Hier ook grotere tetten. In week 10 ging ik naar de hunkemoller om een maat groter te zoeken. Die zaten toch niet lekker. Dus ik uitgelegd dat ik zwanger ben en dat mijn huidige bh's niet lekker meer zaten.
Bleek dat ik in die eerste10 weken al van 75C naar 75E was gegaan!!
Dus ik heb 2 smakeloze voedings-/meegroeibh's gekocht die ik om beurten draag. Aangezien ik geen borstvoeding zal gaan geven wil ik hier ook niet al te veel geld aan uitgeven en vond ik ¤20,- p.st. wel prima. Hoop trouwens dat ik ze tot het einde kan dragen, want het wordt soms al best proppen en zit nu op 24 weken.
Sugarsnap wat een plaatje!

Echt ontzettend mooi zeg! Geniet er van.
Claudia ik ga voor je duimen dat je dinsdag meer weet en dat je niet tot na volgend weekend hoeft te wachten tot er actie wordt ondernomen.
Octopussy, arbeidstijdverkorting?? Leg uit, heb ik wat gemist? Ik weet dat ik recht het op extra pauze, maar zit er nog meer in?
Ik heb wel een 9-5 baan (nou ja, 8.30-17.30 en 1 dag van 8.30-20.30), maar ook die zijn pittig hoor. Ik heb klantcontact en werk dus niet achter de schermen zodat ik een rust kan nemen, of iets minder hard kan werken als ik een minder moment heb. Die klant aan mijn balie wil toch echt gelijk geholpen worden. Ik ben wel van mening dat de werktijden die ik heb ws makkelijker vol te houden zijn dan met onregelmatige diensten of met werk waarbij je thuis ook nog veel moet doen. Wat LT zegt is waar: als ik de deur dichttrek op mijn werk ben ik ook echt klaar.
Gisteravond heeft vriendlief de kleine voor het eerst gevoeld
Hij was helemaal verbaasd van wat hij voelde (ze heeft alle krachten gespaard en een megaschop gegeven, om daarna niets meer te doen, ws omdat ze er moe van was haha) en verwonderde zich toen over het feit dat ik dergelijke dingen dus de hele dag door in mindere of meerdere maten in mijn buik voelde. Dat leek hem toch wel heel vreemd. De schat.
Ook het muurtje van de kinderkamer is klaar en mooi roze geworden.
Nu mijn meubeltjes nog
Die zijn met 12 weken besteld (ja we waren vroeg haha) met een afgesproken levertijd van 6-8 weken. Inmiddels is het aanstaande dinsdag 12 weken verder en is er nog niets.
Ik heb er al meerdere keren naar gevraagd en iedere keer krijg ik het antwoord: we krijgen het morgen of volgende week binnen en we bellen gelijk! Ondertussen geloof ik er niet meer zo in en lijkt het alsof het nooit komt. Dus afgelopen woensdag kreeg ik weer: morgen of volgende week woensdag. Als ze nu komende woensdag niet bellen om een leveringsafspraak te maken, dan hang ik donderdagochtend gelijk aan de telefoon.
Ik heb de voorwaarden erop na gekeken en het blijkt dat als de levertijd niet wordt nageleefd ik ze een schappelijke termijn moet geven om alsnog te leveren, maar dat dat max een maand is. Die is dan ook voorbij en dus heb ik recht op een schadevergoeding!
Iemand suggesties?? Mijn moeder kwam al met de goeie tip om er een gratis babyfoon bij te vragen/eisen.