abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91141668
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:05 schreef melanie_x het volgende:
Wat houdt dat in dan?
Dat je niks van haar ziet, maar dat je ook niet hoeft te blokken en dus elkaars 'vriend' kan blijven. Op het moment dat je zelf wilt kun je kiezen om wel weer elkaar te zien.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91142077
Oke dat is wel handig inderdaad! Ik zou die berichten van een ex ook niet willen lezen.. maar ik heb de mijne gewoon uit msn Hyves en Facebook gegooid. Maar de mijne was een klootzak. Lastig als je toch 'vrienden' met je ex wil zijn, isn't easy..
pi_91142086
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef ex het volgende:

[..]

Niet zenuwachtig hoor. :)
Waar heb je die nu weer aangesproken? Of heb je haar ook weer je hondje laten zien? :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91142147
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef melanie_x het volgende:
Oke dat is wel handig inderdaad! Ik zou die berichten van een ex ook niet willen lezen.. maar ik heb de mijne gewoon uit msn Hyves en Facebook gegooid. Maar de mijne was een klootzak. Lastig als je toch 'vrienden' met je ex wil zijn, isn't easy..
Momenteel kan ik d'r niet zien of horen, maar dat kan veranderen. Ik ga wederom een stap terugdoen en stiekem hopen dat er een lading karma om haar oren vliegt waar ze bang van wordt :)

Maargoed, iemand dat programmaatje nog?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91142243
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:54 schreef melanie_x het volgende:
Ik laat wel weten hoe het ging,
wie weet is die gozer achteraf toch helemaal niks.
Tja, wil mezelf wel als reserve neerzetten? Wel regio Brabant/Den Bosch graag ;)

(Wat jij hebt met mannen, heb ik met vrouwen in die zin dat ik wel wil stappen o.i.d. maar totaal en totaal geen behoefte heb aan een vriendin nu. Is dat raar?)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91142419
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Tja, wil mezelf wel als reserve neerzetten? Wel regio Brabant/Den Bosch graag ;)

(Wat jij hebt met mannen, heb ik met vrouwen in die zin dat ik wel wil stappen o.i.d. maar totaal en totaal geen behoefte heb aan een vriendin nu. Is dat raar?)
Totaal niet raar, ben zelf altijd stapperig geweest en omdat ik nu een ex zou hebben ga ik me niet verstoppen. Je kan ook gewoon lol hebben hoeft niet meteen om de kerels / vrouwen te draaien. Voor mij is stappen gewoon een stuk gezelligheid en dat ga ik niet opgeven omdat ik even een mindere periode heb.
pi_91142455
Wil ik gaan slapen, krijg ik mail. Voel me toch ff zwaar kut nu, hoewel er niets verkeerds in staat maar de boel alleen maar bevestigd. Hoewel de toon positief en meelevend is, krijg ik het idee dat ze niet wil accepteren hoe ik me voel, door het met zichzelf te vergelijken. Dat vind ik jammer, en dat zorgt voor het gevoel.

Leg het morgen wel beter uit...

Verdomme, ik werd net een beetje moe. Kutsmartphones!
Toch maar proberen te slapen.
pi_91142924
En dan krijg ik het langverwachte mailtje :')__!
Lekker heel koel en zakelijk. Wat moeilijkere woordjes er doorheen te gooien alsof ze een zakelijke mail stuurt. Godver wat triest.
Aan haar schrijfstijl te zien zal 'Mark' ook wel weer zijn input hebben gehad, want hoe zakelijk het ook is: ik herken haar typstijl uit 1000en en dit is haar manier niet.

Komt er op neer: it's not of your business. Je hebt geen reden om je zus of zo te voelen en ik heb geen verantwoordingsplicht tegenover jou.
Als ik zo reuze interessant bent, blijf dan vooral mijn facebook checken.

edit: ik reageer morgen wel terug... als ik het nu doe denk ik niet dat ik aardig kan blijven.

edit 2: Ohja, dit zei ze ook nog: Hoewel je een van mijn beste vrienden bent, hoef ik je geen complete uitleg over mijn doen en laten te geven. Het is mijn leven blablabla<insert onzin>

Ik ben nog altijd één van haar beste vrienden :') yeah fucking right.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 10 januari 2011 @ 23:35:19 #184
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91143187
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
En dan krijg ik het langverwachte mailtje :')__!
Lekker heel koel en zakelijk. Wat moeilijkere woordjes er doorheen te gooien alsof ze een zakelijke mail stuurt. Godver wat triest.
Aan haar schrijfstijl te zien zal 'Mark' ook wel weer zijn input hebben gehad, want hoe zakelijk het ook is: ik herken haar typstijl uit 1000en en dit is haar manier niet.

Komt er op neer: it's not of your business. Je hebt geen reden om je zus of zo te voelen en ik heb geen verantwoordingsplicht tegenover jou.
Als ik zo reuze interessant bent, blijf dan vooral mijn facebook checken.

edit: ik reageer morgen wel terug... als ik het nu doe denk ik niet dat ik aardig kan blijven.
Waarom uberhaupt reageren? Leuk hoor, zo'n verwijtend mailspelletje. Je laat je wel heel gemakkelijk uit de tent lokken. Ben jij niet degene die nog geen twee weken geleden hier riep dat je er wel overheen was? Ik zie het hoor.

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat je niks van haar ziet, maar dat je ook niet hoeft te blokken en dus elkaars 'vriend' kan blijven. Op het moment dat je zelf wilt kun je kiezen om wel weer elkaar te zien.
http://blockyourex.com/

It’s called the “Ex-Blocker,” and it’s rather like the web/non-brain damage version of the memory eraser depicted in one of my favorite films, The Eternal Sunshine of the Spotless Mind.

According to the article on Gizmodo.com, the Ex-Blocker plugin “filters your ex out of the internet for you. Simply feed it their first and last names, their Twitter username, their Facebook profile info and their blog URL, and it takes care of the rest. Sure, photos can slip through the cracks, I’m sure. And you’ll have to set up an email filter yourself if you want to cut off contact completely.”

If you’ve made the decision to go No Contact, but are still getting Facebook, MySpace and Tweet updates from the ex-Twit about how “amazing” her new boyfriend is, how she’s “never been happier” and that she regrets dating all of her “ex-jerk loser boyfriends,” this plugin might just bring you that last bit of peace of mind you seek.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91143290
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Waarom uberhaupt reageren? Leuk hoor, zo'n verwijtend mailspelletje. Je laat je wel heel gemakkelijk uit de tent lokken. Ben jij niet degene die nog geen twee weken geleden hier riep dat je er wel overheen was? Ik zie het hoor.

[..]

http://blockyourex.com/
Ze ziet de dingen heel anders dan ik ze zie en ik ben eigenlijk wel iemand die heel graag en overtuigend zijn mening overdraagt aan een ander.
Verder ben ik er qua verdriet ver over heen. Begint nu langzaam over te gaan naar kwaadheidgevoelens. En dan ben je dus al een stuk verder dan eerst. Ik huil niet meer om haar. Dus een zekere stap vooruit heb ik zeker geboekt.

edit honderdmiljoenmiljard: dankje voor die site ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 10 januari 2011 @ 23:57:15 #186
189961 ex
aperture science
pi_91144120
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Waar heb je die nu weer aangesproken? Of heb je haar ook weer je hondje laten zien? :)
Haha, dat klinkt vies :p
The cake is a lie!
pi_91145462
@ Neo :

Als ik zo eerlijk mag zijn : ik denk dat je jezelf echt voor de gek houdt!
Wat jij hier allemaal neerzet klinkt imo. allemaal behoorlijk gefrustreerd, hetgeen voortvloeit uit emoties ( verdriet ). Misschien heb ik het fout hoor, maar been there, done that!

Probeer jezelf zo onafhankelijk mogelijk op te stellen en vraag haar niet langer zich te verantwoorden tegenover jou, sterker nog: Vraag haar niets meer! Laat het lekker lopen allemaal en zie of zij nog contact met jou opneemt. Nee inderdaad, je weet niet of dit zal gebeuren, en dat idee is kut! Maar geloof me, ik denk dat je later spijt gaat krijgen van je gedrag nu naar je ex toe..

Want hoe je het ook went of keert, je ex heeft gelijk! En als ik eerlijk ben, vind ik dat ze het op bepaalde fronten nog best goed doet ook... Ze is in ieder geval eerlijk tegen je door te zeggen dat ze niets meer aan je verschuldigd is.
Mijn ex zei nog van alles voor me over te hebben, maar niets bleek minder waar. Hierdoor bleef ik nog deels aan haar plakken, dat is denk ik ook wat ze wou... Jouw ex geeft je alle ruimte om verder te gaan, gebruik die ook en vroeg of laat zul je weer iets van haar horen, ga daar vanuit...
pi_91145478
Waarom zo'n site gebruiken als je toch ook gewoon haar uit je msn/facebook/skype/hyves vriendenlijst kan verwijderen en blokken?
pi_91145650
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:34 schreef Bartinhoo het volgende:
@ Neo :

Als ik zo eerlijk mag zijn : ik denk dat je jezelf echt voor de gek houdt!
Wat jij hier allemaal neerzet klinkt imo. allemaal behoorlijk gefrustreerd, hetgeen voortvloeit uit emoties ( verdriet ). Misschien heb ik het fout hoor, maar been there, done that!

Probeer jezelf zo onafhankelijk mogelijk op te stellen en vraag haar niet langer zich te verantwoorden tegenover jou, sterker nog: Vraag haar niets meer! Laat het lekker lopen allemaal en zie of zij nog contact met jou opneemt. Nee inderdaad, je weet niet of dit zal gebeuren, en dat idee is kut! Maar geloof me, ik denk dat je later spijt gaat krijgen van je gedrag nu naar je ex toe..

Want hoe je het ook went of keert, je ex heeft gelijk! En als ik eerlijk ben, vind ik dat ze het op bepaalde fronten nog best goed doet ook... Ze is in ieder geval eerlijk tegen je door te zeggen dat ze niets meer aan je verschuldigd is.
Mijn ex zei nog van alles voor me over te hebben, maar niets bleek minder waar. Hierdoor bleef ik nog deels aan haar plakken, dat is denk ik ook wat ze wou... Jouw ex geeft je alle ruimte om verder te gaan, gebruik die ook en vroeg of laat zul je weer iets van haar horen, ga daar vanuit...
Hmm.. nadenkstof. Ik blijf het alleen klote vinden dat ze eerst vanalles zegt en belooft en er nu niets van waarmaakt. Als ze dat op de eerste plaats nooit had beloofd, dan was het nog steeds kut geweest, maar dan had ze iig niet gelogen. Ik ben nogal gevoelig voor het feit als iemand tegen me liegt.
Je hebt me wel op een bepaald denkspoor gezet waar ik nog niet ben geweest. Hier ga ik een nachtje over slapen.

Maar je hebt wel gelijk dat ze mij alle ruimte geeft om te doen en laten. Zo heb ik het nooit bekeken.
Maar jullie weten 1 ding niet: Buiten mijn frustratieposts hier op het forum ben ik eigenlijk de hele dag vrolijk. Ik heb afgelopen weekend vanalles ondernomen met vrienden. Op het werk gaat het heel goed en mijn toekomstplannen ben ik ook langzaam aan het uitwerken.
Het komt steeds sporadischer voor dat ik echt intensief aan haar denk.
Dat ze haar burgerlijke stand nu veranderde is wel ff pijnlijk, maar voordat ze dat deed, speelde ze lang niet zoveel in m'n hoofd als nu.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:45:32 #190
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91145799
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:21 schreef Mr.Myst het volgende:
Wil ik gaan slapen, krijg ik mail. Voel me toch ff zwaar kut nu, hoewel er niets verkeerds in staat maar de boel alleen maar bevestigd. Hoewel de toon positief en meelevend is, krijg ik het idee dat ze niet wil accepteren hoe ik me voel, door het met zichzelf te vergelijken. Dat vind ik jammer, en dat zorgt voor het gevoel.
Waarom moet zij met alle geweld accepteren hoe jij je voelt? Het is uit, klaar, finito, over. Waarom haar nog lastigvallen met jouw gevoelens?? Zie eerst maar dat je er zelf weer bovenop komt voordat je je met haar gemoedstoestand gaat bemoeien.
pi_91145855
@Neo: Ik vermoed dat je ex die status en facebookberichtjes verstuurt, omdat ze weet dat jij ze ook leest en je er boos over maakt. Daardoor kan een simpel facebookbericht van haar, jouw emoties beinvloeden. Als je haar blokt heb je daar geen last meer van en heeft ze ook niet meer het genot om jouw dag te verpesten. Dus zal ze er dan wel weer mee ophouden, want ze zal heus het heus wel opmerken als jij haar blokt.

Edit: Ik begrijp trouwens niet wat je nog in een ex zoekt, die je op zo'n manier behandelt. Er zijn toch ook nog een hoop meisjes die liever en minder gemeen zijn, lijkt me. Maar ik begrijp de emoties wel hoor.
pi_91146105
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:47 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
@Neo: Ik vermoed dat je ex die status en facebookberichtjes verstuurt, omdat ze weet dat jij ze ook leest en je er boos over maakt. Daardoor kan een simpel facebookbericht van haar, jouw emoties beinvloeden. Als je haar blokt heb je daar geen last meer van en heeft ze ook niet meer het genot om jouw dag te verpesten. Dus zal ze er dan wel weer mee ophouden, want ze zal heus het heus wel opmerken als jij haar blokt.

Edit: Ik begrijp trouwens niet wat je nog in een ex zoekt, die je op zo'n manier behandelt. Er zijn toch ook nog een hoop meisjes die liever en minder gemeen zijn, lijkt me. Maar ik begrijp de emoties wel hoor.
Ik ben er van overtuigd dat ze die facebook berichten met die inhoud stuurt. Zeker dat laatste bericht wat ik hier had gekopieerd. Daarom was ik ook opzoek naar die ex-blocker. Ik hoef geen statement te maken door haar als vriend te deleten. Ik ben al blij als ik gewoon niet tegen die klote berichtjes hoef te kijken, en dat heb ik bereikt met dit programmaatje.

Geloof me, ik ben momenteel zelf hardop af aan het vragen waarom ik nog zoveel voor haar voel en doe. Zeker als je weet hoe ze me behandeld heeft (en dat weet je als je dit gevolgd hebt). Ik ben mezelf nu al voor gek aan het verklaren. Dat is wat m'n verstand zegt... maar plots komt het Gevoel om de hoek kijken :N
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91146376
@ neo : verwijderen is ook niet nodig, maar blokkeren heb ik een paar maanden geleden ook gedaan, en ik kan je vertellen dat ze nog steeds geblokkeerd is, en ik dit ook mooi niet meer ga veranderen! Het bevalt me prima zo, en ben verder ook totaal niet nieuwschierig naar wat ze allemaal doet dus misschien helpt dat mee. Kan overigens 99 % van de tijd wel raden wat ze doet, ze werkt namelijk 48 weken per jaar 5 dagen in de week van 9 tot 5.....

Zie dat blokkeren als een gratis hulpmiddel bij het verwerken van je ex, het enige dat je hoeft te doen is een paar knopjes indrukken en je zult er ongetijfeld profijt van hebben!

@ Hendrik: ( over dat wat je zoekt in een ex die je zo behandelt ) : liefde maakt blind zeggen ze, maar liefdesverdriet zeker niet minder denk ik!

Als ik dit even concretiseer in mijn situatie: Zonder mijn ex tekort te willen doen, maar wel puur objectief gezegd: Zon bijzondere meid is het niet ( in de ogen van ''buitenstaanders'' ). Ze ziet er best leuk uit, maar absoluut niet super knap. Het is een lieve meid, maar er zit verder niet zoveel bij. Dit vind niet alleen ik, maarf ook collega' s van mij die ook met haar hebben gewerkt, mensen uit het dorp etc etc... Je kunt er oppervlakkig leuk mee praten, maar enige diepgang hoef je niet van haar te verwachten. Ergens is het gewoon een kind in het lichaam van een 20 jarige....

Verder heb ik een tijdje geleden seks gehad met een enorm knappe meid. Ze is lang, verbazingwekkend knap, mysterieus, interessant, heeft wat te vertellen, heeft veel meegemaakt ( vader vroeg verloren, etc etc) waardoor ze veel levenservaring heeft en ook daadwerkelijk een eigen, duidelijke mening heeft en een verhaal te vertellen heeft. Iemand met looks, brains en eigen idealen. Terwijl mijn ex eigenlijk maar gewoon wat deed, iedereen belachelijk liep te maken, de hele dag mtv keek....

Nu sms ik al een tijdje met die ''nieuwe'' meid, en ze vindt me denk ik leuk. Ze heeft gezegd dat ze binnenkort( na haar drukke periode) , over een week of 2 me weer op komt zoeken... Ik ben daar blij mee, en vind dat leuk maar ondertussen ben ik nog steeds veel meer bezig met mijn ex, dan met haar. Waarom ? Geen idee, vind die nieuwe meid veel interessanter, maar toch!
pi_91146552
Ik zit een lastige situatie moet ik zeggen. Heb nu bijna 5 en een half jaar een relatie met mijn vriendin. We wonen nu sinds een half jaar samen. Maar afgelopen weken merk ik dat me gevoelens voor haar langzaam weggaan. Heb geen behoefte meer een om een kus te geven als ik bijv uit het werk kom. Vind haar ook niet meer zo aantrekkelijk. De seks is puur lust en bevat geen spatje liefde of romantiek.

Nu heb ik afgelopen vrijdag iets doms gedaan. Ik heb met een ex collega gezoend en daar is ze dus achtergekomen. Ik heb mezelf eruit weten te lullen alleen om dr geen pijn meer te doen. Had het beter meteen moeten beeindigen dacht ik later. Maar het was niet de eerste keer dat ik iets vreemds heb uitgespookt. Toch is ze altijd bij me gebleven. Dat betekent dat ze heel veel van me houd nog waarschijnlijk. Wat is me eigenlijk niet meer kan voorstellen. Ik ben ook nog eens stapel verliefd geworden op iemand anders die me heeft verteld dat het wederzijds is. Ik ben een lul en ik voel me kut.

Ik vind het zo lastig om het uit te maken. Al dat gedoe. Weer terug naar me ouders (ben pas 21) en wil dr gewoon geen pijn doen door het uit te maken maar dat gaat dan ten koste van het geluk.

De verliefdheid was er naar een jaar al vanaf maar volgens mij is dat standaard. Dit is me eerste relatie/vriendin dus heb daar niet zoveel ervaring mee.

Graag jullie mening :)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 01:17:50 #195
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91146703
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 01:11 schreef Snever het volgende:
Ik vind het zo lastig om het uit te maken. Al dat gedoe. Weer terug naar me ouders (ben pas 21) en wil dr gewoon geen pijn doen door het uit te maken maar dat gaat dan ten koste van het geluk.
Uitmaken slapjanus. En hoe bedoel je: 'al dat gedoe'? Er is geen makkelijke weg en pijn zal ze sowieso hebben. Tot het moment dat ze beseft dat het niet aan haar maar aan jou lag.

Maar je kan haar natuurlijk ook lekker in de maling blijven nemen met je scharreltjes omdat jij liever de makkelijke dan de moeilijke weg neemt. Best sneu als je bij haar zou blijven omdat je niet terug naar je ouders wil verhuizen. Je vriendin verdient beter dan een notoire vreemdganger die te laf is om het uit te maken, omdat het 'zo wel lekker makkelijk is'. Ik mag toch hopen dat je je daar wel in kan vinden?

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 01:11 schreef Snever het volgende:
De verliefdheid was er naar een jaar al vanaf maar volgens mij is dat standaard.
Standaard bij jou misschien.

[ Bericht 37% gewijzigd door goofy_goober op 11-01-2011 01:29:59 ]
  dinsdag 11 januari 2011 @ 01:20:14 #196
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_91146760
Je wilt haar geen pijn doen? Je bent al behoorlijk aan de gang (geweest) anders :D

Voor de rest sluit ik mij aan bij de post boven mij.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_91146842
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 01:17 schreef goofy_goober het volgende:
Uitmaken slapjanus. En hoe bedoel je: 'al dat gedoe'? Er is geen makkelijke weg en pijn zal ze sowieso hebben. Tot het moment dat ze beseft dat het niet aan haar maar aan jou lag.
Onder gedoe versta ik wie blijft er in het huis wonen, het verdelen van meubels/spullen, adres weer wijzigen, iedereen die erna vraagt weer het hele verhaal uit moeten leggen wat er mis is gegaan bla bla. Maar goed, zo wil ik ook niet oud worden. Het is tijd om de stap te nemen. Tijd om weer gelukkig te worden. :)

Dit is me eerste relatie. Kan niks vergelijken met een oude. Ben gewoon niet verliefd meer en het houden van is er ook af.
pi_91148031
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 01:22 schreef Snever het volgende:

[..]

Onder gedoe versta ik wie blijft er in het huis wonen, het verdelen van meubels/spullen, adres weer wijzigen, iedereen die erna vraagt weer het hele verhaal uit moeten leggen wat er mis is gegaan bla bla. Maar goed, zo wil ik ook niet oud worden. Het is tijd om de stap te nemen. Tijd om weer gelukkig te worden. :)

Dit is me eerste relatie. Kan niks vergelijken met een oude. Ben gewoon niet verliefd meer en het houden van is er ook af.
Als ik érgens een hekel aan heb gekregen, dan is het aan mensen die vreemdgaan. Mijn ex is ook 2 keer vreemdgegaan toen ze voor 5 weken in Aruba zat voor stage. 2 keer seks met 2 verschillende jongens zelfs. Je wilt niet weten wat voor schade je daarmee aanricht aan de ander. Ik zat hier in NL, de extreem lange dagen af te tellen om haar weer te kunnen zien en haar hart opnieuw voor me proberen te winnen. Dat is wat verliefdheid kan doen: je volledig blind maken. En daar maak jij nu misbruik van bij haar.
Denk verdomme eens aan de ander en maak het dan gewoon uit ipv haar, in al haar verliefdheid, aan het lijntje te houden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Neo-Mullen op 11-01-2011 02:59:40 (taalgebruik aangepast) ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91149008
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
Om van de slowchat af te komen de volgende ontboezeming:
Met een vriendin zat ik de laatste week wat door te nemen. Het telefoongesprek was ontspannen, leuk e.d. Ik vertelde haar nog dat het eigenlijk steeds beter en beter ging en ik vertelde over het rare msn-gedrag van m'n ex. Vervolgens geeft zij een verklaring voor dat mogelijke gedrag en op dat moment breek ik toch weer even. Zo maf, zo bizar.
Hoe goed het ook gaat, ik merk nu dat er 1 punt is wat een absoluut zwak punt is in mijn 'verdediging'...
En dat zwakke punt is ? (of is het te specifiek om hier te posten ?)
pi_91149049
Zo we zijn weer wakker! De redbull staat te wachten op mijn werk.. Maar eerst dat pokkeeind fietsen! (Gewoon spierpijn van gister!)

Trouwens wel met een fijn gevoel wakker geworden :) Heb alleen niet het idee dat ik echt uitrust. Misschien met teveel dingen bezig in mijn hoofd! En daardoor nu al weer zwaar toe aan weekend! Maar morgen eerst een dagje 'vrij'! Ga straks op mijn werk lekker bijlezen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')