abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91092920
Nee ik vind het ook niet eerlijk...maar ik denk ook wel eens hoe had ze het wel eerlijk moeten uitmaken? ik denk dat dat ook niet kan...degene die gedumpt is degene met nog hoop en kan het dus ook nooit niet eerlijk vinden....

edit: ja jou situatie is idd wel wat minder, ik bedoel in het algemeen...
pi_91093590
Ja, maar dat is wat ik dan maar even noem: het ''hard'' zijn van je ex tegenover jou (gedumpte). Dat is iets anders.
Ik heb het meer over puur het oneerlijk ZIJN van je ex. Dit is net even iets anders dan een gedumpte die denkt: wat is deze situatie toch oneerlijk....
Ik bedoel meer het feit dat mijn ex allerlei beloften deed waarvan ze wist dat ze deze niet ging nakomen, maar ogenschijnlijk ook totaal nergens mee zat en zodoende gewoon mooie woorden bleef strooien...

Hierdoor heb ik heel lang hoop gehouden ( nog zo' n 2 maanden ) , terwijl zij allang wist dat het niets meer ging worden, want waarom anders van het een op andere moment opeens zo resoluut ''nee''?
Kennelijk vond ze de positieve aandacht van mij en het gesmeek wel egostrelend, kan me geen andere reden bedenken...

Hoewel ik het grootste deel wel verwerkt heb, merk ik toch dat, waar ik de eerste maanden enkel respect en waardering voor mijn ex had ( misschien toch nog een roze wolkje? ) , dit de laatste tijd steeds meer begint om te slaan in een realistischer beeld over haar. En dat is niet bepaald positief te noemen over het algemeen. Haten doe ik haar absoluut niet, maar als ik heel eerlijk tegen jullie ben dan verschijnt er een klein glimlachje op mijn gezicht als ik bedenk dat ze weer terug op haar oude gewicht is na 20 kilo afgevallen te zijn...

Wat ben ik toch slecht eigenlijk :O
  zondag 9 januari 2011 @ 23:06:49 #253
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91094728
@ ice cream.. niet doen! nergens voor nodig en je schiet er niks mee op!

@bart.. mee eens. vooral die loze beloftes en woorden. dat steekt het meest. respectloos en oneerlijk is het inderdaad.

@iedereen.. wie wil er nog lachen? net sms van mijn ex vlak voor het slapen als reactie op die van mij 3 dagen terug. ze had daar geen behoefte aan (ik had gevraagd iets drinken/eten) en sorry als ik dat wel had. en wanneer het gelegen kwam dat ze de laatste spullen uit de kelder kwam halen....
heel fijn zo voor het slapen... ik denk dat ze volgenx jaar kan komen als ik verhuiz :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91097301
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef IceCreamm het volgende:
Afgelopen weekend naar een feestje geweest waar me ex aanwezig was. Ze was heel lief (we gaan steeds beter met elkaar om de afgelopen paar maanden), haar ouders heb ik voor het eerst in een half jaar gesproken en die nodigden me uit om weer eens langs te komen.

Eigenlijk ben ik best wel in de war. Ik wil er best wel weer eens naar toe, ben bereid om er iets gezelligs van te maken, maar tegelijkertijd wil ik niet op meer gaan hopen. Een soort van tegenstelling, maar als ik het nu af sla dan krijg ik er later spijt van en dan ga ik alleen nog maar meer aan haar denken waarschijnlijk :(
@Icecream:

Hoelang is je ex je ex? Kun je ietsje meer vertellen over hoe jullie uit elkaar gingen?

Daarnaast lijkt het me dat je niet zo erg in de war hoeft te zijn? Leuk dat haar ouders je vragen, maar je zult ook begrijpen dat - hoe lief bedoeld ook - dat niet de perso(o)n(en) zijn waar je de uitnodiging van moet krijgen.
Als je inmiddels weer op goede voet staat lijkt het me juist een mooi gebaar naar je ex om dat in een vriendelijk gesprek met haar te delen. Dat je bent uitgenodigd door haar ouders maar dat je dat naast je neerlegd omdat je haar niet wilt passeren. Zij was immers de belangrijkste persoon toen en indirect maak je haar dat dan ook weer.
Dan laat de de beslissing bij haar om die uitnodiging evt te bekrachtigen en dan weet je of je hoop wel of niet terecht zou zijn.

Kun je daar wat mee?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91098451
Ik heb niks gehoord (natuurlijk niet!), en ik ben er ook niet echt teleurgesteld om. Had het natuurlijk gehoopt, maar niet verwacht. Ik weet wel zeker dat ze er ook aan gedacht heeft. Waarschijnlijk op een andere manier dan ik, maar toch.

Nu maar gaan slapen, morgen naar de huisarts. Kijken of ze wat meer voor me kan betekenen. Net nog wel even een goed gesprek met mijn ouders gehad. Die hadden weer een iets andere kijk op het wel/niet contact opnemen. Ach ja. Eerst maar eens gaan slapen.
pi_91100582
KUTZOOI!
Vieze leugenaar :r

De status van .... is gewijzigd van 'vrijgezel' in 'het is ingewikkeld'.
* Andere ex en zus van deze ex vinden dit leuk. *

Godverdomme ik flip helemaal... gore schijtleugens die ze heeft opgehangen... 'nee ik zal nooit wéér naar een ex gaan, nooit!'

Ik moet gaan slapen... dit zijn reacties uit emotie en niet uit verstand...

[ Bericht 29% gewijzigd door Neo-Mullen op 10-01-2011 01:37:00 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91101903
Sterkte ermee
pi_91102329
nu maanden na de breuk, heb ik voor het eerst kunnen zeggen. "ik heb geen gevoelens meer voor je"
Pff... een weg die eindeloos leek.

Zucht van voldoening.

edit: toch maar geen details.

[ Bericht 18% gewijzigd door TheHolyTiamat op 10-01-2011 03:39:30 ]
  maandag 10 januari 2011 @ 03:45:24 #259
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91102372
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
KUTZOOI!

Godverdomme ik flip helemaal... gore schijtleugens die ze heeft opgehangen... 'nee ik zal nooit wéér naar een ex gaan, nooit!'

Ik leid hier niet uit af dat ze weer terug is bij die ex. Meer dat het allemaal nogal... ingewikkeld is. Maar ja, altijd fijn dat verkeerd interpreteren van Facebook en/of Hyves berichten. Ow, ze krijgt vroeg of laat toch wel weer een vriend, dus hoe eerder je aan dat idee went des te makkelijker het straks is voor je.

[ Bericht 5% gewijzigd door goofy_goober op 10-01-2011 03:55:21 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91102651
Tering! Waarom is opstaan zo moeilijk! En waarom is het al een tijdje met zo'n leeg gevoel en denken aan 'hem'. Frustrerend, want t mooie is over een uur ben ik bezig en heb ik er geen last meer van!

Sorry moest het ff kwijt! Ga nu haasten!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 10 januari 2011 @ 07:51:23 #261
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91103057
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 06:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Tering! Waarom is opstaan zo moeilijk! En waarom is het al een tijdje met zo'n leeg gevoel en denken aan 'hem'. Frustrerend, want t mooie is over een uur ben ik bezig en heb ik er geen last meer van!

Sorry moest het ff kwijt! Ga nu haasten!
Klinkt heel bekend hoor....
Dankzij dat smsje van haar toch weer slecht geslapen.. Het doet me niet zoveel maar ben er onbewust blijkbaar toch mee bezig. Het is is vooral het hypocriete dat me dwarszit....
Ach ja.... nu maar weer lekker aan het werk
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91103188
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
KUTZOOI!

Bedenk je ook, dat je het volledig verkeerd kaninterpreteren he ;)

Ik zag die status van ''het is ingewikkeld'' laatst ook staan bij facebook en dacht echt waar slaat dit op? Daarnaast is het ook echt zo' n status die je neer kunt zetten puur om je ex te frustreren, aangezien je helemaal niet duidelijk bent in WAT er precies aan de hand is, voor hetzelfde geld helemaal niets?

Daarnaast lijkt het nu inderdaad allemaal kut, maar ooit zal ze toch weer een nieuwe vriend krijgen en hoe sneller dit inderdaad gebeurt hoe makkelijker jij het helemaal kunt verwerken.

Ik denk dat ikzelf grotendeels klaar ben met verwerken, maar bij dat idee van mijn ex die een nieuwe vriend krijgt heb ik echt zoiets van '' laat dat nu maar zo snel mogelijk gebeuren, want dat gaat weer een terugslag worden en als ik die ook heb verwerkt ben ik er pas helemaal klaar mee''...
Want heb soms toch nog wel het vreemde gevoel dat, ookal hebben we elkaar al tijden niet gezien, dat mijn ex toch nog een beetje ''mijn'' ex is, en wellicht nog best veel met mij bezig is.. Als ze een nieuwe vriend heeft zal dit gevoel denk ik pas verdwijnen
  maandag 10 januari 2011 @ 08:13:31 #263
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91103244
die msn/hyves/facebook namen kunnen je helemaal gek maken en het is wat @bart zegt... kan van alles betekenen, kan niks betekenen en kan er ook staan om je eens lekker te frusteren. Ik zag bij mijn ex staan: seal my heart and brake my pride....
Na dat smsje van gister??? Hmm kan van alles zijn maar zeker ook niet de moeite me (bewust) al te druk over te maken.

Overigens moet ik nog gaan reageren op dat smsje van haar? Er staan inderdaad nog wat spullen in de kelder maar heb ook niet echt zin haar te zien op deze manier... noem me een hufter maar zij bitchen ik bitchen :) Tips?
pi_91103439
Tip voor de vrouwen, als je in kwade bui op je ex bent , zet dan Chicago op, de musical gaat over vrouwen die in een kwade bui man dood hebben geschoten. Daar kan je agressie in kwijt, ik had het weekend een aanvaring met scharrel en heb daarna deze gekeken en dat was even een aanrader. Er zitten nummers in zoals He had it coming en dat was wel lekker om even te horen
  maandag 10 januari 2011 @ 08:32:18 #265
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91103449
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 08:31 schreef formerjellybean het volgende:
Tip voor de vrouwen, als je in kwade bui op je ex bent , zet dan Chicago op, de musical gaat over vrouwen die in een kwade bui man dood hebben geschoten. Daar kan je agressie in kwijt, ik had het weekend een aanvaring met scharrel en heb daarna deze gekeken en dat was even een aanrader. Er zitten nummers in zoals He had it coming en dat was wel lekker om even te horen
Hahah toptip.....
Wat zouden wij mannen dan moeten kijken?
pi_91103478
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 08:32 schreef ennudan het volgende:

[..]

Hahah toptip.....
Wat zouden wij mannen dan moeten kijken?
Dat weet ik niet want ik ben geen man :P
  maandag 10 januari 2011 @ 08:37:11 #267
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91103512
hmm... ik denk dat het dan maar een standaard knokfilm wordt :)

Kun je me als niet man dan eens helpen met bovenstaande vraag.... wel reageren of niet?
pi_91103599
Ligt eraan , wat stond er in het smsje en hoe je er onder bent.
Als je erg opgefokt erover bent dan is mijn tip even wachten want dan kan het de situatie erger maken.

Mijn tip is dus wacht met reageren als je wat rustiger bent en reageer dan , wie weet wat er dan van komt.
  maandag 10 januari 2011 @ 09:00:23 #269
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91103849
sms stond letterlijk dat zij er als ze eerlijk was geen behoefte aan had (ik had gevraagd wat drinken/eten omdat zij aangaf wel elkaar te willen blijven zien, vrienden, je kunt altijd bellen etc etc) en sorry als ik dat wel had en wanneer ze haar spullen kon komen halen...

Nu gaat het mij meer om het spullen halen...(van dat vrienden etc ben ik al lang afgestapt) ik bedoel ik hoef dat spul allemaal echt niet en ze kan het zo hebben maar als het op deze manier moet ben ik ook niet echt genegen haar tegemoet te komen (hoe slecht dat ook is)
pi_91104003
Dat kan ik me voorstellen , misschien moet je dan inderdaad aangeven dat ze het snel kan op komen halen.

Denk ook wel dat het dan gewoon goed is om het alleen daar bij te laten en allebei je eigen weg te gaan.
Voor jou is het ook wel een opluchting als het weg is want dan kun je weer verder.
Soms moet je loslaten om gewoon verder te gaan.
  maandag 10 januari 2011 @ 09:13:09 #271
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91104087
tja weet het nog even niet... hoe en wanneer.... ga er wel wat voor verzinnen... eerst maar eens ff kijken wat er allemaal staat en hoe we dat zo snel en makkelijk mogelijk weg krijgen...

Raar is het... dat iemand waar je 3 jaar alles mee deelt en die al die uitspraken doet ineens zo met je omgaat....gevoel weg etc kan ik allemaal wel begrijpen maar zeg dan gewoon waar het op staat..... dit is allemaal zo jammer
pi_91104208
had haar nog gesmst met: jij mag wat uitleggen... Krijg ik terug vanochtend 'dat mag ik zeker, maar ben het echt niet verplicht ;)'. Inclusief die schijtsmiley. Ik wie haar zaterdag met wat vrienden.. Ben benieuwd of het leuk wordt..
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 10 januari 2011 @ 09:21:59 #273
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91104265
@neo..... hmm klinkt niet alsof het heel gezellig gaat worden
pi_91104282
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:59 schreef Mr.Myst het volgende:
Dat klinkt vreemd inderdaad Octagon, wel vrienden blijven, maar vervolgens elkaar niet meer willen zien? Dat is geen vriendschap in mijn ogen. Ik begrijp haar bedoeling daar ook niet achter... Vooral omdat je aangegeven had een vriendschap niet te zien zitten...

Ik verwacht trouwens geen bericht meer hoor, en eigenlijk wist ik wel dat ik niks zou horen...
In mijn hoofd is dat niet vreemd dat ze mij niet wou zien - als je nog niet over iemand heen bent, dan is het makkelijker om dat gevoel te onderdrukken (en al zeker als je je eigenlijk met je nieuwe vriend zou moeten bezighouden).
In mijn ogen is dat ook geen vriendschap - dus wou ik het contact verbreken, maar ook dat moest haar beslissing zijn (heb ik mogen ondervinden).
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
Sorry mannen, maar qua "vriendschap als het over is" zit ik toch op een andere golflengte dan jullie. Dat moet je niet willen en als je het hoort komt er toch niets van. Het gebeurt zelden dat dat een blijvende vriendschap opleverd en dat is logisch.

"We blijven vrienden" heb ik ook wel eens gezegd. Maar uiteindelijk komt daar niets van en kan dat meerdere redenen hebben. Natuurlijk is de belangrijkste dat er toch nog restgevoelens kunnen zitten. Vergis je niet dat een hoop van dat soort vriendschappen alsnog eindigen vanwege "het willen blijven proberen weer verder te komen dan vrienden", en dat dan soms weer gekoppeld aan jaloezie als er een nieuw vriendje/vriendinnetje in het zicht komt.
Daarnaast; vinden jullie het prettig als je nieuwe vriendin haar ex blijft zien? Ik sta er niet om te springen terwijl ik niet jaloers aangelegd ben.
Dan hebben we het als laatste over tijd moeten hebben om een vriendschap met een ex te onderhouden. Soms heb je daar geen tijd (= prioriteit) voor en gaat je nieuwe vriend(in) voor. Vooral in het begin! ;)
Ik denk dat ik op dezelfde golflengte als jou zit ivm het 'vrienden blijven' hoor.
Zelf zeg ik altijd dat ze mij mogen contacteren wanneer ze maar willen, maar dat ze niet moeten verwachten dat ik hen ga contacteren.

Tot nu toe zijn het altijd de vrouwen geweest die zegden vrienden te willen blijven, maar ze hebben het ook nooit hard kunnen maken (bv. de eerst volgende verjaardag wordt al onmiddellijk 'vergeten').
pi_91104476

Dit nummer is misschien ook wat voor hier, heerlijk nummer en denk dat er hier een aantal in dat stadium ook zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')