abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:18:35 #100
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91038259
Ik heb totaal niet bijgelezen, maar Eline en ik zijn alweer een tijdje thuis.
We kwamen om 4.00 in het z'huis, om 5.30 zijn mijn vliezen gebroken, om 6.30 5cm ontsluiting en om 7.30 mocht ik persen. Ik heb Eline in 3 persweeën gelanceerd en de placenta in 3x hoesten.
Eline weegt exact 3 kilo en doet het geweldig! Ze is een natuurtalentje aan de borst en drinkt super! Ik ben heerlijk aan het genieten
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:21:35 #101
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91038353
oooo SS wat fijn om te horen! je klinkt heerlijk gelukkig O+ O+ O+

en wat een snelle bevalling uiteindelijk nog joh :Y geniet lekker met zijn 4tjes!

ben wel heeeeeeel benieuwd naar jullie meisje hoor... :Y O-)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91038496
Wat een heerlijke post Sugarsnap O+ geniet lekker van elkaar O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:26:18 #103
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91038536
Claudia, ik heb niet helemaal begrepen wat precies de reden is dat je vannacht alsnog naar het ziekenhuis bent gegaan, maar goed dat je in elk geval met de arts gesproken hebt. Fijn dat hij heeft aangegeven dat je altijd mag bellen. Je bent zeker geen zeur!

Ik hoop dat je vannacht ook flink doortrekt op de medicatie zodat je morgen weer fit bent, hopelijk is dan wel het groggy gevoel verdwenen. Dikke :*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:21:00 #104
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91041496
SS, dat klinkt heerlijk zo'n tevreden meisje! Geniet lekker!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:21:16 #105
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91041518
SS wat klink je zalig gelukkig! O+ GENIET!

F_r, wanneer houdt het nu eens op voor jou? Wat een ellende meis!

Tally, wat fijn dat je zo hebt genoten van de echo :* .

Clau, hoe is het nu met je? Hopelijk heb je een beetje bij kunnen tanken en voel je je iets beter! :*
pi_91043035
ik heb denk ik toch iets te veel gedaan vandaag, al zou ik niet weten wat dan. Maar ik kon net letterlijk mijn rug niet meer strekken. Volgens mij zat er ergens een band klem in mijn buik. Even terug naar krom en mbv lief overeind. Ben ik even blij dat ik woensdag weer naar de fysio mag.
Sugarsnap, genieten! Klinkt als een heftige begin met een prima einde.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:22:09 #107
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91044475
Mef, ik ga dinsdag naar de fysio voor mijn bekken/heupen. Jij bent er al eerder geweest begrijp ik? Hoe vaak moest jij er heen? Ik heb al gehoord dat ik een gesprek krijg en dan oefeningen meekrijg, maar wat kan ik verwachten? Soort yoga oefeningen? :P

F_R hoop dat het toch snel weer beter gaat en dat het dan goed blijft gaan :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91044924
tankgirl, vorige zwangerschap was ik te laat bij de fysio, dus toen waren het alleen leefregels. Afgelopen week was het alleen diagnose door een gewone fysio en woensdag mag ik naar de bekkenfysio. Ze hadden het over zwangerfit lessen in combi met behandelingen, ik zie wel. En ik houd me nu strikt aan de regels en doe alles zo symmetrisch mogelijk.
Ik denk dat dat van straks echt bandenpijn was, maar ik voel mijn bekken ook al de hele dag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91055461
Tally dank je voor het aanpassen :-)!

En wat een leuke echo's! Die van ons stak bij de 3d echo zijn middelvinger op....

En takke: ben nogal controlefreakje haha en onverwachtse zaken vind ik maar niks.
Ik heb me voor genomen dat ik het maar lekker over me heen laat komen.. Voorzover dat gaat lukken...
Hihi!

Ben ik trouwens de enige paranoïde die steeds denk dat ik vruchtwater verlies bij elk "rare" gevoeltje..

De kleine man schopt/beweegt nu ook heel anders als een week geleden..
Het zijn niet echt meer schopjes maar meer soort van "vegen"
(Vingers over handpalm strijken-gevoel).

Is dit omdat ie steeds minder ruimte krijgt?!
22 maart 2011 uitgerekend....!
pi_91055535
En sugarsnap, ik wordt jaloerssssss!
Ik moet nog 10 weken en heb al geen geduld.

En ook jaloers op je bevalling, hoop dat het met mij ook zo vlotjes gaat!

Heel veel plezier gewenst met je man en je nu 2 kids!
22 maart 2011 uitgerekend....!
pi_91055570
Ik had de vruchtwaterverliesangst vandaag voor het eerst. Ze voelt ook anders opeens, maar ik moet nog maar zien of dat iets betekent.
Slapen is er in elk geval niet echt bij vannacht. Teleurstelling, na een paar nachten nergens last van gehad te hebben.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_91055982
Hey Vanyel,

Ik ben ook nog wakker... Ga nu wel weer poging doen tot slapen.
Dat anders aanvoelen ken ik.. Heb hetzelfde heel stom.

Mocht het nog lukken sweet dreams..
22 maart 2011 uitgerekend....!
  zondag 9 januari 2011 @ 08:30:54 #113
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_91057184
Bedankt voor al jullie succeswensen meiden ;)
ik meld me dinsdag weer..

Even onze gedachten verzetten vandaag ;)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  zondag 9 januari 2011 @ 09:09:44 #114
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91057294
:* Avotar.. een fijne zondag gewenst...

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 02:57 schreef danimeisje het volgende:

En takke: ben nogal controlefreakje haha en onverwachtse zaken vind ik maar niks.
Ik heb me voor genomen dat ik het maar lekker over me heen laat komen.. Voorzover dat gaat lukken...

Ben ik trouwens de enige paranoïde die steeds denk dat ik vruchtwater verlies bij elk "rare" gevoeltje..

De kleine man schopt/beweegt nu ook heel anders als een week geleden..
Het zijn niet echt meer schopjes maar meer soort van "vegen"
(Vingers over handpalm strijken-gevoel).

Is dit omdat ie steeds minder ruimte krijgt?!
Jaaaa ik ben ook een controle-freak. En nu mijn misschien kromme redenering he: Juist omdat ik alle onder controle wil hebben, wilde ik niet weten hoe een wee precies aanvoelt e.d. Want stel het voelt 'anders' aan tijdens de bevalling, dan raak ik in paniek en wil ik de echte wee voelen. Mijn voorbereiding: ik had uit zo'n Hypnobirthing boek de ademhalingsoefeningen gehaald en ik wist ongeveer de fasen van de bevalling. Weiter nichts. Voor mij werkte dat heel goed.

Over dat schuiven :Y
Vruchtwater :N hoor. Ik had dat ook, en achteraf bleek ik ook best al wat verloren te zijn...

Sugersnap wat een jaloersmakende post zeg :P Wat heerlijk om nu lekker weer thuis te zijn met je kiddies! Komen er ook nog fotos?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91057492
Ik ben ook een controlfreak en mij heeft het juist geholpen om héél veel over de zwangerschap en bevalling te lezen. Zo weet je dat er veel verschillende scenario's denkbaar zijn. De ontsluitingsfase kan op manier A verlopen, maar ook op manier B, C, et cetera. En de meest zinvolle informatie heb ik hier op fok! gelezen, vooral in het bevallingstopic, dit topic en een topic over pijnstilling.

Ik denk dat je er bovendien op moet vertrouwen dat naarmate de bevalling vordert je in een andere 'state of mind' belandt waarin je meer accepteert. Ik had op een bepaald moment gewoon te veel pijn om door te hebben wat er allemaal gebeurde. Omdat de bevalling bij mij is ingeleid begon ik in volle bewustzijn eraan en dat was wel wat lastig. Ik heb geprobeerd om vragen te stellen, me zoveel mogelijk bij de situatie neer te leggen en om aan te geven als ik ergens moeite mee had. Zo zei ik bij inwendig onderzoek bijvoorbeeld 'ik merk dat ik me schrap zet omdat ik het wat vervelend vind'. De verpleegkundigen gingen daar erg goed mee om, vond ik. En ze willen je ook graag zoveel mogelijk controle laten behouden als je dat prettig vindt. Zo ging de verpleegkundige bij mij meteen de kamer naar mijn smaak 'inrichten': waar wil je dit hebben staan, wil je een kleurenlamp, wil je muziek?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 9 januari 2011 @ 09:42:30 #116
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91057506
Clau, hoe was je nacht?

danimeisje ik herken het wel ;) . Alleen zal het geen vruchtwater zijn (daar was ik eerst bang voor) maar ik heb af en toe wat last (klein bietske) van onvrijwillig urineverlies zeg maar.

Hier voelen de bewegingen de laatste week (vandaag aan week 29 begonnen) ook anders dan een paar weken geleden. Het is inderdaad meer schuiven (dan voelt mijn buik ineens helemaal vol, heel apart gevoel vind ik het) en nog wel wat geschop, maar veel minder hard. Ik denk inderdaad dat dat is omdat ze minder ruimte heeft nu.
pi_91057527
En tja, wanneer ben je nu echt klaar voor de bevalling? Toen ik vrijdagavond in het ziekenhuis lag kwam op een bepaald moment een stel binnen waarvan de vrouw gebroken vliezen en beginnende weeen had. Ik dacht alleen maar: ik ben hier zo NIET aan toe. En dat terwijl ik juist behoorlijk klaar ben met de zwangerschap. :Y)

Ik merk dat ik het ineens ook heel lastig te begrijpen vind dat we er straks een heuse baby bij hebben. Dat kán gewoon helemaal niet, we hebben al een baby!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91057543
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 09:42 schreef twentemeisje het volgende:
Clau, hoe was je nacht?

danimeisje ik herken het wel ;) . Alleen zal het geen vruchtwater zijn (daar was ik eerst bang voor) maar ik heb af en toe wat last (klein bietske) van onvrijwillig urineverlies zeg maar.
Vooral met deze termijn hoef je niet zo snel bang te zijn dat je vruchtwater aan het verliezen bent, maar bij twijfel kun je natuurlijk altijd wat op proberen te vangen. Stressincontinentie is in ieder geval heel normaal, want je bekkenbodem is natuurlijk behoorlijk verweekt/aan het verweken. Waarschijnlijk heb je wat meer last van vochtverlies als je hoest of lacht? Ik vind het zelf ook lastig, hoor, vooral omdat ik ookal een paar dagen wat slijm verlies.

De nachten zijn hier nog steeds heel zwaar, maar ik ben aan het doorbijten tot dinsdag.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 9 januari 2011 @ 10:12:04 #119
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91057821
Meld,
na 1 onrustige nacht heb ik vannacht weer iets beter geslapen heerlijk!
Kleine was gister behoorlijk onrustig, afgelopen nacht was hij een stuk rustiger.

en het zonnetje breekt hier een klein beetje door, heerlijk!
  zondag 9 januari 2011 @ 11:14:28 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91058729
Vandaag gaan we naar vrienden die 3 kinderen hebben. Eindelijk kan ik even irl kletsen over zwangerschap en baby's met mensen die zelf ervaring hebben. Dat miste ik toch wel in de drie maanden dat ik nu zwanger ben. En maandag ga ik me dus opgeven voor ZwangerFit.
Hopelijk ga ik me hierdoor zwangerder voelen.
En gister heb ik het eerste babyding gekocht. Gewoon een rompertje, maar toch :)
Verder een mooi lang nachthemd, dan kan ik mijn lelijke ding die ik normaal aanheb weggooien. Ook alvast voor het ziekenhuis over een half jaar (!), zodat ik er dan enigzins leuk uitzie :') Je kan het maar in huis hebben eh?
Verder nog een meegroeibh die de helft vd termijn niet gaat halen denk ik. Dit is al een 80D (normaal heb ik 75D), hm waar gaat het eindigen. Gelukkig vallen mijn 'pluspunten' niet zo op, al zeg ik het zelf. Al denkt vriend daar anders over.
pi_91059291
SS gefeliciteerd met jullie meisje *O* wat klink je gelukkig. O+

aventura veel succes met verhalen uitwisselen

claudia :*

ik80 ook al meldplicht :o

f-r laat je verwennen vandaag :* let echt goed op jezelf want over je grens heen gaan is ook niet goed. (spreek uit ervaring) ;)
mama van 3 kids!
  zondag 9 januari 2011 @ 13:02:24 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91061780
Avator; ik hoop dat jullie vandaag een fijne dag hebben... :*

ahhh Claudia; heb je ondanks die slaapmedicatie nog steeds beroerd geslapen?? Wat ontzettend balen joh meid. Ik hoop dat je de komende 2 nachten nog een beetje goed slaapt, zodat je straks een beetje fit bent voor de bevalling...
:*

Aventura; heerlijk dat je er nu lekker open over kunt zijn he? ik heb daar ook echt al veel zin in, moet me steeds inhouden om niets te zeggen.. ben ik komende week ook nog jarig...

Mijn buikgriep is vrijwel over *O* , wel last van ochtendmisselijkheid, maar dat trekt gelukkig vrij snel bij nadat ik iets gegeten heb. (ik leg een biscuitje of een stuk ontbijtkoek klaar op mijn nachtkastje, die eet ik op zodra ik wakker ben en dan doe ik een poging om nog wat te dommelen... en dat gaat de ene keer beter dan de andere keer).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 9 januari 2011 @ 13:02:34 #123
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91061793
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 11:14 schreef Aventura het volgende:

Verder nog een meegroeibh die de helft vd termijn niet gaat halen denk ik. Dit is al een 80D (normaal heb ik 75D), hm waar gaat het eindigen.
:D Hugh Alien Breasts! Althans, zo noemde mijn zus de mijne .....

Ik heb normaal 70D en daar is normaal al niet veel in te vinden, laat staan in 75/80 E-F-G-H-I :')

En ach, dat je er leuk uit wilt zien in het ZHK, dat is toch vrouweigen <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 9 januari 2011 @ 13:07:12 #124
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91061961
achhh dat is helemaal niets; ik draag 75 G momenteel... dat is pas lastig... :o

(al had ik nog meer moeite voor mijn 1e zwangerschap toen ik 70F had...).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91062298
Meldt: van 75E naar 85G...
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 9 januari 2011 @ 13:20:10 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91062453
Tietzilla's!
Nee voor mij als B/C-cupmeisje (voor m'n 30ste altijd) zijn de D- en E-cups al heel wat!
pi_91062475
willen jullie mij niet zo onzeker maken. ik haat ondergoed kopen :@ ik moet nodig ander bh's hebben. deze die ik nu heb zitten niet meer fijn (strepen en zo). :X alleen met 2 kids ging ook niet passen (pashokjes open maken), nu heb ik 3 ochtenden alleen. dus me toch maar eens nodig heen slepen.
mama van 3 kids!
pi_91062487
En wederom kom ik hier even een :* brengen voor Claudia.
  zondag 9 januari 2011 @ 13:24:17 #129
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91062592
Ik haat het ook hoor.... ik ben ook niet zo van die handtastelijke-Hunkemoller-tutjes die gewoon overal bij je aanzitten of te checken of het allemaal goed zit...

Ik ben laatst op dinsdagochtend in Ehoven richting Prenatal geweest, niemand in de winkel en links en rechts wat gepast met behulp van een hele aardige mevrouw, het scheelt wel veel om goed passende BHs te hebben, Zeker met monsterlijke tetten.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 9 januari 2011 @ 13:28:27 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91062757
ik draag nog steeds mijn BV-Bh's...en denk dat dat nog wel ff duurt...
best saai, al 13 maanden elke dag een zwarte BH
(kheb er 2, a 45 euro per stuk..)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91068993
Monstertieten? :D damesdames toch :D
bij monstertieten denk ik aan zoiets ;( :X :')


Goedzittende bh's zijn wel fijn ja, ik heb nu ook voedingsbh's van Hema en H&M aan, ik voed niet meer sinds het begin van deze zwangerschap maar goed, t geld groeit me niet op mn rug en ik weet hoe snel de cupmaat en omvang de vorige keer verandere in de zwangerschap dus ik vond het wel best, heb nog geen nieuwe bh's gekocht.

Ik heb wel een hele mooie gekregen van Tico, daar koop ik er tzt nog een van denk ik, het voelt net wat eleganter, vooral ook omdat mn hemaatjes gaten beginnen te krijgen :+
Maar daar wacht ik dus mee tot na de eerste maand borstvoeding ongeveer, als de boel een beetje genormaliseerd is.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 januari 2011 @ 16:16:30 #132
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91069977
ik heb de voedingsbeha's van Anita; en die zijn, voor voedingsbh's best charmant...

:Y
iets duurder, maar ze blijven ook mooi.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91070158
Ik voel me echt enorm plat bij jullie :( ik heb 75b en de vorige borstvoeding kreeg ik er maar 1 cupje bij.. Wel had ik toen voor het eerst in mijn lenen een decolleté :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91070204
Ach, borsten tot je kin zijn ook niet alles hoor.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_91070295
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb de voedingsbeha's van Anita; en die zijn, voor voedingsbh's best charmant...

:Y
iets duurder, maar ze blijven ook mooi.
oh ik heb er ook een van Anita, hij zit heel fijn maar qua uiterlijk is ie niet boeiender dan die van de Hema haha, sterker nog, hij is huidkleurig en als ik ergens van gruwel :') :D maarja, dat was de enige BH die de lingeriewinkel hier had toen ik uit elkaar klapte van de stuwing en ik B. om vijf voor zes daarheen stuurde :P
Ja ze hadden ook een Marlies Dekkers, die probeerde het meisje hem eerst aan te smeren :')

Die ik van tico had is volgens mij van een ander merk, ik zal eens kijken straks, ik vond hem iig mooi. Het is gewoon gewone lingerie zeg maar qua uiterlijk, maar dan met voedingssluiting.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 januari 2011 @ 16:25:40 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91070382
ik heb ze ook laten bestellen; mijn maat was er toen ook niet.. maar ik heb alleen zwart. want wit en huidskleur vind ik ook echt gruwelijk...
;( voel me dan net zo'n oma :Y

en mijn borsten zijn helemaal niet zo groot hoor... alleen een heel smalle omvang bij een groot lichaam.
(185cm), dus dan heb je al snel een grote cupmaat. Maar denk dat mijn borsten zelfde eruit zien als een C/D bij een kleiner persoon...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91070467
Hahaha ja oma ja, en dan zo'n tent-onderbroek met kraamverband erbij en je voelt je compleet :') :D

Ik had enorme stuwing toen, 2 cupmaten erbij mn gewone bh's pasten echt niet meer ik móest echt een grotere maat hebben. Tranen stonden echt in mn ogen van de pijn en mijn god wat was dat een verlichting zeg toen ik die andere bh aan kon. Ik ben blij dat B. hem gekocht had, heb hem ook echt opdracht gegeven van die maat, maximaal zo duur en de kleur zal me roesten en anders bel je maar :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 januari 2011 @ 16:30:10 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91070570
haha dan kan ik het met ook goed voorstellen... wat kan dat naar voelen.. die stuwing. en wat had ik toen ook enorme borsten!!! echt OMG...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91070580
Ik heb een paar weken geleden meegroeibh's gekocht, maar ik krijg het idee dat ze weer wat te klein worden, maar ik heb daar eigenlijk niet zoveel zin in... * laiveneertiekje kop in het zand steekt

Ik heb net een flinke huilbui gehad, ben best bekaf, en er is gewoon werk wat af moet, en daar heb ik het dan moeilijk mee. Soms lijkt het mij zo heerlijk om gewoon een kantoorbaantje te hebben, zodat je alles daar om 5 uur achterlaat, en het ook niet zo heel is als iets een weekje later klaar is.
Eigenlijk zou ik allang moeten zeggen dat het zo niet echt gaat, maar ik blijf maar op beter hopen, en het voor mij uit schuiven.... En daar baal ik van. En als ik hier verhalen lees over de lichamelijke klachten vind ik dat ik helemaal niet moet klagen, ik ben "alleen maar moe".

Maar, vandaag wel 19 weken, al bijna halverwege! :o En ik voel uk nu ook duidelijker schoppen soms, best grappig. *O*
pi_91070638
Ah gevonden!

Deze heb k nu liggen:


Die vind k erg fijn O+

En ik denk dat k er nog zo iets bij wil, misschien deze.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 januari 2011 @ 16:32:44 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91070693
die zijn idd mooi Huup; tot welke maat gaan ze?? ik moet misschien ook nog een nieuwe erbij..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91070713
LT :*
klinkt zwaar meid. Misschien toch voorzichtig maar weer het gesprek aangaan met je leidinggevende?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91070771
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
die zijn idd mooi Huup; tot welke maat gaan ze?? ik moet misschien ook nog een nieuwe erbij..
die van t plaatje t/m F, de andere van het linkje t/m E. En beiden de omvang t/m 90 ofzo.

ze staan in de prettymum webshop.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91070795
@DML en Claudia hoe is het bij jullie?

Mijn voorgevel is nog helemaal niet gegroeid.
Wij hadden net een nieuwjaarsreceptie vanuit de wijkraad oid.
En de gene naast wie ik zat had een dochtertje van 4mnd en was 8mnd ziek geweest.
Nou zo krijg ik ook weinig hoop en de dokters maar zeggen het komt bijna niet voor dat mensen de hele zwangerschap ziek zijn. Waarom hoor ik het dan zoveel de laatste tijd?
pi_91070921
huuphuup, dat was ik ook zeker weer van plan, ik denk dat ik toch komende week maar even moet kijken of ik een dagje ziek kan prikken als ik me zo blijf voelen..
pi_91070995
@laiveneertiekje kun je niet enkele klassen afstoten dat je alleen de examenklassen nog doet? Of zitten die qua rooster erg ongelukkig?
  zondag 9 januari 2011 @ 16:40:25 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91071013
denk je dat een dagje afdoende is??
het is niet alleen voor jezelf he? als je gestresst over oververmoeid bent is dat ook niet goed voor je baby.. dus soms moet je eraan toe durven geven...
gewoon een goed gesprek hebben op je werk.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91071049
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
huuphuup, dat was ik ook zeker weer van plan, ik denk dat ik toch komende week maar even moet kijken of ik een dagje ziek kan prikken als ik me zo blijf voelen..
Ja, succes alvast, zal niet meevallen.
Is dat misschien een idee? Als je rooster en lesschema's het toelaten tenminste om vanaf nu de woensdag thuis te blijven zodat de week zeg maar doormidden wordt gebroken? Ik weet niet hoeveel dagen je werkt maar als je fulltime werkt dan heb je op die manier de woensdag om thuis bij te komen en heb je zo weer voldoende energie voor de donderdag en de vrijdag, ofzoiets?

En gewoon echt aangeven hoe jij je voelt hoor, niet jezelf iets laten aanpraten van dat het vast snel zal verbeteren enzo. Ik weet uit ervaring inmiddels dat die 'energieboost' waar men over praat helemaal niet hoeft te komen helaas. Net als misselijkheid kan ook hondsmoeheid gewoon de hele zwangerschap blijven. Jij bent de enige die dat voelt en je bent de enige die daar wat in kan aangeven.

Sterkte :*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91071183
Ik ben nu op donderdag vrij, maar het zwaartepunt van de week ligt echt op maandag, dinsdag, woensdag. Daar een paar uurtjes kwijt zou best schelen. Ik zal zelf uiteindelijk aan moeten geven wat ik wil, en hoe ik mij voel, en dat vind ik gewoon lastig, ik hoop nog steeds dat het beter wordt, maar om nou tot mijn verlof elke dag kapot thuis te komen, en op mijn vrije dag/in het weekend niets waard te zijn is ook weer niet wat ik wil..
  zondag 9 januari 2011 @ 16:46:22 #150
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_91071288
Huup, da's wel een mooie bh. Ik moet er denk ik ook nog wel wat bijhalen... mijne zijn echt al enorm. Echt heel zwaar en vol... en ik had altijd al maat 75 of 80 E. Ik wil niet weten waar ik nu op uit ga komen. De bh's die ik nu heb (gekocht na de bv, ook Anita's) passen nog wel, maar hoe lang nog??? Maar ja, we doen het er maar mee ;).
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91071578
Hier hebben ze trouwens ook mooie tussen zitten in de grote maten. (en ook bij de normale maten in het linkermenu.) Wel wat prijziger maar dat zal voor de dames met grotere maten geen verrassing zijn denk ik zo :{
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 januari 2011 @ 17:02:58 #152
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91072059
Nice Huup!!! Ik ga eens meteen kijken....Die zijn veul veul mooier dan die ik nu heb.

l'tierkje: jij geeft ook les? Ikzelf heb het iig aangegeven, en mede in combi met mijn rug zit in nu voor 25% in de ziektewet, wat betekent dat ik ma t/m do twee middagen thuis ben, een andere middag is mijn studiemiddag en weer een andere een thuiswerkmiddag. Ik geef dus enkel nog 's ochtends les.

Ik zei het voor de vakantie ook al tegen een collega wat jij zei: had ik maar een 9 tot 5 baan, standaard. Thuis = dan thuis. Maar ik ben wel blij dat ik het aangegeven heb en met die twee middagen thuis voel ik én mijn rug minder en het is mentaal ook veel minder zwaar. De vorige zwangerschap heb ik doorgekluund en toen ben ik ook alléén maar moe geweest. Nu kan dat, maar bij mij kwam het echt van het doorkluunen, dat weet ik nu.

sterkte ermee :* en let goed op jezelf.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 9 januari 2011 @ 17:15:47 #153
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_91072580
ik sta ook voor de klas (basisonderwijs, groep 5/6), maar werk maar 2 dagen sinds Bas er is. Ik moet zeggen; bevalt me prima! Maar ook ik ben helemaal gesloopt als ik thuis kom en blij dat ik even niks meer hoef dan (hoewel.. noem een rondrennende peuter van 2 maar niks... _O- ).

Ik moet er echt niet aan denken om meer te werken. Ik baal er al van dat ze bij ons op school een stomme verplichte cursus hebben waarvoor je terug MOET komen, zonder dat je ervoor betaald wordt. Komende woensdag is het weer zover...gggrrr... }:|
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 9 januari 2011 @ 17:17:23 #154
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91072641
Even een crosspost

Mijn mooie meiske O+
pi_91072884
Lief O+
Dat shirtje (of is het het vestje?) ligt bij ons ook klaar :)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 9 januari 2011 @ 17:24:01 #156
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91072941
Het is het jumpsuitje :D
pi_91073180
Damn. Die ligt bij ons dan weer niet klaar, hadden ze toen niet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 9 januari 2011 @ 17:34:44 #158
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91073380
Ah, wat een dotje!

Gisteren heb ik daarvan het rompertje gekocht. Zo leuk, die poesjes!
  zondag 9 januari 2011 @ 17:36:46 #159
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_91073485
Oooooh wat een mooi meisje Sugarsnap!! Wow! O+ *O* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91073774
Sugarsnap, wat een mooi meisje! En bekend jumpsuitje, ik heb het rompertje met de katjes, en een rompertje met een boerderij erop..

Takkembah, ik geef ook les, in het VO, ook alleen maar bovenbouw dit jaar. Ik vind het verder heel leuk, maar het is nu wel erg veel merk ik. Ik kreeg wel de tip om te zorgen dat mijn lessen gewoon voor elkaar zijn, zodat je thuis niets meer hoeft te doen. En ik geloof dat ik nu wel bijna op het punt zit dat ik dat na kan gaan leven, mijn lessen zijn bijna klaar, en voor losse dingetjes heb ik nog mijn tussenuren....
pi_91074874
Wat een schatje, Sugarsnap! En wat kijkt ze helder uit haar ogen! Ik heb bij Ivan indertijd maar even open ogen gezien en daarna heeft hij dagen (zo niet weken) z'n ogen dicht gehad, zo'n beetje. Dat jumpsuitje ligt hier ook in de vluchtkoffer. O+ Ik hoop dat jullie flink genieten van de kraamweek en dat we gauw verhalen over Eline kunnen lezen in het kleine baby'tjestopic.

Laiveneertiekje, die vermoeidheid valt ook echt niet mee. Weet je, het is goed dat je het uitspreekt, van je afschrijft. Daardoor kun je erover reflecteren en dwing je jezelf om even afstand van de situatie te nemen en een praktische oplossing te bedenken. En vaak is het emotioneel al genoeg om gewoon toe te geven dat het niet meer gaat. Het kan natuurlijk heel goed dat je je weer beter gaat voelen, maar wat huup zegt klopt ook: de opleving kan uitblijven. Ik ben in ieder geval heel blij met de beslissing die ik indertijd heb genomen, want het heeft de hoogste prioriteit dat je voor de baby en je eigen lichaam en je geestelijke gesteldheid zorgt. :*

Over mijn slaapmedicatie: ik heb maar voor 2 nachten meegekregen, dus ik heb de 2e dosis bewaard voor vannacht of morgennacht. Vandaar dat afgelopen nacht weer waardeloos was, vermoedelijk. Maar ik houd het wel uit tot dinsdag hoor. Ik vind jullie belangstelling en medeleven heel lief. :* Ik hoop dat het inwendig onderzoek dinsdag gunstig uitpakt en ik stripbaar ben, maar ik ga ervanuit dat een eventuele inleiding ook nog over het volgende weekeinde heengetild wordt. Ik moet nog even bedenken of ik dat trek.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91075471
Sugarsnap O+ O+ O+

Laiveneertiekje, zwangerschapsvermoeidheid + een kantoorbaan is ook niet alles. Ik had de laatste maand voor mijn verlof moeite om lang te zitten (last van mij bekken) en ik moest veel overwerken wegens strenge deadlines. Op een gegeven moment zat ik huilend bij de vlos en die heeft me gesommeerd om direct te stoppen met werken omdat stresshormonen schadelijk zijn voor de baby.
Denk er dus niet te licht over! Je hebt trouwens recht op arbeidstijdverkorting :Y

Claudia, het is heel snel dinsdag :* Ik hoop dat je goed uitrust door je medicatie. Ik vind het trouwens erg fijn dat je aan de bel hebt getrokken en dat je ook niet met lege handen bent weggestuurd ^O^
pi_91075595
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:17 schreef Sugarsnap het volgende:
Even een crosspost

Mijn mooie meiske O+
[ afbeelding ]
Wat hebben jullie een mooi meisje in elkaar geknutseld zeg O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91075673
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:31 schreef huuphuup het volgende:
Ah gevonden!

Deze heb k nu liggen:
[ afbeelding ]

Die vind k erg fijn O+

En ik denk dat k er nog zo iets bij wil, misschien deze.
Deze is volgens mij in de aanbieding. Of in ieder geval lijkt hij er erg op.
http://www.lingerievoortw(...).php?products_id=355
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 9 januari 2011 @ 18:34:23 #165
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_91075986
Sugarsnap, gefeliciteerd met je prachtige dochter. Wat kijkt ze helder!
Geniet van je meissie, van je kraamweek, van je gezin!
  zondag 9 januari 2011 @ 18:43:45 #166
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91076336
Sugar, wat een poppetje!!
  zondag 9 januari 2011 @ 18:48:34 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_91076547
Claudia, sterkte. Gebruik de medicatie gewoon vannacht. Denk dat je die rust goed kan gebruiken en met uitstellen bereik je niks.
:*
  zondag 9 januari 2011 @ 19:06:59 #168
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91077424
SS, wat een dotje!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91077975
Oooh, wat een poepie sugarsnap. Heerlijk!
pi_91078146
aaah kijk Eline nou in Hema kleertjes O+ O+ O+

*RAMMEL
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 9 januari 2011 @ 19:32:00 #171
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91079003
oooo wat is Eline een mooi helder meisje... O+ O+ O+
Ik heb, net als Claudia bij Ivan, de eerste dagen bijna alleen maar dichte oogjes gezien..
(nadat haar leverwaarden na een dagje onder de lamp liggen verbeterd waren, werd ze overigens veeeel wakkerder).

en veel dames in het onderwijs hier zeg! met mijn werk is rustig aan doen er ook niet echt bij. En ik heb ook geen 9-5 baan natuurlijk. Onregelmatige diensten en hollen of stilstaan. (maar vaker het eerste) en ernstig zieke mensen houden geen rekening met matig functionerende vpk over het algemeen :+ Voordeel is dat de meeste patienten die ik verpleeg aan de beademing liggen en ik soms best ff aan het bedhek kan hangen als ik een wegtrekkertje krijg. *)
maar zover als de vorige keer laat ik het niet komen deze keer hoor... toen werd mij ook gesommeerd door de VK om te stoppen.

Claudia vanavond gewoon lekker zo'n tablet nemen en bijslapen hoor. En ik zal dinsdag echt voor je duimen dat er iets van actie kan worden ondernomen. Want nog een week wachten is wel errrrrg lang dan hoor. :*
(en ook wij willen stiekem heeeeeeel graag Ivan zijn zusje eindelijk zien!). haha

Huup bedankt voor die link, daar staan echt heeeeel mooie Bh's op zeg!! O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91079317
Ik heb gister mijn eerste voedingsbh's besteld bij lingerietotaal.nl. Of het allemaal heel speciaal is, weet ik niet, maar ze hebben heel veel keus, ook in grote maten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_91080483
Hier ook grotere tetten. In week 10 ging ik naar de hunkemoller om een maat groter te zoeken. Die zaten toch niet lekker. Dus ik uitgelegd dat ik zwanger ben en dat mijn huidige bh's niet lekker meer zaten.
Bleek dat ik in die eerste10 weken al van 75C naar 75E was gegaan!!
Dus ik heb 2 smakeloze voedings-/meegroeibh's gekocht die ik om beurten draag. Aangezien ik geen borstvoeding zal gaan geven wil ik hier ook niet al te veel geld aan uitgeven en vond ik ¤20,- p.st. wel prima. Hoop trouwens dat ik ze tot het einde kan dragen, want het wordt soms al best proppen en zit nu op 24 weken.

Sugarsnap wat een plaatje! O+ Echt ontzettend mooi zeg! Geniet er van.

Claudia ik ga voor je duimen dat je dinsdag meer weet en dat je niet tot na volgend weekend hoeft te wachten tot er actie wordt ondernomen.

Octopussy, arbeidstijdverkorting?? Leg uit, heb ik wat gemist? Ik weet dat ik recht het op extra pauze, maar zit er nog meer in?
Ik heb wel een 9-5 baan (nou ja, 8.30-17.30 en 1 dag van 8.30-20.30), maar ook die zijn pittig hoor. Ik heb klantcontact en werk dus niet achter de schermen zodat ik een rust kan nemen, of iets minder hard kan werken als ik een minder moment heb. Die klant aan mijn balie wil toch echt gelijk geholpen worden. Ik ben wel van mening dat de werktijden die ik heb ws makkelijker vol te houden zijn dan met onregelmatige diensten of met werk waarbij je thuis ook nog veel moet doen. Wat LT zegt is waar: als ik de deur dichttrek op mijn werk ben ik ook echt klaar.

Gisteravond heeft vriendlief de kleine voor het eerst gevoeld O+
Hij was helemaal verbaasd van wat hij voelde (ze heeft alle krachten gespaard en een megaschop gegeven, om daarna niets meer te doen, ws omdat ze er moe van was haha) en verwonderde zich toen over het feit dat ik dergelijke dingen dus de hele dag door in mindere of meerdere maten in mijn buik voelde. Dat leek hem toch wel heel vreemd. De schat.

Ook het muurtje van de kinderkamer is klaar en mooi roze geworden.
Nu mijn meubeltjes nog :(
Die zijn met 12 weken besteld (ja we waren vroeg haha) met een afgesproken levertijd van 6-8 weken. Inmiddels is het aanstaande dinsdag 12 weken verder en is er nog niets.
Ik heb er al meerdere keren naar gevraagd en iedere keer krijg ik het antwoord: we krijgen het morgen of volgende week binnen en we bellen gelijk! Ondertussen geloof ik er niet meer zo in en lijkt het alsof het nooit komt. Dus afgelopen woensdag kreeg ik weer: morgen of volgende week woensdag. Als ze nu komende woensdag niet bellen om een leveringsafspraak te maken, dan hang ik donderdagochtend gelijk aan de telefoon.
Ik heb de voorwaarden erop na gekeken en het blijkt dat als de levertijd niet wordt nageleefd ik ze een schappelijke termijn moet geven om alsnog te leveren, maar dat dat max een maand is. Die is dan ook voorbij en dus heb ik recht op een schadevergoeding!
Iemand suggesties?? Mijn moeder kwam al met de goeie tip om er een gratis babyfoon bij te vragen/eisen.
pi_91080513
Oeps, het is wel een heel lang verhaal geworden, sorry :@
  zondag 9 januari 2011 @ 19:55:59 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91080712
korting idd ;) slechte service, en slechte informatievoorziening...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91080771
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb gister mijn eerste voedingsbh's besteld bij lingerietotaal.nl. Of het allemaal heel speciaal is, weet ik niet, maar ze hebben heel veel keus, ook in grote maten.
Hoeveel groter heb je die besteld dan? Ik weet niet zo goed welke maat ik moet hebben als ik de verhalen over stuwing hier lees.

Tijdens mijn zwangerschap is alleen de omvang veranderd tot nu toe. De cupmaat is nog steeds B, zei het wel wat voller dan eerst.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91080850
Goedenavond, weet je wat ik had vanavond?
Raad eens?!
2 streepjes!!!
Zomaar ineens, eigenlijk de eerste ronde al raak.
Ben er nog helemaal trillerig van :D

Wie ik ben wil ik nog even geheimhouden voor de grote boze buitenwereld.
Maar voor de oplettende lezer moet het niet al te moeilijk zijn mijn identiteit te achterhalen ;)

Hierrrrrr gaan we weer *O*
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
pi_91080903
whahaha ik weet denk ik wel wie je bent!!

*O* Gefeliciteerd *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 9 januari 2011 @ 20:01:13 #179
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91081047
ik dacht eigenlijk dat jij het zou zijn Vicks; maar ik weet het denk ik ook wel :)

gefeliciteerd lekker snoepie! dus toch!!!! *O*

(klopt het wie ik denk dat je bent? ik PM even?)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91081055
quote:
17s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef 3e.ronde het volgende:
Goedenavond, weet je wat ik had vanavond?
Raad eens?!
2 streepjes!!!
Zomaar ineens, eigenlijk de eerste ronde al raak.
Ben er nog helemaal trillerig van :D

Wie ik ben wil ik nog even geheimhouden voor de grote boze buitenwereld.
Maar voor de oplettende lezer moet het niet al te moeilijk zijn mijn identiteit te achterhalen ;)

Hierrrrrr gaan we weer *O*
Hier ben ik altijd zo slecht in!! Maar gefeliciteerd!!

En die slechte service en informatievoorziening vind ik dan weer zo jammer BJ, want tijdens het winkelen en rondkijken/oriënteren zijn die meiden altijd heel lief en behulpzaam. Tuurlijk, dan ben je gewoon een goeie verkoopster, maar het is zelfs zo erg dat ze me al bij naam kennen, dus het is nou niet zo dat alleen maar een rompertje daar heb gekocht. (eigenlijk zo goed als alles wel). Ben echt een beetje teleurgesteld in ze.
pi_91081176
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik dacht eigenlijk dat jij het zou zijn Vicks; maar ik weet het denk ik ook wel :)

gefeliciteerd lekker snoepie! dus toch!!!! *O*

(klopt het wie ik denk dat je bent? ik PM even?)
was het maar zo'n feest BJ!! Maar mijn man wil echt nog niet -O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 9 januari 2011 @ 20:06:01 #182
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91081374
nog maar ff doorrammelen dan; met 2 van die ontzettend mooie meiden wil je man uiteindelijk vast nog wel een 3e ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91081407
Woehoei! Gefeliciteerd. Geen idee, of nou ja, het zouden er een paar kunnen zijn...
pi_91081938
quote:
Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Hoeveel groter heb je die besteld dan? Ik weet niet zo goed welke maat ik moet hebben als ik de verhalen over stuwing hier lees.
Ik heb de maat besteld die ik nu draag.
Nog een kleine 3 weken tot de uitgerekende datum en mijn huidige bh past al goed 12 weken. Mijn zus en ik hebben nogal gelijkende borsten, op het formaat na, en zij heeft bij haar zwangerschappen altijd voor en na de bevalling dezelfde maat gehouden, dus dat vond ik wel een prima indicatie.
Hoop ik ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 9 januari 2011 @ 20:14:18 #185
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91081950
Gefeliciteerd 3e ronde *O*

ben benieuwd wie je bent!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 9 januari 2011 @ 20:21:20 #186
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_91082393
Gefeliciteerd 3e ronde!!
pi_91082648
Gefeliciteerd 3e ronde!!!
pi_91084142
3e ronde gefeliciteerd! een goede zwangerschap gewenst
enne ik ben ook nieuwsgierig....
  zondag 9 januari 2011 @ 20:47:13 #189
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_91084263
3e ronde gefeliciteerd! *O* Nog een nieuwe zwangere!

Heel voorzichtig kom ik me hier melden. Voorlopige uitgerekende datum is 11 september 2011, al vermoed ik dat de uitgerekende datum uiteindelijk een paar dagen eerder zal zijn grondig cervixslijm onderzoek gedaan :9
Oude (on)bekende.
pi_91084317
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Hoeveel groter heb je die besteld dan? Ik weet niet zo goed welke maat ik moet hebben als ik de verhalen over stuwing hier lees.

Tijdens mijn zwangerschap is alleen de omvang veranderd tot nu toe. De cupmaat is nog steeds B, zei het wel wat voller dan eerst.
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb maar ooit stond ergens dat je je voedingsbh's het beste vanaf 36 weken kon kopen omdat voor die tijd er nog best een kans is dat je borsten nog een spurtje maken.

In principe klopt het bij mij ook wel hoor, wat Vanyel zegt, de cupmaat die ik voor de bevalling had van Amélie was ook de cupmaat die ik erna had. Alleen... vanaf een dag of eh 3 ofzo was er die stuwing en dat was gewoon bizar. Maar dat duurt een dag of 2/3 daarna normaliseert het zich weer. De bh's die ik had waren stiekem al nog maar nét pas dus ik had gewoon sowieso een grotere nodig. (en doordat ik vocht vasthield en -hou is bij mij de onderomvang ook een issue, die krimpt ook weer, vandaar dat ik zelf even een maandje wacht. )

Sugarsnap oooooh! O+ O+ wat een mooi meisje heb je gebakken <3

3e ronde gefeliciteeeeerd!! *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 januari 2011 @ 20:51:32 #191
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91084551
3e ronde gefeliciteerd!!!!!!!! (blijkbaar weten heel wat mensen meteen wie je bent, maar ik tast nog volledig in het duister hoor, maar ik kan gewoon geen klonen raden ;))
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91084553
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:03 schreef Vicky het volgende:

[..]

was het maar zo'n feest BJ!! Maar mijn man wil echt nog niet -O-
Ik dacht ook jij... O+ Nog zo'n poepig zusje voor de meiden O+

3e ronde gefeliciteerd! *O* Ik dacht eerst Vicky, toen dacht ik Amaranta en toen...raakte ik in de war :{ Wie oh wie ben je? :D Dat fruitig, dat is dé hint zeker hé? :D
#geen
pi_91084585
Qua (leuke) voedingbh's kan ik Hotmilk bh's heel erg aanraden (helemaal met een grote maat ook! Ik heb zelf een goede G cup, en kwam er pas na 2 maanden ofzo achter dat er geen cup inzat :') zo goed zitten ze dus! Én betaalbaar, ook niet onbelangrijk :P)
  zondag 9 januari 2011 @ 20:52:44 #194
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91084640
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik dacht ook jij... O+ Nog zo'n poepig zusje voor de meiden O+

3e ronde gefeliciteerd! *O* Ik dacht eerst Vicky, toen dacht ik Amaranta en toen...raakte ik in de war :{ Wie oh wie ben je? :D Dat fruitig, dat is dé hint zeker hé? :D
Als dat Fruitig de hint is, weet ik het denk ik wel! Maar dan heb ik het er pas nog met je over gehad via DM!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91084812
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik dacht ook jij... O+ Nog zo'n poepig zusje een stoer broertje voor de meiden O+

3e ronde gefeliciteerd! *O* Ik dacht eerst Vicky, toen dacht ik Amaranta en toen...raakte ik in de war :{ Wie oh wie ben je? :D Dat fruitig, dat is dé hint zeker hé? :D
;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91086555
*O* Gefeliciteerd 3e ronde!! *O*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_91087177
3e ronde gefeliciteerd, wat leuk *O*

En Vicks, ben wel benieuwd naar dat toekomstige broertje :P
pi_91087225
Gefeliciteeeeeeerd 3e ronde *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :o :D *O* *O*
Gaaaaaaaaf! Ik weet eindelijk een kloon geloof ik, ik PM je even op je gewone acount
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')