abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91104590
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:13 schreef ennudan het volgende:
tja weet het nog even niet... hoe en wanneer.... ga er wel wat voor verzinnen... eerst maar eens ff kijken wat er allemaal staat en hoe we dat zo snel en makkelijk mogelijk weg krijgen...

Raar is het... dat iemand waar je 3 jaar alles mee deelt en die al die uitspraken doet ineens zo met je omgaat....gevoel weg etc kan ik allemaal wel begrijpen maar zeg dan gewoon waar het op staat..... dit is allemaal zo jammer
Je kan haar spullen ook bij haar op de stoep gaan deponeren... en evt. een begeleidend SMSje sturen ;)
pi_91104679
Nog wat smsjes over en weer. Weinig goeds. Wat een ongevoelig kutmens is het toch.. Die schijtex van haar heeft haar zoveel ellende gebracht en nu heeft die ......lijer een woning waar zij in mag wonen en nu is hij de held.. Ik tril momenteel gewoon van woede.. Moet zometeen maar eens opstaan voor m'n werk.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91104720
Trouwens ik denk dat jullie het vrienden blijven zinnetje iets te serieus nemen.
Met vrienden blijven bedoelen ze niet dat we een nieuwe vriendschap willen maar dat je gewoon normaal doet als je elkaar ziet en geen ruzie gaat maken.

Met vrienden blijven bedoelen we niet het is uit kom nu maar gezellig op de koffie om het zo te zeggen.
Het is een beleefdheidsvorm niets meer niets minder.
pi_91104743
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog wat smsjes over en weer. Weinig goeds. Wat een ongevoelig kutmens is het toch.. Die schijtex van haar heeft haar zoveel ellende gebracht en nu heeft die ......lijer een woning waar zij in mag wonen en nu is hij de held.. Ik tril momenteel gewoon van woede.. Moet zometeen maar eens opstaan voor m'n werk.
Je gaat je waarschijnlijk afvragen waarom je er nog energie insteekt ?
pi_91104757
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:43 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ik denk dat jullie het vrienden blijven zinnetje iets te serieus nemen.
Met vrienden blijven bedoelen ze niet dat we een nieuwe vriendschap willen maar dat je gewoon normaal doet als je elkaar ziet en geen ruzie gaat maken.

Met vrienden blijven bedoelen we niet het is uit kom nu maar gezellig op de koffie om het zo te zeggen.
Dit :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91104796
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:43 schreef formerjellybean het volgende:

Ben je de spreekbuis van "de vrouw" ? :D

Als je tegen mij zegt "We blijven vrienden.", dan heeft dat een aantal consequenties. Anders zeg je gewoon niks, en ga je elk je eigen weg. Dan wordt een ex een 'kennis', iets anders als een 'vriend'.
Beleefdheidsvormen werken niet op dat moment. Misschien moet "de vrouw" dat ook maar eens leren :P
pi_91104817
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Niet om onaardig te doen maar het is uit, ze is je geen verantwoording schuldig en zij gaat verder. Als het uit is hoef je niet overal je verantwoording af te leggen over met wie ze zou zijn.
Zij leeft het hare , jij het jouwe .
Des te eerder je daar bij neerlegt des te makkelijker je het jezelf maakt.
pi_91104951
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:47 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ben je de spreekbuis van "de vrouw" ? :D

Als je tegen mij zegt "We blijven vrienden.", dan heeft dat een aantal consequenties. Anders zeg je gewoon niks, en ga je elk je eigen weg. Dan wordt een ex een 'kennis', iets anders als een 'vriend'.
Beleefdheidsvormen werken niet op dat moment. Misschien moet "de vrouw" dat ook maar eens leren :P
Ik ben vrouw, maar om heel eerlijk te zijn jullie hebben soms gedachtens die niet helemaal logisch zijn, een vriendschap kan best met je ex als je allebei tijd heb genomen om het te verwerken en verder te gaan.
En denk dat dat het punt, sommige willen juist als het uit is vasthouden aan een ex en proberen vriendschap in de hoop dat het weer goed komt , en als dan blijkt dat degene verder dan zijn ze de gebeten hond.
Je kan geen vriendschap forceren, als de vriendschap er was dan komt die later heus wel terug, maar verwacht in het begin echt niet dat meiden verantwoording af gaan leggen als ze weer daten en verder gaan.
Dan ben je gewoon zelf met verkeerde ideeen de vriendschap ingegaan en niet helemaal eerlijk naar jezelf geweest.
pi_91105159
Klopt fjb, maar wat mijn ervaring is, is dat meiden dit gedrag vaak ook wel toelaten. Mijn ex deed allerlei toezeggingen voor vriendschap, en liet zelfs nog allerlei openingen tot een nieuwe relatie open.... Heb best lang achter haar aangelopen en al mijn eigenwaarde aan de kant gezet. Ik bleef haar maar vragen om af te spreken etc, tot voor mij op een gegeven moment de grens was bereikt..

Ik dacht ach, ze heeft zo vaak gezegd dat ze het heel leuk zou vinden om vrienden te blijven, dus ik stop nu met mijn pogingen ik hoor vast wel weer eens iets van haar.. Nou dat is dus niet meer gebeurd ( tot vorige week dan ) ...

Achteraf is het natuurlijk wel het beste, dat moet ik eerlijk toegeven. Vrienden blijven vlak na de relatie werkt sowiezo niet. Er is er altijd eentje die zich voor de gek houdt en hoopt dat het weer iets kan worden..

@ ennudan: gewoon ''schijt'' hebben joh! Wat kunnen die spullen van haar jou nu schelen? Sms gewoon vriendelijk maar resoluut dat je graag wilt dat ze haar zooi op komt halen, dat je ze wel even voor haar wilt bewaren totdat ze tijd heeft maar niet te lang want het staat in de weg :P
pi_91105360
Wow ik heb ontdekt dat Fok ongeveer de enigste "leuke" site is die niet geblokkeerd is op mijn werk! Dus kan nu lekker fokken, aangezien dat op mijn mobiel altijd zo lekker handig gaat!

Heb weer wat gemist!

Neo, schijt aan haar hebben, en doorgaan. Maar dat weet je al :)

Ennudan, ik zou wachten tot een rustig moment om haar te smsen, denk alleen wel dat het goed is als je snel van die spullen af bent, dan heb je namelijk niets meer om tegen aan te hikken. Weet niet of hij opzich zelf woont of wat dan ook, maar misschien kan je het afgeven op een moment dat zij er niet is. Of haar het gewoon op laten op een moment dat jij daarna snel af moet, zo voorkom je eigenaardige situaties. Zou verder niet reageren op dat ze niets wil drinken. Je hebt het gevraagd, zij zegt nee. En je moet verder, hoe lullig het ook is. Misschien heeft zij inderdaad een ander idee bij vriendschap.

Over vriendschap hebben met een ex. Als ik een relatie beeindig en ik zeg vrienden te willen blijven dan bedoel ik dat ook. Ik zal wel zeggen dat we misschien even wat afstand moeten bewaren en dat wanneer hij er aan toe is, het moet laten weten. Ik ben namelijk degene die het beeindigt, en hij degene die dan in mijn ogen het meeste te verwerken heeft. Ik denk dus dat dit wel verschilt Formerjellybean, per situatie.
Mijn ex zei ook vrienden te willen blijven, omdat hij me geweldig vond als persoon en nog veel om me gaf/en van me hield. Achteraf gezien weet ik niet meer wat ik van hem moet geloven hoor. Maar goed.. Totdat ik er zeker van was dat hij vreemd was gegaan. Heb ik nog "normaal" contact met hem gehad, maar wel steeds mijn gevoel aan hem verteld. Maar dit is gewoon heel afhankelijk per persoon. Ik heb daar denk ik gewoon minder moeite mee omdat ik best goed ben ik het blokkeren van mijn gevoel, ik wilde ook op dat moment vriendschap met hem houden. Ook al had ik na een telefoontje met hem weer een tergslag en was ik een uur aan het janken.
Wat ik er mee bedoel te zeggen. Je kunt niet zeggen dat iedereen het zelfde bedoelt met wat hij zegt. En je weet ook nooit of het waar is wat iemand zegt. (Dat heb ik wel gemerkt) Dus eigenlijk kun je nooit situaties met elkaar vergelijken omdat je te maken hebt met verschillende persoonlijkheden.
Eerlijk zijn als je vriendschap wilt is trouwens wel belangrijk, daarom was de vriendschap tussen mij en mijn ex al gedoemd te mislukken (wow ik zeg dit met een lachend gezicht, zou dat positief zijn?!)

En nu stop ik wat volgens mij zit ik op een praatstoel!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91105378
Laten we eerlijk zijn, al die kwetsuren, pijntjes, terugslagen, moeilijke avond- en ochtendmomenten; allemaal symptomen dat we nog steeds niet helemaal los zijn van die betreffende ex.
Mooi meetpunt voor mij is dat sms'je wat ik op oudjaarsochtend van een eerdere ex kreeg. Dat verbaasde me. Het deed me wat naar haar toe, maar voor mijn eigen gevoelens deed het me helemaal niets. Dan kun je zeggen dat je los bent van je ex. Met die ex zou ik nu ook best een soort van 'vriendschap' mee kunnen onderhouden. Ik heb haar in 2010 zelfs even geholpen toen ze belazerd werd door haar nieuwe vriendje!

Dat punt heb ik nog niet bereikt met mijn laatste ex, alhoewel het elke dag beter gaat.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91105491
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik heb niks gehoord (natuurlijk niet!), en ik ben er ook niet echt teleurgesteld om. Had het natuurlijk gehoopt, maar niet verwacht. Ik weet wel zeker dat ze er ook aan gedacht heeft. Waarschijnlijk op een andere manier dan ik, maar toch.

Nu maar gaan slapen, morgen naar de huisarts. Kijken of ze wat meer voor me kan betekenen. Net nog wel even een goed gesprek met mijn ouders gehad. Die hadden weer een iets andere kijk op het wel/niet contact opnemen. Ach ja. Eerst maar eens gaan slapen.
Mr. Myst, heeft de huisarts je een beetje kunnen helpen?
  maandag 10 januari 2011 @ 10:46:47 #288
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91106330
ach we zullen wel zien hoe dat met die spullen gaat. heb nu in ieder geval nog even geen zin te reageren. Dat zij maar eens wat moeite doet

Ik denk dat het grote probleem inderdaad is wat je als vrienden ziet. De gedumpte denkt vaak nog een kans te krijgen om zaken te laten uit groeien tot... de dumper wel zo vaak de pijn wat verzachten...
Eerlijkheid duurt het langst dus beter maar meteen zeggen waar het op staat lijkt me dan. En ik denk dat Jelly wel gelijk heeft als er al vriendschap was dan komt die wel terug...en zo niet... tja als mensen in je leven willen zijn moeten ze daar wel een beetje moeite voor doen. Wat heeft het voor jou voor zin om ruimte voor deze mensen te reserveren als ze niet eens de moeite willen nemen.

@Mr Myst.... heeft de dokter een beejte kunnen helpen?
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91106369
quote:
Op maandag 10 januari 2011 10:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Mr. Myst, heeft de huisarts je een beetje kunnen helpen?
Ik ga er nu heen, heb om 11:00 uur een afspraak. Weet niet wat ik moet verwachten, ik zie het zo wel :)

Zal het dadelijk laten weten. Heb voor mezelf nu ook een definitief besluit gemaakt qua contact opnemen, zal ik straks ook even toelichten...
pi_91106394
Ik ben benieuwd Mr. Myst!
En nieuwschierig naar je besluit :)
  maandag 10 januari 2011 @ 10:53:06 #291
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91106479
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben benieuwd Mr. Myst!
En nieuwschierig naar je besluit :)
Wat zij zegt :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91106503
Ik verveel me, en dat is niet goed.. Want dan ga ik denken.. En denken is niet verstandig op het moment :p
pi_91106555
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik verveel me, en dat is niet goed.. Want dan ga ik denken.. En denken is niet verstandig op het moment :p
Hangt ervan af waaraan je denkt ;) Think happy thoughts !
  maandag 10 januari 2011 @ 10:56:24 #294
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91106564
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef J0ycie88 het volgende:
hahah... ligt eraan waar je aan denkt

Edit: Octagon was er iets eerder mee maar bedoel hetzelfde (die zal zich ook wel vervelen)
pi_91106593
Naja neem van mijn aan het zijn geen leuke dingen zoals een warme vakantie naar een land met heel veel leuke mannen ofzo..
  maandag 10 januari 2011 @ 10:58:07 #296
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91106614
iets met een opblaaskrokodil om in de zee te drijven tussen de mannenlijven??
pi_91106733
Zoiets ja..

Naja zit een beetje van mezelf te balen hier.. Heb vandaag een beetje negatieve gedachtes.. Wil wat dingen veranderen in mijn leven.. Maar alles tegelijk lukt me niet, terwijl ik dat wel wil. En dat frustreerd..
En dan komt de gedachten wat nou als ik nog met hem had en we waren gaan samenwonen.. Dit dat zus zo..
  maandag 10 januari 2011 @ 11:04:45 #298
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91106808
what if.....
de grootste dooddoenner allertijden!!

Als je dingen wil veranderen gaat dat meestal niet allemaal tegelijk. Als je nu toch achter de pc zit... maak een lijstje, wat wil je veranderen, wanneer, hoe etc...
Het afstrepen van die dingen kan ook heel motiverend werken en geeft je toch het gevoel dat je zaken bereikt en de goeie kant op gaat
pi_91106908
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
KUTZOOI!
Vieze leugenaar :r

De status van .... is gewijzigd van 'vrijgezel' in 'het is ingewikkeld'.
* Andere ex en zus van deze ex vinden dit leuk. *

Godverdomme ik flip helemaal... gore schijtleugens die ze heeft opgehangen... 'nee ik zal nooit wéér naar een ex gaan, nooit!'

Ik moet gaan slapen... dit zijn reacties uit emotie en niet uit verstand...
Jezelf niet gek maken, verwijderen van FB en MSN. Ik heb hetzelfde, je gaat er onbewust toch naar zoeken. Eerste weken wist ik ook geen raad. En het klinkt zo makkelijk, maar het loslaten is beter. Misschien gaat ze het missen.

Ben er wel achter dat als je achtre ze aan blijft gaan dit averechts werkt. Je word dan heel makkelijk voor haar. Geen gezeik met seks, ze lult tegen ze je wanneer zij het wil... Ofwel je wordt gebruikt.
pi_91106909
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja neem van mijn aan het zijn geen leuke dingen zoals een warme vakantie naar een land met heel veel leuke mannen ofzo..
Wel een terugkerend thema in je posts hé Joycie :P
Denk dat je aandacht genoeg zult krijgen op die kroegdate... als die er ooit komt.

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:56 schreef ennudan het volgende:

[..]

hahah... ligt eraan waar je aan denkt

Edit: Octagon was er iets eerder mee maar bedoel hetzelfde (die zal zich ook wel vervelen)
Neuh, vervelen doe ik me niet... wil wel terug naar huis O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')