abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:06:47 #201
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91149626
goedemorgen iedereen. Ik zie dat er weer een aantal mensen hard bezig zijn geweest:

@ex... zenuwachtig voor een date? Dat moet heel wat zijn!

@bart goed bezig met die nieuwe meid

@neo... niet lullig bedoeld maar je zit nog vol emotie... gooi dat er uit en laat je niet zo daar haar aan het lijntje houden. sympathie voor haar is leuk maar niet overdrijven. Een canadese college van mij zegt altijd: Sympathy is found in the dictionary between shit and syphilis!

@ snever.... dit houdt je nooit vol. En als ik het zo lees ben je al druk bezig met allerlei andere dingen te doen. Dan is een adreswijziging wel het minste. Wees eerlijk en zeg het haar

@Joycie... wat doe je aan dan zaterdag op die date?

Hier is het een betrekkelijk rustige dag. Denk er nog wel aan maar het overheerst niet. Kan me nog steeds kwaad maken om de loze beloftes en de manier waarop ze nu met me omgaat maar goed daar heb ik ook niks aan. Liep vanmorgen wel weer tegen een msn tekst van haar aan... laat los dan heb je twee handen vrij.... goeie tip van haar dat zou ik eens even moeten doen ja :)
En verder gaat het leven gewoon door ben ik bang... zaken op een rij zetten, en genieten wat er te genieten valt... en de rest zien we dan wel weer.
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:07:38 #202
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91149640
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 05:51 schreef Octagon het volgende:

[..]

En dat zwakke punt is ? (of is het te specifiek om hier te posten ?)
Oh en dit wil ik inderdaad ook wel weten WW
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:11:08 #203
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91149688
Laat ik in mijn huidige stemming eens wat zaken stellen/vragen:

What is worse? Loving someone who doesn't even know you exist, or someone who knows you exist but treats you like you don't?

Its funny how you think you actually mean something to someone, and they just turn around and prove you wrong.

We must see things how they are instead of how we hope, wish, or expect them to be.

Moving on is not about not looking back. Its taking a glance at yesterday, and seeing how much youve grown since then.

En de beste :)

Being single doesnt necessarily mean youre available. Sometimes you have to put up a sign that says, Do Not Disturb on your heart.
pi_91150104
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:06 schreef ennudan het volgende:
goedemorgen iedereen. Ik zie dat er weer een aantal mensen hard bezig zijn geweest:

@ex... zenuwachtig voor een date? Dat moet heel wat zijn!

@bart goed bezig met die nieuwe meid

@neo... niet lullig bedoeld maar je zit nog vol emotie... gooi dat er uit en laat je niet zo daar haar aan het lijntje houden. sympathie voor haar is leuk maar niet overdrijven. Een canadese college van mij zegt altijd: Sympathy is found in the dictionary between shit and syphilis!

@ snever.... dit houdt je nooit vol. En als ik het zo lees ben je al druk bezig met allerlei andere dingen te doen. Dan is een adreswijziging wel het minste. Wees eerlijk en zeg het haar

@Joycie... wat doe je aan dan zaterdag op die date?

Hier is het een betrekkelijk rustige dag. Denk er nog wel aan maar het overheerst niet. Kan me nog steeds kwaad maken om de loze beloftes en de manier waarop ze nu met me omgaat maar goed daar heb ik ook niks aan. Liep vanmorgen wel weer tegen een msn tekst van haar aan... laat los dan heb je twee handen vrij.... goeie tip van haar dat zou ik eens even moeten doen ja :)
En verder gaat het leven gewoon door ben ik bang... zaken op een rij zetten, en genieten wat er te genieten valt... en de rest zien we dan wel weer.
\

Ik heb nooit gezegd dat ik een date heb.. Mijn antwoord was wie weet :p

Ik ga me weer 3 uur vervelen op mijn werk, echt ontzettend veel zin in! En ik moet nog steeds bijlezen.. Eerst eens de regen in om mijn fiets binnen te zetten. (vanmorgen was het zo donker, dat ik niet durfde :P)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91150271
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:54 schreef melanie_x het volgende:
Ik laat wel weten hoe het ging,
wie weet is die gozer achteraf toch helemaal niks.
Naja gewoon zorgen dat je een leuke avond hebt, het hoeft natuurlijk ook niets te worden he. Daten is leuk :) Weet je al wat je aan doet ;)

Ik weet nog wel dat ik de eerste keer met een jongen af sprak nadat het uit was.. Toen was ik helemaal niet zo bezig met wat ik aandeed. En dat vond ik zo gek, want ik ben daar echt een muts in. Urenlang over nadenken hahah.. Was toen voor mij ook wel een teken dat ik nog niet los was op dat moment.. Die date was trouwens wel leuk!
Wat ga je doen voor leuks doen?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:57:27 #206
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91150321
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:44 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

\

Ik heb nooit gezegd dat ik een date heb.. Mijn antwoord was wie weet :p

Ik ga me weer 3 uur vervelen op mijn werk, echt ontzettend veel zin in! En ik moet nog steeds bijlezen.. Eerst eens de regen in om mijn fiets binnen te zetten. (vanmorgen was het zo donker, dat ik niet durfde :P)
Wie weet betekent toch gewoon ja :)
pi_91150380
Neo, reageer gewoon niet meer op haar, laat het varen. De antwoorden die je terug krijgt zullen echt niet beter worden!

En Bart, ik denk het met je ex bezig zijn en die nieuwe meid veel interessanter vinden niet zo zeer met elkaar te maken hebben. Dat je die 2 los van elkaar kunt zien. En als je er moeite mee hebt jezelf gewoon telkens zeggen dat dat nieuwe meisje veel leuker is!

En Ennudan.. Wie weet, is wie weet.. Ik ben niet van de nee is ja.. En ja is nee.. En misschien is ja :p Volg je me nog, nee?? Mooi!
pi_91150422
Ow en ik heb zin om een dansje te doen, want ik voel me kei goed!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:05:09 #209
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91150456
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Neo, reageer gewoon niet meer op haar, laat het varen. De antwoorden die je terug krijgt zullen echt niet beter worden!

En Bart, ik denk het met je ex bezig zijn en die nieuwe meid veel interessanter vinden niet zo zeer met elkaar te maken hebben. Dat je die 2 los van elkaar kunt zien. En als je er moeite mee hebt jezelf gewoon telkens zeggen dat dat nieuwe meisje veel leuker is!

En Ennudan.. Wie weet, is wie weet.. Ik ben niet van de nee is ja.. En ja is nee.. En misschien is ja :p Volg je me nog, nee?? Mooi!
Ik was je bij de eerste ja al kwijt :)

begin de dag met een dansje???

Waarom valt het me trouwens op dat er op de msnvrienden pagina van die ex van mij ineens heel veel mannen verschijnen??
pi_91150516
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:05 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ik was je bij de eerste ja al kwijt :)

begin de dag met een dansje???

Waarom valt het me trouwens op dat er op de msnvrienden pagina van die ex van mij ineens heel veel mannen verschijnen??
Waarschijnlijk omdat ze meer mannen in de lijst heeft toegevoegd sinds het uit is (sorry als dat hard overkomt, dat is niet zo bedoelt maar ben nogal direct merk ik, gisteren ook al:P)

Ik heb geen youtube hier maar ik wil heel graag dat nummer luisteren! Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag, jaaaaa die lacht de hele dag! *O*
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:15:57 #211
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91150719
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:07 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze meer mannen in de lijst heeft toegevoegd sinds het uit is (sorry als dat hard overkomt, dat is niet zo bedoelt maar ben nogal direct merk ik, gisteren ook al:P)

Ik heb geen youtube hier maar ik wil heel graag dat nummer luisteren! Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag, jaaaaa die lacht de hele dag! *O*
is niet hard (nou ja eigenlijk wel) maar wel waar....
En nou meen ik natuurlijk weer zeker te weten dat dat mannen zijn waar ze eerder via dat spelletje etc ook al contact mee had maar sinds ze de nieuwe msn versie heeft gedownload kun je dat blijkbaar zien....(maar dat meen ik allemaal maar te weten hoor :))
En die msn tekst van laat los dan heb je 2 handen vrij zal ik ook maar fijn laten voor wat het is.... niks (een goed advies)

Maar het is wel irritant!

Joycie als ik wist hoe ik een youtube video kan plaatsen deed ik het voor je :)
pi_91150847
Het is zeer irritant, daarom ben ik blij dat ik hem gewoon niet meer op msn heb maar goed door mijn goede speurwerk kom ik toch wel op de sites waar ik wil wezen.. Dus als ik echt een dip heb zit ik ook zo op zijn msnprofiel te neuzen. Vandaag nog niet op zijn twitter gekeken! En op haar hyves bedenk ik me net als ik dan nou nog een uur vol hou heb ik misschien wel een record!

Ik kan de Youtube filmpjes sowieso niet zien, hij opent ze niet stom he! Stomme bedrijfslaptop, muziekje luisteren kan toch geen kwaad! (kijk dat ik hier niet kan hyves/facebooken/msnen kan ik begrijpen.. Maar Youtube ;( )
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:24:14 #213
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91150896
ach.. weet je ik heb ook alles eigenlijk wel geblockt (gebruik het trouwens ook nooit) maar ergens heb je dan weer de onbedwingbare drang jezelf te pijnigen en te gaan kijken op die site. Dat msn profiel... heb er niks aan... wil het helemaal niet weten... maar ik ga toch kijken... :(
Bedoel na dat smsje van afgelopen zondag is het wel duidelijk dat ze me negeert, en gezien de omgangsvormen de laatste tijd is dat maar het beste ook maar toch blijf je kijken als je niet op past...
Wat staat het record bij jou? :)

Tja de meeste bedrijven hebben toch wel een behoorlijke angst voor youtube
pi_91151153
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:24 schreef ennudan het volgende:
ach.. weet je ik heb ook alles eigenlijk wel geblockt (gebruik het trouwens ook nooit) maar ergens heb je dan weer de onbedwingbare drang jezelf te pijnigen en te gaan kijken op die site. Dat msn profiel... heb er niks aan... wil het helemaal niet weten... maar ik ga toch kijken... :(
Bedoel na dat smsje van afgelopen zondag is het wel duidelijk dat ze me negeert, en gezien de omgangsvormen de laatste tijd is dat maar het beste ook maar toch blijf je kijken als je niet op past...
Wat staat het record bij jou? :)

Tja de meeste bedrijven hebben toch wel een behoorlijke angst voor youtube
Ja naja had ook een keer mijn eigen laptop meegenomen, zodat ik wat dingen kon doen maar daar kwam ik niet meer op internet via de kabel :p Dus moet het echt zonder youtube doen en zonder radio.. Dat is moeilijk voor mij :p

Mijn record ik heb eigenlijk geen idee.. Dat zal in het weeken zijn een uurtje of 1 om dat ik dan uit slaap, maar door de weeks eigenlijk praktisch als ik sochtens mijn mail check.. Tis echt al wel afgenomen, maar dat is zo'n gewoonte geworden. Heel stom!
Ik wou dat ik zijn vriendinnetje niet kon uitstaan, maar heb echt medelijden met haar op de een of andere manier.. Als ik haar niet kon uitstaan zou ik namelijk minder vaak kijken, dan had ik zoiets van laat ze maar lekker de schijt krijgen maar helaas dat is niet het geval!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:39:06 #215
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91151256
kijk je echt iedere dag dan?

Hoewel als ik het me zo bedenk doe ik dat eigenlijk ook...
hmmm goed voornemen dus voor op mijn doelenlijstje (en dat van jou) niet meer kijken....

Tja ik ken het probleem, heb ondanks alles echt geen hekel aan mijn ex ... had ik dat wel dan was het een stuk makkelijker.
pi_91151282
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:39 schreef ennudan het volgende:
kijk je echt iedere dag dan?

Hoewel als ik het me zo bedenk doe ik dat eigenlijk ook...
hmmm goed voornemen dus voor op mijn doelenlijstje (en dat van jou) niet meer kijken....

Tja ik ken het probleem, heb ondanks alles echt geen hekel aan mijn ex ... had ik dat wel dan was het een stuk makkelijker.
Aan mijn ex heb ik wel een hekel dat scheelt :p

Ja ik kijk iedere dag.. Onbewust ook wel eens hoor dat het gewoon automatisme is maar vandaag ga ik het echt proberen niet te doen.. Dus steun is welkom :p
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:51:59 #217
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91151569
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:40 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Aan mijn ex heb ik wel een hekel dat scheelt :p

Ja ik kijk iedere dag.. Onbewust ook wel eens hoor dat het gewoon automatisme is maar vandaag ga ik het echt proberen niet te doen.. Dus steun is welkom :p
Tja meer op fok, nu.nl en dat soort sites en minder op de hyves, facebook en msn :)
Iets anders kan ik er geloof ik ook niet van maken...
Of heeeeel hard gaan werken
pi_91151787
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:51 schreef ennudan het volgende:

[..]

Tja meer op fok, nu.nl en dat soort sites en minder op de hyves, facebook en msn :)
Iets anders kan ik er geloof ik ook niet van maken...
Of heeeeel hard gaan werken
Ja maar ik heb nu nog 2 uur vrije tijd ;) Dus heel hard werken zit er niet in, pas om 12 uur weer :p Net wel geprobeerd radio aan te krijgen via internet maar kom er achter dat de mediaplayer verouderd is dus het niet meer doet, heeeeel handig. Nouja volgende week komt de meneer van de computers! Ga zo maar crea bea doen denk ik :p En tegen mezelf aan lopen praten dat ik niet mag kijken!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:01:58 #219
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91151844
tegen jezelf praten doet het altijd goed!! Beetje vreemd als er ook andere bij zijn maar je krijgt wel altijd gelijk van jezelf.... das ook wat waard :)

Ik heb vanmorgen al gekeken...helaas

Trouwens als je nu nog 2 uur vrije tijd hebt waarom was je dan zo vroeg daar :)
pi_91152026
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:01 schreef ennudan het volgende:
tegen jezelf praten doet het altijd goed!! Beetje vreemd als er ook andere bij zijn maar je krijgt wel altijd gelijk van jezelf.... das ook wat waard :)

Ik heb vanmorgen al gekeken...helaas

Trouwens als je nu nog 2 uur vrije tijd hebt waarom was je dan zo vroeg daar :)
Ik werk op een buitenschoolse opvang :) Ik doe daar de voorschoolse tussenschoolse en naschoolse opvang. Maar tussen de voor- en tussenschoolse opvang zit dus 2,5 uur die ik niet betaald krijg, maar waarin het ook niet echt de moeite is om weer in dit weer terug naar huis te fietsen (ben ik 3 kwartier thuis en kan ik weer terug)..
Leuke baan hoor, maar de tijden zijn verschrikkelijk.. Ben om maandag, dinsdag en vrijdag altijd van half 8 tot 6 op mijn werk..

Ben dus ook stilletjes aan een beetje op zoek naar ander werk, maar aan de ene kan heb ik ook zoiets van ik zit goed.. Heb een jaarcontract. Staan een aantal projecten voor de deur waarin ik misschien door kan groeien. Keuzes, keuzes.. Is zo moeilijk!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:13:51 #221
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91152148
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:09 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik werk op een buitenschoolse opvang :) Ik doe daar de voorschoolse tussenschoolse en naschoolse opvang. Maar tussen de voor- en tussenschoolse opvang zit dus 2,5 uur die ik niet betaald krijg, maar waarin het ook niet echt de moeite is om weer in dit weer terug naar huis te fietsen (ben ik 3 kwartier thuis en kan ik weer terug)..
Leuke baan hoor, maar de tijden zijn verschrikkelijk.. Ben om maandag, dinsdag en vrijdag altijd van half 8 tot 6 op mijn werk..

Ben dus ook stilletjes aan een beetje op zoek naar ander werk, maar aan de ene kan heb ik ook zoiets van ik zit goed.. Heb een jaarcontract. Staan een aantal projecten voor de deur waarin ik misschien door kan groeien. Keuzes, keuzes.. Is zo moeilijk!
Tja het gras is qua werk zeker niet altijd groener bij de buren hoor. het is altijd afwegen wat belangrijk voor je is. Als je niet meer met die tijden door een deur kunt dan wordt het tijd voor wat anders. Als je aan de andere kant inderdaad doorgroei mogelijkheden krijgt, leuk werk, leuke collega's (op een met een plank voor de kop na dan) etc dan is dat allemaal ook wel wat waard...
Salaris, werkzaamheden etc moeten allereerst kloppen das waar maar uiteindelijk is de keuze voor een werkgever meer een "sfeer" beslissing als een gebaseerd op de harde feiten...

Maar in jou werkveld zijn toch best wel wat keuzes... bedoel daar is toch altijd wel vraag naar personeel
pi_91152326
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:13 schreef ennudan het volgende:

[..]

Tja het gras is qua werk zeker niet altijd groener bij de buren hoor. het is altijd afwegen wat belangrijk voor je is. Als je niet meer met die tijden door een deur kunt dan wordt het tijd voor wat anders. Als je aan de andere kant inderdaad doorgroei mogelijkheden krijgt, leuk werk, leuke collega's (op een met een plank voor de kop na dan) etc dan is dat allemaal ook wel wat waard...
Salaris, werkzaamheden etc moeten allereerst kloppen das waar maar uiteindelijk is de keuze voor een werkgever meer een "sfeer" beslissing als een gebaseerd op de harde feiten...

Maar in jou werkveld zijn toch best wel wat keuzes... bedoel daar is toch altijd wel vraag naar personeel
Ik heb nu een 24-uren contract :) en ik werk erg gemiddeld 30.. (daar ga ik sowieso over onderhandelen haha) En heb het echt heel erg naar mijn zin. Ok niet heel veel uitdaging, maar wel voldoening. Sfeer is belangrijk. Daarom wil ik hier eigenlijk ook niet weg.

Met mijn opleiding kan ik best wel veel kanten op, ik heb ik mei alleen de keuze gemaakt om via het uitzendbureau te gaan werken, en dan heb je die mooie regeltjes van 800 uur moeten maken bij een bedrijf waar je een dienst heb gedraait. Anders moet het bedrijf jou bij het uitzendbureau uitkopen (je kent het wel). Heb toen veel gewerkt bij in bedrijf (maar nog lang geen 800 uur) En dat is nu juist een stichting waar ik heel graag voor zou gaan werken ;)

Snap je me nog :p

Verder heb ik 2 jaar HBO gedaan, gestopt.. Dus geen diploma, maar wel alle theorie van de opleiding gehad. Solliciteer wel eens op HBO-functies of MBO-werkervaring-vacatures, maar vaak willen ze toch een HBO'er. Lastig, lastig..
pi_91152383
Overigens diegene met die plaat voor zijn kop is een vrijwilliger voor het overblijven hier.. Das nog het ergste..!
pi_91152461
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Overigens diegene met die plaat voor zijn kop is een vrijwilliger voor het overblijven hier.. Das nog het ergste..!
Die doet dat vrijwilligerswerk om met jou te kunnen praten ! :D

* Octagon zoekt zijn werklust.
pi_91152513
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:25 schreef Octagon het volgende:

[..]

Die doet dat vrijwilligerswerk om met jou te kunnen praten ! :D

* Octagon zoekt zijn werklust.
Laten we maar niet praten over hem.. Echt dan ben ik morgen nog niet klaar met de verhalen!
pi_91152581
Ik ben ondertussen lekker begonnen met creabeaen! En heb mijn redbulltje erbij gepakt!
pi_91152629
Goedemorgen allemaal. Hier druk druk druk. Tussendoor even een postje squeezen...

Het werk leidt me af want anders zou er maar een rare stemmingsomschrijving zijn. Ze zit minder in mijn hoofd. Dat voelt aan de ene kant prima maar aan de andere kant juist niet.

Met wat die vriendin gister zei bedenk ik me dan dat ik mogelijk weer meer in haar hoofd zit dan de afgelopen tijd. Natuurlijk is dat allemaal vage speculatie maar ja, eh...liefde he? :)
(het initiatief was er iig wel van haar en die was maanden volkomen afwezig)

Het afstand maken gaat gewoon door en dat geeft dus dat ambivalente gevoel. Zucht...
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:33:56 #228
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91152701
@joycie zolang je inderdaad die voldoening uit je werk kunt halen zit je goed!!
Je 800 uur verhaal kan ik wel volgen ja (ligt dat nou aan mijn achtergrond kennis als HRM of aan jou fantastische vertel kwaliteiten????) Proberen die 800 uur bij de beoogde stichting vol te krijgen :)

En het zou me niks verbazen als die man vrijwillgerswerk doet om alleen met jou te kunnen praten :)
pi_91152714
@JOycie88: Goedemorgen creabea Joycie!!! Ga je nou wel of niet stappen het weekend? Wat blijf jij vaag zeg! Anders gaan wij toch lekker stappen? :p
Strek je eens uit !
pi_91152755
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:31 schreef Wanderingwhy het volgende:
Goedemorgen allemaal. Hier druk druk druk. Tussendoor even een postje squeezen...

Het werk leidt me af want anders zou er maar een rare stemmingsomschrijving zijn. Ze zit minder in mijn hoofd. Dat voelt aan de ene kant prima maar aan de andere kant juist niet.

Met wat die vriendin gister zei bedenk ik me dan dat ik mogelijk weer meer in haar hoofd zit dan de afgelopen tijd. Natuurlijk is dat allemaal vage speculatie maar ja, eh...liefde he? :)
(het initiatief was er iig wel van haar en die was maanden volkomen afwezig)

Het afstand maken gaat gewoon door en dat geeft dus dat ambivalente gevoel. Zucht...
Goeiemorgen!

Dat is inderdaad liefde.. Dat merk je ook aan je zin van "Ze zit minder in mijn hoofd. Dat voelt aan de ene kant prima en aan de andere kant juist niet."
Je hebt nog liefde voor haar, en dat is mooi, eigenlijk. Maar ook is dat denk ik een beetje de boosdoener waarom je je toch nog wel eens down voelt :)

Maar je weet het, alles komt goed!
pi_91152872
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:33 schreef ennudan het volgende:
@joycie zolang je inderdaad die voldoening uit je werk kunt halen zit je goed!!
Je 800 uur verhaal kan ik wel volgen ja (ligt dat nou aan mijn achtergrond kennis als HRM of aan jou fantastische vertel kwaliteiten????) Proberen die 800 uur bij de beoogde stichting vol te krijgen :)

En het zou me niks verbazen als die man vrijwillgerswerk doet om alleen met jou te kunnen praten :)
Ja maar stel he, ik zou niet meer voor het uitzendburea gaan werk. Schrijf me daar uit.. Dan nog moeten ze me zeker uitkopen? Dat is het deel dat ik nog niet helemaal snap namelijk ;)

Die man doet vrijwilligers werk omdat hij 32 is en geen leven heeft! Hij wordt alleen maar depressief van het met mij praten omdat ik de bitch ben volgens hem. Echt je wilt het niet weten! Nog even en ik leg hier heel het verhaal op tafel, maar dan ben ik zoals ik net al zei morgen nog bezig!

@ WW: Ik heb heel veel wilde plannen van het weekend, maar concreet zijn ze nog niet.. Dus of ik ga stappen, we zullen zien! En als ik niets te doen heb gaan wij Den Bosch wel onveilig maken :P Maar die kans is klein dit weekend!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:51:40 #232
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91153237
als je bekend bent bij en met die stichting is het toch al veel makkelijker solliciteren.... gewoon eens vragen aan (oud) collega's of ze daar geen plek voor je hebben... niet geschoten altijd mis. En als je de vorige keer een goeie indruk hebt achter gelaten maak je wellicht een goeie kans.

Ik wordt steeds benieuwder naar het verhaal van de man van 32 die geen leven heeft en depressief wordt van Joycie (kan me er niks bij voorstellen)

Hier is het op moment rustig in het hoofd.....hoewel ik moet ook nog reageren op die sms wanneer ze haar spullen kan komen halen.... denk niet dat ik dat ga doen..
pi_91153402
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:51 schreef ennudan het volgende:
als je bekend bent bij en met die stichting is het toch al veel makkelijker solliciteren.... gewoon eens vragen aan (oud) collega's of ze daar geen plek voor je hebben... niet geschoten altijd mis. En als je de vorige keer een goeie indruk hebt achter gelaten maak je wellicht een goeie kans.

Ik wordt steeds benieuwder naar het verhaal van de man van 32 die geen leven heeft en depressief wordt van Joycie (kan me er niks bij voorstellen)

Hier is het op moment rustig in het hoofd.....hoewel ik moet ook nog reageren op die sms wanneer ze haar spullen kan komen halen.... denk niet dat ik dat ga doen..
Ook als ik daar nog geen 800 uur heb gewerkt en niet meer voor het uitzenbureau werk? Kan ik dan gewoon solliciteren bij die stichting?

Nou de man van 32 heeft geen baan en komt hier 4 keer in de week als overblijfvrijwilliger. Hij vindt dat hij het daar al ontzettend druk mee heeft en ziet dit onderhand als zijn levenstaak..
Verder ben ik pedagogisch mederwerkster en sta ik in principe boven hem..
Hij vindt niet dat hij verantwoording bij mij moet afleggen over dingen die gebeuren. Verder vind hij ook dat vrouwen niet gelijk zijn aan mannen (en dan moet je oppassen bij mij).
Tegen over leerkrachten hier op school doet hij of hij alles weet. En daarna zit ik met de gebakken peren om dingen om te lossen.
Ik vind niet dat hij op een goede manier met de kinderen omgaat. En daar krijg ik de kriebels van..

En dit is echt nog maar een duizendste van wat ik kan vertellen over hem :p
pi_91153536
mmm.....komt zeiksnor weer aan; houden we een beetje-beetje in de gaten ontopic/offtopic? ;)
Strek je eens uit !
pi_91153619
Kunnen we in het volgende deeltje niet gewoon [sc] ervoor zetten :p
pi_91153664
Ennudan en ik begonnen vanmorgen zo goed met ontopic gelul, maar tis ons niet gelukt omdat vol te houden! :(
pi_91153803
Zal ik maar weer ontopic gaan : heb vandaag al meer aan ex gedacht als me lief is. Het feit dat ik me niet helemaal tip-top voel, geef ik daar de oorzaak van.

Verder zijn de gedachten redelijk neutraal.
Wat ik daarmee wil zeggen : ook al wonen zij en ik zo'n 55km uit elkaar - ik doe elke morgen grotendeels de weg naar haar huis - en bijna elke morgen als ik aan 'haar afrit' passeer, schiet haar naam door mijn hoofd. Zo ook deze morgen, en ineens bedacht ik mij "Ah ja, het is waar, vanmorgen moet ze niet werken" (haar vaste vrije halve dag) - alleen kwam dat besef niet onmiddellijk maar pas na een tijdje.... Voor mij een reden om te denken dat ik haar steeds meer losgelaten heb.
pi_91153950
@JOycie88:
Nou da's dan toch een heel goed teken dat jij en ennudan het niet vol konden houden ontopic te blijven? Dat je steeds minder de behoefte voelt om over je ex te praten? *O*

Het gaat ook allemaal zo in golven. Soms heb ik nu momenten dat ik denk: "Twee weken geleden was ik verder dan nu" maar dan besef ik dat verwerken, als je wat verder bent, gaat in golven en dat ik blijkbaar nu op een topje (of dipje?) ben beland.
Wat even niet zo slim was is dat ik gister die vriendin ook foto's van m'n ex heb laten zien. Die foto's wil ik niet wegdoen maar het is ook niet heel verstandig om die tijdens je verwerking teveel te gaan zien....alsof die foto's op de verwerkings-rem trappen ;)
Strek je eens uit !
pi_91154111
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
@JOycie88:
Nou da's dan toch een heel goed teken dat jij en ennudan het niet vol konden houden ontopic te blijven? Dat je steeds minder de behoefte voelt om over je ex te praten? *O*

Het gaat ook allemaal zo in golven. Soms heb ik nu momenten dat ik denk: "Twee weken geleden was ik verder dan nu" maar dan besef ik dat verwerken, als je wat verder bent, gaat in golven en dat ik blijkbaar nu op een topje (of dipje?) ben beland.
Wat even niet zo slim was is dat ik gister die vriendin ook foto's van m'n ex heb laten zien. Die foto's wil ik niet wegdoen maar het is ook niet heel verstandig om die tijdens je verwerking teveel te gaan zien....alsof die foto's op de verwerkings-rem trappen ;)
Vroeg of laat word je er toch mee geconfronteerd :) In je kop weet je toch wel hoe ze eruit ziet en kan je ook zo dat beeld voor je halen. Misschien dat foto's je doen denken aan herrineringen. Naja iedereen heeft dat natuurlijk anders!
Ik kan nu zonder kwaad te worden naar de foto kijken waarmee ik ontdekte dat mijn vriend was vreemdgegaan.. Vind ik best een overwinning.
pi_91154166
quote:
@JOycie88:

Ik moet ook zeggen dat ik af en toe denk van waarom post ik hier nog..

Kan jullie gewoon niet missen! O+
pi_91154263
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Vroeg of laat word je er toch mee geconfronteerd :) In je kop weet je toch wel hoe ze eruit ziet en kan je ook zo dat beeld voor je halen. Misschien dat foto's je doen denken aan herrineringen. Naja iedereen heeft dat natuurlijk anders!
Ik kan nu zonder kwaad te worden naar de foto kijken waarmee ik ontdekte dat mijn vriend was vreemdgegaan.. Vind ik best een overwinning.
Alhoewel niet zo lullig bedoeld als het eruit komt: In die zin wou ik dat m'n ex was vreemdgegaan, dan was de verwerking allang over ;)
Voor jou kunnen foto's de bevestiging zijn van "zie je wel, wat was ie fout bezig". Voor mij dus precies het omgekeerde. Ik moet gaan werken want ik ga er weer teveel over nadenken.
Strek je eens uit !
pi_91154294
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:17 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Alhoewel niet zo lullig bedoeld als het eruit komt: In die zin wou ik dat m'n ex was vreemdgegaan, dan was de verwerking allang over ;)
Voor jou kunnen foto's de bevestiging zijn van "zie je wel, wat was ie fout bezig". Voor mij dus precies het omgekeerde. Ik moet gaan werken want ik ga er weer teveel over nadenken.
Werkse!! :*
pi_91154320
Mijn favo vrijwilliger kan elk moment arriveren, wat heb ik daar toch zin in..!

Wow nog steeds niet gekeken :D (eigenlijk wil ik 20 van die gezichtjes posten maar dat lukt niet :P)
pi_91154349
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik moet ook zeggen dat ik af en toe denk van waarom post ik hier nog..

Kan jullie gewoon niet missen! O+
We kunnen jou ook niet missen en daarnaast is het wat dit draadje ook overeind houdt. Dat hier mensen zijn in verschillende stadia van verwerking en dat diegenen die al ver qua verwerking zijn of er overheen zijn diegene die er net mee geconfronteerd worden wat verder kunnen helpen.
Al met al best een sociaal draadje dit :)
Strek je eens uit !
pi_91154418
quote:
@JOycie88:

Komen we weer bij mijn vreemde tijdsbeleving aan... :)
Ik kan het nog altijd niet uitleggen - alles lijkt langer geleden als het was. Zo hebben we bv. bijna 3 weken geen contact - ik voel me ook véél beter als 3 weken geleden - en toch lijkt dat allemaal zo vér achter me te liggen... héél eigenaardig.
En dat terwijl de uren héél lange tijd (tussen oktober en nu) héél traag gingen...
(ik krijg het echt niet uitgelegd :()

Foto's kijken waren voor mij ook de manier om tranen in mijn ogen te krijgen - dus ben ik een paar weken geleden maar gestopt om foto's te herbekijken.
Ik ben misschien een masochist (heb mezelf helemaal weggecijferd toen ik voor onze relatie aan't vechten was, mezelf ook helemaal blootgegeven), maar ik weet ook wanneer het beter is mijn gedrag af te remmen ;)
pi_91154445
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:20 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

We kunnen jou ook niet missen en daarnaast is het wat dit draadje ook overeind houdt. Dat hier mensen zijn in verschillende stadia van verwerking en dat diegenen die al ver qua verwerking zijn of er overheen zijn diegene die er net mee geconfronteerd worden wat verder kunnen helpen.
Al met al best een sociaal draadje dit :)
Misschien toch maar SC voor de titel zetten dan :p

Nee denk ook wel dat het belangrijk is dat er inderdaan verschillende mensen op het topic zitten :) Daar heb je helemaal gelijk in.
pi_91154626
Ik merk juist dat ik zelf heel vaak naar de foto's kijk.. Misschien ook wel met de reden die WW net gaf. Dan zie ik dat ik beter af ben nu :)

Al heb ik natuurlijk ook wel een de gedachte van was ik maar degene die heb die kus gaf.. (ok en nu begint mijn dip waarschijnlijk, nu ik hier aan denk)
Soms wou ik dat het anders was gelopen, want hoe verder ik kom in het loslaten hoe meer ik kan gaan denken aan de mooie dingen.. En die doen juist verdriet.. Omdat ik niet weet wat waar is geweest en niet.

Niet aan denken.. niet aan denken.. niet aan denken.. Moet zo werken en dan kan ik niet jankend hier zitten :)

Edit: Zit ik trouwens net te verkondigen dat ik niet meer weet waarom ik hier nog post.. Nou om deze reden dus!
pi_91154805
En nu moet ik dus heel erg mijn best doen om zijn twitter en haar hyves niet te openen.. Hou het al 5 minuten voor maar mijn handen jeuken..

Soms denk ik dan is het niet beter om dan gewoon te kijken.. Maar vind dat ik het ook van me af moet kunnen gaan zetten..
pi_91154842
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef J0ycie88 het volgende:
En nu moet ik dus heel erg mijn best doen om zijn twitter en haar hyves niet te openen.. Hou het al 5 minuten voor maar mijn handen jeuken..

Soms denk ik dan is het niet beter om dan gewoon te kijken.. Maar vind dat ik het ook van me af moet kunnen gaan zetten..
Je geeft zelf de reden waarom je niet zou moeten gaan kijken.
Daarenboven binnen een paar minuten mag je werken ! ;-)
pi_91155022
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef Octagon het volgende:

[..]

Je geeft zelf de reden waarom je niet zou moeten gaan kijken.
Daarenboven binnen een paar minuten mag je werken ! ;-)
Kutsmartphone, ik kan altijd kijken :p

Maar goed even een ander onderwerp.. Ik ben benieuwd hoe het met Mr.Myst gaat, en of hij goed heeft kunnen slapen door zijn medicijnen..

Ga echt zo trots zijn op mezelf als ik om 1 uur nog niet heb gekeken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')