jawel.. we kunnen gewoon het noodnummer van de vk bellen als het nodig is oid..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:47 schreef miss_sly het volgende:
Sugarsnap, ik hoop dat het toch nog doorgezet heeft. Zo stom he, als je dan naar huis wordt gestuurd.
avotar, wat naar. En kun je dan niet eerder dan dinsdag ergens terecht om eea eens te bespreken? Tot dinsdag zo rondlopen is toch ook neit fijn.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:10 schreef Sugarsnap het volgende:
vanochtend om kwart voor acht is onze mooie dochter Eline geboren! Het was pittig, maar de moeite waard.
Het was gezien de situatie denk ik de beste oplossing. Ik voelde me ook echt veel te moe en verzwakt voor een inleiding of inwendig onderzoek en strippen. Dat wil zeggen, ik was blij dat ik weer naar huis kon.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:44 schreef Takkembah het volgende:
Ik vind het toch heel vervelend voor je allemaal hoor, claudia, of heb je nu vrede met het feit dat ze in principe tot dinsdag gaat afwachten? Tja, verder kun je er niet veel mee natuurlijk. Die kleine rommelt niet genoeg, en die artsen willen natuurlijk niet zomaar inleiden. Wel fijn dat je de verzekering hebt dat je altijd kunt bellen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
dus dat geeft mij iets minder het gevoel een aansteller te zijn, of zo'n suffe babybytesmoeder die even om een inleiding komt vragen omdat het zwaarder wordt.![]()
woah take a chillpillquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef danimeisje het volgende:
Ik zie btw dat de openingspost mij nog steeds niet heeft opgenomen in het lijstje...
Heb het ondertussen al 2x geroepen.. Tis erg jammer om te merken/lezen dat het een "hecht" clubje is waar je als nieuwkomer voor mijn gevoel mijn posts genegeerd worden...
Wil iedereen heel veel succes wensen met hun zwangerschap.
Voor Claudia, ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren voor je.
Liefs
Daan
Hm, ik had je datum even teruggezocht, maar ik kan m'n post niet meer editten omdat er een mod aan heeft gezetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef danimeisje het volgende:
Ik zie btw dat de openingspost mij nog steeds niet heeft opgenomen in het lijstje...
Heb het ondertussen al 2x geroepen.. Tis erg jammer om te merken/lezen dat het een "hecht" clubje is waar je als nieuwkomer voor mijn gevoel mijn posts genegeerd worden...
Wil iedereen heel veel succes wensen met hun zwangerschap.
Voor Claudia, ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren voor je.
Liefs
Daan
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Tally het volgende:
ElineMooie naam! Gefeliciteerd!
En ik wil de OP ook wel aanpassen, als je me even vertelt wat ik er neer moet zetten
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 04:25 schreef danimeisje het volgende:
De mijne is: 22-03-2011 en het wordt een jongen, daarnaast weet iedereen dat hij Tygo gaat heten dus bij deze ;-)
Das toch heel begrijpelijk? Ikzelf heb, op mijn ademhalingsoefeningen en techniekjes na, grotendeels mijn hoofd in het zand gestoken v.w.b. de bevalling. Dat doen er wel meer. Ik had echt niet alles willen weten, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef danimeisje het volgende:
Denk dat ik bang ben voor het onverwachtse...
Zelfs al zou je voor die 36w bevallen, is de kans dat je je kindje dan voor de 36w mee mag nemen naar huis niet heel groot, dus op zich ... Neemt niet weg dat ik snap dat het leuker is het spul eerder in huis te hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:57 schreef -Nienna- het volgende:
Sugarsnap, gefeliciteerd met de geboorte van Eline!
Claudia en DML, hoe is het nu bij jullie?
Wij hebben gisteren alles besteld wat we nog moesten hebben, heerlijk...is dat ook weer geregeld.
Alleen...het onderstel van de kinderwagen kan niet eerder dan in week 10 bezorgd worden en is dus de hele bestelling op die week gezet, inclusief maxi-cosi. In week 10 ben ik 36 weken, dat vind ik toch wat laat, heb de maxi-cosi liever wat eerder in huis.
Over twee weken wordt het kamertje wel bezorgd, dus ik ga maandag maar even bellen of niet alles behalve de kinderwagen op die eerste levering kan....
Ohja, ik dus sinds gister. Mijn energie is nu echt tot het nulpunt gedaald, van niks doen word ik al moe.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef ik80lll het volgende:
Oh helemaal vergeten, ik ben gewoon vandaag officieel 37 weken en mag vanaf nu thuis bevallen!
In het begin heeft de echoscopiste even aan mijn buik staan schuddenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:32 schreef Orea het volgende:
Oooh Tally die duimfotoprachtige echo's!
Ik snap vaak niet zoveel van die 3Dfoto's..quote:
Maar deze zijn toch wel heel erg duidelijk!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik snap vaak niet zoveel van die 3Dfoto's..
Ja, dat is ook weer zo natuurlijk...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zelfs al zou je voor die 36w bevallen, is de kans dat je je kindje dan voor de 36w mee mag nemen naar huis niet heel groot, dus op zich ... Neemt niet weg dat ik snap dat het leuker is het spul eerder in huis te hebben.
Jee FR, wanneer is het nou een keer over voor je.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie mooie echt foto's voorbij komen mooi hoor Tally.
Ik mag van vriend morgen niets doen aangezien ik ma weer ga werken en vandaag 2x ben flauw gevallen en mijn grote vriend ook weer iets te vaak gezien heb.
Jaaaa ik ben ook een controle-freak. En nu mijn misschien kromme redenering he: Juist omdat ik alle onder controle wil hebben, wilde ik niet weten hoe een wee precies aanvoelt e.d. Want stel het voelt 'anders' aan tijdens de bevalling, dan raak ik in paniek en wil ik de echte wee voelen. Mijn voorbereiding: ik had uit zo'n Hypnobirthing boek de ademhalingsoefeningen gehaald en ik wist ongeveer de fasen van de bevalling. Weiter nichts. Voor mij werkte dat heel goed.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:57 schreef danimeisje het volgende:
En takke: ben nogal controlefreakje haha en onverwachtse zaken vind ik maar niks.
Ik heb me voor genomen dat ik het maar lekker over me heen laat komen.. Voorzover dat gaat lukken...
Ben ik trouwens de enige paranoïde die steeds denk dat ik vruchtwater verlies bij elk "rare" gevoeltje..
De kleine man schopt/beweegt nu ook heel anders als een week geleden..
Het zijn niet echt meer schopjes maar meer soort van "vegen"
(Vingers over handpalm strijken-gevoel).
Is dit omdat ie steeds minder ruimte krijgt?!
Vooral met deze termijn hoef je niet zo snel bang te zijn dat je vruchtwater aan het verliezen bent, maar bij twijfel kun je natuurlijk altijd wat op proberen te vangen. Stressincontinentie is in ieder geval heel normaal, want je bekkenbodem is natuurlijk behoorlijk verweekt/aan het verweken. Waarschijnlijk heb je wat meer last van vochtverlies als je hoest of lacht? Ik vind het zelf ook lastig, hoor, vooral omdat ik ookal een paar dagen wat slijm verlies.quote:Op zondag 9 januari 2011 09:42 schreef twentemeisje het volgende:
Clau, hoe was je nacht?
danimeisje ik herken het wel. Alleen zal het geen vruchtwater zijn (daar was ik eerst bang voor) maar ik heb af en toe wat last (klein bietske) van onvrijwillig urineverlies zeg maar.
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:14 schreef Aventura het volgende:
Verder nog een meegroeibh die de helft vd termijn niet gaat halen denk ik. Dit is al een 80D (normaal heb ik 75D), hm waar gaat het eindigen.
oh ik heb er ook een van Anita, hij zit heel fijn maar qua uiterlijk is ie niet boeiender dan die van de Hema haha, sterker nog, hij is huidkleurig en als ik ergens van gruwelquote:Op zondag 9 januari 2011 16:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb de voedingsbeha's van Anita; en die zijn, voor voedingsbh's best charmant...
![]()
iets duurder, maar ze blijven ook mooi.
die van t plaatje t/m F, de andere van het linkje t/m E. En beiden de omvang t/m 90 ofzo.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
die zijn idd mooi Huup; tot welke maat gaan ze?? ik moet misschien ook nog een nieuwe erbij..
Ja, succes alvast, zal niet meevallen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
huuphuup, dat was ik ook zeker weer van plan, ik denk dat ik toch komende week maar even moet kijken of ik een dagje ziek kan prikken als ik me zo blijf voelen..
Wat hebben jullie een mooi meisje in elkaar geknutseld zegquote:Op zondag 9 januari 2011 17:17 schreef Sugarsnap het volgende:
Even een crosspost
Mijn mooie meiske![]()
[ afbeelding ]
Deze is volgens mij in de aanbieding. Of in ieder geval lijkt hij er erg op.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:31 schreef huuphuup het volgende:
Ah gevonden!
Deze heb k nu liggen:
[ afbeelding ]
Die vind k erg fijn
En ik denk dat k er nog zo iets bij wil, misschien deze.
Hoeveel groter heb je die besteld dan? Ik weet niet zo goed welke maat ik moet hebben als ik de verhalen over stuwing hier lees.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb gister mijn eerste voedingsbh's besteld bij lingerietotaal.nl. Of het allemaal heel speciaal is, weet ik niet, maar ze hebben heel veel keus, ook in grote maten.
Hier ben ik altijd zo slecht in!! Maar gefeliciteerd!!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef 3e.ronde het volgende:
Goedenavond, weet je wat ik had vanavond?
Raad eens?!
2 streepjes!!!
Zomaar ineens, eigenlijk de eerste ronde al raak.
Ben er nog helemaal trillerig van![]()
Wie ik ben wil ik nog even geheimhouden voor de grote boze buitenwereld.
Maar voor de oplettende lezer moet het niet al te moeilijk zijn mijn identiteit te achterhalen![]()
Hierrrrrr gaan we weer
was het maar zo'n feest BJ!! Maar mijn man wil echt nog nietquote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik dacht eigenlijk dat jij het zou zijn Vicks; maar ik weet het denk ik ook wel
gefeliciteerd lekker snoepie! dus toch!!!!![]()
(klopt het wie ik denk dat je bent? ik PM even?)
Ik heb de maat besteld die ik nu draag.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoeveel groter heb je die besteld dan? Ik weet niet zo goed welke maat ik moet hebben als ik de verhalen over stuwing hier lees.
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb maar ooit stond ergens dat je je voedingsbh's het beste vanaf 36 weken kon kopen omdat voor die tijd er nog best een kans is dat je borsten nog een spurtje maken.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoeveel groter heb je die besteld dan? Ik weet niet zo goed welke maat ik moet hebben als ik de verhalen over stuwing hier lees.
Tijdens mijn zwangerschap is alleen de omvang veranderd tot nu toe. De cupmaat is nog steeds B, zei het wel wat voller dan eerst.
Ik dacht ook jij...quote:Op zondag 9 januari 2011 20:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest BJ!! Maar mijn man wil echt nog niet
Als dat Fruitig de hint is, weet ik het denk ik wel! Maar dan heb ik het er pas nog met je over gehad via DM!!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik dacht ook jij...Nog zo'n poepig zusje voor de meiden
3e ronde gefeliciteerd!Ik dacht eerst Vicky, toen dacht ik Amaranta en toen...raakte ik in de war
Wie oh wie ben je?
Dat fruitig, dat is dé hint zeker hé?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik dacht ook jij...Nog zo'n poepig zusje een stoer broertje voor de meiden O+
3e ronde gefeliciteerd!Ik dacht eerst Vicky, toen dacht ik Amaranta en toen...raakte ik in de war
Wie oh wie ben je?
Dat fruitig, dat is dé hint zeker hé?
Nu jij nogquote:Op zondag 9 januari 2011 21:23 schreef Memmel het volgende:
Joepie! De derde ronde!!! Wat ontzettend gaaf!
en jij dan?quote:
Nou ik zou wel willen (niet nu nog hoor, Floris is dinsdag pas/al 6 maandenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
en jij dan?![]()
Man, we zitten echt met VEEL rammelaars momenteel hier![]()
dus vast ook veel verdachte personen als zich iemand zwanger komt melden onder een kloon
Ik ga ook niet kloonen. En mn mond houden lukt vast nietquote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Orea het volgende:
Mocht ik weer zwanger worden/zijn hou ik óf mijn mond of ik plaats het gewoon onder mijn eigen account.. Ik doe niet aan kloons(alleen met SS
)
oh das al bijna dusquote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Memmel het volgende:
Ik wil ook wel weer hoor, maar ik wil zeker mijdt met de traditie breken, dus wachten we ff op een vakantie;)
Omg omg omg, ik heb in Z&G gepost!
Nee hoor. Ik ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 21:37 schreef mijsje het volgende:
ben ik nou echt de enige die niet weet wie 3e ronde is?heb ik dat...
gefeliciteerd 3e ronde!
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef Aventura het volgende:
Het tripje was leuk vandaag!
Wel is de bevallingslat erg hoog gelegd. De vriendin heeft 3 kids en beviel in respectievelijk 3 uur, 1 uur en 1 kwartier (ja, van eerste wee tot uitdrijving). Haar buuv kwam er gezellig bij en zij is van elk van haar twee koters in 2 uur bevallen.
Volgens hen zit het allemaal tussen je oren. Gewoon ontspannen mee omgaan. En oja, kotsen en cravings, moe zijn: allemaal aandachttrekkerij.
En de 16 weken verlof zijn eigenlijk een belachelijke luxe. Wel leuk en aardig, maar niet nodig.
Ik doe mee met Asyniur:quote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef Aventura het volgende:
Wel is de bevallingslat erg hoog gelegd. De vriendin heeft 3 kids en beviel in respectievelijk 3 uur, 1 uur en 1 kwartier (ja, van eerste wee tot uitdrijving). Haar buuv kwam er gezellig bij en zij is van elk van haar twee koters in 2 uur bevallen: 'Ze plopten er zo uit'.
Volgens hen zit het allemaal tussen je oren. Gewoon ontspannen mee omgaan. En oja, kotsen en cravings, moe zijn: allemaal aandachttrekkerij.
En de 16 weken verlof zijn eigenlijk een belachelijke luxe. Wel leuk en aardig, maar niet nodig.
Haha, wat schattig!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gefeliciteerd Boembaa en 3e ronde![]()
Ik heb alleen geen idee wat betreft werkelijke identiteit
Nu ja het is dat Boembaa BE echt niet kan zijn maar dat is logischerwijs wel de eerste verdachte![]()
Wel is de bevallingslat erg hoog gelegd. De vriendin heeft 3 kids en beviel in respectievelijk 3 uur, 1 uur en 1 kwartier (ja, van eerste wee tot uitdrijving). Haar buuv kwam er gezellig bij en zij is van elk van haar twee koters in 2 uur bevallen: 'Ze plopten er zo uit'.
Ik ken het van voor de zwangerschap, ik had het toen ook maar sporadisch.quote:Op maandag 10 januari 2011 07:32 schreef wickie het volgende:
Danimeisje, ik heb de vorige zwangerschap ook heel erg veel last gehad van kriebelbenen of 'onrustige benen'. Het is gewoon verschrikkelijk en er is niks aan te doen. Klinkt misschien heel lullig maar berusting erin helpt het beste. Accepteren is het halve werk. Wat bij mij hielp was het voedingskussen tussen m'n benen te gooien, zodat ze niet op elkaar liggen. En als je een 'aanval' hebt is afleiding belangrijk. Ga een spelletje doen op je telefoon of een puzzelboekje. Dan denk je er minder over na, zakt het eerder weg.
tussen de orenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef Aventura het volgende:
Incantrix,quote:Op maandag 10 januari 2011 08:00 schreef Incantrix het volgende:
Danimeisje, heb je er al eens aan gedacht om het hoofdeinde van je bed wat op te hogen? Het lost het maagzuur niet ineens op ofzo, maar bij mij maakte dat i.c.m. maalox wel het verschil tussen kunnen slapen ś-nachts of wakkerliggen tot het ochtendgloren
Ik heb een heel lieve tante die ook eens haar beklag deed dat 'zoveel zwangeren doen alsof ze ziek zijn'. Ik werd er heel verdrietig van, want ik dacht dat zulke opmerkingen alleen van domme, ongevoelige mensen kwamen.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
tussen de orenDat die mensen bestaan
Eigen ervaring is toch vaak maatgevend, dat merk ik ook bij jongere mensen om me heen. "wacht maar, straks doe/wil jij ook dit of dat". Weinig van die wachtmaars zijn tot op heden uitgekomenquote:Op maandag 10 januari 2011 08:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb een heel lieve tante die ook eens haar beklag deed dat 'zoveel zwangeren doen alsof ze ziek zijn'. Ik werd er heel verdrietig van, want ik dacht dat zulke opmerkingen alleen van domme, ongevoelige mensen kwamen.
De desbetreffende tante is kinderloos. Sommigen zijn nu eenmaal empathisch, anderen niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eigen ervaring is toch vaak maatgevend, dat merk ik ook bij jongere mensen om me heen. "wacht maar, straks doe/wil jij ook dit of dat". Weinig van die wachtmaars zijn tot op heden uitgekomen
De beren vind ik nog niet eens zo irritant, maar die overtuiging dat jij exact hetzelfde moet (onder)vinden als zij staat me tegen. Zeker als je tegenwerpingen als onwetendheid terzijde worden geschoven.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:29 schreef Claudia_x het volgende:
Dat 'wacht maar...' is wel een bekend ouderkwaaltje. En het houdt ook nooit op, want er zijn altijd ouders met oudere kinderen die allemaal beren op de weg zien voor je.
oh hékelquote:Op maandag 10 januari 2011 08:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eigen ervaring is toch vaak maatgevend, dat merk ik ook bij jongere mensen om me heen. "wacht maar, straks doe/wil jij ook dit of dat". Weinig van die wachtmaars zijn tot op heden uitgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want dat weten beide ouders nog niet.Paars!
Smurfje onderweg
Oh, het Grote Malen! Er zijn ontspanningsoefeningen die je kunt doen om je te helpen je hoofd leeg te krijgen. Misschien eens op googelen? Ik heb ooit eens de volgende oefening van de huisarts gekregen: elke avond voor het slapen gaan even de tijd nemen om de dag van achter naar voor in beelden door te nemen. Visualiseer dus het tv-programma dat je nog bekeken hebt, je bord eten, de supermarkt waar je 's middags heen ging, enzovoort. Je mag alleen beelden zien en er geen gevoelens bij hebben, en het moet niet te lang duren. Die oefening hielp mij wel wat, maar ik stop er meestal na een paar dagen alweer mee.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:35 schreef ik80lll het volgende:
Waar eigenlijk niet van? Van wat we gaan eten tot wat hebben we nog nodig, en wat moet ik nog doen aan toe.
Tips om nergens aan te denken?
Ik vind juist de beren heel irritant, want ze geven me het gevoel dat de komst van een kind vooral iets lastigs is in plaats van iets leuks.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De beren vind ik nog niet eens zo irritant, maar die overtuiging dat jij exact hetzelfde moet (onder)vinden als zij staat me tegen. Zeker als je tegenwerpingen als onwetendheid terzijde worden geschoven.
Zo erg zijn ze bij mij gelukkig niet. Alleen over het slecht slapen is het natuurlijk leuk grappen maken dat het alleen maar erger wordt straks.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind juist de beren heel irritant, want ze geven me het gevoel dat de komst van een kind vooral iets lastigs is in plaats van iets leuks.
Dit zijn hoogopgeleide mensen hè, w.o. een psycholoog. Des te vreemder dat ze hun eigen ervaring als standaard nemen en projecteren.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:00 schreef Incantrix het volgende:![]()
Ik dacht altijd dat alleen de 'oudere generatie' zo dacht.. Zoals iemand al zei, zulke mensen zou ik in elk geval niet opzoeken als het allemaal niet wil en mijn bevallingsverhaal zou ik dan ook niet zo snel vertellen. Laat maar lullen hoor, er zijn genoeg meiden hier die wel beter weten: kwaaltjes kies je niet en je bevalling ook niet
T zijn net echte mensen soms!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dit zijn hoogopgeleide mensen hè, w.o. een psycholoog. Des te vreemder dat ze hun eigen ervaring als standaard nemen en projecteren.
Tuurlijk wel, je bent dan toch gewoon zwanger?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wil ook weten wie 3e ronde is! Hoewel ik wel een vermoeden heb. In elk geval gefeliciteerd.
Ik realiseerde me dit weekend ineens dat als alles snel en goed gaat ik misschien dit jaar hier ook gewoon weer mee kan komen praten. Of telt 't niet als het niet voor jezelf is? Ik heb er eigenlijk gewoon heel erg zin in.
Ja is ook wel zo, zwanger is zwangerquote:Op maandag 10 januari 2011 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je bent dan toch gewoon zwanger?
En zelfs ook nog eens heel erg 'in blijde verwachting'!
Wat moet je dan, in je eentje in een apart topic gaan zitten?Lijkt me nou echt niks aan.
![]()
![]()
Overigens ben je wel welkom om een apart topic te openen over je ervaringen als je dat zou willen hoor, is wel 'leuk' voor de documentatie zeg maar, om alles bij elkaar te hebben.
Ga jij een kind voor iemand anders (proberen te) dragen?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ik realiseerde me dit weekend ineens dat als alles snel en goed gaat ik misschien dit jaar hier ook gewoon weer mee kan komen praten. Of telt 't niet als het niet voor jezelf is? Ik heb er eigenlijk gewoon heel erg zin in.
Nou ja, als het tussen je oren zat moest je het door je neus naar buiten blazenquote:Op maandag 10 januari 2011 09:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dit zijn hoogopgeleide mensen hè, w.o. een psycholoog. Des te vreemder dat ze hun eigen ervaring als standaard nemen en projecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |