Je kan haar spullen ook bij haar op de stoep gaan deponeren... en evt. een begeleidend SMSje sturenquote:Op maandag 10 januari 2011 09:13 schreef ennudan het volgende:
tja weet het nog even niet... hoe en wanneer.... ga er wel wat voor verzinnen... eerst maar eens ff kijken wat er allemaal staat en hoe we dat zo snel en makkelijk mogelijk weg krijgen...
Raar is het... dat iemand waar je 3 jaar alles mee deelt en die al die uitspraken doet ineens zo met je omgaat....gevoel weg etc kan ik allemaal wel begrijpen maar zeg dan gewoon waar het op staat..... dit is allemaal zo jammer
Je gaat je waarschijnlijk afvragen waarom je er nog energie insteekt ?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog wat smsjes over en weer. Weinig goeds. Wat een ongevoelig kutmens is het toch.. Die schijtex van haar heeft haar zoveel ellende gebracht en nu heeft die ......lijer een woning waar zij in mag wonen en nu is hij de held.. Ik tril momenteel gewoon van woede.. Moet zometeen maar eens opstaan voor m'n werk.
Ditquote:Op maandag 10 januari 2011 09:43 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ik denk dat jullie het vrienden blijven zinnetje iets te serieus nemen.
Met vrienden blijven bedoelen ze niet dat we een nieuwe vriendschap willen maar dat je gewoon normaal doet als je elkaar ziet en geen ruzie gaat maken.
Met vrienden blijven bedoelen we niet het is uit kom nu maar gezellig op de koffie om het zo te zeggen.
Het is een beleefdheidsvorm niets meer niets minder.
Ben je de spreekbuis van "de vrouw" ?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:43 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ik denk dat jullie het vrienden blijven zinnetje iets te serieus nemen.
Met vrienden blijven bedoelen ze niet dat we een nieuwe vriendschap willen maar dat je gewoon normaal doet als je elkaar ziet en geen ruzie gaat maken.
Met vrienden blijven bedoelen we niet het is uit kom nu maar gezellig op de koffie om het zo te zeggen.
Het is een beleefdheidsvorm niets meer niets minder.
Niet om onaardig te doen maar het is uit, ze is je geen verantwoording schuldig en zij gaat verder. Als het uit is hoef je niet overal je verantwoording af te leggen over met wie ze zou zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog wat smsjes over en weer. Weinig goeds. Wat een ongevoelig kutmens is het toch.. Die schijtex van haar heeft haar zoveel ellende gebracht en nu heeft die ......lijer een woning waar zij in mag wonen en nu is hij de held.. Ik tril momenteel gewoon van woede.. Moet zometeen maar eens opstaan voor m'n werk.
Ik ben vrouw, maar om heel eerlijk te zijn jullie hebben soms gedachtens die niet helemaal logisch zijn, een vriendschap kan best met je ex als je allebei tijd heb genomen om het te verwerken en verder te gaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:47 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ben je de spreekbuis van "de vrouw" ?
Als je tegen mij zegt "We blijven vrienden.", dan heeft dat een aantal consequenties. Anders zeg je gewoon niks, en ga je elk je eigen weg. Dan wordt een ex een 'kennis', iets anders als een 'vriend'.
Beleefdheidsvormen werken niet op dat moment. Misschien moet "de vrouw" dat ook maar eens leren
Mr. Myst, heeft de huisarts je een beetje kunnen helpen?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik heb niks gehoord (natuurlijk niet!), en ik ben er ook niet echt teleurgesteld om. Had het natuurlijk gehoopt, maar niet verwacht. Ik weet wel zeker dat ze er ook aan gedacht heeft. Waarschijnlijk op een andere manier dan ik, maar toch.
Nu maar gaan slapen, morgen naar de huisarts. Kijken of ze wat meer voor me kan betekenen. Net nog wel even een goed gesprek met mijn ouders gehad. Die hadden weer een iets andere kijk op het wel/niet contact opnemen. Ach ja. Eerst maar eens gaan slapen.
Ik ga er nu heen, heb om 11:00 uur een afspraak. Weet niet wat ik moet verwachten, ik zie het zo welquote:Op maandag 10 januari 2011 10:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mr. Myst, heeft de huisarts je een beetje kunnen helpen?
Wat zij zegtquote:Op maandag 10 januari 2011 10:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben benieuwd Mr. Myst!
En nieuwschierig naar je besluit
Hangt ervan af waaraan je denktquote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik verveel me, en dat is niet goed.. Want dan ga ik denken.. En denken is niet verstandig op het moment :p
hahah... ligt eraan waar je aan denktquote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik verveel me, en dat is niet goed.. Want dan ga ik denken.. En denken is niet verstandig op het moment :p
Jezelf niet gek maken, verwijderen van FB en MSN. Ik heb hetzelfde, je gaat er onbewust toch naar zoeken. Eerste weken wist ik ook geen raad. En het klinkt zo makkelijk, maar het loslaten is beter. Misschien gaat ze het missen.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
KUTZOOI!
Vieze leugenaar
De status van .... is gewijzigd van 'vrijgezel' in 'het is ingewikkeld'.
* Andere ex en zus van deze ex vinden dit leuk. *
Godverdomme ik flip helemaal... gore schijtleugens die ze heeft opgehangen... 'nee ik zal nooit wéér naar een ex gaan, nooit!'
Ik moet gaan slapen... dit zijn reacties uit emotie en niet uit verstand...
Wel een terugkerend thema in je posts hé Joyciequote:Op maandag 10 januari 2011 10:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja neem van mijn aan het zijn geen leuke dingen zoals een warme vakantie naar een land met heel veel leuke mannen ofzo..
Neuh, vervelen doe ik me niet... wil wel terug naar huisquote:Op maandag 10 januari 2011 10:56 schreef ennudan het volgende:
[..]
hahah... ligt eraan waar je aan denkt
Edit: Octagon was er iets eerder mee maar bedoel hetzelfde (die zal zich ook wel vervelen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |