abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:21:35 #101
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91038353
oooo SS wat fijn om te horen! je klinkt heerlijk gelukkig O+ O+ O+

en wat een snelle bevalling uiteindelijk nog joh :Y geniet lekker met zijn 4tjes!

ben wel heeeeeeel benieuwd naar jullie meisje hoor... :Y O-)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91038496
Wat een heerlijke post Sugarsnap O+ geniet lekker van elkaar O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:26:18 #103
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91038536
Claudia, ik heb niet helemaal begrepen wat precies de reden is dat je vannacht alsnog naar het ziekenhuis bent gegaan, maar goed dat je in elk geval met de arts gesproken hebt. Fijn dat hij heeft aangegeven dat je altijd mag bellen. Je bent zeker geen zeur!

Ik hoop dat je vannacht ook flink doortrekt op de medicatie zodat je morgen weer fit bent, hopelijk is dan wel het groggy gevoel verdwenen. Dikke :*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:21:00 #104
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91041496
SS, dat klinkt heerlijk zo'n tevreden meisje! Geniet lekker!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:21:16 #105
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91041518
SS wat klink je zalig gelukkig! O+ GENIET!

F_r, wanneer houdt het nu eens op voor jou? Wat een ellende meis!

Tally, wat fijn dat je zo hebt genoten van de echo :* .

Clau, hoe is het nu met je? Hopelijk heb je een beetje bij kunnen tanken en voel je je iets beter! :*
pi_91043035
ik heb denk ik toch iets te veel gedaan vandaag, al zou ik niet weten wat dan. Maar ik kon net letterlijk mijn rug niet meer strekken. Volgens mij zat er ergens een band klem in mijn buik. Even terug naar krom en mbv lief overeind. Ben ik even blij dat ik woensdag weer naar de fysio mag.
Sugarsnap, genieten! Klinkt als een heftige begin met een prima einde.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:22:09 #107
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91044475
Mef, ik ga dinsdag naar de fysio voor mijn bekken/heupen. Jij bent er al eerder geweest begrijp ik? Hoe vaak moest jij er heen? Ik heb al gehoord dat ik een gesprek krijg en dan oefeningen meekrijg, maar wat kan ik verwachten? Soort yoga oefeningen? :P

F_R hoop dat het toch snel weer beter gaat en dat het dan goed blijft gaan :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91044924
tankgirl, vorige zwangerschap was ik te laat bij de fysio, dus toen waren het alleen leefregels. Afgelopen week was het alleen diagnose door een gewone fysio en woensdag mag ik naar de bekkenfysio. Ze hadden het over zwangerfit lessen in combi met behandelingen, ik zie wel. En ik houd me nu strikt aan de regels en doe alles zo symmetrisch mogelijk.
Ik denk dat dat van straks echt bandenpijn was, maar ik voel mijn bekken ook al de hele dag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91055461
Tally dank je voor het aanpassen :-)!

En wat een leuke echo's! Die van ons stak bij de 3d echo zijn middelvinger op....

En takke: ben nogal controlefreakje haha en onverwachtse zaken vind ik maar niks.
Ik heb me voor genomen dat ik het maar lekker over me heen laat komen.. Voorzover dat gaat lukken...
Hihi!

Ben ik trouwens de enige paranoïde die steeds denk dat ik vruchtwater verlies bij elk "rare" gevoeltje..

De kleine man schopt/beweegt nu ook heel anders als een week geleden..
Het zijn niet echt meer schopjes maar meer soort van "vegen"
(Vingers over handpalm strijken-gevoel).

Is dit omdat ie steeds minder ruimte krijgt?!
22 maart 2011 uitgerekend....!
pi_91055535
En sugarsnap, ik wordt jaloerssssss!
Ik moet nog 10 weken en heb al geen geduld.

En ook jaloers op je bevalling, hoop dat het met mij ook zo vlotjes gaat!

Heel veel plezier gewenst met je man en je nu 2 kids!
pi_91055570
Ik had de vruchtwaterverliesangst vandaag voor het eerst. Ze voelt ook anders opeens, maar ik moet nog maar zien of dat iets betekent.
Slapen is er in elk geval niet echt bij vannacht. Teleurstelling, na een paar nachten nergens last van gehad te hebben.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91055982
Hey Vanyel,

Ik ben ook nog wakker... Ga nu wel weer poging doen tot slapen.
Dat anders aanvoelen ken ik.. Heb hetzelfde heel stom.

Mocht het nog lukken sweet dreams..
  zondag 9 januari 2011 @ 08:30:54 #113
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_91057184
Bedankt voor al jullie succeswensen meiden ;)
ik meld me dinsdag weer..

Even onze gedachten verzetten vandaag ;)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  zondag 9 januari 2011 @ 09:09:44 #114
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91057294
:* Avotar.. een fijne zondag gewenst...

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 02:57 schreef danimeisje het volgende:

En takke: ben nogal controlefreakje haha en onverwachtse zaken vind ik maar niks.
Ik heb me voor genomen dat ik het maar lekker over me heen laat komen.. Voorzover dat gaat lukken...

Ben ik trouwens de enige paranoïde die steeds denk dat ik vruchtwater verlies bij elk "rare" gevoeltje..

De kleine man schopt/beweegt nu ook heel anders als een week geleden..
Het zijn niet echt meer schopjes maar meer soort van "vegen"
(Vingers over handpalm strijken-gevoel).

Is dit omdat ie steeds minder ruimte krijgt?!
Jaaaa ik ben ook een controle-freak. En nu mijn misschien kromme redenering he: Juist omdat ik alle onder controle wil hebben, wilde ik niet weten hoe een wee precies aanvoelt e.d. Want stel het voelt 'anders' aan tijdens de bevalling, dan raak ik in paniek en wil ik de echte wee voelen. Mijn voorbereiding: ik had uit zo'n Hypnobirthing boek de ademhalingsoefeningen gehaald en ik wist ongeveer de fasen van de bevalling. Weiter nichts. Voor mij werkte dat heel goed.

Over dat schuiven :Y
Vruchtwater :N hoor. Ik had dat ook, en achteraf bleek ik ook best al wat verloren te zijn...

Sugersnap wat een jaloersmakende post zeg :P Wat heerlijk om nu lekker weer thuis te zijn met je kiddies! Komen er ook nog fotos?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91057492
Ik ben ook een controlfreak en mij heeft het juist geholpen om héél veel over de zwangerschap en bevalling te lezen. Zo weet je dat er veel verschillende scenario's denkbaar zijn. De ontsluitingsfase kan op manier A verlopen, maar ook op manier B, C, et cetera. En de meest zinvolle informatie heb ik hier op fok! gelezen, vooral in het bevallingstopic, dit topic en een topic over pijnstilling.

Ik denk dat je er bovendien op moet vertrouwen dat naarmate de bevalling vordert je in een andere 'state of mind' belandt waarin je meer accepteert. Ik had op een bepaald moment gewoon te veel pijn om door te hebben wat er allemaal gebeurde. Omdat de bevalling bij mij is ingeleid begon ik in volle bewustzijn eraan en dat was wel wat lastig. Ik heb geprobeerd om vragen te stellen, me zoveel mogelijk bij de situatie neer te leggen en om aan te geven als ik ergens moeite mee had. Zo zei ik bij inwendig onderzoek bijvoorbeeld 'ik merk dat ik me schrap zet omdat ik het wat vervelend vind'. De verpleegkundigen gingen daar erg goed mee om, vond ik. En ze willen je ook graag zoveel mogelijk controle laten behouden als je dat prettig vindt. Zo ging de verpleegkundige bij mij meteen de kamer naar mijn smaak 'inrichten': waar wil je dit hebben staan, wil je een kleurenlamp, wil je muziek?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 9 januari 2011 @ 09:42:30 #116
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91057506
Clau, hoe was je nacht?

danimeisje ik herken het wel ;) . Alleen zal het geen vruchtwater zijn (daar was ik eerst bang voor) maar ik heb af en toe wat last (klein bietske) van onvrijwillig urineverlies zeg maar.

Hier voelen de bewegingen de laatste week (vandaag aan week 29 begonnen) ook anders dan een paar weken geleden. Het is inderdaad meer schuiven (dan voelt mijn buik ineens helemaal vol, heel apart gevoel vind ik het) en nog wel wat geschop, maar veel minder hard. Ik denk inderdaad dat dat is omdat ze minder ruimte heeft nu.
pi_91057527
En tja, wanneer ben je nu echt klaar voor de bevalling? Toen ik vrijdagavond in het ziekenhuis lag kwam op een bepaald moment een stel binnen waarvan de vrouw gebroken vliezen en beginnende weeen had. Ik dacht alleen maar: ik ben hier zo NIET aan toe. En dat terwijl ik juist behoorlijk klaar ben met de zwangerschap. :Y)

Ik merk dat ik het ineens ook heel lastig te begrijpen vind dat we er straks een heuse baby bij hebben. Dat kán gewoon helemaal niet, we hebben al een baby!
pi_91057543
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 09:42 schreef twentemeisje het volgende:
Clau, hoe was je nacht?

danimeisje ik herken het wel ;) . Alleen zal het geen vruchtwater zijn (daar was ik eerst bang voor) maar ik heb af en toe wat last (klein bietske) van onvrijwillig urineverlies zeg maar.
Vooral met deze termijn hoef je niet zo snel bang te zijn dat je vruchtwater aan het verliezen bent, maar bij twijfel kun je natuurlijk altijd wat op proberen te vangen. Stressincontinentie is in ieder geval heel normaal, want je bekkenbodem is natuurlijk behoorlijk verweekt/aan het verweken. Waarschijnlijk heb je wat meer last van vochtverlies als je hoest of lacht? Ik vind het zelf ook lastig, hoor, vooral omdat ik ookal een paar dagen wat slijm verlies.

De nachten zijn hier nog steeds heel zwaar, maar ik ben aan het doorbijten tot dinsdag.
  zondag 9 januari 2011 @ 10:12:04 #119
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91057821
Meld,
na 1 onrustige nacht heb ik vannacht weer iets beter geslapen heerlijk!
Kleine was gister behoorlijk onrustig, afgelopen nacht was hij een stuk rustiger.

en het zonnetje breekt hier een klein beetje door, heerlijk!
  zondag 9 januari 2011 @ 11:14:28 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91058729
Vandaag gaan we naar vrienden die 3 kinderen hebben. Eindelijk kan ik even irl kletsen over zwangerschap en baby's met mensen die zelf ervaring hebben. Dat miste ik toch wel in de drie maanden dat ik nu zwanger ben. En maandag ga ik me dus opgeven voor ZwangerFit.
Hopelijk ga ik me hierdoor zwangerder voelen.
En gister heb ik het eerste babyding gekocht. Gewoon een rompertje, maar toch :)
Verder een mooi lang nachthemd, dan kan ik mijn lelijke ding die ik normaal aanheb weggooien. Ook alvast voor het ziekenhuis over een half jaar (!), zodat ik er dan enigzins leuk uitzie :') Je kan het maar in huis hebben eh?
Verder nog een meegroeibh die de helft vd termijn niet gaat halen denk ik. Dit is al een 80D (normaal heb ik 75D), hm waar gaat het eindigen. Gelukkig vallen mijn 'pluspunten' niet zo op, al zeg ik het zelf. Al denkt vriend daar anders over.
pi_91059291
SS gefeliciteerd met jullie meisje *O* wat klink je gelukkig. O+

aventura veel succes met verhalen uitwisselen

claudia :*

ik80 ook al meldplicht :o

f-r laat je verwennen vandaag :* let echt goed op jezelf want over je grens heen gaan is ook niet goed. (spreek uit ervaring) ;)
mama van 3 kids!
  zondag 9 januari 2011 @ 13:02:24 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91061780
Avator; ik hoop dat jullie vandaag een fijne dag hebben... :*

ahhh Claudia; heb je ondanks die slaapmedicatie nog steeds beroerd geslapen?? Wat ontzettend balen joh meid. Ik hoop dat je de komende 2 nachten nog een beetje goed slaapt, zodat je straks een beetje fit bent voor de bevalling...
:*

Aventura; heerlijk dat je er nu lekker open over kunt zijn he? ik heb daar ook echt al veel zin in, moet me steeds inhouden om niets te zeggen.. ben ik komende week ook nog jarig...

Mijn buikgriep is vrijwel over *O* , wel last van ochtendmisselijkheid, maar dat trekt gelukkig vrij snel bij nadat ik iets gegeten heb. (ik leg een biscuitje of een stuk ontbijtkoek klaar op mijn nachtkastje, die eet ik op zodra ik wakker ben en dan doe ik een poging om nog wat te dommelen... en dat gaat de ene keer beter dan de andere keer).
  zondag 9 januari 2011 @ 13:02:34 #123
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91061793
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 11:14 schreef Aventura het volgende:

Verder nog een meegroeibh die de helft vd termijn niet gaat halen denk ik. Dit is al een 80D (normaal heb ik 75D), hm waar gaat het eindigen.
:D Hugh Alien Breasts! Althans, zo noemde mijn zus de mijne .....

Ik heb normaal 70D en daar is normaal al niet veel in te vinden, laat staan in 75/80 E-F-G-H-I :')

En ach, dat je er leuk uit wilt zien in het ZHK, dat is toch vrouweigen <3
Alexa en Seth zijn lief
  zondag 9 januari 2011 @ 13:07:12 #124
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91061961
achhh dat is helemaal niets; ik draag 75 G momenteel... dat is pas lastig... :o

(al had ik nog meer moeite voor mijn 1e zwangerschap toen ik 70F had...).
pi_91062298
Meldt: van 75E naar 85G...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 9 januari 2011 @ 13:20:10 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91062453
Tietzilla's!
Nee voor mij als B/C-cupmeisje (voor m'n 30ste altijd) zijn de D- en E-cups al heel wat!
pi_91062475
willen jullie mij niet zo onzeker maken. ik haat ondergoed kopen :@ ik moet nodig ander bh's hebben. deze die ik nu heb zitten niet meer fijn (strepen en zo). :X alleen met 2 kids ging ook niet passen (pashokjes open maken), nu heb ik 3 ochtenden alleen. dus me toch maar eens nodig heen slepen.
mama van 3 kids!
pi_91062487
En wederom kom ik hier even een :* brengen voor Claudia.
  zondag 9 januari 2011 @ 13:24:17 #129
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91062592
Ik haat het ook hoor.... ik ben ook niet zo van die handtastelijke-Hunkemoller-tutjes die gewoon overal bij je aanzitten of te checken of het allemaal goed zit...

Ik ben laatst op dinsdagochtend in Ehoven richting Prenatal geweest, niemand in de winkel en links en rechts wat gepast met behulp van een hele aardige mevrouw, het scheelt wel veel om goed passende BHs te hebben, Zeker met monsterlijke tetten.
Alexa en Seth zijn lief
  zondag 9 januari 2011 @ 13:28:27 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91062757
ik draag nog steeds mijn BV-Bh's...en denk dat dat nog wel ff duurt...
best saai, al 13 maanden elke dag een zwarte BH
(kheb er 2, a 45 euro per stuk..)
pi_91068993
Monstertieten? :D damesdames toch :D
bij monstertieten denk ik aan zoiets ;( :X :')

Goedzittende bh's zijn wel fijn ja, ik heb nu ook voedingsbh's van Hema en H&M aan, ik voed niet meer sinds het begin van deze zwangerschap maar goed, t geld groeit me niet op mn rug en ik weet hoe snel de cupmaat en omvang de vorige keer verandere in de zwangerschap dus ik vond het wel best, heb nog geen nieuwe bh's gekocht.

Ik heb wel een hele mooie gekregen van Tico, daar koop ik er tzt nog een van denk ik, het voelt net wat eleganter, vooral ook omdat mn hemaatjes gaten beginnen te krijgen :+
Maar daar wacht ik dus mee tot na de eerste maand borstvoeding ongeveer, als de boel een beetje genormaliseerd is.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 januari 2011 @ 16:16:30 #132
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91069977
ik heb de voedingsbeha's van Anita; en die zijn, voor voedingsbh's best charmant...

:Y
iets duurder, maar ze blijven ook mooi.
pi_91070158
Ik voel me echt enorm plat bij jullie :( ik heb 75b en de vorige borstvoeding kreeg ik er maar 1 cupje bij.. Wel had ik toen voor het eerst in mijn lenen een decolleté :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91070204
Ach, borsten tot je kin zijn ook niet alles hoor.
pi_91070295
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb de voedingsbeha's van Anita; en die zijn, voor voedingsbh's best charmant...

:Y
iets duurder, maar ze blijven ook mooi.
oh ik heb er ook een van Anita, hij zit heel fijn maar qua uiterlijk is ie niet boeiender dan die van de Hema haha, sterker nog, hij is huidkleurig en als ik ergens van gruwel :') :D maarja, dat was de enige BH die de lingeriewinkel hier had toen ik uit elkaar klapte van de stuwing en ik B. om vijf voor zes daarheen stuurde :P
Ja ze hadden ook een Marlies Dekkers, die probeerde het meisje hem eerst aan te smeren :')

Die ik van tico had is volgens mij van een ander merk, ik zal eens kijken straks, ik vond hem iig mooi. Het is gewoon gewone lingerie zeg maar qua uiterlijk, maar dan met voedingssluiting.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 januari 2011 @ 16:25:40 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91070382
ik heb ze ook laten bestellen; mijn maat was er toen ook niet.. maar ik heb alleen zwart. want wit en huidskleur vind ik ook echt gruwelijk...
;( voel me dan net zo'n oma :Y

en mijn borsten zijn helemaal niet zo groot hoor... alleen een heel smalle omvang bij een groot lichaam.
(185cm), dus dan heb je al snel een grote cupmaat. Maar denk dat mijn borsten zelfde eruit zien als een C/D bij een kleiner persoon...
pi_91070467
Hahaha ja oma ja, en dan zo'n tent-onderbroek met kraamverband erbij en je voelt je compleet :') :D

Ik had enorme stuwing toen, 2 cupmaten erbij mn gewone bh's pasten echt niet meer ik móest echt een grotere maat hebben. Tranen stonden echt in mn ogen van de pijn en mijn god wat was dat een verlichting zeg toen ik die andere bh aan kon. Ik ben blij dat B. hem gekocht had, heb hem ook echt opdracht gegeven van die maat, maximaal zo duur en de kleur zal me roesten en anders bel je maar :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 januari 2011 @ 16:30:10 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91070570
haha dan kan ik het met ook goed voorstellen... wat kan dat naar voelen.. die stuwing. en wat had ik toen ook enorme borsten!!! echt OMG...
pi_91070580
Ik heb een paar weken geleden meegroeibh's gekocht, maar ik krijg het idee dat ze weer wat te klein worden, maar ik heb daar eigenlijk niet zoveel zin in... * laiveneertiekje kop in het zand steekt

Ik heb net een flinke huilbui gehad, ben best bekaf, en er is gewoon werk wat af moet, en daar heb ik het dan moeilijk mee. Soms lijkt het mij zo heerlijk om gewoon een kantoorbaantje te hebben, zodat je alles daar om 5 uur achterlaat, en het ook niet zo heel is als iets een weekje later klaar is.
Eigenlijk zou ik allang moeten zeggen dat het zo niet echt gaat, maar ik blijf maar op beter hopen, en het voor mij uit schuiven.... En daar baal ik van. En als ik hier verhalen lees over de lichamelijke klachten vind ik dat ik helemaal niet moet klagen, ik ben "alleen maar moe".

Maar, vandaag wel 19 weken, al bijna halverwege! :o En ik voel uk nu ook duidelijker schoppen soms, best grappig. *O*
pi_91070638
Ah gevonden!

Deze heb k nu liggen:

Die vind k erg fijn O+

En ik denk dat k er nog zo iets bij wil, misschien deze.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 januari 2011 @ 16:32:44 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91070693
die zijn idd mooi Huup; tot welke maat gaan ze?? ik moet misschien ook nog een nieuwe erbij..
pi_91070713
LT :*
klinkt zwaar meid. Misschien toch voorzichtig maar weer het gesprek aangaan met je leidinggevende?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91070771
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
die zijn idd mooi Huup; tot welke maat gaan ze?? ik moet misschien ook nog een nieuwe erbij..
die van t plaatje t/m F, de andere van het linkje t/m E. En beiden de omvang t/m 90 ofzo.

ze staan in de prettymum webshop.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91070795
@DML en Claudia hoe is het bij jullie?

Mijn voorgevel is nog helemaal niet gegroeid.
Wij hadden net een nieuwjaarsreceptie vanuit de wijkraad oid.
En de gene naast wie ik zat had een dochtertje van 4mnd en was 8mnd ziek geweest.
Nou zo krijg ik ook weinig hoop en de dokters maar zeggen het komt bijna niet voor dat mensen de hele zwangerschap ziek zijn. Waarom hoor ik het dan zoveel de laatste tijd?
pi_91070921
huuphuup, dat was ik ook zeker weer van plan, ik denk dat ik toch komende week maar even moet kijken of ik een dagje ziek kan prikken als ik me zo blijf voelen..
pi_91070995
@laiveneertiekje kun je niet enkele klassen afstoten dat je alleen de examenklassen nog doet? Of zitten die qua rooster erg ongelukkig?
  zondag 9 januari 2011 @ 16:40:25 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91071013
denk je dat een dagje afdoende is??
het is niet alleen voor jezelf he? als je gestresst over oververmoeid bent is dat ook niet goed voor je baby.. dus soms moet je eraan toe durven geven...
gewoon een goed gesprek hebben op je werk.
pi_91071049
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
huuphuup, dat was ik ook zeker weer van plan, ik denk dat ik toch komende week maar even moet kijken of ik een dagje ziek kan prikken als ik me zo blijf voelen..
Ja, succes alvast, zal niet meevallen.
Is dat misschien een idee? Als je rooster en lesschema's het toelaten tenminste om vanaf nu de woensdag thuis te blijven zodat de week zeg maar doormidden wordt gebroken? Ik weet niet hoeveel dagen je werkt maar als je fulltime werkt dan heb je op die manier de woensdag om thuis bij te komen en heb je zo weer voldoende energie voor de donderdag en de vrijdag, ofzoiets?

En gewoon echt aangeven hoe jij je voelt hoor, niet jezelf iets laten aanpraten van dat het vast snel zal verbeteren enzo. Ik weet uit ervaring inmiddels dat die 'energieboost' waar men over praat helemaal niet hoeft te komen helaas. Net als misselijkheid kan ook hondsmoeheid gewoon de hele zwangerschap blijven. Jij bent de enige die dat voelt en je bent de enige die daar wat in kan aangeven.

Sterkte :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91071183
Ik ben nu op donderdag vrij, maar het zwaartepunt van de week ligt echt op maandag, dinsdag, woensdag. Daar een paar uurtjes kwijt zou best schelen. Ik zal zelf uiteindelijk aan moeten geven wat ik wil, en hoe ik mij voel, en dat vind ik gewoon lastig, ik hoop nog steeds dat het beter wordt, maar om nou tot mijn verlof elke dag kapot thuis te komen, en op mijn vrije dag/in het weekend niets waard te zijn is ook weer niet wat ik wil..
  zondag 9 januari 2011 @ 16:46:22 #150
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_91071288
Huup, da's wel een mooie bh. Ik moet er denk ik ook nog wel wat bijhalen... mijne zijn echt al enorm. Echt heel zwaar en vol... en ik had altijd al maat 75 of 80 E. Ik wil niet weten waar ik nu op uit ga komen. De bh's die ik nu heb (gekocht na de bv, ook Anita's) passen nog wel, maar hoe lang nog??? Maar ja, we doen het er maar mee ;).
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')