Ik droom nog bijna elke nacht over haar. Hoort bij de verwerking denk ik, maar het is niet fijn wakker worden. Inderdaad iets waar je doorheen moet, maar wat wou ik dat het gevoel wat minder diep zat bij mij.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog hoor.. Vandaag ook heel veel onbewuste terugblikken gehad.. Denk dat dat door de droom komt. Dingen die hij tegen me zei. En dingen die hij deed. Hoe ik de laatste keer bij hem bij de auto stond toen hij weer wegging na een weekend samen.. Erg frustrerend.. Maar goed.. Moet er denk ik weer even door heen!
Eigenlijk heb je daar gelijk in, maar ik ben zo'n type die dan denkt: 'Ja, maar ze is nu aan het werk, anders had ze misschien wel wat laten horen, of ze is bewust gaan werken omdat ze wist dat dit anders een hele lastige dag zou worden'. Het was wel zo dat ik vandaag onder de douche stond, en ineens een soort 'rust' over me heen kwam, van: 'Het is echt over'. Dat was twee minuten later weer weg en is ook niet meer teruggekomen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:04 schreef ennudan het volgende:
@Mr Myst, Octagon, Joycie..
Herkenbaar.... vooral in het weekend als ik niet aan het werk ben... tis inderdaad een kwestie van "gewoon" door heen proberen te bijten...
Zo zonder contact is het voor mij in ieder geval duidelijk hoe zij er over denkt en helpt het me af te sluiten. Ik kan me voorstellen dat dat voor Mr Myst (hoe vervelend ook op een dag als vandaag) en Octagon ook zo is.
Die hoorde ik vanmiddag ook nog even langskomen, ik hoop dat ik me over een tijdje een klein beetje kan associëren met dat nummer...quote:Op zondag 9 januari 2011 18:45 schreef ex het volgende:
Ik heb dat juist andersom, elke keer als ik moeilijk vrolijk ben (tegenwoordig gelukkig altijd) komt perfectly lonenly op de radio.
Niet dat ik dat ben hoor wat meiskes zijn best lief! Maar het is toch grappig.
Goed zo! Ga ik ook maar doen volgend weekendquote:Op zondag 9 januari 2011 19:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Na vanmorgen voel ik me gelukkig nu wel vrolijker, vrije dagen zijn nog moeilijk merk ik. Volgend weekend maar lekker afleiding zoeken!
Wel balen, maar je had het mischien wel kunnen verwachten, blijft toch klote voor je! wij hadden 1dec 2 jaar ik had een foto van ons 2 laten afdrukken wou er nog een kado bij kopen maar toch niet gedaan, geen tijd, vond mischien ook niet tijd voor een feestjequote:Op zondag 9 januari 2011 21:59 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik verwacht trouwens geen bericht meer hoor, en eigenlijk wist ik wel dat ik niks zou horen...
Hoeveel relatiebreuken gaan eerlijk? Lijkt een simpele vraag met ogenschijnlijk een simpel antwoord. Als ik er dieper over nadenk komt er ineens toch een groot percentage uitrollen....quote:Op zondag 9 januari 2011 22:16 schreef Bartinhoo het volgende:
WW eigenlijk heb je wel gelijk hoor...
Het werkt toch vaak niet, een van de twee heeft vrijwel altijd iets anders voor ogen, en wanneer er bij een van beiden een nieuwe liefde bij komt kijken is het wel heel zeldzaam mocht dit allemaal gewoon goed lopen....
Wat ik echter wel vind, is dat je heel veel ziet dat stelletjes elkaar moeilijk los kunnen laten. Achteraf gezien was het het beste voor mij dat mijn ex zo snel afstand nam van me, maar mij ervan overtuigen dat ze echt heel graag vrienden wou blijven, maar ondertussen slechts 2 weken nodig hebben om zich van mij af te scheiden en een half jaar niets meer van haar te laten horen, dat vind ik wel 2 hele grote uitersten. Dat had ze wat mij betreft wel wat anders (eerlijker) mogen aanpakken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |