woah take a chillpillquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef danimeisje het volgende:
Ik zie btw dat de openingspost mij nog steeds niet heeft opgenomen in het lijstje...
Heb het ondertussen al 2x geroepen.. Tis erg jammer om te merken/lezen dat het een "hecht" clubje is waar je als nieuwkomer voor mijn gevoel mijn posts genegeerd worden...
Wil iedereen heel veel succes wensen met hun zwangerschap.
Voor Claudia, ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren voor je.
Liefs
Daan
Hm, ik had je datum even teruggezocht, maar ik kan m'n post niet meer editten omdat er een mod aan heeft gezetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef danimeisje het volgende:
Ik zie btw dat de openingspost mij nog steeds niet heeft opgenomen in het lijstje...
Heb het ondertussen al 2x geroepen.. Tis erg jammer om te merken/lezen dat het een "hecht" clubje is waar je als nieuwkomer voor mijn gevoel mijn posts genegeerd worden...
Wil iedereen heel veel succes wensen met hun zwangerschap.
Voor Claudia, ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren voor je.
Liefs
Daan
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Tally het volgende:
ElineMooie naam! Gefeliciteerd!
En ik wil de OP ook wel aanpassen, als je me even vertelt wat ik er neer moet zetten
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 04:25 schreef danimeisje het volgende:
De mijne is: 22-03-2011 en het wordt een jongen, daarnaast weet iedereen dat hij Tygo gaat heten dus bij deze ;-)
Das toch heel begrijpelijk? Ikzelf heb, op mijn ademhalingsoefeningen en techniekjes na, grotendeels mijn hoofd in het zand gestoken v.w.b. de bevalling. Dat doen er wel meer. Ik had echt niet alles willen weten, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef danimeisje het volgende:
Denk dat ik bang ben voor het onverwachtse...
Zelfs al zou je voor die 36w bevallen, is de kans dat je je kindje dan voor de 36w mee mag nemen naar huis niet heel groot, dus op zich ... Neemt niet weg dat ik snap dat het leuker is het spul eerder in huis te hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:57 schreef -Nienna- het volgende:
Sugarsnap, gefeliciteerd met de geboorte van Eline!
Claudia en DML, hoe is het nu bij jullie?
Wij hebben gisteren alles besteld wat we nog moesten hebben, heerlijk...is dat ook weer geregeld.
Alleen...het onderstel van de kinderwagen kan niet eerder dan in week 10 bezorgd worden en is dus de hele bestelling op die week gezet, inclusief maxi-cosi. In week 10 ben ik 36 weken, dat vind ik toch wat laat, heb de maxi-cosi liever wat eerder in huis.
Over twee weken wordt het kamertje wel bezorgd, dus ik ga maandag maar even bellen of niet alles behalve de kinderwagen op die eerste levering kan....
Ohja, ik dus sinds gister. Mijn energie is nu echt tot het nulpunt gedaald, van niks doen word ik al moe.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef ik80lll het volgende:
Oh helemaal vergeten, ik ben gewoon vandaag officieel 37 weken en mag vanaf nu thuis bevallen!
In het begin heeft de echoscopiste even aan mijn buik staan schuddenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:32 schreef Orea het volgende:
Oooh Tally die duimfotoprachtige echo's!
Ik snap vaak niet zoveel van die 3Dfoto's..quote:
Maar deze zijn toch wel heel erg duidelijk!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik snap vaak niet zoveel van die 3Dfoto's..
Ja, dat is ook weer zo natuurlijk...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zelfs al zou je voor die 36w bevallen, is de kans dat je je kindje dan voor de 36w mee mag nemen naar huis niet heel groot, dus op zich ... Neemt niet weg dat ik snap dat het leuker is het spul eerder in huis te hebben.
Jee FR, wanneer is het nou een keer over voor je.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie mooie echt foto's voorbij komen mooi hoor Tally.
Ik mag van vriend morgen niets doen aangezien ik ma weer ga werken en vandaag 2x ben flauw gevallen en mijn grote vriend ook weer iets te vaak gezien heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |