abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90957457
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef danic het volgende:
Echt Vanyel? Ik neem aan dat ze toch ook wel het een en ander aan je lijft doet? masseren of 'loswrikken' (voor zover dat nog mag bij een zwangerschap).
Dat levert inmiddels meer klachten op dan het wegneemt. Wel een tijdje gedaan hoor, maar nu maakt dat alleen maar dat ik de rest van de dag mank rondstrompel.

Van traplopen heb ik gek genoeg helemaal geen last. Dat kan ik beter dan naar de winkel wandelen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_90957724
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef mefke79 het volgende:
DML, en anders gewoon kijken wat je nog aan maandverband in de kast hebt en dat desnoods er dubbel in doen ;)
Serieus, ik was de Kotex na een week of 2 zo beu dat ik er weer wat gewoons uit de kast getrokken heb. Heer-lijk. En dat terwijl ik normaal ril van de maandverband. Maar goed dat ik toen nog niet wist dat ik het nog wel even nodig zou hebben. Weer een puntje om voor mezelf te noteren: volgende keer eerder in bad.
Ik bedoelde dan ook vooral voor de eerste dagen. Ik greep na dag 2 al mis omdat het kraamverband allemaal op was. Als je een beetje flink doorbloed dan ben je zo door die pakken heen. En voor de eerste week of de eerste twee weken vond ik die kotex erg prettig. Gewoon maandverband heeft zo'n plastic bovenlaagje en dat gaat enorm broeien en zweten.
Heb ik ook wel gedragen, maar pas na een week of 3 geloof ik. (en tot ruim 10 weken na de bevalling nog :') god ik hoop toch dat k dit keer minder gedoe heb aan mn onderwereld...)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90957770
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik bedoelde dan ook vooral voor de eerste dagen. Ik greep na dag 2 al mis omdat het kraamverband allemaal op was. Als je een beetje flink doorbloed dan ben je zo door die pakken heen. En voor de eerste week of de eerste twee weken vond ik die kotex erg prettig. Gewoon maandverband heeft zo'n plastic bovenlaagje en dat gaat enorm broeien en zweten.
Heb ik ook wel gedragen, maar pas na een week of 3 geloof ik. (en tot ruim 10 weken na de bevalling nog :') god ik hoop toch dat k dit keer minder gedoe heb aan mn onderwereld...)
_O-

ik kon geen Kotex vinden hier dus had gewoon maandverband.. en dat was zwaar klote!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90957983
Huup laten we samen hopen dat we er deze keer eerder vanaf zijn. Ik ga iig eerder in bad deze keer, daarna was het namelijk over.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90958024
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:10 schreef Vicky het volgende:

[..]

_O-

ik kon geen Kotex vinden hier dus had gewoon maandverband.. en dat was zwaar klote!
:@
ik heb een oudtante en die is zwaaaaaar gereformeerd. En die komt dus allemaal met van die eufemismen voor je doos op de proppen, allemaal heel serieus bedoelt enzo, om het maar niet te hoeven benoemen tegen mn nichtje waar ze op past. Maar sommigen zijn te hilarisch voor woorden. De onderwereld hou k er in :Y)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90958025
Kotex, die zwarte verpakking <3
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90958076
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:14 schreef huuphuup het volgende:
ik heb een oudtante en die is zwaaaaaar gereformeerd. En die komt dus allemaal met van die eufemismen voor je doos op de proppen, allemaal heel serieus bedoelt enzo, om het maar niet te hoeven benoemen tegen mn nichtje waar ze op past. Maar sommigen zijn te hilarisch voor woorden. De onderwereld hou k er in :Y)
Maar hoe noem je het dan wél tegen zo'n klein kind?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_90958090
Precies! die kreeg ik al in t ziekenhuis :D
pi_90958160
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef mefke79 het volgende:
Huup laten we samen hopen dat we er deze keer eerder vanaf zijn. Ik ga iig eerder in bad deze keer, daarna was het namelijk over.
oh dat is ideaal.

Ik hoop gewoon dat ik niet gehecht hoef te worden :P dan is er niets aan de hand. Heb wel vandaag de bevalling besproken en mocht er gehecht moeten worden dan wordt ik deze keer niet onderhuids gehecht maar met de ouderwetse knoopjesmethode. Geeft een iets lelijker litteken maar boeiend, dat geëtter en dat hechtdraad dat eruit gewerkt werd en ontstekingen enzo hoef ik niet nog een keer.

Vk vertelde wel nog een keer dat de knip die ik vorige keer had buitensporig groot was dus dat het deze keer allicht mee zou vallen. Ik hoop het :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90958165
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 23:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nou gewoon wat het is. Of iets van je plasser ofzo.
pi_90958261
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nouja ze is 8 inmiddels? Weet ik het, bedenk wat. Ze verschiet al van kleur als t kind zegt dat ze moet plassen.

Andere woorden als spleetje, plasser, vagina, of noem het maar op vind ik niet raar verder maar "je onderwereld" come on :D

of je doet het zoals je kraam. "je onderkantje" :Y) ook zo'n fijne :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90958338
Je gevarendriehoek :P
On zeh laptop
pi_90958363
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:21 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
_O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:22:13 #114
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_90958390
je hazenlip ;)
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_90958400
Je natte la.
pi_90958447
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou gewoon wat het is. Of iets van je plasser ofzo.
Maar wat is het dan?
Ik vind kut voor een meisje van anderhalf vrij grof en de meeste andere woorden juist weer smerig zoet.
pi_90958468
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Maar wat is het dan?
Ik vind kut voor een meisje van anderhalf vrij grof en de meeste andere woorden juist weer smerig zoet.
hier is het plasser en pielie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:25:29 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90958542
ik zou gaan voor plasser, ongeacht of het een zoon of een dochter is. Want wat is de functie van het ding voor een kind? juis Plassen ;) kan zo simpel zijn...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90958568
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:21 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
_O- hahahahah die had k nog nooit gehoord :D

ik zal em doorgeven :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90958579
Pielie doet mijn zus volgens mij ook.
Plasser dekt niet helemaal de lading natuurlijk, maar je kunt je idd afvragen hoe erg dat is.
pi_90958588
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 23:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Maar wat is het dan?
Kut vind ik persoonlijk een woord wat ik mijn 3 jarige liever niet hoor zeggen.
Dus hier is het een plasser en papa heeft een piemel.
pi_90958612
Jongens hebben een piemel en meisjes een spleetje. Simpel
On zeh laptop
pi_90958620
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik zou gaan voor plasser, ongeacht of het een zoon of een dochter is. Want wat is de functie van het ding voor een kind? juis Plassen ;) kan zo simpel zijn...
dat dus :D
en pielie is er hier ingeslopen ooit :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_90958635
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 23:26 schreef Vanyel het volgende:
Plasser dekt niet helemaal de lading natuurlijk, maar je kunt je idd afvragen hoe erg dat is.
Totdat mijn kinderen 31 zijn dekt het die lading prima. Plassen doe je ermee.
pi_90958682
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 23:26 schreef Vanyel het volgende:
Tegen de tijd dat ze er achter zijn wat je er nog meer mee kan doen zullen ze er al wel een andere naam voor hebben :P
On zeh laptop
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:29:06 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90958710
idd... en die andere functies wil ik echt heeeeeeel graag nog even als ver van mijn bed beschouwen.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90958719
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:26 schreef Vanyel het volgende:
Och maakt niet uit toch? Wij gaan wsl ook voor plasser. T meest makkelijk en neutraal. Eventueel piemel voor jongens ofzo.

Kut enzo ga k mn kind niet aanleren eh :D dat leren ze op t schoolplein wel :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90958789
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
idd... en die andere functies wil ik echt heeeeeeel graag nog even als ver van mijn bed beschouwen.....
nou met een beetje pech ontdekken ze die andere functie in jouw bed :+ :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90958936
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nou met een beetje pech ontdekken ze die andere functie in jouw bed :+ :P
:D

Note to self: in opvoedingsplan opnemen dat dat soort experimenten nooit zal plaatsvinden in het ouderlijk bed.
pi_90958959
Wat naar zeg, die bekkenklachten. Ik merk wel dat ik er voorzichtiger mee om moet gaan, maar ik prijs me gelukkig dat ik er niet in die mate last van heb. Ik heb wel regelmatig dat ik denk: Hey, zijn mijn vliezen nu gebroken? Maar dan was het weer een of andere vage knak van mijn bekken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90958992
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat naar zeg, die bekkenklachten. Ik merk wel dat ik er voorzichtiger mee om moet gaan, maar ik prijs me gelukkig dat ik er niet in die mate last van heb. Ik heb wel regelmatig dat ik denk: Hey, zijn mijn vliezen nu gebroken? Maar dan was het weer een of andere vage knak van mijn bekken.
ik las alleen het stukje van de gebroken vliezen en nu doet mn rib weer zeer van het overeind vliegen ;(

doe es niet!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90958999
Ik vind trouwens die unisexplasser wel ok. Krijg je ook niet dat het jongetjeswoord wel gelijk is aan hoe je het zelf noemt en het meisjeswoord niet.
pi_90959063
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ieder zijn persoonlijke klachtenpalet :)
pi_90959187
Maar je slecht kunnen voortbewegen is wel extreem naar.

Toen ik zwanger was van Ivan vond ik het op een bepaald moment trouwens heel zwaar worden om aan een bureau te zitten, dus ik begrijp niet goed waarom een zittend beroep zo ideaal zou zijn. Ik heb vooral veel liggend werk verricht. :')
pi_90959243
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik las alleen het stukje van de gebroken vliezen en nu doet mn rib weer zeer van het overeind vliegen ;(

doe es niet!
Ik check ongeveer elk kwartier of ik al vruchtwater verlies. Geloof me, je bent de eerste die het weet. :+ Nou ja, de tweede.
pi_90959272
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef Claudia_x het volgende:

Toen ik zwanger was van Ivan vond ik het op een bepaald moment trouwens heel zwaar worden om aan een bureau te zitten, dus ik begrijp niet goed waarom een zittend beroep zo ideaal zou zijn. Ik heb vooral veel liggend werk verricht. :')
Verdient dat nou nog een beetje? :7
On zeh laptop
pi_90959303
Ik heb me wel eens afgevraagd of er zoiets als een zwangerevrouwenfetisj bestaat, maar ik durf er niet op te googelen.
pi_90959395
Oh Claudia, kan je niet gaan bevallen dan heb ik wat afleiding :')
volgens mij heb ik een buikgriep te pakken of een reactie o de contrastvloeistof van gisteren, maar ik ben bang buikgriep...

Dinsdag mag ik naar de gyn.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90959408
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb me wel eens afgevraagd of er zoiets als een zwangerevrouwenfetisj bestaat, maar ik durf er niet op te googelen.
Dat bestaat. Ik durf niet te zeggen hoe ik dat weet _O-
On zeh laptop
pi_90959433
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef De_Taartjesfeee het volgende:

[..]

Dat bestaat. Ik durf niet te zeggen hoe ik dat weet _O-
2e hit op google zegt genoeg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_90959452
Dinsdag, dat is gelukkig al lekker snel, wickie! Hopelijk wordt het dan voor ons allebei een fijn gesprek.

Ik heb maar besloten dat ik niet eens meer ga proberen om te slapen. Ik installeer me straks op de bank met een sudokuboekje en kijk hoeveel ik er kan maken tot het ochtend wordt. :+
pi_90959774
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef Claudia_x het volgende:
Als niks moet is het wel enigszins vol te houden. Met een kind was ik allang gek geworden, maar nu doe ik gewoon vrijwel niks. Boodschappen worden bezorgd, winkelen doe ik online en wat de schoonmaakster niet poetst, poetst mijn lief. Die verder eigenlijk ook zo'n beetje alles doet nu. Tis wel saai, maar ik voel me er stukken beter bij.
pi_90959829
Dat hoop ik ook Claudia! Jij lekker gestript worden ofzo (ik vond dat echt niet erg, het was geen fijn gevoel maar daardoor kwam het wel op gang eindelijk na 4 weken heftig gerommel). En ik gewoon een goed gesprek met een duidelijk plan.

Ik heb vandaag een goed gesprek gehad met m'n baas. Aangezien het een hele drukke periode gaat worden voor ons designteam, was hij erg blij dat ik het vertelde. Ik zal ontzien worden en stress vermijdend ingezet worden. Hij kwam er zelf mee, erg fijn.

Dinsdag krijg ik ook weer een echo van m'n been, ben lekker de halve dag zoet.

Hoe is het met Sugarsnap? Of heb ik daar heel erg overheen gelezen?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90963898
Ik wilde: "ontplofte mol" nog even toevoegen aan het lijstje!

Hihi....!

Nachtbraker meld zich weer overigens... Zucht
Zo vermoeied en mijn buik/maag/darmen/kleine maar rommelen.

Ik zag de head topic dat daar de uitgerekende datums in staan.

De mijne is: 22-03-2011 en het wordt een jongen, daarnaast weet iedereen dat hij Tygo gaat heten dus bij deze ;-)

Wij zijn niet ongeduldig hoor.... :X

Qua spullen: we hebben vandaag de kinderwagen binnen gehad, zijn een box wezen komen en gelijk maar campingbedje en een mobiel voor de box meegenomen..
Overigens een van de weinige dingen die we zelf hebben gekocht.

Kinderkamer van schoonmams
Kinder wagen paps en mams en tante
Kleding van veel mensen!!
En speelgoedjes e.d. Ook allemaal.
Veel 50/56 .... Paar grotere dingen.

Badje heb ik gehad een flexibath ivm ruimte gebrek.
Maar hij gaat hier toch op de arm mee onder de douche.

Zo weer ff genoeg getypt krijg lamme vingers.

Heb overigens echo gehad om dat mojn placenta met 22 weken verkeerd lag te laag.
Das nu helemaal toppie in orde dus normaal bevallen als ie niet eigenwijs met koppie boven blijft.
22 maart 2011 uitgerekend....!
pi_90964073
quote:
12s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef De_Taartjesfeee het volgende:

[..]

Verdient dat nou nog een beetje? :7
_O-

Ik begrijp wat je bedoeld Claudia. Bij mij is het zo dat in mijn onderrug/bekken het een en ander niet goed zit, wat doorstraalt naar mijn been. Dus juist het staan oefent dan teveel kracht op mijn been uit en gaat daarom niet. Alleen op mijn andere been staan lijkt me ook niet echt een optie. Ik ben toch bang dat ik die dan overbelast. Heb ik vorig jaar met mijn knieën gedaan en das niet lekker kan ik je vertellen.

En euh......liggend werken? Zie je me al liggen in mijn mantelpakje in de bankhal??? 'goedemiddag meneer, kan ik u helpen? Sorry dat ik even blijf liggen hoor'. :P
pi_90964074
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef Claudia_x het volgende:
Dinsdag, dat is gelukkig al lekker snel, wickie! Hopelijk wordt het dan voor ons allebei een fijn gesprek.

Ik heb maar besloten dat ik niet eens meer ga proberen om te slapen. Ik installeer me straks op de bank met een sudokuboekje en kijk hoeveel ik er kan maken tot het ochtend wordt. :+
En?? Hoeveel zijn het er geworden?
pi_90964624
Goodmorning! *O* claudia heb je nog een beetje geslapen? En Sugarsnap hoe is het nu? :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:11:57 #148
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90964631
Hier is het vanaf een uur of half zes flink aan het rommelen, verlies slijm met bloed en heb pijnlijke krampen die ik af en toe moet wegzuchten. Maar er zit geen enkele regelmaat in :X

Claudia, hoeveel sudoku's heb je kunnen doen?
pi_90964651
ja daaaaag :o
dat klinkt wel als een heul echt beginnetje hoor sugarsnap! Heb je al gedoucht om te kijken of t dan doorzet?

spannend!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:16:44 #150
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90964664
Nog niet gedoucht, zo eerst Bram naar het kdv brengen. J. is al naar zijn werk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties