Nu jij nogquote:Op zondag 9 januari 2011 21:23 schreef Memmel het volgende:
Joepie! De derde ronde!!! Wat ontzettend gaaf!
en jij dan?quote:
Nou ik zou wel willen (niet nu nog hoor, Floris is dinsdag pas/al 6 maandenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
en jij dan?![]()
Man, we zitten echt met VEEL rammelaars momenteel hier![]()
dus vast ook veel verdachte personen als zich iemand zwanger komt melden onder een kloon
Ik ga ook niet kloonen. En mn mond houden lukt vast nietquote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Orea het volgende:
Mocht ik weer zwanger worden/zijn hou ik óf mijn mond of ik plaats het gewoon onder mijn eigen account.. Ik doe niet aan kloons(alleen met SS
)
oh das al bijna dusquote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Memmel het volgende:
Ik wil ook wel weer hoor, maar ik wil zeker mijdt met de traditie breken, dus wachten we ff op een vakantie;)
Omg omg omg, ik heb in Z&G gepost!
Nee hoor. Ik ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 21:37 schreef mijsje het volgende:
ben ik nou echt de enige die niet weet wie 3e ronde is?heb ik dat...
gefeliciteerd 3e ronde!
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef Aventura het volgende:
Het tripje was leuk vandaag!
Wel is de bevallingslat erg hoog gelegd. De vriendin heeft 3 kids en beviel in respectievelijk 3 uur, 1 uur en 1 kwartier (ja, van eerste wee tot uitdrijving). Haar buuv kwam er gezellig bij en zij is van elk van haar twee koters in 2 uur bevallen.
Volgens hen zit het allemaal tussen je oren. Gewoon ontspannen mee omgaan. En oja, kotsen en cravings, moe zijn: allemaal aandachttrekkerij.
En de 16 weken verlof zijn eigenlijk een belachelijke luxe. Wel leuk en aardig, maar niet nodig.
Ik doe mee met Asyniur:quote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef Aventura het volgende:
Wel is de bevallingslat erg hoog gelegd. De vriendin heeft 3 kids en beviel in respectievelijk 3 uur, 1 uur en 1 kwartier (ja, van eerste wee tot uitdrijving). Haar buuv kwam er gezellig bij en zij is van elk van haar twee koters in 2 uur bevallen: 'Ze plopten er zo uit'.
Volgens hen zit het allemaal tussen je oren. Gewoon ontspannen mee omgaan. En oja, kotsen en cravings, moe zijn: allemaal aandachttrekkerij.
En de 16 weken verlof zijn eigenlijk een belachelijke luxe. Wel leuk en aardig, maar niet nodig.
Haha, wat schattig!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gefeliciteerd Boembaa en 3e ronde![]()
Ik heb alleen geen idee wat betreft werkelijke identiteit
Nu ja het is dat Boembaa BE echt niet kan zijn maar dat is logischerwijs wel de eerste verdachte![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef Aventura het volgende:
Wel is de bevallingslat erg hoog gelegd. De vriendin heeft 3 kids en beviel in respectievelijk 3 uur, 1 uur en 1 kwartier (ja, van eerste wee tot uitdrijving). Haar buuv kwam er gezellig bij en zij is van elk van haar twee koters in 2 uur bevallen: 'Ze plopten er zo uit'.
Ik ken het van voor de zwangerschap, ik had het toen ook maar sporadisch.quote:Op maandag 10 januari 2011 07:32 schreef wickie het volgende:
Danimeisje, ik heb de vorige zwangerschap ook heel erg veel last gehad van kriebelbenen of 'onrustige benen'. Het is gewoon verschrikkelijk en er is niks aan te doen. Klinkt misschien heel lullig maar berusting erin helpt het beste. Accepteren is het halve werk. Wat bij mij hielp was het voedingskussen tussen m'n benen te gooien, zodat ze niet op elkaar liggen. En als je een 'aanval' hebt is afleiding belangrijk. Ga een spelletje doen op je telefoon of een puzzelboekje. Dan denk je er minder over na, zakt het eerder weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |