Och maakt niet uit toch? Wij gaan wsl ook voor plasser. T meest makkelijk en neutraal. Eventueel piemel voor jongens ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:26 schreef Vanyel het volgende:
Pielie doet mijn zus volgens mij ook.
Plasser dekt niet helemaal de lading natuurlijk, maar je kunt je idd afvragen hoe erg dat is.
nou met een beetje pech ontdekken ze die andere functie in jouw bedquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
idd... en die andere functies wil ik echt heeeeeeel graag nog even als ver van mijn bed beschouwen.....
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou met een beetje pech ontdekken ze die andere functie in jouw bed![]()
ik las alleen het stukje van de gebroken vliezen en nu doet mn rib weer zeer van het overeind vliegenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat naar zeg, die bekkenklachten. Ik merk wel dat ik er voorzichtiger mee om moet gaan, maar ik prijs me gelukkig dat ik er niet in die mate last van heb. Ik heb wel regelmatig dat ik denk: Hey, zijn mijn vliezen nu gebroken? Maar dan was het weer een of andere vage knak van mijn bekken.
Ieder zijn persoonlijke klachtenpaletquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat naar zeg, die bekkenklachten. Ik merk wel dat ik er voorzichtiger mee om moet gaan, maar ik prijs me gelukkig dat ik er niet in die mate last van heb. Ik heb wel regelmatig dat ik denk: Hey, zijn mijn vliezen nu gebroken? Maar dan was het weer een of andere vage knak van mijn bekken.
Ik check ongeveer elk kwartier of ik al vruchtwater verlies. Geloof me, je bent de eerste die het weet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik las alleen het stukje van de gebroken vliezen en nu doet mn rib weer zeer van het overeind vliegen![]()
doe es niet!
Verdient dat nou nog een beetje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef Claudia_x het volgende:
Maar je slecht kunnen voortbewegen is wel extreem naar.
Toen ik zwanger was van Ivan vond ik het op een bepaald moment trouwens heel zwaar worden om aan een bureau te zitten, dus ik begrijp niet goed waarom een zittend beroep zo ideaal zou zijn. Ik heb vooral veel liggend werk verricht.
Dat bestaat. Ik durf niet te zeggen hoe ik dat weetquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb me wel eens afgevraagd of er zoiets als een zwangerevrouwenfetisj bestaat, maar ik durf er niet op te googelen.
2e hit op google zegt genoeg..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Dat bestaat. Ik durf niet te zeggen hoe ik dat weet
Als niks moet is het wel enigszins vol te houden. Met een kind was ik allang gek geworden, maar nu doe ik gewoon vrijwel niks. Boodschappen worden bezorgd, winkelen doe ik online en wat de schoonmaakster niet poetst, poetst mijn lief. Die verder eigenlijk ook zo'n beetje alles doet nu. Tis wel saai, maar ik voel me er stukken beter bij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef Claudia_x het volgende:
Maar je slecht kunnen voortbewegen is wel extreem naar.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Verdient dat nou nog een beetje?
En?? Hoeveel zijn het er geworden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef Claudia_x het volgende:
Dinsdag, dat is gelukkig al lekker snel, wickie! Hopelijk wordt het dan voor ons allebei een fijn gesprek.
Ik heb maar besloten dat ik niet eens meer ga proberen om te slapen. Ik installeer me straks op de bank met een sudokuboekje en kijk hoeveel ik er kan maken tot het ochtend wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |