Dat levert inmiddels meer klachten op dan het wegneemt. Wel een tijdje gedaan hoor, maar nu maakt dat alleen maar dat ik de rest van de dag mank rondstrompel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef danic het volgende:
Echt Vanyel? Ik neem aan dat ze toch ook wel het een en ander aan je lijft doet? masseren of 'loswrikken' (voor zover dat nog mag bij een zwangerschap).
Ik bedoelde dan ook vooral voor de eerste dagen. Ik greep na dag 2 al mis omdat het kraamverband allemaal op was. Als je een beetje flink doorbloed dan ben je zo door die pakken heen. En voor de eerste week of de eerste twee weken vond ik die kotex erg prettig. Gewoon maandverband heeft zo'n plastic bovenlaagje en dat gaat enorm broeien en zweten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef mefke79 het volgende:
DML, en anders gewoon kijken wat je nog aan maandverband in de kast hebt en dat desnoods er dubbel in doen![]()
Serieus, ik was de Kotex na een week of 2 zo beu dat ik er weer wat gewoons uit de kast getrokken heb. Heer-lijk. En dat terwijl ik normaal ril van de maandverband. Maar goed dat ik toen nog niet wist dat ik het nog wel even nodig zou hebben. Weer een puntje om voor mezelf te noteren: volgende keer eerder in bad.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook vooral voor de eerste dagen. Ik greep na dag 2 al mis omdat het kraamverband allemaal op was. Als je een beetje flink doorbloed dan ben je zo door die pakken heen. En voor de eerste week of de eerste twee weken vond ik die kotex erg prettig. Gewoon maandverband heeft zo'n plastic bovenlaagje en dat gaat enorm broeien en zweten.
Heb ik ook wel gedragen, maar pas na een week of 3 geloof ik. (en tot ruim 10 weken na de bevalling noggod ik hoop toch dat k dit keer minder gedoe heb aan mn onderwereld...)
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik kon geen Kotex vinden hier dus had gewoon maandverband.. en dat was zwaar klote!
Maar hoe noem je het dan wél tegen zo'n klein kind?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:14 schreef huuphuup het volgende:
ik heb een oudtante en die is zwaaaaaar gereformeerd. En die komt dus allemaal met van die eufemismen voor je doos op de proppen, allemaal heel serieus bedoelt enzo, om het maar niet te hoeven benoemen tegen mn nichtje waar ze op past. Maar sommigen zijn te hilarisch voor woorden. De onderwereld hou k er in
oh dat is ideaal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef mefke79 het volgende:
Huup laten we samen hopen dat we er deze keer eerder vanaf zijn. Ik ga iig eerder in bad deze keer, daarna was het namelijk over.
Nou gewoon wat het is. Of iets van je plasser ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar hoe noem je het dan wél tegen zo'n klein kind?
Nouja ze is 8 inmiddels? Weet ik het, bedenk wat. Ze verschiet al van kleur als t kind zegt dat ze moet plassen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar hoe noem je het dan wél tegen zo'n klein kind?
quote:
Maar wat is het dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou gewoon wat het is. Of iets van je plasser ofzo.
hier is het plasser en pielie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar wat is het dan?
Ik vind kut voor een meisje van anderhalf vrij grof en de meeste andere woorden juist weer smerig zoet.
Kut vind ik persoonlijk een woord wat ik mijn 3 jarige liever niet hoor zeggen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar wat is het dan?
Ik vind kut voor een meisje van anderhalf vrij grof en de meeste andere woorden juist weer smerig zoet.
dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik zou gaan voor plasser, ongeacht of het een zoon of een dochter is. Want wat is de functie van het ding voor een kind? juis Plassenkan zo simpel zijn...
Totdat mijn kinderen 31 zijn dekt het die lading prima. Plassen doe je ermee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:26 schreef Vanyel het volgende:
Pielie doet mijn zus volgens mij ook.
Plasser dekt niet helemaal de lading natuurlijk, maar je kunt je idd afvragen hoe erg dat is.
Tegen de tijd dat ze er achter zijn wat je er nog meer mee kan doen zullen ze er al wel een andere naam voor hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:26 schreef Vanyel het volgende:
Plasser dekt niet helemaal de lading natuurlijk, maar je kunt je idd afvragen hoe erg dat is.
Och maakt niet uit toch? Wij gaan wsl ook voor plasser. T meest makkelijk en neutraal. Eventueel piemel voor jongens ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:26 schreef Vanyel het volgende:
nou met een beetje pech ontdekken ze die andere functie in jouw bedquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
idd... en die andere functies wil ik echt heeeeeeel graag nog even als ver van mijn bed beschouwen.....
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou met een beetje pech ontdekken ze die andere functie in jouw bed![]()
ik las alleen het stukje van de gebroken vliezen en nu doet mn rib weer zeer van het overeind vliegenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat naar zeg, die bekkenklachten. Ik merk wel dat ik er voorzichtiger mee om moet gaan, maar ik prijs me gelukkig dat ik er niet in die mate last van heb. Ik heb wel regelmatig dat ik denk: Hey, zijn mijn vliezen nu gebroken? Maar dan was het weer een of andere vage knak van mijn bekken.
Ieder zijn persoonlijke klachtenpaletquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat naar zeg, die bekkenklachten. Ik merk wel dat ik er voorzichtiger mee om moet gaan, maar ik prijs me gelukkig dat ik er niet in die mate last van heb. Ik heb wel regelmatig dat ik denk: Hey, zijn mijn vliezen nu gebroken? Maar dan was het weer een of andere vage knak van mijn bekken.
Ik check ongeveer elk kwartier of ik al vruchtwater verlies. Geloof me, je bent de eerste die het weet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik las alleen het stukje van de gebroken vliezen en nu doet mn rib weer zeer van het overeind vliegen![]()
doe es niet!
Verdient dat nou nog een beetje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef Claudia_x het volgende:
Maar je slecht kunnen voortbewegen is wel extreem naar.
Toen ik zwanger was van Ivan vond ik het op een bepaald moment trouwens heel zwaar worden om aan een bureau te zitten, dus ik begrijp niet goed waarom een zittend beroep zo ideaal zou zijn. Ik heb vooral veel liggend werk verricht.
Dat bestaat. Ik durf niet te zeggen hoe ik dat weetquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb me wel eens afgevraagd of er zoiets als een zwangerevrouwenfetisj bestaat, maar ik durf er niet op te googelen.
2e hit op google zegt genoeg..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Dat bestaat. Ik durf niet te zeggen hoe ik dat weet
Als niks moet is het wel enigszins vol te houden. Met een kind was ik allang gek geworden, maar nu doe ik gewoon vrijwel niks. Boodschappen worden bezorgd, winkelen doe ik online en wat de schoonmaakster niet poetst, poetst mijn lief. Die verder eigenlijk ook zo'n beetje alles doet nu. Tis wel saai, maar ik voel me er stukken beter bij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef Claudia_x het volgende:
Maar je slecht kunnen voortbewegen is wel extreem naar.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Verdient dat nou nog een beetje?
En?? Hoeveel zijn het er geworden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef Claudia_x het volgende:
Dinsdag, dat is gelukkig al lekker snel, wickie! Hopelijk wordt het dan voor ons allebei een fijn gesprek.
Ik heb maar besloten dat ik niet eens meer ga proberen om te slapen. Ik installeer me straks op de bank met een sudokuboekje en kijk hoeveel ik er kan maken tot het ochtend wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |