k hoop dat je geen gevoelens had/hebt voor die scharrel.
  maandag 10 januari 2011 @ 15:27:42 #58
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91116758
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Valt een beetje in de categorie: doe wat je wilt lullen doen ze toch...

Ik zou me er niet te druk over proberen te maken en afstand nemen
pi_91118617
Zo, ik kan niet meer terug, heb een mailtje verzonden. Ik ben heel benieuwd óf, en wat ik er op terug krijg. Ik verwacht een positieve reactie. Nogmaals, niet iets waarmee het weer goed komt, maar waarmee de lucht geklaard is (als dat nodig zou zijn). Het verlost me wel van het schuldgevoel.

Wel frappant om te lezen dat iedereen zo z'n eigen mening over wel/geen contact hebben heeft, maar dat velen het ook lastig vinden om geen contact meer te hebben, hoewel ze wel denken dat het beter is.
  maandag 10 januari 2011 @ 16:13:44 #60
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91118824
Mr Myst ben heel benieuwd wat ze gaat zeggen...
Tja wel geen contact.... op een bepaald moment wordt die keuze vaak voor je gemaakt...(zoals bij meerdere hier)
pi_91119374
In mijn geval heb ik de keuze zelf gemaakt, maar ik vind het heel dubbel. Geen contact vind ik toch ook wel moeilijk. Misschien moet ik eerst nog een paar keer keihard op m'n bek gaan?
Ik ben nu wel nerveus of ik iets hoor, alhoewel ik écht geen hoop heb. Ik hoop wel dat het iets met haar doet. Dat ze het waardeert, dat ze het fijn vindt. En ze is ook echt niet iemand die er boos om zou worden.

Afwachten... Op zich ben ik wel opgelucht dat ik het heb gedaan, maar nogmaals, wel gespannen naar het antwoord.
pi_91119445
@ennudan: en daar heb je - per ongeluk? :) - weer een belangrijke opmerking te pakken:

Velen van ons LIJKEN in de situatie te zitten waarin keuzes voor je worden gemaakt. Zodra je voldoende los bent van je ex ga je die keuzes weer ZELF maken....

De snelheid waarmee je je dat realiseert verschilt van persoon tot persoon en natuurlijk ook per complixiteit van de situatie.

Owja; kwam nog een leuke uitspraak tegen over verdriet en de duur van de relatie. De lengte van de relatie schijnt daar weinig tot niets mee te maken te hebben. Wel hoe de relatie het laatste jaar tot half jaar in elkaar heeft gezeten. Heb je bijv. een relatie van een half jaar gehad en die was super, dan kun je veel meer verdriet e.d. hebben dan iemand die een relatie verbreekt van 15jr waarvan het laatste jaar bagger was.
Als ik dat zo eens doordenk eigenlijk ook best logisch.
Strek je eens uit !
pi_91119533
Tip Myst verwacht het ergste dus zoals geen reactie, dan valt het maar alleen maar mee.
En dat jezelf geprobeerd heb en daar ook trots op mag wezen , wat zij er mee doet is aan haar.
pi_91120319
Wat ik verwacht, is hoe ze in elkaar steekt. Dus een 'positieve' reactie in de zin van: 'Fijn dat je me mailt, dat waardeer ik, met mij gaat 't goed, ditjes en datjes, zus en zo, hoe gaat het met jou?'

Ik verwacht niet dat ze er boos om wordt, ik verwacht zeker bericht terug. Maar als ik dat niet krijg? Tja, dan is het maar niet anders. En dan heb je helemaal gelijk, ik heb het geprobeerd, en ik heb voor mijn gevoel het beste gedaan, want ik ben mijn schuldgevoel kwijt.

Natuurlijk ben ik nu verwachtingsvol, maar ik ben realistisch genoeg om geen hoop te krijgen. Dan kan het namelijk alleen maar meevallen als ze straks hier huilend voor de deur in mijn armen wil springen, toch? ;)
pi_91120489
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:25 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik heb je topic niet gezien - wel de openingspost gelezen. Geen prettige situatie, 'k hoop dat je geen gevoelens had/hebt voor die scharrel.
Had ik dus wel, was een 3 jaar durige scharrel, maar hoe die nu reageert is wel een beetje een afknapper. Ik reken er nu ook maar op dat het over is en heb verder geen verwachtingen meer wat hem betreft, dan kan het alleen maar meevallen als die zich onverwacht van een goede kant laat zien.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:21:48 #66
189961 ex
aperture science
pi_91122219
Pff, ik heb me zaterdag toch een leuke date :), ben nu al zenuachtig!
The cake is a lie!
  maandag 10 januari 2011 @ 17:32:25 #67
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91122678
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:33 schreef ex het volgende:
En goh Neo, die zagen wij natuurlijk compleet niet aankomen...

:').

Kom op man, ze heeft je nu al zoveel steken onder water geven. Als een meiske ooit tegen mij zegt, "ik ga aangifte doen" dan lach ik haar echt in haar gezicht uit en kan ze de tering krijgen.

Jij probeert er nog serieus vrienden mee te zijn.. Wat had je zelf verwacht? Ze klinkt behoorlijk labiel, ruzie met haar ouders, op zoek naar een tijdelijke woning, bij een ex gaan wonen.. enz.

Run away as fast as you can :).
Tja, het verbaast mij ook dat ie aan de ene kant roept dat het zo geweldig goed gaat maar aan de andere kant nog steeds geforceerd vriendjes wil zijn met die gekke meid en al flipt van een nietszeggend facebookberichtje. Dan hou je jezelf toch een beetje voor de gek. Het is wel duidelijk dat Neo doodsbang is dat die ex haar weer inpalmt nu ze weer bij elkaar inwonen en hij nog steeds hoop heeft op een nieuwe kans.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91125269
Ik heb bericht terug. Precies wat ik verwachtte. Ze waardeert het contact, wil af en toe via de mail wel contact onderhouden. Ze probeert haar rust te vinden, denkt veel na.
Ze staat wel achter haar beslissing. Iets waar ik het niet over gehad heb, maar ik heb een ongelofelijk domme lul van een oom die meent een sms'je te moeten sturen naar haar, waarin hij haar vraagt eens goed na te denken over ons, want dat we het samen zo goed hadden.

Ik ben daar zo kwaad om! Ik heb hem zo gezegd niets te doen, en dan neemt hij na 7 weken toch contact op. Gelukkig weet hij niet alles wat zich heeft afgespeeld, want daarvoor nam ik hem niet genoeg in vertrouwen. Hij weet wel hoe moeilijk ik het ermee heb, maar hij had zich daar nooit mee mogen bemoeien. Gelukkig gaf mijn ex ook meteen aan dat ze wist dat ik daar niet achter zat.

Ik heb haar meteen teruggemaild. Gezegd dat ik daar niet achter zat, zoiets zou ik nooit, maar dan ook nooit doen! Ze vroeg hoe het met me ging, dus ik heb haar het hele verhaal verteld. Dat mag ze best weten, ze vroeg er immers zelf naar, en of ik het al een beetje kon accepteren.
Wel duidelijk geweest dat wat ik schreef mijn gevoel is op dit moment, en hoe het ging, en dat dat geenszins een verwijt richting haar was.

Hoop dat het goed komt heb ik niet. Ben wel benieuwd wat ze hier op te zeggen heeft, en wat ze wil. Of ze nu het contact echt wil verbreken (omdat ze het niet aan kan, hoe ik me voel), of dat ze juist meer contact zou willen. In beide gevallen zou ik het respecteren. Ik hoop dat we op dezelfde voet verder kunnen gaan, of dat ze meer contact zou willen, om beter te weten hoe het gaat. Niet uit de hoop dat het goed komt.
Verbreken zou ik erg jammer vinden.
pi_91125522
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:21 schreef ex het volgende:
Pff, ik heb me zaterdag toch een leuke date :), ben nu al zenuachtig!
Vertel? ;)
Strek je eens uit !
  maandag 10 januari 2011 @ 18:41:58 #70
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91125624
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:34 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik heb bericht terug. Precies wat ik verwachtte. Ze waardeert het contact, wil af en toe via de mail wel contact onderhouden. Ze probeert haar rust te vinden, denkt veel na.
Ze staat wel achter haar beslissing. Iets waar ik het niet over gehad heb, maar ik heb een ongelofelijk domme lul van een oom die meent een sms'je te moeten sturen naar haar, waarin hij haar vraagt eens goed na te denken over ons, want dat we het samen zo goed hadden.

Ik ben daar zo kwaad om! Ik heb hem zo gezegd niets te doen, en dan neemt hij na 7 weken toch contact op. Gelukkig weet hij niet alles wat zich heeft afgespeeld, want daarvoor nam ik hem niet genoeg in vertrouwen. Hij weet wel hoe moeilijk ik het ermee heb, maar hij had zich daar nooit mee mogen bemoeien. Gelukkig gaf mijn ex ook meteen aan dat ze wist dat ik daar niet achter zat.

Ik heb haar meteen teruggemaild. Gezegd dat ik daar niet achter zat, zoiets zou ik nooit, maar dan ook nooit doen! Ze vroeg hoe het met me ging, dus ik heb haar het hele verhaal verteld. Dat mag ze best weten, ze vroeg er immers zelf naar, en of ik het al een beetje kon accepteren.
Wel duidelijk geweest dat wat ik schreef mijn gevoel is op dit moment, en hoe het ging, en dat dat geenszins een verwijt richting haar was.

Hoop dat het goed komt heb ik niet. Ben wel benieuwd wat ze hier op te zeggen heeft, en wat ze wil. Of ze nu het contact echt wil verbreken (omdat ze het niet aan kan, hoe ik me voel), of dat ze juist meer contact zou willen. In beide gevallen zou ik het respecteren. Ik hoop dat we op dezelfde voet verder kunnen gaan, of dat ze meer contact zou willen, om beter te weten hoe het gaat. Niet uit de hoop dat het goed komt.
Mag ik je vriendelijk verzoeken om het antwoord van formerjellybean in het vorige topic over vriendschap met je ex nog eens door te lezen?

De kunst van het loslaten van je ex # 144 - Alles komt goed!
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 10 januari 2011 @ 18:42:08 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91125634
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:34 schreef Mr.Myst het volgende:

Maar is misschien - of eigenlijk weet ik het wel zeker - wel beter voor jou, want dit gaat niet goed zo, dat weet je zelf ook wel. Waarom doe je geen serieuze poging haar uit je hoofd te zetten / voor langere tijd met rust te laten en je op andere dingen (werk!) te concentreren? :). Op dit moment ben je misschien heel blij met elke vorm van contact, maar op den duur is dat niet meer genoeg en zul je haar toch terug willen. Been there, done that :).

* Viking84 gaat weer in lurkstand.
Niet meer actief op Fok!
pi_91126023
Over en weer kwaad gesmst:
Ik: ow, dus dit is de dank voor alles wat ik voor je heb gedaan? En vergeet je niet wat hij je allemaal voor ellende heeft gebracht? Je hebt meerdere malen gezegd dat je op korte termijn geen relatie zou beginnen en je hebt expliciet gezegd nooit bij hem terug te gaan. Je bent me gewoon aan het voorliegen.
Zij: En alle dingen die jij hebt veroorzaakt? En alle bijbehorende ellende? Ik heb je niet voorgeloge, waarom zou ik? Je bent heus niet meer zo belangrijk. <- (auw)
Ik:Je hebt me zeker wel voorgelogen.. Je zou nooit bij hem teruggaan, of wil je zeggen dat je facebook status niet op hem slaat? Daarbij heb ik tig keer zoveel voor jou gedaan dan andersom.. Beetje blijk voor waardering mag wel. Die kneus kan alles bij je flikken en mij knal je bij elk klein ding aan de kant.

-geen reactie-

Ik: Luister, dit is niet de manier om dingen aan te pakken, maar ik vraag me echt af wat ik nou met jou moet.. Ik kan nooit van jouw woorden aan, maar ik blijf er wel telkens aan vasthouden.. Ga eens na hoe dat nou voor mij is. Steeds doe ik m'n uiterste best om alles in goede banen te leiden, maar hoe hou ik dit vol als je het me steeds zo moeilijk maakt? Denk alsjeblieft verder dan alleen jezelf. No offense.. denk er eens over na.
Zij: Kun je me met rust laten?
Ik: Wat jij wilt.. Ik heb m'n best gedaan, wil alleen m';n afspraken van vorige week nakomen. Succes en tot zaterdag.
Zij: Ik mail je nog wel.

Goed... Op facebook zit ze complete verhalen te typen tegen iedereen maar ik heb nog geen mail ontvangen. Vorige week ging zo goed en nu verneukt ze het gewoon alweer... waar doe ik dit nog voor? Ik weet het niet...
Ik zie wel dat ze vrijdag iets leuks heeft gedaan met die ex en dat ze beweert dat vanaf die dag haar 'nieuwjaar' is begonnen :r

Bah... puur onrecht als je ziet wat ik allemaal voor d'r heb gedaan :r
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 10 januari 2011 @ 18:51:30 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91126090
Gezellig, Neo! ^O^. Wie heeft nu het meest last van jouw boosheid, jij of zij?
Niet meer actief op Fok!
pi_91126154
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:51 schreef Viking84 het volgende:
Gezellig, Neo! ^O^. Wie heeft nu het meest last van jouw boosheid, jij of zij?
Ik. En ik doe er niks aan... pure machteloosheid en onrechtvaardigheid tegenover mij...
Ik ben mans genoeg om te zeggen dat mijn benadering naar haar fout was, maar daat wilt ze niet eens op in gaan. Ben benieuwd wanneer die mail gaat verschijnen. Zaterdag zie ik haar met onze gedeelde vriendengroep. Ik zal ze van tevoren even inlichten, want zij praat niet meer met ze sinds hij bij die kneus is.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91126161
Neo Mullen newsflash het is uit, ze is een vrije vrouw, en is je geen uitleg verschuldigd en ook geen mail. Je ziet zelf toch ook dat dit nutteloos is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')