Dat je niks van haar ziet, maar dat je ook niet hoeft te blokken en dus elkaars 'vriend' kan blijven. Op het moment dat je zelf wilt kun je kiezen om wel weer elkaar te zien.quote:
Waar heb je die nu weer aangesproken? Of heb je haar ook weer je hondje laten zien?quote:
Momenteel kan ik d'r niet zien of horen, maar dat kan veranderen. Ik ga wederom een stap terugdoen en stiekem hopen dat er een lading karma om haar oren vliegt waar ze bang van wordtquote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef melanie_x het volgende:
Oke dat is wel handig inderdaad! Ik zou die berichten van een ex ook niet willen lezen.. maar ik heb de mijne gewoon uit msn Hyves en Facebook gegooid. Maar de mijne was een klootzak. Lastig als je toch 'vrienden' met je ex wil zijn, isn't easy..
Tja, wil mezelf wel als reserve neerzetten? Wel regio Brabant/Den Bosch graagquote:Op maandag 10 januari 2011 22:54 schreef melanie_x het volgende:
Ik laat wel weten hoe het ging,
wie weet is die gozer achteraf toch helemaal niks.
Totaal niet raar, ben zelf altijd stapperig geweest en omdat ik nu een ex zou hebben ga ik me niet verstoppen. Je kan ook gewoon lol hebben hoeft niet meteen om de kerels / vrouwen te draaien. Voor mij is stappen gewoon een stuk gezelligheid en dat ga ik niet opgeven omdat ik even een mindere periode heb.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Tja, wil mezelf wel als reserve neerzetten? Wel regio Brabant/Den Bosch graag
(Wat jij hebt met mannen, heb ik met vrouwen in die zin dat ik wel wil stappen o.i.d. maar totaal en totaal geen behoefte heb aan een vriendin nu. Is dat raar?)
Waarom uberhaupt reageren? Leuk hoor, zo'n verwijtend mailspelletje. Je laat je wel heel gemakkelijk uit de tent lokken. Ben jij niet degene die nog geen twee weken geleden hier riep dat je er wel overheen was? Ik zie het hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
En dan krijg ik het langverwachte mailtje__!
Lekker heel koel en zakelijk. Wat moeilijkere woordjes er doorheen te gooien alsof ze een zakelijke mail stuurt. Godver wat triest.
Aan haar schrijfstijl te zien zal 'Mark' ook wel weer zijn input hebben gehad, want hoe zakelijk het ook is: ik herken haar typstijl uit 1000en en dit is haar manier niet.
Komt er op neer: it's not of your business. Je hebt geen reden om je zus of zo te voelen en ik heb geen verantwoordingsplicht tegenover jou.
Als ik zo reuze interessant bent, blijf dan vooral mijn facebook checken.
edit: ik reageer morgen wel terug... als ik het nu doe denk ik niet dat ik aardig kan blijven.
http://blockyourex.com/quote:Op maandag 10 januari 2011 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat je niks van haar ziet, maar dat je ook niet hoeft te blokken en dus elkaars 'vriend' kan blijven. Op het moment dat je zelf wilt kun je kiezen om wel weer elkaar te zien.
Ze ziet de dingen heel anders dan ik ze zie en ik ben eigenlijk wel iemand die heel graag en overtuigend zijn mening overdraagt aan een ander.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt reageren? Leuk hoor, zo'n verwijtend mailspelletje. Je laat je wel heel gemakkelijk uit de tent lokken. Ben jij niet degene die nog geen twee weken geleden hier riep dat je er wel overheen was? Ik zie het hoor.
[..]
http://blockyourex.com/
Haha, dat klinkt vies :pquote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Waar heb je die nu weer aangesproken? Of heb je haar ook weer je hondje laten zien?
Hmm.. nadenkstof. Ik blijf het alleen klote vinden dat ze eerst vanalles zegt en belooft en er nu niets van waarmaakt. Als ze dat op de eerste plaats nooit had beloofd, dan was het nog steeds kut geweest, maar dan had ze iig niet gelogen. Ik ben nogal gevoelig voor het feit als iemand tegen me liegt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:34 schreef Bartinhoo het volgende:
@ Neo :
Als ik zo eerlijk mag zijn : ik denk dat je jezelf echt voor de gek houdt!
Wat jij hier allemaal neerzet klinkt imo. allemaal behoorlijk gefrustreerd, hetgeen voortvloeit uit emoties ( verdriet ). Misschien heb ik het fout hoor, maar been there, done that!
Probeer jezelf zo onafhankelijk mogelijk op te stellen en vraag haar niet langer zich te verantwoorden tegenover jou, sterker nog: Vraag haar niets meer! Laat het lekker lopen allemaal en zie of zij nog contact met jou opneemt. Nee inderdaad, je weet niet of dit zal gebeuren, en dat idee is kut! Maar geloof me, ik denk dat je later spijt gaat krijgen van je gedrag nu naar je ex toe..
Want hoe je het ook went of keert, je ex heeft gelijk! En als ik eerlijk ben, vind ik dat ze het op bepaalde fronten nog best goed doet ook... Ze is in ieder geval eerlijk tegen je door te zeggen dat ze niets meer aan je verschuldigd is.
Mijn ex zei nog van alles voor me over te hebben, maar niets bleek minder waar. Hierdoor bleef ik nog deels aan haar plakken, dat is denk ik ook wat ze wou... Jouw ex geeft je alle ruimte om verder te gaan, gebruik die ook en vroeg of laat zul je weer iets van haar horen, ga daar vanuit...
Waarom moet zij met alle geweld accepteren hoe jij je voelt? Het is uit, klaar, finito, over. Waarom haar nog lastigvallen met jouw gevoelens?? Zie eerst maar dat je er zelf weer bovenop komt voordat je je met haar gemoedstoestand gaat bemoeien.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:21 schreef Mr.Myst het volgende:
Wil ik gaan slapen, krijg ik mail. Voel me toch ff zwaar kut nu, hoewel er niets verkeerds in staat maar de boel alleen maar bevestigd. Hoewel de toon positief en meelevend is, krijg ik het idee dat ze niet wil accepteren hoe ik me voel, door het met zichzelf te vergelijken. Dat vind ik jammer, en dat zorgt voor het gevoel.
Ik ben er van overtuigd dat ze die facebook berichten met die inhoud stuurt. Zeker dat laatste bericht wat ik hier had gekopieerd. Daarom was ik ook opzoek naar die ex-blocker. Ik hoef geen statement te maken door haar als vriend te deleten. Ik ben al blij als ik gewoon niet tegen die klote berichtjes hoef te kijken, en dat heb ik bereikt met dit programmaatje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:47 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
@Neo: Ik vermoed dat je ex die status en facebookberichtjes verstuurt, omdat ze weet dat jij ze ook leest en je er boos over maakt. Daardoor kan een simpel facebookbericht van haar, jouw emoties beinvloeden. Als je haar blokt heb je daar geen last meer van en heeft ze ook niet meer het genot om jouw dag te verpesten. Dus zal ze er dan wel weer mee ophouden, want ze zal heus het heus wel opmerken als jij haar blokt.
Edit: Ik begrijp trouwens niet wat je nog in een ex zoekt, die je op zo'n manier behandelt. Er zijn toch ook nog een hoop meisjes die liever en minder gemeen zijn, lijkt me. Maar ik begrijp de emoties wel hoor.
Uitmaken slapjanus. En hoe bedoel je: 'al dat gedoe'? Er is geen makkelijke weg en pijn zal ze sowieso hebben. Tot het moment dat ze beseft dat het niet aan haar maar aan jou lag.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:11 schreef Snever het volgende:
Ik vind het zo lastig om het uit te maken. Al dat gedoe. Weer terug naar me ouders (ben pas 21) en wil dr gewoon geen pijn doen door het uit te maken maar dat gaat dan ten koste van het geluk.
Standaard bij jou misschien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:11 schreef Snever het volgende:
De verliefdheid was er naar een jaar al vanaf maar volgens mij is dat standaard.
Onder gedoe versta ik wie blijft er in het huis wonen, het verdelen van meubels/spullen, adres weer wijzigen, iedereen die erna vraagt weer het hele verhaal uit moeten leggen wat er mis is gegaan bla bla. Maar goed, zo wil ik ook niet oud worden. Het is tijd om de stap te nemen. Tijd om weer gelukkig te worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:17 schreef goofy_goober het volgende:
Uitmaken slapjanus. En hoe bedoel je: 'al dat gedoe'? Er is geen makkelijke weg en pijn zal ze sowieso hebben. Tot het moment dat ze beseft dat het niet aan haar maar aan jou lag.
Als ik érgens een hekel aan heb gekregen, dan is het aan mensen die vreemdgaan. Mijn ex is ook 2 keer vreemdgegaan toen ze voor 5 weken in Aruba zat voor stage. 2 keer seks met 2 verschillende jongens zelfs. Je wilt niet weten wat voor schade je daarmee aanricht aan de ander. Ik zat hier in NL, de extreem lange dagen af te tellen om haar weer te kunnen zien en haar hart opnieuw voor me proberen te winnen. Dat is wat verliefdheid kan doen: je volledig blind maken. En daar maak jij nu misbruik van bij haar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:22 schreef Snever het volgende:
[..]
Onder gedoe versta ik wie blijft er in het huis wonen, het verdelen van meubels/spullen, adres weer wijzigen, iedereen die erna vraagt weer het hele verhaal uit moeten leggen wat er mis is gegaan bla bla. Maar goed, zo wil ik ook niet oud worden. Het is tijd om de stap te nemen. Tijd om weer gelukkig te worden.
Dit is me eerste relatie. Kan niks vergelijken met een oude. Ben gewoon niet verliefd meer en het houden van is er ook af.
En dat zwakke punt is ? (of is het te specifiek om hier te posten ?)quote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
Om van de slowchat af te komen de volgende ontboezeming:
Met een vriendin zat ik de laatste week wat door te nemen. Het telefoongesprek was ontspannen, leuk e.d. Ik vertelde haar nog dat het eigenlijk steeds beter en beter ging en ik vertelde over het rare msn-gedrag van m'n ex. Vervolgens geeft zij een verklaring voor dat mogelijke gedrag en op dat moment breek ik toch weer even. Zo maf, zo bizar.
Hoe goed het ook gaat, ik merk nu dat er 1 punt is wat een absoluut zwak punt is in mijn 'verdediging'...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |