bedoelde de pil vormquote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Sint Janskruid? Zit dat in die bruine flesjes dan met een vloeistof die schuimt als je het inschenkt?
Ow, da's Vlaams... en eigenlijk misschien nog meer mijn dialect... wordt tegen mannen én vrouwen gezegd.quote:
Wat bedoel je met "belgen!?" ??quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef ennudan het volgende:
belgen!?
@octagon overigens wipten wij vrijdag de sterren van de hemel en was het nog nooit zo goed en lekker geweest en was het zaterdag over..... dus ik kan het ook niet uitleggen mannekes
Ik ben ook aardig zenuwachtig voor m'n date zaterdag haha,quote:Op maandag 10 januari 2011 21:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
Pff...hier nu het omgekeerde probleem als toen het net uit was...ik slaap als een os. Kom 's-ochtends zo moeilijk mijn bed uit nu....
Alleen inslapen blijft nog wel wat lastigjes......denk toch steeds weer aan? .............. tada!
Ik denk dat ik Ex maar ga vragen om een foto te maken van die date van hem aanstaande zaterdag. Ga ik daar voortaan maar aan denken met het inslapen. Als ie nu al zo zenuwachtig is moet dat toch heel wat zijn.......?
Hoeveelste date sinds het uit is? Of 'the one'?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:29 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Ik ben ook aardig zenuwachtig voor m'n date zaterdag haha,
is dat heel raar?
Nee dat is niet raar.. Ik bedenk zelfs al wat ik aan zou doen!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:29 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Ik ben ook aardig zenuwachtig voor m'n date zaterdag haha,
is dat heel raar?
Heb jij een date danquote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat is niet raar.. Ik bedenk zelfs al wat ik aan zou doen!
Ja pff ik vraag me ook af wat ik aan moet doen.. ach ik heb nog even de tijd.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat is niet raar.. Ik bedenk zelfs al wat ik aan zou doen!
Grappig....ik wil alleen vriendinnen nu en geen 'vriendin'. Ze zit nog teveel in mijn hoofd om dat te willenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:47 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Ja pff ik vraag me ook af wat ik aan moet doen.. ach ik heb nog even de tijd.
En inderdaad eerste date nadat het uit is. Heb in de tussentijd al wat jongens achter me aan gehad, maar vond het allemaal niks hahaZodra ik liet merken dat ik gewoon 'vrienden' wilde zijn, heb ik niks meer van ze gehoord, flauw is dat altijd
Niet zenuwachtig hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ik denk dat ik Ex maar ga vragen om een foto te maken van die date van hem aanstaande zaterdag. Ga ik daar voortaan maar aan denken met het inslapen. Als ie nu al zo zenuwachtig is moet dat toch heel wat zijn.......?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |