abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91159695
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:30 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Mr.Myst:
Ik realiseer me dat wat ik zeg mogelijk bikkelhard kan overkomen, maar het lijkt steeds meer een kind-moeder relatie die jullie gehad hebben.

Daarmee vind ik je heel egoistisch naar je ex toe. Je bent zo met jezelf bezig en vind het bijna 'raar' dat zij jou niet steunt en helpt, zij die rekening moet houden met jouw emotionele gesteldheid en weet ik veel wat? Kom op man! Als jij zo doorgaat krijg je van je leven geen normale relatie meer want je legt alles bij haar neer. Dat is een kind-moeder relatie.....

Als ik je nu een advies mag geven zeg ik dat voor jou maar ook voor je ex, want je drukt zo vreselijk op haar schouders. Dat zie je nu waarschijnlijk nog geeneens in: Laat haar volkomen met rust. Als je echt om haar geeft ben je dat haar verplicht. Liefde = loslaten weet je nog?
Sorry, maar in deze ben ik het niet met je eens. Dit was een gelijkwaardige relatie, geenszins een relatie waarbij ik heel erg aan haar hing, om mijn geluk maar te claimen. Daar zit je écht volkomen mis!

Ik leg niet alles bij haar neer. Ik heb juist gezorgd dat er ruimte en rust voor haar kwam, door afstand te nemen. Fysiek in elk geval, emotioneel heb ik nog geen afstand kunnen nemen. Maar dat is mijn probleem, niet het hare. Ze vroeg hoe het met me ging, en dan krijgt ze het hele verhaal te horen. Daar heeft ze recht op, ze zou er hoe dan ook achter komen. 't Is maar een klein dorp, en anders had ze het via een vriendin of bij een persoonlijk contact toch wel gehoord.
De mail stuurde ik nogmaals vanwege mijn schuldgevoelens, die zijn weg. Om eventuele boze gevoelens weg te nemen, zodat er OOIT (niet nu) misschien ruimte zou zijn om het opnieuw te proberen. Maar die laatste reden heb ik niet genoemd in mijn mail.

Waarom ik had gehoopt op meer steun? Omdat ze weet hoe het is om je zo te voelen. Dat heeft met haar verleden te maken. Ik heb en had niet de hoop dat ik het op deze manier goed kon laten komen.

Ze geeft zelf aan dat ze er nog wel aan denkt, maar steeds minder, dat ze door probeert te gaan met haar leven. Dat wist ik al, en dat is haar goed recht. Dat doet ook geen pijn. Ik had alleen op iets meer steun gehoopt, vooral omdat we zo'n goede band hebben/hadden. Daar doet de fysieke afstand op dit moment niets aan af, want ze wilde graag weten hoe het met me ging (ik heb daar in eerste instantie niets over gezegd) en wil op de hoogte gehouden worden.

Als het ooit nog goed komt, gaat dat heel erg lang duren. Dan gebeurd dat niet binnen een maand, of een half jaar. Dat wist ik gisteren al, dat weet ik nu nog steeds.
pi_91159861
Juist omdat ze dat verleden heeft is het misschien zo dat ze daar niet op reageert op de manier die jij verwacht :)

Verder zou ik haar nu inderdaad even met rust laten, en afwachten.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91159866
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:40 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Sorry, maar in deze ben ik het niet met je eens. Dit was een gelijkwaardige relatie, geenszins een relatie waarbij ik heel erg aan haar hing, om mijn geluk maar te claimen. Daar zit je écht volkomen mis!

Ik leg niet alles bij haar neer. Ik heb juist gezorgd dat er ruimte en rust voor haar kwam, door afstand te nemen. Fysiek in elk geval, emotioneel heb ik nog geen afstand kunnen nemen. Maar dat is mijn probleem, niet het hare. Ze vroeg hoe het met me ging, en dan krijgt ze het hele verhaal te horen. Daar heeft ze recht op, ze zou er hoe dan ook achter komen. 't Is maar een klein dorp, en anders had ze het via een vriendin of bij een persoonlijk contact toch wel gehoord.
De mail stuurde ik nogmaals vanwege mijn schuldgevoelens, die zijn weg. Om eventuele boze gevoelens weg te nemen, zodat er OOIT (niet nu) misschien ruimte zou zijn om het opnieuw te proberen. Maar die laatste reden heb ik niet genoemd in mijn mail.

Waarom ik had gehoopt op meer steun? Omdat ze weet hoe het is om je zo te voelen. Dat heeft met haar verleden te maken. Ik heb en had niet de hoop dat ik het op deze manier goed kon laten komen.

Ze geeft zelf aan dat ze er nog wel aan denkt, maar steeds minder, dat ze door probeert te gaan met haar leven. Dat wist ik al, en dat is haar goed recht. Dat doet ook geen pijn. Ik had alleen op iets meer steun gehoopt, vooral omdat we zo'n goede band hebben/hadden. Daar doet de fysieke afstand op dit moment niets aan af, want ze wilde graag weten hoe het met me ging (ik heb daar in eerste instantie niets over gezegd) en wil op de hoogte gehouden worden.

Als het ooit nog goed komt, gaat dat heel erg lang duren. Dan gebeurd dat niet binnen een maand, of een half jaar. Dat wist ik gisteren al, dat weet ik nu nog steeds.
Werk er dan aan! Kom op!

Valse hoop is het laatste wat ik je wil geven, maar zodra jij weer met die voetjes van je op de grond kunt stampen en laat zien dat je er echt staat gaat ook die zandloper weer lopen en zal ze je weer gaan zien staan als een man.

Je kunt het eens of oneens met me zijn: Vergis je alsjeblieft niet in je houding, Je denkt wellicht dat je niet zo gesteund hebt op je ex, maar het komt bij mij steeds meer naar boven als de grote onbekende oorzaak voor jou waarom ze afstand genomen kan hebben. Maak van jouw vraagteken nu ook eens een uitroepteken en hop-hop aan de slag! Werk aan de winkel Mr.Myst!
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91159901
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:51 schreef Octagon het volgende:

[..]

Zal ik even mijn arm om je heen slaan, en je op die manier "claimen". :D

(verdorie - irl ben ik niet zo'n macho)

Ik denk dat ie zich zelfs daar niets van aantrekt..
pi_91159941
En toch snap ik de post van Mr.Myst ergens - ben zelf ongeveer door diezelfde emoties gegaan : ook compleet eronder gegaan (verschoten van mezelf dat ik ben !) en ook de reactie gekregen van ex "Hier moet je zelf door" gevolgd door het verbreken van het contact (zoals al gezegd - ik had dat zelf geopperd, alleen moest dat initiatief blijkbaar van haar komen).

En voor de rest : laat die man hier toch zijn gevoelens neerpennen ;)
pi_91160010
ok jongens ik heb gekeken
pi_91160016
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:50 schreef J0ycie88 het volgende:
ok jongens ik heb gekekende :0
*plets*
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:51:02 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91160029
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:48 schreef Octagon het volgende:
En toch snap ik de post van Mr.Myst ergens - ben zelf ongeveer door diezelfde emoties gegaan : ook compleet eronder gegaan (verschoten van mezelf dat ik ben !) en ook de reactie gekregen van ex "Hier moet je zelf door" gevolgd door het verbreken van het contact (zoals al gezegd - ik had dat zelf geopperd, alleen moest dat initiatief blijkbaar van haar komen).

Ik vraag me alleen af of het door alles hier neer te pennen niet erger wordt.
En wij gaan er met z'n allen maar weer uitgebreid op in, terwijl dat totaal geen zin heeft in dit stadium. Het zou jammer zijn als Mr. Myst alles nu voorgoed kapot maakt met zijn gedrag, want geloof me, dit is niet echt aantrekkelijk en zij zal misschien 3 keer nadenken voor ze evt weer iets met je begint, aangezien ze zich nog goed zal herinneren hoe je er de vorige keer op reageerde.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:51:26 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91160044
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:50 schreef Octagon het volgende:

[..]

*plets*
Wat ^^ zegt. Nu ben je weer bij 0.
Niet meer actief op Fok!
pi_91160050
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:50 schreef Octagon het volgende:

[..]

*plets*
Maar goed niets nieuws gelezen.. dus het telt half,,
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:52:05 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91160067
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Maar goed niets nieuws gelezen.. dus het telt half,,
Nee nee!! Je hebt gekeken en dat mocht niet, dat staat los van wat erop staat.
Niet meer actief op Fok!
pi_91160085
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat ^^ zegt. Nu ben je weer bij 0.
Aan de ene kant heb je gelijk.. Maar als ik er normaal gesproken mee op sta om standaard te kijken, en nu pas om 2 uur kijk vind ik dat wel een vooruitgang,,
pi_91160101
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:48 schreef Octagon het volgende:

Dat is juist wat ik Mr.Myst heel erg gun en wat ie zeker moet blijven doen. Daarnaast vind ik het heel sterk van hem dat hij zo open blijft over al zijn gevoelens.
Strek je eens uit !
pi_91160150
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:46 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Werk er dan aan! Kom op!

Valse hoop is het laatste wat ik je wil geven, maar zodra jij weer met die voetjes van je op de grond kunt stampen en laat ziend at je er echt staat gaat ook die zandloper weer lopen en zal ze je weer gaan zien staan als een man.

Je kunt het eens of oneens met me zijn: Vergis je alsjeblieft niet in je houding, Je denkt wellicht dat je niet zo gesteunt hebt op je ex, maar het komt bij mij steeds meer naar boven als de grote onbekende oorzaak voor jou waarom ze afstand genomen kan hebben. Maak van jouw vraagteken nu ook eens een uitroepteken en hop-hop aan de slag! Werk aan de winkel Mr.Myst!
Mag ik je uit je droom helpen? Gisteren heeft ze tegen mijn oom nog laten weten: 'De beslissing heb ik zelf genomen. Het ligt totaal niet aan ...., het ligt aan mij.'

Natuurlijk is mijn houding nu verkeerd. Ik ben totaal niet meer de persoon die ik was, die ik tot 14 november was. Die is totaal verdwenen. Ik ken mezelf niet meer terug.
Ik moet door met mijn leven. Dat zegt iedereen, dat weet ik zelf ook. Ik weet alleen echt niet hoe. Ik ben zelfs zo reëel dat wanneer ze hier nu voor de deur zou staan, huilend in m'n armen zou vallen, we weer samen verder zouden gaan, dat ik er dan nog niet ben. Want dit kan ik geen tweede keer meemaken. Dan kan ik net zo goed voor een trein springen.

Ik heb gezegd hoe ik me voelde, hoe ik over het leven denk op dit moment. Dat ik weet dat dat niet goed is, dat ik daar aan moet werken. Geen smeekbedes, 'ik wil niet leven zonder jou', 'ik kan het niet meer aan zonder jou', 'ik mis je, ik hou van je'. Niets van dat. Want dat heeft geen zin.

Viel mij maar iets te verwijten, had ik maar iets verkeerds gedaan ten tijde van onze relatie. Dan kon ik eraan werken. Nu weet ik niet wat ik met mezelf aan moet, en vraag ik me af of ik ooit nog gelukkig kan worden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af of het door alles hier neer te pennen niet erger wordt.
En wij gaan er met z'n allen maar weer uitgebreid op in, terwijl dat totaal geen zin heeft in dit stadium. Het zou jammer zijn als Mr. Myst alles nu voorgoed kapot maakt met zijn gedrag, want geloof me, dit is niet echt aantrekkelijk en zij zal misschien 3 keer nadenken voor ze evt weer iets met je begint, aangezien ze zich nog goed zal herinneren hoe je er de vorige keer op reageerde.
Ik moet het toch kwijt. Ik probeer met alles wat te doen, overal op te reageren en door mijn gedachten te laten gaan, voordat ik er iets mee doen.
Je hoeft niet op me te reageren, dat mag, ik vind het fijn, ik waardeer het, maar als je denkt dat het geen zin heeft, doe het dan vooral niet.
De rest v/d post heb ik hierboven al uitgelegd.
pi_91160287
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:59 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dat bedoel ik met "geen breuk in hetzelfde". Alleen al vanwege jullie kind is alle contact verbreken ongewenst. Mailadressen blokkeren en telnrs weggooien is idioot dan. Wat je vaak ziet is dat dan jullie kind er een beetje tussen komt te hangen en soms zelfs 'onderhandelingsobject' wordt (ik zet het lullig neer omdat het ook een vreselijke situatie kan zijn, speciaal voor het kind).

Een soort van cooldown is het meest raadzaam. Toch zal er een moment komen en juist vanwege jullie kind dat er ook weer een omgang moet komen tussen jullie als ouders. Dat is waar je scherp op kunt gaan letten. Zo van "hebben we dit contact vanwege ons kind, of zit ze het contact weer uit te breiden om andere zaken?" en dan te zorgen dat je alles wat niet met jullie kind heeft te maken afhoudt.

Je schrijft dat jullie telkens weer bij elkaar gekomen zijn. Dat betekent in ieder geval dat jullie al meer dan 1x weer samengekomen zijn?
Ja inderdaad, ik denk ook dat een tijdje helemaal geen contact het beste is. Ons kind is trouwens nog niet op een leeftijd dat hij dat allemaal begrijpt ofzo. Maar ze werd ook al vrij snel zwanger toen we elkaar net kenden en dus voelt het voor mij alsof alles veel te snel en misschien ook wel gedwongen is gegaan. En ja het is al 2 keer eerder uit gegaan en ik heb het gevoel dat we in een cirkel lopen en ik heb besloten om daarmee te stoppen.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:14:32 #291
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91160915
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:50 schreef J0ycie88 het volgende:
ok jongens ik heb gekeken
Slechte zaak!!!
En in reactie op je vorige post... solliciteren kan altijd... zit je nu nog bij dezelfde stichting? Anders moet je even oppassen met opvolgend werkgeverschap (of zit ik nu alweer offtopic??)
En een stoere meid als jij moet die plankenman toch wel weg krijgen (met hulp van Wandering zeker)

@Mr Myst... goed dat je hier zo open en eerlijk bent en soms kan het commentaar wel wat rauw op je dak vallen. Begrijp we hebben natuurlijk niet allemaal zicht op jou specifieke situatie. Maar we proberen je allemaal te helpen.

@Octagon creabeaen is net zoiets als creatief met kurk :)

@wandering.... dat niet zo macho in irl.... goh wat klinkt dat bekend in de oren (helaas)

[ Bericht 4% gewijzigd door ennudan op 11-01-2011 14:25:54 ]
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91161378
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:14 schreef ennudan het volgende:

@Mr Myst... goed dat je hier zo open en eerlijk bent en soms kan het commentaar wel wat rauw op je dak vallen. Begrijp we hebben natuurlijk niet allemaal zicht op jou specifieke situatie. Maar we proberen je allemaal te helpen.
Ik weet dat jullie me allemaal proberen te helpen. Dat waardeer ik ook, en dat probeer ik ook aan te geven. Maar als er in mijn ogen wordt geïnsinueerd dat ik niks met alle adviezen probeer te doen, dan vind ik dat jammer. Want dat is wel degelijk het geval.
Natuurlijk is niet alles even leuk wat er hier gezegd wordt. Ik probeer daar dan weerwoord op te geven, met hoe ik erover denk, of hoe het feitelijk in mijn situatie is. Soms heb je een reality-check nodig, maar soms slaat iemand de plank ook helemaal mis. In het eerste geval ben ik dan echt niet te beroerd om dat toe te geven (dat heb ik ook al meermaals gedaan), maar als iemand mis zit, zeg ik het ook.
pi_91161410
Ik ga wat geld in m'n auto steken. Nieuwe voorbandjes, ff door de wasstraat. Tenminste wat anders aan m'n hoofd dan die 2 pisvlekken die m'n hoofd al de hele dag gek maken.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:36:38 #294
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91161741
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:27 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Ik weet dat jullie me allemaal proberen te helpen. Dat waardeer ik ook, en dat probeer ik ook aan te geven. Maar als er in mijn ogen wordt geïnsinueerd dat ik niks met alle adviezen probeer te doen, dan vind ik dat jammer. Want dat is wel degelijk het geval.
Natuurlijk is niet alles even leuk wat er hier gezegd wordt. Ik probeer daar dan weerwoord op te geven, met hoe ik erover denk, of hoe het feitelijk in mijn situatie is. Soms heb je een reality-check nodig, maar soms slaat iemand de plank ook helemaal mis. In het eerste geval ben ik dan echt niet te beroerd om dat toe te geven (dat heb ik ook al meermaals gedaan), maar als iemand mis zit, zeg ik het ook.
En zo hoort het ook... iedereen moet zijn of haar mening kwijt kunnen!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91162359
ups en downs vandaag lijken wel om de minuut te veranderen lol...
net een achtbaangevoel
pi_91162401
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:51 schreef undissputed het volgende:
net een achtbaangevoel
Ok, dan ben je bij deze volwaardig member of the club! ;)
Strek je eens uit !
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:59:04 #297
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91162617
quote:
net een achtbaangevoel
Welcome bij de club inderdaad...
overigens niet proberen het stuur van de achtbaan te vinden..... heeft geen zin :)
pi_91163314
quote:
net een achtbaangevoel
...en als dan je denkt "ik kan eindelijk uitstappen"....blokkeert de beschermbeugel, kun je er niet uit en krijg je nog een ritje om je oren :')
Strek je eens uit !
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:27:01 #299
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91163691
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:17 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

...en als dan je denkt "ik kan eindelijk uitstappen"....blokkeert de beschermbeugel, kun je er niet uit en krijg je nog een ritje om je oren :')
precies....
Zoals ik nu even heb...
Even een zware dip
pi_91163878
Kunnen we iets voor je betekenen? Is er iets gebeurd waardoor je nu in een dip zit?
Sterkte! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')