T zijn net echte mensen soms!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dit zijn hoogopgeleide mensen hè, w.o. een psycholoog. Des te vreemder dat ze hun eigen ervaring als standaard nemen en projecteren.
Tuurlijk wel, je bent dan toch gewoon zwanger?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wil ook weten wie 3e ronde is! Hoewel ik wel een vermoeden heb. In elk geval gefeliciteerd.
Ik realiseerde me dit weekend ineens dat als alles snel en goed gaat ik misschien dit jaar hier ook gewoon weer mee kan komen praten. Of telt 't niet als het niet voor jezelf is? Ik heb er eigenlijk gewoon heel erg zin in.
Ja is ook wel zo, zwanger is zwangerquote:Op maandag 10 januari 2011 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je bent dan toch gewoon zwanger?
En zelfs ook nog eens heel erg 'in blijde verwachting'!
Wat moet je dan, in je eentje in een apart topic gaan zitten?Lijkt me nou echt niks aan.
![]()
![]()
Overigens ben je wel welkom om een apart topic te openen over je ervaringen als je dat zou willen hoor, is wel 'leuk' voor de documentatie zeg maar, om alles bij elkaar te hebben.
Ga jij een kind voor iemand anders (proberen te) dragen?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ik realiseerde me dit weekend ineens dat als alles snel en goed gaat ik misschien dit jaar hier ook gewoon weer mee kan komen praten. Of telt 't niet als het niet voor jezelf is? Ik heb er eigenlijk gewoon heel erg zin in.
Nou ja, als het tussen je oren zat moest je het door je neus naar buiten blazenquote:Op maandag 10 januari 2011 09:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dit zijn hoogopgeleide mensen hè, w.o. een psycholoog. Des te vreemder dat ze hun eigen ervaring als standaard nemen en projecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |