quote:Op maandag 10 januari 2011 11:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja maar het zijn van die dingen die niet snel te bereiken zijn.. En dan is zo'n afstreepmethode demotiverend voor mij.
Neen, natuurlijk kun je daar niet aan doen ! Het was ook helemaal geen verwijt hoor... we komen allemaal wel iets te kortquote:Op maandag 10 januari 2011 11:14 schreef J0ycie88 het volgende:
En Octagon, ik kan er niets aan doen dat ik op mannen val heEn ik word nou een maal vrolijk van een leuke man :p Hahaha! En zovaak heb ik het hier niet over mannen, ja over mijn ex :p
Tja afstrepen kan inderdaad demotiverend zijn als het lang duurt maar je hebt wel een doel... en je moet er natuurlijk ook wat snelle overwinningen opzetten.... dingen die je makkelijk en snel kunt doen (je haar verven weet ik hetquote:Op maandag 10 januari 2011 11:14 schreef J0ycie88 het volgende:
En Octagon, ik kan er niets aan doen dat ik op mannen val heEn ik word nou een maal vrolijk van een leuke man :p Hahaha! En zovaak heb ik het hier niet over mannen, ja over mijn ex :p
Ik hoop voor je dat je alleen zit............anders zwaar medelijk met de collega'squote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef ex het volgende:
* ex zit keihard mee te schreeuwen op kantoor met "You give love a bad name"
Dat is slecht nieuws... Maar je komt precies al oefenenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef formerjellybean het volgende:
Denk trouwens ook dat als het nu doorgaat zoals het doorgaat ik hier binnenkort misschien ook weer zit
Hey Ex! Verloren gewaande tweelingbroer! Ben je hard achterna aan het gaan want ik heb meer en meer vrede met de situatie zo. Meer dan dat zelfsquote:Op maandag 10 januari 2011 11:33 schreef ex het volgende:
Tering, wat gaan jullie hard! En goh Neo, die zagen wij natuurlijk compleet niet aankomen....
Kom op man, ze heeft je nu al zoveel steken onder water geven. Als een meiske ooit tegen mij zegt, "ik ga aangifte doen" dan lach ik haar echt in haar gezicht uit en kan ze de tering krijgen.
Jij probeert er nog serieus vrienden mee te zijn.. Wat had je zelf verwacht? Ze klinkt behoorlijk labiel, ruzie met haar ouders, op zoek naar een tijdelijke woning, bij een ex gaan wonen.. enz.
Run away as fast as you can.
En verder:
Naja misschien moet ik de grote dingen in stapjes omschrijven, of kleinere doelen van makenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:17 schreef ennudan het volgende:
[..]
Tja afstrepen kan inderdaad demotiverend zijn als het lang duurt maar je hebt wel een doel... en je moet er natuurlijk ook wat snelle overwinningen opzetten.... dingen die je makkelijk en snel kunt doen (je haar verven weet ik het)
En ik geef Octagon gelijk hoor(van alles tekort)
Oh? Zeker een post van Neo gemist? Kan het in de laatste blz van nr 144 niet teruglezen....quote:Op maandag 10 januari 2011 13:22 schreef ex het volgende:
@Wandering weet je toch wel, de ex van Neo wou aangifte doen?
Ik als een hele tijd terug gepostquote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Oh? Zeker een post van Neo gemist? Kan het in de laatste blz van nr 144 niet teruglezen....
Hele vieze scheet latenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Hoe poeier je iemand af die heel erg lang aan het lullen is tijdens je pauze en eigenlijk al 40 minuten weg hoort te zijn!
Hem je post eens laten lezen ?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Hoe poeier je iemand af die heel erg lang aan het lullen is tijdens je pauze en eigenlijk al 40 minuten weg hoort te zijn!
En 9 van de 10 dingen die hij zegt slaan nergens op!
Ik zit gewoon te fokken, te eten, berichtjes te versturen.. En nog praat ie verderquote:
Het begin van projectmanagement : alle grote problemen opdelen in kleine, beheersbare problemenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja misschien moet ik de grote dingen in stapjes omschrijven, of kleinere doelen van makenGa er eens een uurtje over nadenken, dan komen mijn colega's voor de naschoolse
Misschien toch een lijstje maken.. En in mijn agenda stoppen
Vanmorgen wel weer op de fiets, dat is al een stap.. Nu morgen weer, dan hou ik het wel weer voor om te blijven fietsen
(dat is al 1 positief punt dat ik af kan strepen :p)
Misschien is hij gewoon héél graag in je gezelschap...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te fokken, te eten, berichtjes te versturen.. En nog praat ie verder
Ik kan hem niet uitstaan en heb echt elke week wel een aanvaring met hem..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef Octagon het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon héél graag in je gezelschap...
Misschien denkt hij "Tegenpolen trekken elkaar aan" of dat jij hard to get aan't spelen bentquote:Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik kan hem niet uitstaan en heb echt elke week wel een aanvaring met hem..
Ik zit op mijn werkplek.. Ik ga niet weg hoor :pquote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef ennudan het volgende:
Precies.... is het niet toevallig een leuke man
edit: achterhaald......
Opstaan en weglopen dan maar?
Ik mag toch hopen van niet!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef Octagon het volgende:
[..]
Misschien denkt hij "Tegenpolen trekken elkaar aan" of dat jij hard to get aan't spelen bent
Dat is misschien een goede ja!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef ennudan het volgende:
geef hem een zaag!!!
(voor de plank voor zijn kop)
Heb je het over mij?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
En 9 van de 10 dingen die hij zegt slaan nergens op!
Hij was het gewoon beu om tegen een muur te babbelen...quote:
Klinkt bekend!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:00 schreef Octagon het volgende:
[..]
Hij was het gewoon beu om tegen een muur te babbelen...
* Octagon kent alles van tegen muren te babbelen
Arrgghh!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:00 schreef Octagon het volgende:
[..]
Hij was het gewoon beu om tegen een muur te babbelen...
* Octagon kent alles van tegen muren te babbelen
Ja, 'k weet het - er zitten hier een paar mensen die die aangename ervaring hebben mogen meemaken.quote:
Ben het niet helemaal met je eens. Dat soort zaken weet je veelal pas achteraf en niet als je er middenin zit. Achteraf blijkt ook de omvang en hoogte van die muur pas. Had ik veel dingen anders gedaan? Nuh...misschien een paar dingen maar in grote lijnen wel hetzelfde. Dat is ook belangrijk, dat je achteraf kunt zeggen "Ik heb er alles aan gedaan". Dat voorkomt in mijn ogen veel van die what-if's.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:10 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ja, 'k weet het - er zitten hier een paar mensen die die aangename ervaring hebben mogen meemaken.
Het is dan ook een goede zaak dat het contact verbroken is. Allemaal energie die je verspeelt zonder dat je er iets voor terugkrijgt.
Misschien is mijn post niet duidelijk genoeg... ik zou ook niet minder energie in het "vechten voor de relatie" gestoken hebben hoor. Ik weet dat ik er alles aan gedaan hebquote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ben het niet helemaal met je eens. Dat soort zaken weet je veelal pas achteraf en niet als je er middenin zit. Achteraf blijkt ook de omvang en hoogte van die muur pas. Had ik veel dingen anders gedaan? Nuh...misschien een paar dingen maar in grote lijnen wel hetzelfde. Dat is ook belangrijk, dat je achteraf kunt zeggen "Ik heb er alles aan gedaan". Dat voorkomt in mijn ogen veel van die what-if's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |