mijn theewater zit in de snelkokerquote:Op zondag 9 januari 2011 20:19 schreef musicfreakyme het volgende:
Staan de hapjes klaar bij iedereen?
kopje groene thee en bakje optimel vla. Heel gezond dus, maar wel lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 20:19 schreef musicfreakyme het volgende:
cola zero binnen handbereik....op naar de afleveringquote:Op zondag 9 januari 2011 20:19 schreef musicfreakyme het volgende:
Starbucksmok tot de nok toe gevuld met thee en Côte d'Or chocola. Het is weekend, er mag gezondigd worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
kopje groene thee en bakje optimel vla. Heel gezond dus, maar wel lekker
ik heb ook groene theequote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
kopje groene thee en bakje optimel vla. Heel gezond dus, maar wel lekker
Er mag gedeeld worden hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Starbucksmok tot de nok toe gevuld met thee en Côte d'Or chocola. Het is weekend, er mag gezondigd worden.
Livra zit net een paar dagen op Fok maar ze was al op haar eerste dag vrijdag geniaal bezig tijdens The Voice of Holland.quote:
Yay!quote:
Ben benieuwd! TVOH weer gemist ivm feest..quote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Livra zit net een paar dagen op Fok maar ze was al op haar eerste dag vrijdag geniaal bezig tijdens The Voice of Holland.
Annemarie en gezellig, dat gaat niet samenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Lekker weer ergeren aan die kaas-muts, ben
benieuwd of het daar nog een beetje gezellig wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl ze zelf het grootste goed in het leven "gezelligheid" vindt..quote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Annemarie en gezellig, dat gaat niet samen
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Cee het volgende:
Hey, twee bananen minder in de schaal dan vorige week.
Dat is gewoon zo'n zak met vruchtwater, dat komt eerst, daarna pas pootjes enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 20:30 schreef Cee het volgende:
Ieuw. Alsof er een reuzen-oog uit die koeienkont komt.
echt een bazen boerderij heeft die kerelquote:Op zondag 9 januari 2011 20:30 schreef Injetta het volgende:
Doet die Richard eigenlijk zelf ook iets op die boerderie.. Hij heeft gewoon een heel leger personeel..
Volgens mij zegt ie het in bed ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:32 schreef Livra het volgende:
Zegtie tegen zn personeel ook `als ik wat doen moet, moet je het zeggen
Denk jij ook dat het nep is?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:34 schreef Bladergroen het volgende:
Wat heeft die sherry-vrouw met dat blonde nylonhaar in vredesnaam op een boerderij te zoeken?
Dat zei hij echt.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef matthijst het volgende:
Wat zei ie nou?
Rooie borsten is ook niks?
Dat wijf spoort idd nietquote:Op zondag 9 januari 2011 20:37 schreef matthijst het volgende:
Die Marita is echt een freaky wijf...
Die kan zo bij The Sister Wives meedraaien:
http://tlc.discovery.com/tv/sister-wives/
ik kan me als man niet voorstellen, dat ik ooit zo'n nesteldrang krijg. Echt creepyquote:Op zondag 9 januari 2011 20:37 schreef Injetta het volgende:
Het gesprek gaat al weer over de kinderen.. Pffff, die man is gewoon overgefixeerd op kinderen.
Als ik een beeld moet vormen van zo'n kleuterneukende priester, dan komt hij wel erg dichtbijquote:Op zondag 9 januari 2011 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Die Marcel is volgens mij een perverseling in bed. Vraag me niet waarom ik dat denk
gezellig bij Annemarie hequote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef Nuchterheid het volgende:
Lekker nuchtere en gezellige sfeer daar aan tafel
how comes?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit te draaien als een ongelukkige op m'n bank. Ik voel me zo ongemakkelijk.
Een beetje respect he, want die tongval heb ik ook.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een beetje respect he, want die tongval heb ik ook.
Hoe d ie daar stond met zn elleboog omhoogquote:Op zondag 9 januari 2011 20:45 schreef Injetta het volgende:
Wat een overdreven entousiasme....
Die man heeft iets robotachtigs...
Denk dat ze het beter non-verbaal kan proberen..quote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef Nuchterheid het volgende:
"What can I do to get Richard's attention?"
Misschien gewoon Nederlands leren?
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:47 schreef Silenus het volgende:
Annemieke is best een mooie vrouw eigenlijk.
Ik wilde het net typen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:47 schreef Silenus het volgende:
Annemieke is best een mooie vrouw eigenlijk.
en dan die blik brrrrquote:Op zondag 9 januari 2011 20:48 schreef Injetta het volgende:
Arme Annemiek. Hoe kan ze zo'n creep nou echt leuk vinden?/
Dat lijzige stemmetje van hem.... ieieieieiw
De taal der liefde is internationaal toch??quote:Op zondag 9 januari 2011 20:48 schreef Susi het volgende:
Suf om te denken dat je het redt in zo'n programma als je geen Nederlands spreekt. Dan moet de boer wel héél leuk zijn.
IK HOEF ALLEEN EEN FLESJE SHERRY AF TE REKENEN MEISJE!!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Cee het volgende:
Heidy lijkt me zo iemand met wie ik ruzie zou krijgen in de rij voor de kassa van de V&D.
Wat een enge uitspraak...quote:
Heidy komt vast niet bij de V&Dquote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Cee het volgende:
Heidy lijkt me zo iemand met wie ik ruzie zou krijgen in de rij voor de kassa van de V&D.
Ik snap je helemaal Ceequote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Cee het volgende:
Ja, dat dus! En dan met een lach dat zeggen he! En ik sta daar ook maar met 1 paar sokken!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
IK HOEF ALLEEN EEN FLESJE SHERRY AF TE REKENEN MEISJE!!
Is Annemarie een vrouw dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:48 schreef marcodej het volgende:
Bij Annemarie is er ook weinig vrouw in huis.
Daarvan gaat je haar echt niet zo nep glimmen en bewegen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Aventura het volgende:
Heidy gebruikt ztz een stijltang. Zo moeilijk/ingewikkeld is dat niet.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef marcodej het volgende:
"DAAR KOMT NIEMAND!"
Oei, daar liggen de doodskisten?
Ja omdat je per ongeluk met je paraplu blijft haken in haar nylonhaar (ik kan er inderdaad niet over uit)quote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Cee het volgende:
Zeker wel, als je alleen bent met hem. Maar je realiseert je toch wel dat het dan wel ont-zet-tend moeilijk wordt in een competitie een kerel voor je te winnen ?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Injetta het volgende:
[..]
De taal der liefde is internationaal toch??
ja, maar zal best wel goed smaken denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |