@Icecream:quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef IceCreamm het volgende:
Afgelopen weekend naar een feestje geweest waar me ex aanwezig was. Ze was heel lief (we gaan steeds beter met elkaar om de afgelopen paar maanden), haar ouders heb ik voor het eerst in een half jaar gesproken en die nodigden me uit om weer eens langs te komen.
Eigenlijk ben ik best wel in de war. Ik wil er best wel weer eens naar toe, ben bereid om er iets gezelligs van te maken, maar tegelijkertijd wil ik niet op meer gaan hopen. Een soort van tegenstelling, maar als ik het nu af sla dan krijg ik er later spijt van en dan ga ik alleen nog maar meer aan haar denken waarschijnlijk
Ik leid hier niet uit af dat ze weer terug is bij die ex. Meer dat het allemaal nogal... ingewikkeld is. Maar ja, altijd fijn dat verkeerd interpreteren van Facebook en/of Hyves berichten. Ow, ze krijgt vroeg of laat toch wel weer een vriend, dus hoe eerder je aan dat idee went des te makkelijker het straks is voor je.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
KUTZOOI!
Vieze leugenaar
De status van .... is gewijzigd van 'vrijgezel' in 'het is ingewikkeld'.
* Andere ex en zus van deze ex vinden dit leuk. *
Godverdomme ik flip helemaal... gore schijtleugens die ze heeft opgehangen... 'nee ik zal nooit wéér naar een ex gaan, nooit!'
Ik moet gaan slapen... dit zijn reacties uit emotie en niet uit verstand...
Klinkt heel bekend hoor....quote:Op maandag 10 januari 2011 06:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Tering! Waarom is opstaan zo moeilijk! En waarom is het al een tijdje met zo'n leeg gevoel en denken aan 'hem'. Frustrerend, want t mooie is over een uur ben ik bezig en heb ik er geen last meer van!
Sorry moest het ff kwijt! Ga nu haasten!
Bedenk je ook, dat je het volledig verkeerd kaninterpreteren hequote:Op maandag 10 januari 2011 01:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
KUTZOOI!
Vieze leugenaar
De status van .... is gewijzigd van 'vrijgezel' in 'het is ingewikkeld'.
* Andere ex en zus van deze ex vinden dit leuk. *
Godverdomme ik flip helemaal... gore schijtleugens die ze heeft opgehangen... 'nee ik zal nooit wéér naar een ex gaan, nooit!'
Ik moet gaan slapen... dit zijn reacties uit emotie en niet uit verstand...
Hahah toptip.....quote:Op maandag 10 januari 2011 08:31 schreef formerjellybean het volgende:
Tip voor de vrouwen, als je in kwade bui op je ex bent , zet dan Chicago op, de musical gaat over vrouwen die in een kwade bui man dood hebben geschoten. Daar kan je agressie in kwijt, ik had het weekend een aanvaring met scharrel en heb daarna deze gekeken en dat was even een aanrader. Er zitten nummers in zoals He had it coming en dat was wel lekker om even te horen
Dat weet ik niet want ik ben geen manquote:Op maandag 10 januari 2011 08:32 schreef ennudan het volgende:
[..]
Hahah toptip.....
Wat zouden wij mannen dan moeten kijken?
In mijn hoofd is dat niet vreemd dat ze mij niet wou zien - als je nog niet over iemand heen bent, dan is het makkelijker om dat gevoel te onderdrukken (en al zeker als je je eigenlijk met je nieuwe vriend zou moeten bezighouden).quote:Op zondag 9 januari 2011 21:59 schreef Mr.Myst het volgende:
Dat klinkt vreemd inderdaad Octagon, wel vrienden blijven, maar vervolgens elkaar niet meer willen zien? Dat is geen vriendschap in mijn ogen. Ik begrijp haar bedoeling daar ook niet achter... Vooral omdat je aangegeven had een vriendschap niet te zien zitten...
Ik verwacht trouwens geen bericht meer hoor, en eigenlijk wist ik wel dat ik niks zou horen...
Ik denk dat ik op dezelfde golflengte als jou zit ivm het 'vrienden blijven' hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
Sorry mannen, maar qua "vriendschap als het over is" zit ik toch op een andere golflengte dan jullie. Dat moet je niet willen en als je het hoort komt er toch niets van. Het gebeurt zelden dat dat een blijvende vriendschap opleverd en dat is logisch.
"We blijven vrienden" heb ik ook wel eens gezegd. Maar uiteindelijk komt daar niets van en kan dat meerdere redenen hebben. Natuurlijk is de belangrijkste dat er toch nog restgevoelens kunnen zitten. Vergis je niet dat een hoop van dat soort vriendschappen alsnog eindigen vanwege "het willen blijven proberen weer verder te komen dan vrienden", en dat dan soms weer gekoppeld aan jaloezie als er een nieuw vriendje/vriendinnetje in het zicht komt.
Daarnaast; vinden jullie het prettig als je nieuwe vriendin haar ex blijft zien? Ik sta er niet om te springen terwijl ik niet jaloers aangelegd ben.
Dan hebben we het als laatste over tijd moeten hebben om een vriendschap met een ex te onderhouden. Soms heb je daar geen tijd (= prioriteit) voor en gaat je nieuwe vriend(in) voor. Vooral in het begin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |