abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91075916
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:54 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb dat ook nog hoor.. Vandaag ook heel veel onbewuste terugblikken gehad.. Denk dat dat door de droom komt. Dingen die hij tegen me zei. En dingen die hij deed. Hoe ik de laatste keer bij hem bij de auto stond toen hij weer wegging na een weekend samen.. Erg frustrerend.. Maar goed.. Moet er denk ik weer even door heen!
Ik droom nog bijna elke nacht over haar. Hoort bij de verwerking denk ik, maar het is niet fijn wakker worden. Inderdaad iets waar je doorheen moet, maar wat wou ik dat het gevoel wat minder diep zat bij mij.

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:04 schreef ennudan het volgende:
@Mr Myst, Octagon, Joycie..
Herkenbaar.... vooral in het weekend als ik niet aan het werk ben... tis inderdaad een kwestie van "gewoon" door heen proberen te bijten...
Zo zonder contact is het voor mij in ieder geval duidelijk hoe zij er over denkt en helpt het me af te sluiten. Ik kan me voorstellen dat dat voor Mr Myst (hoe vervelend ook op een dag als vandaag) en Octagon ook zo is.
Eigenlijk heb je daar gelijk in, maar ik ben zo'n type die dan denkt: 'Ja, maar ze is nu aan het werk, anders had ze misschien wel wat laten horen, of ze is bewust gaan werken omdat ze wist dat dit anders een hele lastige dag zou worden'. Het was wel zo dat ik vandaag onder de douche stond, en ineens een soort 'rust' over me heen kwam, van: 'Het is echt over'. Dat was twee minuten later weer weg en is ook niet meer teruggekomen.
Ik heb nog steeds het gevoel dat ze terug komt op haar beslissing, en dan denk ik (daar kom ik weer! geef maar geen antwoord, ik weet het al!): Zal ik de eerste stap dan maar zetten? Zodat ze me niet KAN vergeten...

Dit kan en mag niet zo eindigen, maar zoals het er nu naar uitziet doet het dat wel.

@WW: Zulke 'signalen' heb ik ook gehad, en af en toe nog steeds. Of je nu in het bovennatuurlijke gelooft of niet, daar ga je dan uiteraard aan denken. Ik ken het gevoel.

Als ik 'even' mijn gedachten op iets anders heb, komt standaard 'Half Of My Heart' van John Mayer weer op de radio langs. Dan schieten me de tranen weer in m'n ogen, en dan ga je ook aan 'een signaal van boven' denken...
  zondag 9 januari 2011 @ 18:45:43 #227
189961 ex
aperture science
pi_91076417
Ik heb dat juist andersom :P, elke keer als ik moeilijk vrolijk ben (tegenwoordig gelukkig altijd) komt perfectly lonenly op de radio.

Niet dat ik dat ben hoor wat meiskes zijn best lief! Maar het is toch grappig :).
The cake is a lie!
pi_91076948
@Ex: definieer "Moeilijk vrolijk" :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zondag 9 januari 2011 @ 18:58:40 #229
189961 ex
aperture science
pi_91076985
~ Moeilijk vrolijk - vro-lijk vrolijker dan normaal. Extreem vrolijk.

:P
The cake is a lie!
pi_91077314
Ja ok, dat is moeilijk nu... ;)
Strek je eens uit !
pi_91077607
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:45 schreef ex het volgende:
Ik heb dat juist andersom :P, elke keer als ik moeilijk vrolijk ben (tegenwoordig gelukkig altijd) komt perfectly lonenly op de radio.

Niet dat ik dat ben hoor wat meiskes zijn best lief! Maar het is toch grappig :).
Die hoorde ik vanmiddag ook nog even langskomen, ik hoop dat ik me over een tijdje een klein beetje kan associëren met dat nummer... ;)

Half of my Heart was één van de nummers waar mijn ex spontaan bij zei: 'Als ik dit nummer hoor, schieten de tranen in mijn ogen, dan denk ik aan ons, en hoe fijn we het samen hebben'. Dat heeft ze in september/oktober nog gezegd, en dan is het in november ineens over.

Ik, als échte John Mayer-fan, kan dat nummer nu even niet meer horen. En elke keer als ik even niet echt aan haar denk, komt dat nummer weer langs, zelfs op 100% NL. :')
  zondag 9 januari 2011 @ 19:16:02 #232
189961 ex
aperture science
pi_91077957
Dan is dit toch op het moment een betere keuze om te luisteren :):

"And she claim she only with me for the currency
You cut me deep bitch, cut me like surgery
And I was too proud to admit that it was hurting me
I'd never do that to you, at least purposely
We breaking up again, we making up again
But we don't love no more, I guess we fucking then
Have you ever felt you ever want to kill her?
And you mix them emotions with tequila
And you mix that with a little bad advice
On one of those bad nights, ya'll have a bad fight
And you talking 'bout her family, her aunts and shit
And she say "Motherfucker, yo momma's a bitch!"
You know, domestic drama and shit, all that attitude
I'll never hit a girl, but I'll shake the shit outta you!
But I'mma be the bigger man, Big Pimpin' like Jiggaman"
The cake is a lie!
pi_91079180
Kanye west <3 en John mayer <3<3

Kon ik mijn ex altijd zo lekker mee pesten als ik hun muziek luisterde! En nu ga ik het lekker keihard luisteren onder de douche! :d

Na vanmorgen voel ik me gelukkig nu wel vrolijker, vrije dagen zijn nog moeilijk merk ik. Volgend weekend maar lekker afleiding zoeken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91079985
Jaa het klopt wel wat jullie zeggen.. Dat het fijn is om hier iets neer te kunnen zetten ipv bij familie en vrienden..

Iedereen staat wel heel erg voor me klaar en daar ben ik ontzettend blij mee!
Mijn vrienden stonden allemaal meteen met chocola voor de deur :D
Alleen niemand van hen, op 1 na, weet wat ik door maak.. Ze hebben of nog geen lange relatie gehad of zijn nog happy together..

En mijn familie zit met hele andere dingen want mijn opa is 2 maanden terug overleden en dat speelt ook nog.. Dus ik wil ze niet te veel lastig vallen..
Als ik verdrietig was ging ik altijd naar mijn vriend toe, omdat ik het voor niemand moeilijk wilde maken, maar nu moet ik voor 2 dingen naar hun toe en vooral mijn moeder en oma voelen net iets TE erg mee.. En het is heel erg om te zien dat zij pijn hebben om mij..

Overal waar ik kom zijn er dingen die me aan hem doen denken en dat maakt me zooo verdrietig..
Maar het klopt wel wat er gezegd word, dat het beter is dat we normaal uit elkaar zijn gegaan.
Voor nu zou ik best even boos op hem willen zijn, maar dat gaat niet, want hij heeft niks fout gedaan, hij kan er niks aan doen dat zijn gevoel weg is, dat had mij ook kunnen gebeuren. Maar ik ben over een tijd vast heel blij dat we geen ruzie hebben gehad, want dan hoef ik ook geen spijt te hebben van alles wat we gedaan en gedeeld hebben!
  zondag 9 januari 2011 @ 19:50:48 #235
189961 ex
aperture science
pi_91080390
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Na vanmorgen voel ik me gelukkig nu wel vrolijker, vrije dagen zijn nog moeilijk merk ik. Volgend weekend maar lekker afleiding zoeken!
Goed zo! Ga ik ook maar doen volgend weekend :)!
The cake is a lie!
  zondag 9 januari 2011 @ 21:19:48 #236
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91087017
volgend weekend zelfde kroeg zelfde maat nu nog hopen op die zelfde meid :)

hoewel vermaak we ook wel zonder.

kan iemand me trouwens uitleggen hoe je kunt zeggsn dat je vrienden blijff contact houdt en dan iemand straal negeren... blijf me erover verbazen. weet dat ik dat zelf nooit zou doen. zoiets zeggen en het dan niet menen. komt wel vaker voor merk ik ook uit de verhalen hier... raar
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91087481
Denk dat het uiteindelijk teveel pijn doet (voor de 'gedumpte' partij), of teveel (op wat voor manier dan ook) herinneringen oproept (ook in het geval van de 'dumpende' partij).
Teveel geschiedenis, die moeilijk te vergeten is.

Mijn ex wil(de?) ook vrienden blijven. Ik heb gezegd dat ik dat voorlopig niet kan. Soms denk ik, had ik dat maar niet gezegd, want dan was ik vaker bij haar geweest, hadden we nog contact gehad. Maar bij mij spelen er dan andere gevoelens mee dan bij haar.

Ik betrap mezelf nu ook nog op de stille hoop dat ze dadelijk uit haar werk (volgens mij is ze aan het werk) spontaan aan zou bellen, of een berichtje zou sturen... Gelukkig besef ik me ook door dat te denken, dat ik mezelf eigenlijk belachelijk maak.
pi_91088267
Misschien wordt dat ook gezegd omdat het makkelijk is op dat moment, zowel voor de dumpende als voor de gedumpte partij.
Ook hier wou ze vrienden blijven. Ze vroeg mij zelfs of ik dat zag zitten op het moment dat ze e en nieuwe vriend had omdat ik tijdens onze relatie al had aangegeven geen fan te zijn van het vrienden blijven na een relatie. Alleen wou ze me niet IRL zien...wat soort vriendschap heb je dan vraag ik mij af ?!

@Mr.Myst : je bent deze moeilijke dag bijna doorgekomen, nog eventjes doorbijten! Laat het initiatief aan haar. Als je zelf initiatief neemt, zul je nooit weten of zij jou zou gecontacteerd hebben.

[ Bericht 33% gewijzigd door Octagon op 09-01-2011 21:41:50 ]
pi_91089577
@ ennudan, dat vraag ik me ook af hoor :)

Heb het zelf ook meegemaakt met mijn ex. Door mijn enorme onzekerheid nadat ze het uitmaken heb ik zelfs meerdere malen gevraagd of ze ECHT vrienden wou blijven, en of ze daar ook echt eerlijk in wou zijn omdat ik liever hard gedumpt werd, dan dat ze me met valse beloften probeerde ''zacht'' te dumpen...
Uiteinderlijk werd ze er een beetje gek van toen ik het voor de zoveelste keer vroeg: Ja natuurlijk wil ik vrienden met je blijven, lijkt me hartstikke leuk zelfs, we gaan regelmatig afspreken...

Nou ik heb haar nog een keer zo ver weten te krijgen om hier langs te komen, heb verder nooit meer iets van haar vernomen... Walgelijk vind ik dat nog steeds. Helaas bestaan er mensen, die een serieuze relatie als vuilnis gaan behandelen als het uit is, en zich er zo makkelijk mogelijk vanaf proberen te maken...
Ik weet nog dat ik er een tijdje over dacht om het uit te gaan maken met mijn ex. Een ding wist ik zeker: als ik het ging doen, dan deed ik het op de voor haar meest respectvolle manier, en dat is niet bij mij thuis of ergens openbaar, maar bij haar thuis en face to face...

Zij zat daar kennelijk niet zo mee, deed het gewoon zaterdagavond op een of ander dorpsfeest met jan en alleman erbij...
Heb sowiezo de laatste tijd weer steeds meer het idee waarom ik eigenlijk nog zo graag contact met haar wil. Ze heeft me op elk mogelijk vlak teleurgesteld en mn ogen uit proberen te steken nadat ze het uitmaakte. Ze heeft zelfs zeer, zeer persoonlijke informatie aan haar vriendinnen doorverteld. Toen alleen aan haar zus en een vriendin, maar weet zeker dat haar hele vriendinnengroep inmiddels van deze dingen op de hoogte is...
pi_91089835
Lieve mannen! (aangezien ik de enige vrouw ben die meegaat)

Kunnen jullie het laatste weekend van januari of het eerste weekend van februari lekker gezellig in de kroeg staan om gezellig te kletsen en Ennudan een cursus flirten te geven.. En Mr,Myst op te vrolijken. En een lekker biertje te drinken? Laat het even weten.. PM me desnoods even voor de zekerheid, dat kunnen we een plaats gaan bedenken!
pi_91090025
Dat klinkt vreemd inderdaad Octagon, wel vrienden blijven, maar vervolgens elkaar niet meer willen zien? Dat is geen vriendschap in mijn ogen. Ik begrijp haar bedoeling daar ook niet achter... Vooral omdat je aangegeven had een vriendschap niet te zien zitten...

Ik verwacht trouwens geen bericht meer hoor, en eigenlijk wist ik wel dat ik niks zou horen...
  zondag 9 januari 2011 @ 22:03:42 #242
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91090351
ik heb laatste weekend verjaardag beste vriend en eerste weekend eigen verjaardag.. jullie mogen daarheen komen hoor. een echt ossenfeest!

tja blijf dar vrienden blijvdn dn dan niks meer horen raar vinde.... ach ja.. xoe je niks meer aan ben ik bang.
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91090653
Hmm die 2 weekenden worden dus niets! Roepen jullie maar iets!
pi_91090714
Sorry mannen, maar qua "vriendschap als het over is" zit ik toch op een andere golflengte dan jullie. Dat moet je niet willen en als je het hoort komt er toch niets van. Het gebeurt zelden dat dat een blijvende vriendschap opleverd en dat is logisch.

"We blijven vrienden" heb ik ook wel eens gezegd. Maar uiteindelijk komt daar niets van en kan dat meerdere redenen hebben. Natuurlijk is de belangrijkste dat er toch nog restgevoelens kunnen zitten. Vergis je niet dat een hoop van dat soort vriendschappen alsnog eindigen vanwege "het willen blijven proberen weer verder te komen dan vrienden", en dat dan soms weer gekoppeld aan jaloezie als er een nieuw vriendje/vriendinnetje in het zicht komt.
Daarnaast; vinden jullie het prettig als je nieuwe vriendin haar ex blijft zien? Ik sta er niet om te springen terwijl ik niet jaloers aangelegd ben.
Dan hebben we het als laatste over tijd moeten hebben om een vriendschap met een ex te onderhouden. Soms heb je daar geen tijd (= prioriteit) voor en gaat je nieuwe vriend(in) voor. Vooral in het begin! ;)
Strek je eens uit !
pi_91090745
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:59 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik verwacht trouwens geen bericht meer hoor, en eigenlijk wist ik wel dat ik niks zou horen...
Wel balen, maar je had het mischien wel kunnen verwachten, blijft toch klote voor je! wij hadden 1dec 2 jaar ik had een foto van ons 2 laten afdrukken wou er nog een kado bij kopen maar toch niet gedaan, geen tijd, vond mischien ook niet tijd voor een feestje :) ... maar ik had de foto al wel en die heb ik haar op die dag gegeven, had zij er helemaal niet aangedacht dat we 2 jaar bijelkaar waren!...maar mischien ook wel want 1 week later maakte ze het uit, was mischien een voorteken besef ik nu..... :{
pi_91091318
WW eigenlijk heb je wel gelijk hoor...
Het werkt toch vaak niet, een van de twee heeft vrijwel altijd iets anders voor ogen, en wanneer er bij een van beiden een nieuwe liefde bij komt kijken is het wel heel zeldzaam mocht dit allemaal gewoon goed lopen....

Wat ik echter wel vind, is dat je heel veel ziet dat stelletjes elkaar moeilijk los kunnen laten. Achteraf gezien was het het beste voor mij dat mijn ex zo snel afstand nam van me, maar mij ervan overtuigen dat ze echt heel graag vrienden wou blijven, maar ondertussen slechts 2 weken nodig hebben om zich van mij af te scheiden en een half jaar niets meer van haar te laten horen, dat vind ik wel 2 hele grote uitersten. Dat had ze wat mij betreft wel wat anders (eerlijker) mogen aanpakken...
pi_91091765
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:16 schreef Bartinhoo het volgende:
WW eigenlijk heb je wel gelijk hoor...
Het werkt toch vaak niet, een van de twee heeft vrijwel altijd iets anders voor ogen, en wanneer er bij een van beiden een nieuwe liefde bij komt kijken is het wel heel zeldzaam mocht dit allemaal gewoon goed lopen....

Wat ik echter wel vind, is dat je heel veel ziet dat stelletjes elkaar moeilijk los kunnen laten. Achteraf gezien was het het beste voor mij dat mijn ex zo snel afstand nam van me, maar mij ervan overtuigen dat ze echt heel graag vrienden wou blijven, maar ondertussen slechts 2 weken nodig hebben om zich van mij af te scheiden en een half jaar niets meer van haar te laten horen, dat vind ik wel 2 hele grote uitersten. Dat had ze wat mij betreft wel wat anders (eerlijker) mogen aanpakken...
Hoeveel relatiebreuken gaan eerlijk? Lijkt een simpele vraag met ogenschijnlijk een simpel antwoord. Als ik er dieper over nadenk komt er ineens toch een groot percentage uitrollen....
Strek je eens uit !
pi_91092634
Definieer eerlijk... Ik denk dat degene die wordt gedumpt de hele situatie vaak oneerlijk vindt.
In mijn geval zal ik de situatie moeten leren accepteren, maar ik denk dat ik de manier waarop het gegaan is nooit 'eerlijk' zal gaan vinden.
pi_91092725
Afgelopen weekend naar een feestje geweest waar me ex aanwezig was. Ze was heel lief (we gaan steeds beter met elkaar om de afgelopen paar maanden), haar ouders heb ik voor het eerst in een half jaar gesproken en die nodigden me uit om weer eens langs te komen.

Eigenlijk ben ik best wel in de war. Ik wil er best wel weer eens naar toe, ben bereid om er iets gezelligs van te maken, maar tegelijkertijd wil ik niet op meer gaan hopen. Een soort van tegenstelling, maar als ik het nu af sla dan krijg ik er later spijt van en dan ga ik alleen nog maar meer aan haar denken waarschijnlijk :(
pi_91092829
Moah, het is maar net wat je onder ''eerlijk'' verstaat natuurlijk ....

Je moet het ''hard'' zijn van je ex tegenover jou ( hetgeen vaak nodig is om een relatie resoluut te beeindigen ) niet verwarren met oneerlijkheid...
De grootste vernedering en desrespect die je kunt hebben voor je ex is imo. diegene na een breuk te gaan behandelen als iemand die niets waard is. Helaas denken veel mensen volgens mij echter dat dit volledig normaal is...

Ik zou heel goed kunnen accepteren als mijn ex had gezegd Bart, ik ben je kop zat, ik heb nu en in de toekomst gewoon geen behoefte meer aan contact met je en daar moet je het maar mee doen. Maar dat gekeer en gedraai ja ik wil heel graag vrienden met je zijn, en ik hou nog wel van je dit dat, maar ondertussen al mijn ''geheimen'' aan je vriendinnen doorvertellen, proberen ogen uit te steken, beloften doen en tijdens het doen van die beloften al weten dat je ze toch niet gaat nakomen, dat vind ik echt oneerlijk en persoonlijk ook niet acceptabel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')