Nu jij nogquote:Op zondag 9 januari 2011 21:23 schreef Memmel het volgende:
Joepie! De derde ronde!!! Wat ontzettend gaaf!
en jij dan?quote:
Nou ik zou wel willen (niet nu nog hoor, Floris is dinsdag pas/al 6 maandenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
en jij dan?![]()
Man, we zitten echt met VEEL rammelaars momenteel hier![]()
dus vast ook veel verdachte personen als zich iemand zwanger komt melden onder een kloon
Ik ga ook niet kloonen. En mn mond houden lukt vast nietquote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Orea het volgende:
Mocht ik weer zwanger worden/zijn hou ik óf mijn mond of ik plaats het gewoon onder mijn eigen account.. Ik doe niet aan kloons(alleen met SS
)
oh das al bijna dusquote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Memmel het volgende:
Ik wil ook wel weer hoor, maar ik wil zeker mijdt met de traditie breken, dus wachten we ff op een vakantie;)
Omg omg omg, ik heb in Z&G gepost!
Nee hoor. Ik ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 21:37 schreef mijsje het volgende:
ben ik nou echt de enige die niet weet wie 3e ronde is?heb ik dat...
gefeliciteerd 3e ronde!
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef Aventura het volgende:
Het tripje was leuk vandaag!
Wel is de bevallingslat erg hoog gelegd. De vriendin heeft 3 kids en beviel in respectievelijk 3 uur, 1 uur en 1 kwartier (ja, van eerste wee tot uitdrijving). Haar buuv kwam er gezellig bij en zij is van elk van haar twee koters in 2 uur bevallen.
Volgens hen zit het allemaal tussen je oren. Gewoon ontspannen mee omgaan. En oja, kotsen en cravings, moe zijn: allemaal aandachttrekkerij.
En de 16 weken verlof zijn eigenlijk een belachelijke luxe. Wel leuk en aardig, maar niet nodig.
Ik doe mee met Asyniur:quote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef Aventura het volgende:
Het tripje was leuk vandaag!
Wel is de bevallingslat erg hoog gelegd. De vriendin heeft 3 kids en beviel in respectievelijk 3 uur, 1 uur en 1 kwartier (ja, van eerste wee tot uitdrijving). Haar buuv kwam er gezellig bij en zij is van elk van haar twee koters in 2 uur bevallen: 'Ze plopten er zo uit'.
Volgens hen zit het allemaal tussen je oren. Gewoon ontspannen mee omgaan. En oja, kotsen en cravings, moe zijn: allemaal aandachttrekkerij.
En de 16 weken verlof zijn eigenlijk een belachelijke luxe. Wel leuk en aardig, maar niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |