abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91105011
Ik wil ook weten wie 3e ronde is! Hoewel ik wel een vermoeden heb. In elk geval gefeliciteerd.

Ik realiseerde me dit weekend ineens dat als alles snel en goed gaat ik misschien dit jaar hier ook gewoon weer mee kan komen praten. Of telt 't niet als het niet voor jezelf is? Ik heb er eigenlijk gewoon heel erg zin in. :)
pi_91105117
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:49 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dit zijn hoogopgeleide mensen hè, w.o. een psycholoog. Des te vreemder dat ze hun eigen ervaring als standaard nemen en projecteren.
T zijn net echte mensen soms! :D :+

Nouja niet teveel van aantrekken hoor, het zijn vaak zulke dingen of juist de horrorverhalen van de vriendin van een kennis van de neef van de buurvrouw met bevallingen die 8 dagen duren en uitscheuren tot achter je oren enz enz. Er zijn jammer genoeg eigenlijk maar weinig mensen die zeggen van joh je groeit er vanzelf in en maak je niet te druk.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 januari 2011 @ 10:07:10 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91105268
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wil ook weten wie 3e ronde is! Hoewel ik wel een vermoeden heb. In elk geval gefeliciteerd.

Ik realiseerde me dit weekend ineens dat als alles snel en goed gaat ik misschien dit jaar hier ook gewoon weer mee kan komen praten. Of telt 't niet als het niet voor jezelf is? Ik heb er eigenlijk gewoon heel erg zin in. :)
Tuurlijk wel, je bent dan toch gewoon zwanger?
En zelfs ook nog eens heel erg 'in blijde verwachting'! :Y

Wat moet je dan, in je eentje in een apart topic gaan zitten? :D Lijkt me nou echt niks aan. :+ :N ;)

Overigens ben je wel welkom om een apart topic te openen over je ervaringen als je dat zou willen hoor, is wel 'leuk' voor de documentatie zeg maar, om alles bij elkaar te hebben.
  maandag 10 januari 2011 @ 10:08:02 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91105292
Mefke; succes en plezier bij de 20 weken echo vandaag!!!

3eronde; al gewend aan het idee?

PD wat leuk voor je! *O* en ik blijf ook zo nieuwsgierig welke kloon jij bent...

Claudia; hoe was je nacht eigenlijk? en nog steeds geen gerommel?

ik ben nog steeds misselijk in de ochtend, en moe, maar hoop erop dat het in de komende weken vanzelf wel weer wat bijtrekt. Bij Evie begon het ook zo namelijk...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 10 januari 2011 @ 10:09:34 #280
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91105341
ooo en Sorboo het lijkt me supergezellig als je ook mee komt posten :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91105466
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:07 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, je bent dan toch gewoon zwanger?
En zelfs ook nog eens heel erg 'in blijde verwachting'! :Y

Wat moet je dan, in je eentje in een apart topic gaan zitten? :D Lijkt me nou echt niks aan. :+ :N ;)

Overigens ben je wel welkom om een apart topic te openen over je ervaringen als je dat zou willen hoor, is wel 'leuk' voor de documentatie zeg maar, om alles bij elkaar te hebben.
Ja is ook wel zo, zwanger is zwanger :)

Ach, eerst maar eens afwachten hoe het gaat. De kans dat het níet lukt is helaas groter dan de kans dat het wel lukt. Maar ik heb gewoon het gevoel dat het gaat lukken!
pi_91105505
quote:
Op maandag 10 januari 2011 09:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ga jij een kind voor iemand anders (proberen te) dragen?
Dat zou bij ons ook nog wel eens kunnen gaan spelen, dus ik ben sowieso benieuwd hoe je dat ervaart.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91105580
Ja klopt, maar daar zal ik nu dit topic niet mee 'vervuilen', pas als het zover is. tot die tijd staat mijn pm-box uiteraard open hoor, als je er meer over wilt weten.
pi_91105689
Boh, beroerde nacht check!
De laatste weken is mijn telefoon sowieso een uitkomst 's nachts maar nu.
Mijn baby leek te willen gaan verhuizen en veel harde buiken. Toen ik tegen vijf uur eindelijk sliep werd ik gewoon nog een paar keer wakker van de verschuivingen in mijn buik. Wat een drukte!
Bijslapen overdag ftw!

Ik moet morgen voor een extra groei echo. Ik ga er vanuit dat het niks is. Alle andere vk's vonden mijn buik prima. Alleen die nu aan huis langs kwam vond 'm wat klein. Maar toch, stiekem gaat zoiets een beetje knagen.

Mefke, ben benieuwd naar je drieka. Succes!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91105822
driekus krijgt een broertje! Even op zoek naar een andere werktitel dus. Alles was goed, pak van mijn hart. Nu snel werken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91105866
Leuk Mef! Gefeliciteerd *O*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91105874
Wat leuk Mefke! *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 10 januari 2011 @ 10:44:18 #288
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91106268
jeej Mefke! *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91106357
Goed nieuws Mef!
  maandag 10 januari 2011 @ 10:59:24 #290
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91106650
Leuk Mefke! :D Twee jongens, lijkt me erg leuk! Lekker ravotten enzo samen.
  maandag 10 januari 2011 @ 11:03:52 #291
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91106783
Mefke wat leuk, een broertje voor Driekus! *O*
pi_91107207
Hallo allemaal,

Ik lees nu een kleine week mee en dacht ik maak ook maar een account aan en ga gezellig meekletsen.
Ben Mama van een meisje van bijna 1,5 zij heet Jaël.
En ben nu 33 weken en 5 dagen zwanger van ons tweede meisje :)

Ben nu al sinds voor de kerst thuis ivm langzame groei van de kleine (lijkt zich nu met rust goed te herstellen) Maar vlieg tegen de muren, laat mij dan toch maar werken!

Maar goed uit nood dit forum ontdekt en al gezellig aan het meelezen en nu van plan lekker mee te gaan kletsen
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 10 januari 2011 @ 11:31:17 #293
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91107611
Welkom Purk!
pi_91107685
Welkom, Purk :)
pi_91107698
Mefke gefeliciteerd weer zo een leuk jochie *O*

3de ronde ook gefeliciteerd *O* ben wel heel benieuwd wie je bent :D

pd gefeliciteerd *O*

mvr. mus en boemba gefeliciteerd *O*

ik80 niet zo piekeren hoor. maak anders eens een lijstje en sluit het 's avonds af ofzo.
wel fijn dat je schoonvader je oudste naar school kan brengen.

Aventura wat een leuke gedachten gang van je vriendin. laat ze lekker kletsen.

mamapurk welkom nog even. heb je nu ook vaker controles?

zo weer bij gelezen :D
heb nooit wat te melden :@ wil niet klagen ;)
mama van 3 kids!
pi_91107748
Mefke gefeliciteerd! *O* Wat leuk, een broertje voor Driekus O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 10 januari 2011 @ 11:35:45 #297
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91107789
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:49 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dit zijn hoogopgeleide mensen hè, w.o. een psycholoog. Des te vreemder dat ze hun eigen ervaring als standaard nemen en projecteren.
Nou ja, als het tussen je oren zat moest je het door je neus naar buiten blazen :o :+

ik geloof vast wel dat als je goed kunt ontspannen een bevalling ' makkelijker' kan zijn. Maar ik geloof niet dat je als je een moeilijke bevalling hebt dat komt omdat je niet goed kunt ontspannen :o

(en 12 uur gemiddeld bij de eerste, zo'n gemiddelde is ook maar een rekenkundig truukje natuurlijk, het meerendeel zit dus ergens anders ;) )

En een broertje voor Driekus *O*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91107825
@popples, extra echo gehad en eerder overgedragen aan de gyneacoloog, hier zou ik zowieso naar over omdat mijn dochtertje met een keizersnee geboren is.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_91107925
mama purk gelukkig word je goed in de gaten gehouden.
mama van 3 kids!
pi_91108064
Bij de 3D echo afgelopen zaterdag is ook gebleken dat ons kindje anderhalve week achterloopt.
Net het rapportje bij mijn verloskundige gebracht. En word terug gebeld met hoe nu verder.
Ik ben weer benieuwd. -O-
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')