quote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef matthijst het volgende:
"als er maar alcohol in zit"
Laatste keer dat ze dat zei werd ze zwanger...
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef Livra het volgende:
Waarom zit dat broertje van Marcel er elke keer bij?
Oh wacht, het is Sonja
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef Aventura het volgende:
Marcel in z'n boxer: 'Wie van jullie ovuleert er nu?' Gewoon rustig blijven liggen'.
wat een waanzinnig onaantrekkelijk mokkel is dat zegquote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef Livra het volgende:
Waarom zit dat broertje van Marcel er elke keer bij?
Oh wacht, het is Sonja
Marcel in z'n boxer: 'Wie van jullie ovuleert er nu?' Gewoon rustig blijven liggen'.
Nou moet ik zeggen dat ik die nog veel liever heb dan die enge Maritaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
wat een waanzinnig onaantrekkelijk mokkel is dat zeg
Zo is het!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:14 schreef Naamah het volgende:
Frank is ook gewoon een beetje een chaggerijnigerd..
Nou ik heb die tijd toch wel echt nodig om hiervan te herstellen hoor.!quote:
die is echt contact gestoord, soort autisme lijkt het welquote:Op zondag 9 januari 2011 21:14 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een sociaal gestoorde idioot die Annemarie
Zeker van die shot van Marcel in zijn short.....quote:Op zondag 9 januari 2011 21:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nou ik heb die tijd toch wel echt nodig om hiervan te herstellen hoor.!
Vond je het leuk Bos?quote:
dat ja, Ik ben ook bang als ik zometeen in mijn bed ga liggen dat ik beelden van een Marcel in boxershort voor me ga zienquote:Op zondag 9 januari 2011 21:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zeker van die shot van Marcel in zijn short.....
Ik hoop niet op een nachtmerrie vannacht.
Ik mag eerst.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:16 schreef Hippos het volgende:
Ik ga Berber maar bellen, die gaat eruit denk ik.
Ik heb t ook nog nooit zo erg gehad.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:16 schreef Silenus het volgende:
Dit was echt heerlijk ergeren, mooie uitzending!
Op Gijs na haat ik nu echt elke boer. Wat een lui, nooit gedacht dat ik ze zo verschrikkelijk zou gaan vinden.
Er zou een vriendin, Yvon of ouder langs moeten komen om dat gesprek een beetje aan de praat te krijgen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef Aventura het volgende:
Annemarie begrijpt niet dat je ook gewoon met iemand kan praten. Dus geen activiteit, sport of spel.
En dat het dan niet gaat over het weer, snacks of maar meteen over trouwen ws. samenwonen.
Er is een tussenweg.
dat ligt aan jou, duidelijk. Ik vind Marcel heeeel normaal. Praat misschien wat veel over kinderen, maar verder, heel normaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef musicfreakyme het volgende:
Marcel![]()
Hij stond ook echt zo tegen de deur aan in z'n strakke hete zwarte broekje van tadaaaa![]()
En een hand en 3 zoenen.....
Doe dan gewoon schattig 1 kusje maar niet heel formeel 3 zoenen en een hand!
Of ligt dat aan mij
En dat dan in combinatie met Johannesquote:Op zondag 9 januari 2011 21:20 schreef Hippos het volgende:
'uit haar lijf is alle seks al lang verdwenen...'
Ôntwapenend? Snugger?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:20 schreef Hippos het volgende:
Gijs is gewoon harstikke open, vrolijk, enne...ja, ik kan niet op het woord komen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:21 schreef Hippos het volgende:
Ontwapenend, dat vind ik het goede woord.
Ja hij moet echt Yvonne kiezenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Ik vind em wel lief samen met Yvonne.
Effe een staaltje amateur psychologie.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:16 schreef Hippos het volgende:
Ik ga Berber maar bellen, die gaat eruit denk ik. Frank vind ik een enorme botte hork, echt niet gezellig. Lijkt elk puntje aan te grijpen om Berber onder te graven, sfeer was echt beneden vriespunt heb ik het idee...maar goed, misschien zie ik het verkeerd.
Daar houdt simpel Gijsje wel van denk ikquote:Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef marcodej het volgende:
Femke nam zo het heft in handen deze aflevering dat ik me een vreemde in mijn eigen huis zou voelen bij haar...
[..]Past prima, dan hoef je het nergens over te hebben. Lekker leuteren over het weer en over het toetje van vanaaf. En om half 10 slapen.quote:
quote:
Frank lijkt me zo'n betweterig studentje. Doet me af en toe nog denken aan een klein kind.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Drammerig en erg egoïstisch komt ie over.
mee eens hoor. Doe dan gewoon 1 zoentje op een wang. Dat is iig een stuk minder afstandelijk vind ik dan 3 zoenen en een handquote:Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef musicfreakyme het volgende:
Marcel![]()
Hij stond ook echt zo tegen de deur aan in z'n strakke hete zwarte broekje van tadaaaa![]()
Of ligt dat aan mij
Femke is teveel aanwezig, die zie ik volgende week nog wel de keukenkastjes anders inrichten.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar Femke vind ik ook niet verkeerd. En José ook niet maar die gaat hij toch niet kiezen (voorgevoel).
Jose is 13 jaar jonger dan Gijs toch. Wordt dus niks.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar Femke vind ik ook niet verkeerd. En José ook niet maar die gaat hij toch niet kiezen (voorgevoel).
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Livra het volgende:
[..]
Femke is teveel aanwezig, die zie ik volgende week nog wel de keukenkastjes anders inrichten.
Op zn minst.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Livra het volgende:
[..]
Femke is teveel aanwezig, die zie ik volgende week nog wel de keukenkastjes anders inrichten.
Dat idee heb ik ook. Dat hij de meiden in het harnas wil jagen door bot te doen zodat ze hem niet meer leuk gaan vinden en hij ze dus straks minder pijn doet als hij ze afwijst. Want hij heeft allang een keuze gemaakt.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Breekfast het volgende:
Lijkt wel of hij er helemaal geen zin in heeft.
Kan, kan ook andere redenenen hebben. Gewoon verwennen, bedanken dat ze mag komen..quote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Op zn minst.
Vinden jullie het trouwens ook niet controlfreakerig dat Heidi een hele maaltijd had voorbereid??
Die verwachtte zeker geen goed voedsel ofzo.
Age is nothing but a number Sileenepeen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jose is 13 jaar jonger dan Gijs toch. Wordt dus niks.
Hoeveel scheelt Gijs met Femke dan, toch ook wel 10 jaar?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jose is 13 jaar jonger dan Gijs toch. Wordt dus niks.
Ja idd. Ik vind het niet heel raar hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan, kan ook andere redenenen hebben. Gewoon verwennen, bedanken dat ze mag komen..
Lijkt wel iets Duits te zijn. Doet mijn schoonfamilie ook altijdquote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Op zn minst.
Vinden jullie het trouwens ook niet controlfreakerig dat Heidi een hele maaltijd had voorbereid??
Die verwachtte zeker geen goed voedsel ofzo.
Ja kan ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan, kan ook andere redenenen hebben. Gewoon verwennen, bedanken dat ze mag komen..
ahh. maybe wel jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lijkt wel iets Duits te zijn. Doet mijn schoonfamilie ook altijd
Een zwarte sjaal is toch veel leuker. Rood valt zo op.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef Livra het volgende:
Ik ben nu aan het nadenken over de vraag 'zwartbont of roodbont'
ik verstond hier dus zwartband of roodbandquote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef Livra het volgende:
Sowieso bont in deze tijd...PETA enzo...ik weet niet...vind het ook zo extravagant voor Annemariequote:Op zondag 9 januari 2011 21:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een zwarte sjaal is toch veel leuker. Rood valt zo op.
qftquote:Op zondag 9 januari 2011 21:28 schreef Jesse_ het volgende:
Die Yvonne is trouwens wel de leukste van ze allemaal
hahahahahhaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:28 schreef Livra het volgende:
[..]
Sowieso bont in deze tijd...PETA enzo...ik weet niet...vind het ook zo extravagant voor Annemarie
Hahah wat een sukkelquote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef Starlie het volgende:
Marcel komt ook even zijn afgetrainde en zongebruinde lichaam showen!!!
Zal Annemarie zo ook haar keuze maken?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef Livra het volgende:
Judithquote:Op zondag 9 januari 2011 21:28 schreef Jesse_ het volgende:
Die Yvonne is trouwens wel de leukste van ze allemaal
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zal Annemarie zo ook haar keuze maken?
"Johannes staat lekker stevig op de benen, maar Harrie heeft een goede bilpartij... Lastig lastig."
Met dat samenwonen of trouwen kwam er zowaar heel even een echt gesprek op ging, tot Adriaan het doodgooide met zijn jaren-vijftig-christendom en "volgende". Jammer.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:29 schreef Remzz het volgende:
Gourmetten of steengrillen, ik kwam echt niet meer bij
Maar waarom gaat Berber meedoen met dit programma....hij houdt geiten!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef Hippos het volgende:
Die discussie over dat vegetarisch en Berber...mijn god, je zag er ook echt kijken van...wat gebeurt er allemaal? Maar goed, ik zal d'r eens proberen te bellengrote kans dat ze eruit gaat, dat merk je aan alles eigenlijk
Hahaha ja. Is echt vet exotische shit ook hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:30 schreef Livra het volgende:
En die Tiramisu!!
Johannes "ja nou ja ik ben wel wat gewend maar ook weer niet te apart.."
Maar hij heeft melkgeiten toch, geen vleesgeiten? En zij is vegetarier, geen veganist, dus in principe zou dat prima samen moeten kunnen gaan.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Maar waarom gaat Berber meedoen met dit programma....hij houdt geiten!
"Liefde" staat daar toch compleet los van? Juist Frank is hier zo bekrompen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als hij nou spruitjes kweekte, of bloembollem
vooral dat ENE shot he, dat hij zo sexy in de deuropening ging staanquote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ga even een natuurprogramma kijken om te herstellen van al het geweld dat ik mijn ogen het laatste uur heb aangedaan..![]()
iddquote:Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef musicfreakyme het volgende:
Marcel![]()
Of ligt dat aan mij
Misschien is zij er wat pragmatischer in dan nerd Frank. Ze was zelfs bereid het vlees eruit te vissen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als hij nou spruitjes kweekte, of bloembollem
Bij iedere maaltijd? Elke dag?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef marcodej het volgende:
Ik heb ook niks met vegetariers, maar als een meisje echt leuk is, moet je daar gewoon overheen kunnen stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |