abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91017355
Ja een babymeisje *G* van harte met eline *G*

dml en claudia hoe is het met jullie? :*
  Moderator zaterdag 8 januari 2011 @ 11:37:20 #52
5428 crew  miss_sly
pi_91017363
Claudia, fijn! Groggy niet, maar de rest wel.
Dikke kus voor de laatste zware loodjes!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91017381
Hoera! *O* *O* *O* Eline *O* *O* *O* is geboren! Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Geniet ervan! :*

Claudia.... kweet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik vind het zo rot voor je... :* Fijn dat je nu wel het gevoel hebt dat ze je serieus nemen!

Avotar, heftig zeg! Ik hoop dat dinsdag alles met een sisser afloopt...!! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91017497
Sugarsnap, Gefeliciteerd! Mooie naam ook.
Claudia klinkt mij als een prima oplossing zo. Hopelijk kan je wat kracht op doen.
Dml hoe gaat ie?
Takkembah auw!
Hier ligt al een uur of zes een kindje op een stukje darm, vervelend gevoel zeg.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91017599
een duwtje geven helpt niet mefke? :P

Ik lig uitgeteld en beroerd op de bank, toch iets teveel gedaan afgelopen week vrees ik....
pi_91017666
*O* Bram is grote broer! Gefeliciteerd met jullie meisje! Lekker genieten van jullie nieuwe gezinnetje, Sugarsnap! *O*
pi_91017678
Oh en Claudia :*
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:17:30 #58
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_91018368
Van harte gefeliciteerd Sugarsnap! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:30:44 #59
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91018787
Oh helemaal vergeten, ik ben gewoon vandaag officieel 37 weken en mag vanaf nu thuis bevallen!
pi_91018979
Oeh! Meldplicht!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:53:51 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91019486
Sugarsnap, gefeliciteerd met je dochter Eline! *O*
pi_91019857
Gefeliciteerd met Eline! *O*
pi_91020340
Sugarsnap gefeliciteerd met jullie dochter.

Avator dat is idd schrikken dan duren die dagen tot de volgende echt wel erg lang.

Ik kom net van een begrafenis en ben er lichtelijk door uitgeput ben momenteel toch al zo'n emobom. Kwamen we thuis kwam net de postbode eraan met 4 pakjes voor mij.
pi_91020526
Fijn dat ze je serieus namen Claudia. Nog een paar dagen en dan is het al dinsdag.
pi_91020956
Gefeliciteerd sugarsnap! :-)
Geniet er lekker van!
22 maart 2011 uitgerekend....!
pi_91021112
Ik zie btw dat de openingspost mij nog steeds niet heeft opgenomen in het lijstje...
Heb het ondertussen al 2x geroepen.. Tis erg jammer om te merken/lezen dat het een "hecht" clubje is waar je als nieuwkomer voor mijn gevoel mijn posts genegeerd worden...

Wil iedereen heel veel succes wensen met hun zwangerschap.

Voor Claudia, ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren voor je.

Liefs

Daan
pi_91021261
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef danimeisje het volgende:
Ik zie btw dat de openingspost mij nog steeds niet heeft opgenomen in het lijstje...
Heb het ondertussen al 2x geroepen.. Tis erg jammer om te merken/lezen dat het een "hecht" clubje is waar je als nieuwkomer voor mijn gevoel mijn posts genegeerd worden...

Liefs

Daan
woah take a chillpill :o

de OP wordt automatisch gekopieerd uit het vorige topic. Daarnaast gaan de topics vrij hard dus niet iedereen houdt alle posts bij. Alleen degene die het topic geopend heeft kan de OP aanpassen of een mod en die lezen nu eenmaal niet per se alles. Kwestie van gewoon even een pm sturen of een berichtje in de fb plaatsen.
T is heus niet persoonlijk verder, er zijn genoeg nieuwkomers en zo hecht is t clubje niet verder.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 8 januari 2011 @ 13:46:55 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91021286
@ Danimeisje, dat is het niet hoor, ik denk dat er gewoon overheen gelezen is! Anders moet je even een Pm sturen.

Ik heb gister de baby denk ik gevoeld! Lag op mijn rug in bed. Het voelde als bubbelen-kriebelen O+
Ben nu 13w4d!

Voel sws. mijn baarmoeder al heel lang zitten, het voelt echt als een zware bal tussen mijn ingewanden.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 13:57:20 #69
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91021650
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef danimeisje het volgende:

Liefs

Daan
Hm, ik had je datum even teruggezocht, maar ik kan m'n post niet meer editten omdat er een mod aan heeft gezeten ;). Stuur anders even een PM-etje aan Rockabella of een van de andere dames met het blauwe kleurtje. Het is heus geen onwil geweest om je er niet in mee te nemen. :).

Tof trouwens Aventura, dat is al wel vroeg! Of niet? Nouja, geniet er van! O+.
pi_91021748
Aventura, dat is al snel! Maar het zou best kunnen, ik voelde de uk ook al best vroeg geloof ik(ergens rond de 14 of 15 weken geloof ik).
pi_91021985
Eline O+ Mooie naam! Gefeliciteerd!

En ik wil de OP ook wel aanpassen, als je me even vertelt wat ik er neer moet zetten :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  † In Memoriam † zaterdag 8 januari 2011 @ 14:07:42 #72
43556 miss_dynastie
pi_91022046
Gefeliciteerd sugarsnap *O*
pi_91022240
Kreeg even het gevoel ;-)!
Zal de hormonen maar de schuld geven..

Beetje veel gedoe gehad hier in begin van zwangerschap.
Familie perikelen en dan niet met manlief maar met eigen fam en schoon fam...

Ik post en lees alleen via mijn Blackberry, zal ander even via de pc inloggen en pm sturen.
Op de een of andere manier vertikt de blackberry het.
Ligt aan mijn telefoon.

Gaat inderdaad erg hard qua postings ;)..

Moet nog 10 weken en slaap al dik week niet snachts en overdag lukt ook niet..
Waarom ik niet slaap weet ik niet.. Meestal last van kriebel/wiebel benen..
En voor de zwangerschap hielp douchen maar nu niet meer.

En Tygo is erg druk en is zijn eigen kamertje in mijn buik aan het verbouwen...
Zijn echte kamer is af alle spulletjes zijn binnen nu alleen nog wachten..

Begin langzaam steeds meer "angst" te ontwikkelen voor het "moment supreme"..
Eerst was er sprake van placenta voor de uitgang, maar de laatste echo was top en hij ligt er niet meer voor en vergenoeg er van af.
Keizersnee had ik me bij neergelegd en dan weet ik wat me te wachten staat ruggenprik e.d. Heb ik al eerder gehad voor knie operaties..

Denk dat ik bang ben voor het onverwachtse...
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:13:36 #74
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91022281
Danimeisje dat is gewoon ff over het hoofd gezien, iedereen kan hier vrolijk meeposten, jij dus ook! :)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:31:00 #75
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91023023
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Tally het volgende:
Eline O+ Mooie naam! Gefeliciteerd!

En ik wil de OP ook wel aanpassen, als je me even vertelt wat ik er neer moet zetten :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 04:25 schreef danimeisje het volgende:
De mijne is: 22-03-2011 en het wordt een jongen, daarnaast weet iedereen dat hij Tygo gaat heten dus bij deze ;-)
pi_91023539
Aangepast!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:45:09 #77
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91023565
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef danimeisje het volgende:

Denk dat ik bang ben voor het onverwachtse...
Das toch heel begrijpelijk? Ikzelf heb, op mijn ademhalingsoefeningen en techniekjes na, grotendeels mijn hoofd in het zand gestoken v.w.b. de bevalling. Dat doen er wel meer. Ik had echt niet alles willen weten, bijvoorbeeld.

Aan de andere kant is het wel zo: jouw lichaam is gemaakt om te bevallen, dus daar kun je vertrouwen uit putten.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:02:05 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91024274
Gefeliciteerd Sugarsnap!
pi_91024288
Sugarsnap!! *O* gefeliciteerd met je dochter Eline O+

Claudia, goed dat ze nu op de hoogte zijn! :* hopelijk doe jij wat extra energie op komende dagen..
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:06:24 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91024463
Sugarsnap, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*

Claudia, heel veel sterkte met die laatste loodjes :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:10:34 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91024615
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 09:57 schreef -Nienna- het volgende:
Sugarsnap, gefeliciteerd met de geboorte van Eline!

Claudia en DML, hoe is het nu bij jullie?

Wij hebben gisteren alles besteld wat we nog moesten hebben, heerlijk...is dat ook weer geregeld.
Alleen...het onderstel van de kinderwagen kan niet eerder dan in week 10 bezorgd worden en is dus de hele bestelling op die week gezet, inclusief maxi-cosi. In week 10 ben ik 36 weken, dat vind ik toch wat laat, heb de maxi-cosi liever wat eerder in huis.
Over twee weken wordt het kamertje wel bezorgd, dus ik ga maandag maar even bellen of niet alles behalve de kinderwagen op die eerste levering kan....
Zelfs al zou je voor die 36w bevallen, is de kans dat je je kindje dan voor de 36w mee mag nemen naar huis niet heel groot, dus op zich ... Neemt niet weg dat ik snap dat het leuker is het spul eerder in huis te hebben. :Y
pi_91024674
Sugarsnap gefeliciteerd met Eline *O*

Ik heb niet meer gebeld. Nadien ook geen bloed meer gezien en ik voel de baby goed. Als ik weer bloed spot ga ik wel weer bellen. Ik loer elk toilet bezoek uiteraard.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91024756
:* DML ik hoop dat de bloedingen nu gewoon wegblijven, en je het laatste restje van je zwangerschap gewoon goed kunt genieten van je kindje... O+ je bent gewoon al bijna mama... wat is dat snel gegaan...
pi_91024850

Duimen!

Met mijn voetje in mijn mond.

Even in mijn oogje wrijven.

Ons kleine dopneusje O+

Spelen met mijn voetje!
pi_91025447
Oooh Tally die duimfoto O+ prachtige echo's! :Y
pi_91025580
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef ik80lll het volgende:
Oh helemaal vergeten, ik ben gewoon vandaag officieel 37 weken en mag vanaf nu thuis bevallen!
Ohja, ik dus sinds gister. Mijn energie is nu echt tot het nulpunt gedaald, van niks doen word ik al moe.
Vanmorgen een paar valse steken richting schaambeen en plots hing mijn buik een stuk lager. Ze was al een beetje ingedaald, maar ik gok zomaar dat dat nu helemaal het geval is. Vreemde gedachte.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91025701
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:32 schreef Orea het volgende:
Oooh Tally die duimfoto O+ prachtige echo's! :Y
In het begin heeft de echoscopiste even aan mijn buik staan schudden :')
Meisje zat met dr voetje in dr mond :D Waardoor we geen echo van het gezichtje konden maken :D
Ze was aan het sabbelen op dr grote teen :D
pi_91025955
O+ Tally, wat heerlijk, die foto's O+
pi_91028123
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 15:46 schreef mijsje het volgende:
O+ Tally, wat heerlijk, die foto's O+
Ik snap vaak niet zoveel van die 3Dfoto's..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:03:47 #90
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91029218
*O* *O* *O* SS en gezin, gefeliciteerd met de geboorte van Eline.

Claudia, gelukkig heb je een beetje bij kunnen tanken, maar misschien voor andere mama's-in-spe een kleine tip die mijn vk me de vorige keer meegaf: Ook al weet je zeker dat met je kindje alles in orde is, als jij uitgeput aan het raken bent, gaat de bevalling ook voor je kindje niet soepel lopen. Je kunt beter te vroeg het zh bellen, want als je uitgeput bent is er niets meer aan te doen!

Hopelijk ben je snel weer genoeg op kracht om je meisje te laten komen en lekker met haar te knuffelen!

DML, :* heb je nog contact met het zh of je vk gehad?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91030051
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik snap vaak niet zoveel van die 3Dfoto's..
Maar deze zijn toch wel heel erg duidelijk!

Echt super mooi Tally O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91031134
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zelfs al zou je voor die 36w bevallen, is de kans dat je je kindje dan voor de 36w mee mag nemen naar huis niet heel groot, dus op zich ... Neemt niet weg dat ik snap dat het leuker is het spul eerder in huis te hebben. :Y
Ja, dat is ook weer zo natuurlijk...

Claudia, een dikke :* even voor jou...ik hoop dat je in ieder geval nog even goed kan uit rusten met die zwaardere medicatie.

Tally, wat een mooie echo's!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:27:21 #93
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91033063
Heb net helemaal niet gezien dat er een tweede pagina was! Tally leuke foto's!!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91033222
Ik zie mooie echt foto's voorbij komen mooi hoor Tally.

Ik mag van vriend morgen niets doen aangezien ik ma weer ga werken en vandaag 2x ben flauw gevallen en mijn grote vriend ook weer iets te vaak gezien heb.
pi_91033334
SugarSnap, van harte gefeliciteerd met jullie meisje (en zusje)! *O* geniet en rust lekker uit...

Claudia, ik schrok effe van je berichtje, maar fijn dat je nu weer thuis bent en hopelijk kun je nu effe echt uitrusten voor je aan het werk moet.

Tally, mooie echofoto's hoor!
pi_91035651
Jeetjejom, je hebt helemaal gelijk. Dat is precies wat mijn vk me toen ook voorhield. Claudia, ik hoop dat je een beetje lekker hebt bijgetankt vandaag.
F_R ik vrees dat ik het met je vriend eens ben. Kijk je wel een beetje uit? Flauwvallen is op zijn minst niet heel handig.
Tally, gave echo!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:28:35 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91035806
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie mooie echt foto's voorbij komen mooi hoor Tally.

Ik mag van vriend morgen niets doen aangezien ik ma weer ga werken en vandaag 2x ben flauw gevallen en mijn grote vriend ook weer iets te vaak gezien heb.
Jee FR, wanneer is het nou een keer over voor je.
Val jij eigk onder hyperemesis gravidarium? Ik las daar laatst iets over, ik had er nog nooit van gehoord. Wat een horror.
pi_91036836
Nou als FR geen HG geeft, dan bestaat het gewoon niet. Tis gewoon zo rot en je kan er zo weinig aan doen. Vooral ook omdat doktoren eigenlijk ook nog steeds niet helemaal weten waar het nu aan ligt.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:10:43 #99
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91037874
Sugarsnap, wat geweldig!! *O* *O* :* Enórm gefeliciteerd, ik hoop echt dat je nu heel erg aan het genieten bent van Eline O+ Leuke naam, de Eline die ik ken is een superleuk mens!

Tally, wat práchtig O+

Claudia, ik had je zo veel liever de stralende LLM zien uithangen hier, wat vervelend dat het allemaal zo moet lopen. Gelukkig dat de arts lief is geweest voor je (en maar goed ook! Anders was ik héél boos geworden hoor! :( En eh, ja, daar is hij/zij vast héél erg van onder de indruk ;)) Dikke :* voor jou, ik hoop dat je met deze medicatie aan kunt sterken en dat je strakjes een droombevalling te wachten staat als beloning voor deze zware weken..

En ik wil ook de andere LLM's een dikke :* geven, eyes on the prize, darlings ;)

Uhm, en omdat ik het toen ik heel pril zwanger was altijd heel suf vond dat er vooral altijd veel harten onder de riem waren voor de LLM's maar niet voor de 'anderen' ook een enorme :* voor alle andere mama's to be :) Zet 'm op meiden! De laatste loodjes verdienen aandacht, maar ook voor jullie juich ik hoor :)
3!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:18:35 #100
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91038259
Ik heb totaal niet bijgelezen, maar Eline en ik zijn alweer een tijdje thuis.
We kwamen om 4.00 in het z'huis, om 5.30 zijn mijn vliezen gebroken, om 6.30 5cm ontsluiting en om 7.30 mocht ik persen. Ik heb Eline in 3 persweeën gelanceerd en de placenta in 3x hoesten.
Eline weegt exact 3 kilo en doet het geweldig! Ze is een natuurtalentje aan de borst en drinkt super! Ik ben heerlijk aan het genieten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')