The true measure of a man is how he treats someone who can do him absolutely no good.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:25 schreef Octagon het volgende:
[..]
Misschien is mijn post niet duidelijk genoeg... ik zou ook niet minder energie in het "vechten voor de relatie" gestoken hebben hoor. Ik weet dat ik er alles aan gedaan heb
Yeah! I feel great! Thnxs ennudan! (als je een vrouw was zou ik je spontaan gaan kussen maar dat zou direct weer vraagtekens oproepen op dit draadje!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:34 schreef ennudan het volgende:
[..]
The true measure of a man is how he treats someone who can do him absolutely no good.
Doe maar bier!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Yeah! I feel great! Thnxs ennudan! (als je een vrouw was zou ik je spontaan gaan kussen maar dat zou direct weer vraagtekens oproepen op dit draadje!)
Dat vind ik een hele goede en toepasselijke. Ik weet niet of jullie mijn topic gezien hebben maar die is heel erg toepasselijk in mijn situatie.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef ennudan het volgende:
[..]
Doe maar bier!!!!!!!!!!!!
En ik loop al een tijdje met die quote in mijn hoofd rond.... eigenwaarde is het belangrijkst!!!
Deze is overigens ook een F Gump waard:
Never break for somebody who won't even bend for you!
Ik kan natuurlijk enkel voor mezelf spreken : in mijn geval is het goed dat het contact verbroken is (ook al omdat ik niet wil weten hoe goed zij zich wel niet voelt in haar nieuwe relatiequote:Op maandag 10 januari 2011 14:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Octagon:
Nou ja...en om maar even door te blijven miemelen....of het nu echt zo'n goede zaak is dat het contact verbroken is?
Achteraf natuurlijk wel. Het heeft er met "sommige karakters" ook wel alle schijn van dat het soms niet meer om de inhoud gaat maar om een welles-nietes.
Ik kan alleen spreken voor mijn ex; maar als er iemand koppig, eigenwijs en onredelijk kon zijn. Gelukkig heb ik daar in de relatie zelf weinig van gemerkt. Maar nu is die focus wel geheel op mij komen te liggen en kan ik dus geen goed meer doen. Dat is die muur die pas zichtbaar werd achteraf.
(maar of dat contact verbreken nu zo'n goede zaak is?...miemel miemel........)
Ik heb je topic niet gezien - wel de openingspost gelezen. Geen prettige situatie, 'k hoop dat je geen gevoelens had/hebt voor die scharrel.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele goede en toepasselijke. Ik weet niet of jullie mijn topic gezien hebben maar die is heel erg toepasselijk in mijn situatie.
Valt een beetje in de categorie: doe wat je wilt lullen doen ze toch...quote:Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele goede en toepasselijke. Ik weet niet of jullie mijn topic gezien hebben maar die is heel erg toepasselijk in mijn situatie.
Had ik dus wel, was een 3 jaar durige scharrel, maar hoe die nu reageert is wel een beetje een afknapper. Ik reken er nu ook maar op dat het over is en heb verder geen verwachtingen meer wat hem betreft, dan kan het alleen maar meevallen als die zich onverwacht van een goede kant laat zien.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:25 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik heb je topic niet gezien - wel de openingspost gelezen. Geen prettige situatie, 'k hoop dat je geen gevoelens had/hebt voor die scharrel.
Tja, het verbaast mij ook dat ie aan de ene kant roept dat het zo geweldig goed gaat maar aan de andere kant nog steeds geforceerd vriendjes wil zijn met die gekke meid en al flipt van een nietszeggend facebookberichtje. Dan hou je jezelf toch een beetje voor de gek. Het is wel duidelijk dat Neo doodsbang is dat die ex haar weer inpalmt nu ze weer bij elkaar inwonen en hij nog steeds hoop heeft op een nieuwe kans.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:33 schreef ex het volgende:
En goh Neo, die zagen wij natuurlijk compleet niet aankomen....
Kom op man, ze heeft je nu al zoveel steken onder water geven. Als een meiske ooit tegen mij zegt, "ik ga aangifte doen" dan lach ik haar echt in haar gezicht uit en kan ze de tering krijgen.
Jij probeert er nog serieus vrienden mee te zijn.. Wat had je zelf verwacht? Ze klinkt behoorlijk labiel, ruzie met haar ouders, op zoek naar een tijdelijke woning, bij een ex gaan wonen.. enz.
Run away as fast as you can.
Vertel?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:21 schreef ex het volgende:
Pff, ik heb me zaterdag toch een leuke date, ben nu al zenuachtig!
Mag ik je vriendelijk verzoeken om het antwoord van formerjellybean in het vorige topic over vriendschap met je ex nog eens door te lezen?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:34 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik heb bericht terug. Precies wat ik verwachtte. Ze waardeert het contact, wil af en toe via de mail wel contact onderhouden. Ze probeert haar rust te vinden, denkt veel na.
Ze staat wel achter haar beslissing. Iets waar ik het niet over gehad heb, maar ik heb een ongelofelijk domme lul van een oom die meent een sms'je te moeten sturen naar haar, waarin hij haar vraagt eens goed na te denken over ons, want dat we het samen zo goed hadden.
Ik ben daar zo kwaad om! Ik heb hem zo gezegd niets te doen, en dan neemt hij na 7 weken toch contact op. Gelukkig weet hij niet alles wat zich heeft afgespeeld, want daarvoor nam ik hem niet genoeg in vertrouwen. Hij weet wel hoe moeilijk ik het ermee heb, maar hij had zich daar nooit mee mogen bemoeien. Gelukkig gaf mijn ex ook meteen aan dat ze wist dat ik daar niet achter zat.
Ik heb haar meteen teruggemaild. Gezegd dat ik daar niet achter zat, zoiets zou ik nooit, maar dan ook nooit doen! Ze vroeg hoe het met me ging, dus ik heb haar het hele verhaal verteld. Dat mag ze best weten, ze vroeg er immers zelf naar, en of ik het al een beetje kon accepteren.
Wel duidelijk geweest dat wat ik schreef mijn gevoel is op dit moment, en hoe het ging, en dat dat geenszins een verwijt richting haar was.
Hoop dat het goed komt heb ik niet. Ben wel benieuwd wat ze hier op te zeggen heeft, en wat ze wil. Of ze nu het contact echt wil verbreken (omdat ze het niet aan kan, hoe ik me voel), of dat ze juist meer contact zou willen. In beide gevallen zou ik het respecteren. Ik hoop dat we op dezelfde voet verder kunnen gaan, of dat ze meer contact zou willen, om beter te weten hoe het gaat. Niet uit de hoop dat het goed komt.
Verbreken zou ik erg jammer vinden.
Maar is misschien - of eigenlijk weet ik het wel zeker - wel beter voor jou, want dit gaat niet goed zo, dat weet je zelf ook wel. Waarom doe je geen serieuze poging haar uit je hoofd te zetten / voor langere tijd met rust te laten en je op andere dingen (werk!) te concentreren?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:34 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik heb bericht terug. Precies wat ik verwachtte. Ze waardeert het contact, wil af en toe via de mail wel contact onderhouden. Ze probeert haar rust te vinden, denkt veel na.
Ze staat wel achter haar beslissing. Iets waar ik het niet over gehad heb, maar ik heb een ongelofelijk domme lul van een oom die meent een sms'je te moeten sturen naar haar, waarin hij haar vraagt eens goed na te denken over ons, want dat we het samen zo goed hadden.
Ik ben daar zo kwaad om! Ik heb hem zo gezegd niets te doen, en dan neemt hij na 7 weken toch contact op. Gelukkig weet hij niet alles wat zich heeft afgespeeld, want daarvoor nam ik hem niet genoeg in vertrouwen. Hij weet wel hoe moeilijk ik het ermee heb, maar hij had zich daar nooit mee mogen bemoeien. Gelukkig gaf mijn ex ook meteen aan dat ze wist dat ik daar niet achter zat.
Ik heb haar meteen teruggemaild. Gezegd dat ik daar niet achter zat, zoiets zou ik nooit, maar dan ook nooit doen! Ze vroeg hoe het met me ging, dus ik heb haar het hele verhaal verteld. Dat mag ze best weten, ze vroeg er immers zelf naar, en of ik het al een beetje kon accepteren.
Wel duidelijk geweest dat wat ik schreef mijn gevoel is op dit moment, en hoe het ging, en dat dat geenszins een verwijt richting haar was.
Hoop dat het goed komt heb ik niet. Ben wel benieuwd wat ze hier op te zeggen heeft, en wat ze wil. Of ze nu het contact echt wil verbreken (omdat ze het niet aan kan, hoe ik me voel), of dat ze juist meer contact zou willen. In beide gevallen zou ik het respecteren. Ik hoop dat we op dezelfde voet verder kunnen gaan, of dat ze meer contact zou willen, om beter te weten hoe het gaat. Niet uit de hoop dat het goed komt.
Verbreken zou ik erg jammer vinden.
Ik. En ik doe er niks aan... pure machteloosheid en onrechtvaardigheid tegenover mij...quote:Op maandag 10 januari 2011 18:51 schreef Viking84 het volgende:
Gezellig, Neo!. Wie heeft nu het meest last van jouw boosheid, jij of zij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |