abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91071578
Hier hebben ze trouwens ook mooie tussen zitten in de grote maten. (en ook bij de normale maten in het linkermenu.) Wel wat prijziger maar dat zal voor de dames met grotere maten geen verrassing zijn denk ik zo :{
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 januari 2011 @ 17:02:58 #152
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91072059
Nice Huup!!! Ik ga eens meteen kijken....Die zijn veul veul mooier dan die ik nu heb.

l'tierkje: jij geeft ook les? Ikzelf heb het iig aangegeven, en mede in combi met mijn rug zit in nu voor 25% in de ziektewet, wat betekent dat ik ma t/m do twee middagen thuis ben, een andere middag is mijn studiemiddag en weer een andere een thuiswerkmiddag. Ik geef dus enkel nog 's ochtends les.

Ik zei het voor de vakantie ook al tegen een collega wat jij zei: had ik maar een 9 tot 5 baan, standaard. Thuis = dan thuis. Maar ik ben wel blij dat ik het aangegeven heb en met die twee middagen thuis voel ik én mijn rug minder en het is mentaal ook veel minder zwaar. De vorige zwangerschap heb ik doorgekluund en toen ben ik ook alléén maar moe geweest. Nu kan dat, maar bij mij kwam het echt van het doorkluunen, dat weet ik nu.

sterkte ermee :* en let goed op jezelf.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 9 januari 2011 @ 17:15:47 #153
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_91072580
ik sta ook voor de klas (basisonderwijs, groep 5/6), maar werk maar 2 dagen sinds Bas er is. Ik moet zeggen; bevalt me prima! Maar ook ik ben helemaal gesloopt als ik thuis kom en blij dat ik even niks meer hoef dan (hoewel.. noem een rondrennende peuter van 2 maar niks... _O- ).

Ik moet er echt niet aan denken om meer te werken. Ik baal er al van dat ze bij ons op school een stomme verplichte cursus hebben waarvoor je terug MOET komen, zonder dat je ervoor betaald wordt. Komende woensdag is het weer zover...gggrrr... }:|
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 9 januari 2011 @ 17:17:23 #154
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91072641
Even een crosspost

Mijn mooie meiske O+
pi_91072884
Lief O+
Dat shirtje (of is het het vestje?) ligt bij ons ook klaar :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 9 januari 2011 @ 17:24:01 #156
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91072941
Het is het jumpsuitje :D
pi_91073180
Damn. Die ligt bij ons dan weer niet klaar, hadden ze toen niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 9 januari 2011 @ 17:34:44 #158
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91073380
Ah, wat een dotje!

Gisteren heb ik daarvan het rompertje gekocht. Zo leuk, die poesjes!
  zondag 9 januari 2011 @ 17:36:46 #159
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_91073485
Oooooh wat een mooi meisje Sugarsnap!! Wow! O+ *O* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91073774
Sugarsnap, wat een mooi meisje! En bekend jumpsuitje, ik heb het rompertje met de katjes, en een rompertje met een boerderij erop..

Takkembah, ik geef ook les, in het VO, ook alleen maar bovenbouw dit jaar. Ik vind het verder heel leuk, maar het is nu wel erg veel merk ik. Ik kreeg wel de tip om te zorgen dat mijn lessen gewoon voor elkaar zijn, zodat je thuis niets meer hoeft te doen. En ik geloof dat ik nu wel bijna op het punt zit dat ik dat na kan gaan leven, mijn lessen zijn bijna klaar, en voor losse dingetjes heb ik nog mijn tussenuren....
pi_91074874
Wat een schatje, Sugarsnap! En wat kijkt ze helder uit haar ogen! Ik heb bij Ivan indertijd maar even open ogen gezien en daarna heeft hij dagen (zo niet weken) z'n ogen dicht gehad, zo'n beetje. Dat jumpsuitje ligt hier ook in de vluchtkoffer. O+ Ik hoop dat jullie flink genieten van de kraamweek en dat we gauw verhalen over Eline kunnen lezen in het kleine baby'tjestopic.

Laiveneertiekje, die vermoeidheid valt ook echt niet mee. Weet je, het is goed dat je het uitspreekt, van je afschrijft. Daardoor kun je erover reflecteren en dwing je jezelf om even afstand van de situatie te nemen en een praktische oplossing te bedenken. En vaak is het emotioneel al genoeg om gewoon toe te geven dat het niet meer gaat. Het kan natuurlijk heel goed dat je je weer beter gaat voelen, maar wat huup zegt klopt ook: de opleving kan uitblijven. Ik ben in ieder geval heel blij met de beslissing die ik indertijd heb genomen, want het heeft de hoogste prioriteit dat je voor de baby en je eigen lichaam en je geestelijke gesteldheid zorgt. :*

Over mijn slaapmedicatie: ik heb maar voor 2 nachten meegekregen, dus ik heb de 2e dosis bewaard voor vannacht of morgennacht. Vandaar dat afgelopen nacht weer waardeloos was, vermoedelijk. Maar ik houd het wel uit tot dinsdag hoor. Ik vind jullie belangstelling en medeleven heel lief. :* Ik hoop dat het inwendig onderzoek dinsdag gunstig uitpakt en ik stripbaar ben, maar ik ga ervanuit dat een eventuele inleiding ook nog over het volgende weekeinde heengetild wordt. Ik moet nog even bedenken of ik dat trek.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91075471
Sugarsnap O+ O+ O+

Laiveneertiekje, zwangerschapsvermoeidheid + een kantoorbaan is ook niet alles. Ik had de laatste maand voor mijn verlof moeite om lang te zitten (last van mij bekken) en ik moest veel overwerken wegens strenge deadlines. Op een gegeven moment zat ik huilend bij de vlos en die heeft me gesommeerd om direct te stoppen met werken omdat stresshormonen schadelijk zijn voor de baby.
Denk er dus niet te licht over! Je hebt trouwens recht op arbeidstijdverkorting :Y

Claudia, het is heel snel dinsdag :* Ik hoop dat je goed uitrust door je medicatie. Ik vind het trouwens erg fijn dat je aan de bel hebt getrokken en dat je ook niet met lege handen bent weggestuurd ^O^
pi_91075595
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:17 schreef Sugarsnap het volgende:
Even een crosspost

Mijn mooie meiske O+
[ afbeelding ]
Wat hebben jullie een mooi meisje in elkaar geknutseld zeg O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91075673
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:31 schreef huuphuup het volgende:
Ah gevonden!

Deze heb k nu liggen:
[ afbeelding ]

Die vind k erg fijn O+

En ik denk dat k er nog zo iets bij wil, misschien deze.
Deze is volgens mij in de aanbieding. Of in ieder geval lijkt hij er erg op.
http://www.lingerievoortw(...).php?products_id=355
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 9 januari 2011 @ 18:34:23 #165
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_91075986
Sugarsnap, gefeliciteerd met je prachtige dochter. Wat kijkt ze helder!
Geniet van je meissie, van je kraamweek, van je gezin!
  zondag 9 januari 2011 @ 18:43:45 #166
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91076336
Sugar, wat een poppetje!!
  zondag 9 januari 2011 @ 18:48:34 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_91076547
Claudia, sterkte. Gebruik de medicatie gewoon vannacht. Denk dat je die rust goed kan gebruiken en met uitstellen bereik je niks.
:*
  zondag 9 januari 2011 @ 19:06:59 #168
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91077424
SS, wat een dotje!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91077975
Oooh, wat een poepie sugarsnap. Heerlijk!
pi_91078146
aaah kijk Eline nou in Hema kleertjes O+ O+ O+

*RAMMEL
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 9 januari 2011 @ 19:32:00 #171
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91079003
oooo wat is Eline een mooi helder meisje... O+ O+ O+
Ik heb, net als Claudia bij Ivan, de eerste dagen bijna alleen maar dichte oogjes gezien..
(nadat haar leverwaarden na een dagje onder de lamp liggen verbeterd waren, werd ze overigens veeeel wakkerder).

en veel dames in het onderwijs hier zeg! met mijn werk is rustig aan doen er ook niet echt bij. En ik heb ook geen 9-5 baan natuurlijk. Onregelmatige diensten en hollen of stilstaan. (maar vaker het eerste) en ernstig zieke mensen houden geen rekening met matig functionerende vpk over het algemeen :+ Voordeel is dat de meeste patienten die ik verpleeg aan de beademing liggen en ik soms best ff aan het bedhek kan hangen als ik een wegtrekkertje krijg. *)
maar zover als de vorige keer laat ik het niet komen deze keer hoor... toen werd mij ook gesommeerd door de VK om te stoppen.

Claudia vanavond gewoon lekker zo'n tablet nemen en bijslapen hoor. En ik zal dinsdag echt voor je duimen dat er iets van actie kan worden ondernomen. Want nog een week wachten is wel errrrrg lang dan hoor. :*
(en ook wij willen stiekem heeeeeeel graag Ivan zijn zusje eindelijk zien!). haha

Huup bedankt voor die link, daar staan echt heeeeel mooie Bh's op zeg!! O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91079317
Ik heb gister mijn eerste voedingsbh's besteld bij lingerietotaal.nl. Of het allemaal heel speciaal is, weet ik niet, maar ze hebben heel veel keus, ook in grote maten.
pi_91080483
Hier ook grotere tetten. In week 10 ging ik naar de hunkemoller om een maat groter te zoeken. Die zaten toch niet lekker. Dus ik uitgelegd dat ik zwanger ben en dat mijn huidige bh's niet lekker meer zaten.
Bleek dat ik in die eerste10 weken al van 75C naar 75E was gegaan!!
Dus ik heb 2 smakeloze voedings-/meegroeibh's gekocht die ik om beurten draag. Aangezien ik geen borstvoeding zal gaan geven wil ik hier ook niet al te veel geld aan uitgeven en vond ik ¤20,- p.st. wel prima. Hoop trouwens dat ik ze tot het einde kan dragen, want het wordt soms al best proppen en zit nu op 24 weken.

Sugarsnap wat een plaatje! O+ Echt ontzettend mooi zeg! Geniet er van.

Claudia ik ga voor je duimen dat je dinsdag meer weet en dat je niet tot na volgend weekend hoeft te wachten tot er actie wordt ondernomen.

Octopussy, arbeidstijdverkorting?? Leg uit, heb ik wat gemist? Ik weet dat ik recht het op extra pauze, maar zit er nog meer in?
Ik heb wel een 9-5 baan (nou ja, 8.30-17.30 en 1 dag van 8.30-20.30), maar ook die zijn pittig hoor. Ik heb klantcontact en werk dus niet achter de schermen zodat ik een rust kan nemen, of iets minder hard kan werken als ik een minder moment heb. Die klant aan mijn balie wil toch echt gelijk geholpen worden. Ik ben wel van mening dat de werktijden die ik heb ws makkelijker vol te houden zijn dan met onregelmatige diensten of met werk waarbij je thuis ook nog veel moet doen. Wat LT zegt is waar: als ik de deur dichttrek op mijn werk ben ik ook echt klaar.

Gisteravond heeft vriendlief de kleine voor het eerst gevoeld O+
Hij was helemaal verbaasd van wat hij voelde (ze heeft alle krachten gespaard en een megaschop gegeven, om daarna niets meer te doen, ws omdat ze er moe van was haha) en verwonderde zich toen over het feit dat ik dergelijke dingen dus de hele dag door in mindere of meerdere maten in mijn buik voelde. Dat leek hem toch wel heel vreemd. De schat.

Ook het muurtje van de kinderkamer is klaar en mooi roze geworden.
Nu mijn meubeltjes nog :(
Die zijn met 12 weken besteld (ja we waren vroeg haha) met een afgesproken levertijd van 6-8 weken. Inmiddels is het aanstaande dinsdag 12 weken verder en is er nog niets.
Ik heb er al meerdere keren naar gevraagd en iedere keer krijg ik het antwoord: we krijgen het morgen of volgende week binnen en we bellen gelijk! Ondertussen geloof ik er niet meer zo in en lijkt het alsof het nooit komt. Dus afgelopen woensdag kreeg ik weer: morgen of volgende week woensdag. Als ze nu komende woensdag niet bellen om een leveringsafspraak te maken, dan hang ik donderdagochtend gelijk aan de telefoon.
Ik heb de voorwaarden erop na gekeken en het blijkt dat als de levertijd niet wordt nageleefd ik ze een schappelijke termijn moet geven om alsnog te leveren, maar dat dat max een maand is. Die is dan ook voorbij en dus heb ik recht op een schadevergoeding!
Iemand suggesties?? Mijn moeder kwam al met de goeie tip om er een gratis babyfoon bij te vragen/eisen.
pi_91080513
Oeps, het is wel een heel lang verhaal geworden, sorry :@
  zondag 9 januari 2011 @ 19:55:59 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91080712
korting idd ;) slechte service, en slechte informatievoorziening...
pi_91080771
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb gister mijn eerste voedingsbh's besteld bij lingerietotaal.nl. Of het allemaal heel speciaal is, weet ik niet, maar ze hebben heel veel keus, ook in grote maten.
Hoeveel groter heb je die besteld dan? Ik weet niet zo goed welke maat ik moet hebben als ik de verhalen over stuwing hier lees.

Tijdens mijn zwangerschap is alleen de omvang veranderd tot nu toe. De cupmaat is nog steeds B, zei het wel wat voller dan eerst.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91080850
Goedenavond, weet je wat ik had vanavond?
Raad eens?!
2 streepjes!!!
Zomaar ineens, eigenlijk de eerste ronde al raak.
Ben er nog helemaal trillerig van :D

Wie ik ben wil ik nog even geheimhouden voor de grote boze buitenwereld.
Maar voor de oplettende lezer moet het niet al te moeilijk zijn mijn identiteit te achterhalen ;)

Hierrrrrr gaan we weer *O*
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
pi_91080903
whahaha ik weet denk ik wel wie je bent!!

*O* Gefeliciteerd *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 9 januari 2011 @ 20:01:13 #179
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91081047
ik dacht eigenlijk dat jij het zou zijn Vicks; maar ik weet het denk ik ook wel :)

gefeliciteerd lekker snoepie! dus toch!!!! *O*

(klopt het wie ik denk dat je bent? ik PM even?)
pi_91081055
quote:
17s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef 3e.ronde het volgende:
Goedenavond, weet je wat ik had vanavond?
Raad eens?!
2 streepjes!!!
Zomaar ineens, eigenlijk de eerste ronde al raak.
Ben er nog helemaal trillerig van :D

Wie ik ben wil ik nog even geheimhouden voor de grote boze buitenwereld.
Maar voor de oplettende lezer moet het niet al te moeilijk zijn mijn identiteit te achterhalen ;)

Hierrrrrr gaan we weer *O*
Hier ben ik altijd zo slecht in!! Maar gefeliciteerd!!

En die slechte service en informatievoorziening vind ik dan weer zo jammer BJ, want tijdens het winkelen en rondkijken/oriënteren zijn die meiden altijd heel lief en behulpzaam. Tuurlijk, dan ben je gewoon een goeie verkoopster, maar het is zelfs zo erg dat ze me al bij naam kennen, dus het is nou niet zo dat alleen maar een rompertje daar heb gekocht. (eigenlijk zo goed als alles wel). Ben echt een beetje teleurgesteld in ze.
pi_91081176
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik dacht eigenlijk dat jij het zou zijn Vicks; maar ik weet het denk ik ook wel :)

gefeliciteerd lekker snoepie! dus toch!!!! *O*

(klopt het wie ik denk dat je bent? ik PM even?)
was het maar zo'n feest BJ!! Maar mijn man wil echt nog niet -O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 9 januari 2011 @ 20:06:01 #182
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91081374
nog maar ff doorrammelen dan; met 2 van die ontzettend mooie meiden wil je man uiteindelijk vast nog wel een 3e ;)
pi_91081407
Woehoei! Gefeliciteerd. Geen idee, of nou ja, het zouden er een paar kunnen zijn...
pi_91081938
quote:
Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Hoeveel groter heb je die besteld dan? Ik weet niet zo goed welke maat ik moet hebben als ik de verhalen over stuwing hier lees.
Ik heb de maat besteld die ik nu draag.
Nog een kleine 3 weken tot de uitgerekende datum en mijn huidige bh past al goed 12 weken. Mijn zus en ik hebben nogal gelijkende borsten, op het formaat na, en zij heeft bij haar zwangerschappen altijd voor en na de bevalling dezelfde maat gehouden, dus dat vond ik wel een prima indicatie.
Hoop ik ;)
  zondag 9 januari 2011 @ 20:14:18 #185
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91081950
Gefeliciteerd 3e ronde *O*

ben benieuwd wie je bent!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 9 januari 2011 @ 20:21:20 #186
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_91082393
Gefeliciteerd 3e ronde!!
pi_91082648
Gefeliciteerd 3e ronde!!!
pi_91084142
3e ronde gefeliciteerd! een goede zwangerschap gewenst
enne ik ben ook nieuwsgierig....
  zondag 9 januari 2011 @ 20:47:13 #189
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_91084263
3e ronde gefeliciteerd! *O* Nog een nieuwe zwangere!

Heel voorzichtig kom ik me hier melden. Voorlopige uitgerekende datum is 11 september 2011, al vermoed ik dat de uitgerekende datum uiteindelijk een paar dagen eerder zal zijn grondig cervixslijm onderzoek gedaan :9
Oude (on)bekende.
pi_91084317
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Tijdens mijn zwangerschap is alleen de omvang veranderd tot nu toe. De cupmaat is nog steeds B, zei het wel wat voller dan eerst.
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb maar ooit stond ergens dat je je voedingsbh's het beste vanaf 36 weken kon kopen omdat voor die tijd er nog best een kans is dat je borsten nog een spurtje maken.

In principe klopt het bij mij ook wel hoor, wat Vanyel zegt, de cupmaat die ik voor de bevalling had van Amélie was ook de cupmaat die ik erna had. Alleen... vanaf een dag of eh 3 ofzo was er die stuwing en dat was gewoon bizar. Maar dat duurt een dag of 2/3 daarna normaliseert het zich weer. De bh's die ik had waren stiekem al nog maar nét pas dus ik had gewoon sowieso een grotere nodig. (en doordat ik vocht vasthield en -hou is bij mij de onderomvang ook een issue, die krimpt ook weer, vandaar dat ik zelf even een maandje wacht. )

Sugarsnap oooooh! O+ O+ wat een mooi meisje heb je gebakken <3

3e ronde gefeliciteeeeerd!! *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 januari 2011 @ 20:51:32 #191
238474 Jeetjejom
pi_91084551
3e ronde gefeliciteerd!!!!!!!! (blijkbaar weten heel wat mensen meteen wie je bent, maar ik tast nog volledig in het duister hoor, maar ik kan gewoon geen klonen raden ;))
Jouw warmte is genoeg
pi_91084553
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:03 schreef Vicky het volgende:

[..]

was het maar zo'n feest BJ!! Maar mijn man wil echt nog niet -O-
Ik dacht ook jij... O+ Nog zo'n poepig zusje voor de meiden O+

3e ronde gefeliciteerd! *O* Ik dacht eerst Vicky, toen dacht ik Amaranta en toen...raakte ik in de war :{ Wie oh wie ben je? :D Dat fruitig, dat is dé hint zeker hé? :D
#geen
pi_91084585
Qua (leuke) voedingbh's kan ik Hotmilk bh's heel erg aanraden (helemaal met een grote maat ook! Ik heb zelf een goede G cup, en kwam er pas na 2 maanden ofzo achter dat er geen cup inzat :') zo goed zitten ze dus! Én betaalbaar, ook niet onbelangrijk :P)
  zondag 9 januari 2011 @ 20:52:44 #194
238474 Jeetjejom
pi_91084640
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik dacht ook jij... O+ Nog zo'n poepig zusje voor de meiden O+

3e ronde gefeliciteerd! *O* Ik dacht eerst Vicky, toen dacht ik Amaranta en toen...raakte ik in de war :{ Wie oh wie ben je? :D Dat fruitig, dat is dé hint zeker hé? :D
Als dat Fruitig de hint is, weet ik het denk ik wel! Maar dan heb ik het er pas nog met je over gehad via DM!!!!
Jouw warmte is genoeg
pi_91084812
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik dacht ook jij... O+ Nog zo'n poepig zusje een stoer broertje voor de meiden O+

;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_91086555
*O* Gefeliciteerd 3e ronde!! *O*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_91087177
3e ronde gefeliciteerd, wat leuk *O*

En Vicks, ben wel benieuwd naar dat toekomstige broertje :P
pi_91087225
Gefeliciteeeeeeerd 3e ronde *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :o :D *O* *O*
Gaaaaaaaaf! Ik weet eindelijk een kloon geloof ik, ik PM je even op je gewone acount
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 9 januari 2011 @ 21:22:39 #199
57497 happyme28
I'm so happy
pi_91087242
3e ronde gefeliciteerd!! (voor het eerst weet ik volgens mij wie er achter een kloon schuilgaat). Ik wens je dan ook een hele goede zwangerschap toe deze keer! *O* *O*
  zondag 9 januari 2011 @ 21:23:58 #200
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91087342
Joepie! De derde ronde!!! Wat ontzettend gaaf!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')