Oh en dit wil ik inderdaad ook wel weten WWquote:Op dinsdag 11 januari 2011 05:51 schreef Octagon het volgende:
[..]
En dat zwakke punt is ? (of is het te specifiek om hier te posten ?)
\quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:06 schreef ennudan het volgende:
goedemorgen iedereen. Ik zie dat er weer een aantal mensen hard bezig zijn geweest:
@ex... zenuwachtig voor een date? Dat moet heel wat zijn!
@bart goed bezig met die nieuwe meid
@neo... niet lullig bedoeld maar je zit nog vol emotie... gooi dat er uit en laat je niet zo daar haar aan het lijntje houden. sympathie voor haar is leuk maar niet overdrijven. Een canadese college van mij zegt altijd: Sympathy is found in the dictionary between shit and syphilis!
@ snever.... dit houdt je nooit vol. En als ik het zo lees ben je al druk bezig met allerlei andere dingen te doen. Dan is een adreswijziging wel het minste. Wees eerlijk en zeg het haar
@Joycie... wat doe je aan dan zaterdag op die date?
Hier is het een betrekkelijk rustige dag. Denk er nog wel aan maar het overheerst niet. Kan me nog steeds kwaad maken om de loze beloftes en de manier waarop ze nu met me omgaat maar goed daar heb ik ook niks aan. Liep vanmorgen wel weer tegen een msn tekst van haar aan... laat los dan heb je twee handen vrij.... goeie tip van haar dat zou ik eens even moeten doen ja
En verder gaat het leven gewoon door ben ik bang... zaken op een rij zetten, en genieten wat er te genieten valt... en de rest zien we dan wel weer.
Naja gewoon zorgen dat je een leuke avond hebt, het hoeft natuurlijk ook niets te worden he. Daten is leukquote:Op maandag 10 januari 2011 22:54 schreef melanie_x het volgende:
Ik laat wel weten hoe het ging,
wie weet is die gozer achteraf toch helemaal niks.
Wie weet betekent toch gewoon jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
\
Ik heb nooit gezegd dat ik een date heb.. Mijn antwoord was wie weet :p
Ik ga me weer 3 uur vervelen op mijn werk, echt ontzettend veel zin in! En ik moet nog steeds bijlezen.. Eerst eens de regen in om mijn fiets binnen te zetten. (vanmorgen was het zo donker, dat ik niet durfde)
Ik was je bij de eerste ja al kwijtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Neo, reageer gewoon niet meer op haar, laat het varen. De antwoorden die je terug krijgt zullen echt niet beter worden!
En Bart, ik denk het met je ex bezig zijn en die nieuwe meid veel interessanter vinden niet zo zeer met elkaar te maken hebben. Dat je die 2 los van elkaar kunt zien. En als je er moeite mee hebt jezelf gewoon telkens zeggen dat dat nieuwe meisje veel leuker is!
En Ennudan.. Wie weet, is wie weet.. Ik ben niet van de nee is ja.. En ja is nee.. En misschien is ja :p Volg je me nog, nee?? Mooi!
Waarschijnlijk omdat ze meer mannen in de lijst heeft toegevoegd sinds het uit is (sorry als dat hard overkomt, dat is niet zo bedoelt maar ben nogal direct merk ik, gisteren ook al:P)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:05 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ik was je bij de eerste ja al kwijt
begin de dag met een dansje???
Waarom valt het me trouwens op dat er op de msnvrienden pagina van die ex van mij ineens heel veel mannen verschijnen??
is niet hard (nou ja eigenlijk wel) maar wel waar....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:07 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze meer mannen in de lijst heeft toegevoegd sinds het uit is (sorry als dat hard overkomt, dat is niet zo bedoelt maar ben nogal direct merk ik, gisteren ook al:P)
Ik heb geen youtube hier maar ik wil heel graag dat nummer luisteren! Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag, jaaaaa die lacht de hele dag!
Ja naja had ook een keer mijn eigen laptop meegenomen, zodat ik wat dingen kon doen maar daar kwam ik niet meer op internet via de kabel :p Dus moet het echt zonder youtube doen en zonder radio.. Dat is moeilijk voor mij :pquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:24 schreef ennudan het volgende:
ach.. weet je ik heb ook alles eigenlijk wel geblockt (gebruik het trouwens ook nooit) maar ergens heb je dan weer de onbedwingbare drang jezelf te pijnigen en te gaan kijken op die site. Dat msn profiel... heb er niks aan... wil het helemaal niet weten... maar ik ga toch kijken...
Bedoel na dat smsje van afgelopen zondag is het wel duidelijk dat ze me negeert, en gezien de omgangsvormen de laatste tijd is dat maar het beste ook maar toch blijf je kijken als je niet op past...
Wat staat het record bij jou?
Tja de meeste bedrijven hebben toch wel een behoorlijke angst voor youtube
Aan mijn ex heb ik wel een hekel dat scheelt :pquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:39 schreef ennudan het volgende:
kijk je echt iedere dag dan?
Hoewel als ik het me zo bedenk doe ik dat eigenlijk ook...
hmmm goed voornemen dus voor op mijn doelenlijstje (en dat van jou) niet meer kijken....
Tja ik ken het probleem, heb ondanks alles echt geen hekel aan mijn ex ... had ik dat wel dan was het een stuk makkelijker.
Tja meer op fok, nu.nl en dat soort sites en minder op de hyves, facebook en msnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Aan mijn ex heb ik wel een hekel dat scheelt :p
Ja ik kijk iedere dag.. Onbewust ook wel eens hoor dat het gewoon automatisme is maar vandaag ga ik het echt proberen niet te doen.. Dus steun is welkom :p
Ja maar ik heb nu nog 2 uur vrije tijdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:51 schreef ennudan het volgende:
[..]
Tja meer op fok, nu.nl en dat soort sites en minder op de hyves, facebook en msn
Iets anders kan ik er geloof ik ook niet van maken...
Of heeeeel hard gaan werken
Ik werk op een buitenschoolse opvangquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:01 schreef ennudan het volgende:
tegen jezelf praten doet het altijd goed!! Beetje vreemd als er ook andere bij zijn maar je krijgt wel altijd gelijk van jezelf.... das ook wat waard
Ik heb vanmorgen al gekeken...helaas
Trouwens als je nu nog 2 uur vrije tijd hebt waarom was je dan zo vroeg daar
Tja het gras is qua werk zeker niet altijd groener bij de buren hoor. het is altijd afwegen wat belangrijk voor je is. Als je niet meer met die tijden door een deur kunt dan wordt het tijd voor wat anders. Als je aan de andere kant inderdaad doorgroei mogelijkheden krijgt, leuk werk, leuke collega's (op een met een plank voor de kop na dan) etc dan is dat allemaal ook wel wat waard...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik werk op een buitenschoolse opvangIk doe daar de voorschoolse tussenschoolse en naschoolse opvang. Maar tussen de voor- en tussenschoolse opvang zit dus 2,5 uur die ik niet betaald krijg, maar waarin het ook niet echt de moeite is om weer in dit weer terug naar huis te fietsen (ben ik 3 kwartier thuis en kan ik weer terug)..
Leuke baan hoor, maar de tijden zijn verschrikkelijk.. Ben om maandag, dinsdag en vrijdag altijd van half 8 tot 6 op mijn werk..
Ben dus ook stilletjes aan een beetje op zoek naar ander werk, maar aan de ene kan heb ik ook zoiets van ik zit goed.. Heb een jaarcontract. Staan een aantal projecten voor de deur waarin ik misschien door kan groeien. Keuzes, keuzes.. Is zo moeilijk!
Ik heb nu een 24-uren contractquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:13 schreef ennudan het volgende:
[..]
Tja het gras is qua werk zeker niet altijd groener bij de buren hoor. het is altijd afwegen wat belangrijk voor je is. Als je niet meer met die tijden door een deur kunt dan wordt het tijd voor wat anders. Als je aan de andere kant inderdaad doorgroei mogelijkheden krijgt, leuk werk, leuke collega's (op een met een plank voor de kop na dan) etc dan is dat allemaal ook wel wat waard...
Salaris, werkzaamheden etc moeten allereerst kloppen das waar maar uiteindelijk is de keuze voor een werkgever meer een "sfeer" beslissing als een gebaseerd op de harde feiten...
Maar in jou werkveld zijn toch best wel wat keuzes... bedoel daar is toch altijd wel vraag naar personeel
Die doet dat vrijwilligerswerk om met jou te kunnen praten !quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Overigens diegene met die plaat voor zijn kop is een vrijwilliger voor het overblijven hier.. Das nog het ergste..!
Laten we maar niet praten over hem.. Echt dan ben ik morgen nog niet klaar met de verhalen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:25 schreef Octagon het volgende:
[..]
Die doet dat vrijwilligerswerk om met jou te kunnen praten !
* Octagon zoekt zijn werklust.
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:31 schreef Wanderingwhy het volgende:
Goedemorgen allemaal. Hier druk druk druk. Tussendoor even een postje squeezen...
Het werk leidt me af want anders zou er maar een rare stemmingsomschrijving zijn. Ze zit minder in mijn hoofd. Dat voelt aan de ene kant prima maar aan de andere kant juist niet.
Met wat die vriendin gister zei bedenk ik me dan dat ik mogelijk weer meer in haar hoofd zit dan de afgelopen tijd. Natuurlijk is dat allemaal vage speculatie maar ja, eh...liefde he?![]()
(het initiatief was er iig wel van haar en die was maanden volkomen afwezig)
Het afstand maken gaat gewoon door en dat geeft dus dat ambivalente gevoel. Zucht...
Ja maar stel he, ik zou niet meer voor het uitzendburea gaan werk. Schrijf me daar uit.. Dan nog moeten ze me zeker uitkopen? Dat is het deel dat ik nog niet helemaal snap namelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:33 schreef ennudan het volgende:
@joycie zolang je inderdaad die voldoening uit je werk kunt halen zit je goed!!
Je 800 uur verhaal kan ik wel volgen ja (ligt dat nou aan mijn achtergrond kennis als HRM of aan jou fantastische vertel kwaliteiten????) Proberen die 800 uur bij de beoogde stichting vol te krijgen
En het zou me niks verbazen als die man vrijwillgerswerk doet om alleen met jou te kunnen praten
Ook als ik daar nog geen 800 uur heb gewerkt en niet meer voor het uitzenbureau werk? Kan ik dan gewoon solliciteren bij die stichting?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:51 schreef ennudan het volgende:
als je bekend bent bij en met die stichting is het toch al veel makkelijker solliciteren.... gewoon eens vragen aan (oud) collega's of ze daar geen plek voor je hebben... niet geschoten altijd mis. En als je de vorige keer een goeie indruk hebt achter gelaten maak je wellicht een goeie kans.
Ik wordt steeds benieuwder naar het verhaal van de man van 32 die geen leven heeft en depressief wordt van Joycie (kan me er niks bij voorstellen)
Hier is het op moment rustig in het hoofd.....hoewel ik moet ook nog reageren op die sms wanneer ze haar spullen kan komen halen.... denk niet dat ik dat ga doen..
Vroeg of laat word je er toch mee geconfronteerdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
@JOycie88:
Nou da's dan toch een heel goed teken dat jij en ennudan het niet vol konden houden ontopic te blijven? Dat je steeds minder de behoefte voelt om over je ex te praten?![]()
Het gaat ook allemaal zo in golven. Soms heb ik nu momenten dat ik denk: "Twee weken geleden was ik verder dan nu" maar dan besef ik dat verwerken, als je wat verder bent, gaat in golven en dat ik blijkbaar nu op een topje (of dipje?) ben beland.
Wat even niet zo slim was is dat ik gister die vriendin ook foto's van m'n ex heb laten zien. Die foto's wil ik niet wegdoen maar het is ook niet heel verstandig om die tijdens je verwerking teveel te gaan zien....alsof die foto's op de verwerkings-rem trappen
Ik moet ook zeggen dat ik af en toe denk van waarom post ik hier nog..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
@JOycie88:
Nou da's dan toch een heel goed teken dat jij en ennudan het niet vol konden houden ontopic te blijven? Dat je steeds minder de behoefte voelt om over je ex te praten?![]()
Het gaat ook allemaal zo in golven. Soms heb ik nu momenten dat ik denk: "Twee weken geleden was ik verder dan nu" maar dan besef ik dat verwerken, als je wat verder bent, gaat in golven en dat ik blijkbaar nu op een topje (of dipje?) ben beland.
Wat even niet zo slim was is dat ik gister die vriendin ook foto's van m'n ex heb laten zien. Die foto's wil ik niet wegdoen maar het is ook niet heel verstandig om die tijdens je verwerking teveel te gaan zien....alsof die foto's op de verwerkings-rem trappen
Alhoewel niet zo lullig bedoeld als het eruit komt: In die zin wou ik dat m'n ex was vreemdgegaan, dan was de verwerking allang overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Vroeg of laat word je er toch mee geconfronteerdIn je kop weet je toch wel hoe ze eruit ziet en kan je ook zo dat beeld voor je halen. Misschien dat foto's je doen denken aan herrineringen. Naja iedereen heeft dat natuurlijk anders!
Ik kan nu zonder kwaad te worden naar de foto kijken waarmee ik ontdekte dat mijn vriend was vreemdgegaan.. Vind ik best een overwinning.
Werkse!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:17 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Alhoewel niet zo lullig bedoeld als het eruit komt: In die zin wou ik dat m'n ex was vreemdgegaan, dan was de verwerking allang over
Voor jou kunnen foto's de bevestiging zijn van "zie je wel, wat was ie fout bezig". Voor mij dus precies het omgekeerde. Ik moet gaan werken want ik ga er weer teveel over nadenken.
We kunnen jou ook niet missen en daarnaast is het wat dit draadje ook overeind houdt. Dat hier mensen zijn in verschillende stadia van verwerking en dat diegenen die al ver qua verwerking zijn of er overheen zijn diegene die er net mee geconfronteerd worden wat verder kunnen helpen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik af en toe denk van waarom post ik hier nog..
Kan jullie gewoon niet missen!![]()
Komen we weer bij mijn vreemde tijdsbeleving aan...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
@JOycie88:
Misschien toch maar SC voor de titel zetten dan :pquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:20 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
We kunnen jou ook niet missen en daarnaast is het wat dit draadje ook overeind houdt. Dat hier mensen zijn in verschillende stadia van verwerking en dat diegenen die al ver qua verwerking zijn of er overheen zijn diegene die er net mee geconfronteerd worden wat verder kunnen helpen.
Al met al best een sociaal draadje dit
Je geeft zelf de reden waarom je niet zou moeten gaan kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef J0ycie88 het volgende:
En nu moet ik dus heel erg mijn best doen om zijn twitter en haar hyves niet te openen.. Hou het al 5 minuten voor maar mijn handen jeuken..
Soms denk ik dan is het niet beter om dan gewoon te kijken.. Maar vind dat ik het ook van me af moet kunnen gaan zetten..
Kutsmartphone, ik kan altijd kijken :pquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef Octagon het volgende:
[..]
Je geeft zelf de reden waarom je niet zou moeten gaan kijken.
Daarenboven binnen een paar minuten mag je werken ! ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |