abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:10:34 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91024615
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 09:57 schreef -Nienna- het volgende:
Sugarsnap, gefeliciteerd met de geboorte van Eline!

Claudia en DML, hoe is het nu bij jullie?

Wij hebben gisteren alles besteld wat we nog moesten hebben, heerlijk...is dat ook weer geregeld.
Alleen...het onderstel van de kinderwagen kan niet eerder dan in week 10 bezorgd worden en is dus de hele bestelling op die week gezet, inclusief maxi-cosi. In week 10 ben ik 36 weken, dat vind ik toch wat laat, heb de maxi-cosi liever wat eerder in huis.
Over twee weken wordt het kamertje wel bezorgd, dus ik ga maandag maar even bellen of niet alles behalve de kinderwagen op die eerste levering kan....
Zelfs al zou je voor die 36w bevallen, is de kans dat je je kindje dan voor de 36w mee mag nemen naar huis niet heel groot, dus op zich ... Neemt niet weg dat ik snap dat het leuker is het spul eerder in huis te hebben. :Y
pi_91024674
Sugarsnap gefeliciteerd met Eline *O*

Ik heb niet meer gebeld. Nadien ook geen bloed meer gezien en ik voel de baby goed. Als ik weer bloed spot ga ik wel weer bellen. Ik loer elk toilet bezoek uiteraard.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91024756
:* DML ik hoop dat de bloedingen nu gewoon wegblijven, en je het laatste restje van je zwangerschap gewoon goed kunt genieten van je kindje... O+ je bent gewoon al bijna mama... wat is dat snel gegaan...
pi_91024850

Duimen!

Met mijn voetje in mijn mond.

Even in mijn oogje wrijven.

Ons kleine dopneusje O+

Spelen met mijn voetje!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91025447
Oooh Tally die duimfoto O+ prachtige echo's! :Y
pi_91025580
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef ik80lll het volgende:
Oh helemaal vergeten, ik ben gewoon vandaag officieel 37 weken en mag vanaf nu thuis bevallen!
Ohja, ik dus sinds gister. Mijn energie is nu echt tot het nulpunt gedaald, van niks doen word ik al moe.
Vanmorgen een paar valse steken richting schaambeen en plots hing mijn buik een stuk lager. Ze was al een beetje ingedaald, maar ik gok zomaar dat dat nu helemaal het geval is. Vreemde gedachte.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91025701
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:32 schreef Orea het volgende:
Oooh Tally die duimfoto O+ prachtige echo's! :Y
In het begin heeft de echoscopiste even aan mijn buik staan schudden :')
Meisje zat met dr voetje in dr mond :D Waardoor we geen echo van het gezichtje konden maken :D
Ze was aan het sabbelen op dr grote teen :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91025955
O+ Tally, wat heerlijk, die foto's O+
pi_91028123
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 15:46 schreef mijsje het volgende:
O+ Tally, wat heerlijk, die foto's O+
Ik snap vaak niet zoveel van die 3Dfoto's..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:03:47 #90
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91029218
*O* *O* *O* SS en gezin, gefeliciteerd met de geboorte van Eline.

Claudia, gelukkig heb je een beetje bij kunnen tanken, maar misschien voor andere mama's-in-spe een kleine tip die mijn vk me de vorige keer meegaf: Ook al weet je zeker dat met je kindje alles in orde is, als jij uitgeput aan het raken bent, gaat de bevalling ook voor je kindje niet soepel lopen. Je kunt beter te vroeg het zh bellen, want als je uitgeput bent is er niets meer aan te doen!

Hopelijk ben je snel weer genoeg op kracht om je meisje te laten komen en lekker met haar te knuffelen!

DML, :* heb je nog contact met het zh of je vk gehad?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91030051
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik snap vaak niet zoveel van die 3Dfoto's..
Maar deze zijn toch wel heel erg duidelijk!

Echt super mooi Tally O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91031134
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zelfs al zou je voor die 36w bevallen, is de kans dat je je kindje dan voor de 36w mee mag nemen naar huis niet heel groot, dus op zich ... Neemt niet weg dat ik snap dat het leuker is het spul eerder in huis te hebben. :Y
Ja, dat is ook weer zo natuurlijk...

Claudia, een dikke :* even voor jou...ik hoop dat je in ieder geval nog even goed kan uit rusten met die zwaardere medicatie.

Tally, wat een mooie echo's!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:27:21 #93
238474 Jeetjejom
pi_91033063
Heb net helemaal niet gezien dat er een tweede pagina was! Tally leuke foto's!!!!!
Jouw warmte is genoeg
pi_91033222
Ik zie mooie echt foto's voorbij komen mooi hoor Tally.

Ik mag van vriend morgen niets doen aangezien ik ma weer ga werken en vandaag 2x ben flauw gevallen en mijn grote vriend ook weer iets te vaak gezien heb.
pi_91033334
SugarSnap, van harte gefeliciteerd met jullie meisje (en zusje)! *O* geniet en rust lekker uit...

Claudia, ik schrok effe van je berichtje, maar fijn dat je nu weer thuis bent en hopelijk kun je nu effe echt uitrusten voor je aan het werk moet.

Tally, mooie echofoto's hoor!
pi_91035651
Jeetjejom, je hebt helemaal gelijk. Dat is precies wat mijn vk me toen ook voorhield. Claudia, ik hoop dat je een beetje lekker hebt bijgetankt vandaag.
F_R ik vrees dat ik het met je vriend eens ben. Kijk je wel een beetje uit? Flauwvallen is op zijn minst niet heel handig.
Tally, gave echo!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:28:35 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91035806
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie mooie echt foto's voorbij komen mooi hoor Tally.

Ik mag van vriend morgen niets doen aangezien ik ma weer ga werken en vandaag 2x ben flauw gevallen en mijn grote vriend ook weer iets te vaak gezien heb.
Jee FR, wanneer is het nou een keer over voor je.
Val jij eigk onder hyperemesis gravidarium? Ik las daar laatst iets over, ik had er nog nooit van gehoord. Wat een horror.
pi_91036836
Nou als FR geen HG geeft, dan bestaat het gewoon niet. Tis gewoon zo rot en je kan er zo weinig aan doen. Vooral ook omdat doktoren eigenlijk ook nog steeds niet helemaal weten waar het nu aan ligt.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:10:43 #99
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91037874
Sugarsnap, wat geweldig!! *O* *O* :* Enórm gefeliciteerd, ik hoop echt dat je nu heel erg aan het genieten bent van Eline O+ Leuke naam, de Eline die ik ken is een superleuk mens!

Tally, wat práchtig O+

Claudia, ik had je zo veel liever de stralende LLM zien uithangen hier, wat vervelend dat het allemaal zo moet lopen. Gelukkig dat de arts lief is geweest voor je (en maar goed ook! Anders was ik héél boos geworden hoor! :( En eh, ja, daar is hij/zij vast héél erg van onder de indruk ;)) Dikke :* voor jou, ik hoop dat je met deze medicatie aan kunt sterken en dat je strakjes een droombevalling te wachten staat als beloning voor deze zware weken..

En ik wil ook de andere LLM's een dikke :* geven, eyes on the prize, darlings ;)

Uhm, en omdat ik het toen ik heel pril zwanger was altijd heel suf vond dat er vooral altijd veel harten onder de riem waren voor de LLM's maar niet voor de 'anderen' ook een enorme :* voor alle andere mama's to be :) Zet 'm op meiden! De laatste loodjes verdienen aandacht, maar ook voor jullie juich ik hoor :)
3!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:18:35 #100
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91038259
Ik heb totaal niet bijgelezen, maar Eline en ik zijn alweer een tijdje thuis.
We kwamen om 4.00 in het z'huis, om 5.30 zijn mijn vliezen gebroken, om 6.30 5cm ontsluiting en om 7.30 mocht ik persen. Ik heb Eline in 3 persweeën gelanceerd en de placenta in 3x hoesten.
Eline weegt exact 3 kilo en doet het geweldig! Ze is een natuurtalentje aan de borst en drinkt super! Ik ben heerlijk aan het genieten
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:21:35 #101
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91038353
oooo SS wat fijn om te horen! je klinkt heerlijk gelukkig O+ O+ O+

en wat een snelle bevalling uiteindelijk nog joh :Y geniet lekker met zijn 4tjes!

ben wel heeeeeeel benieuwd naar jullie meisje hoor... :Y O-)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91038496
Wat een heerlijke post Sugarsnap O+ geniet lekker van elkaar O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:26:18 #103
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91038536
Claudia, ik heb niet helemaal begrepen wat precies de reden is dat je vannacht alsnog naar het ziekenhuis bent gegaan, maar goed dat je in elk geval met de arts gesproken hebt. Fijn dat hij heeft aangegeven dat je altijd mag bellen. Je bent zeker geen zeur!

Ik hoop dat je vannacht ook flink doortrekt op de medicatie zodat je morgen weer fit bent, hopelijk is dan wel het groggy gevoel verdwenen. Dikke :*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:21:00 #104
238474 Jeetjejom
pi_91041496
SS, dat klinkt heerlijk zo'n tevreden meisje! Geniet lekker!
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:21:16 #105
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91041518
SS wat klink je zalig gelukkig! O+ GENIET!

F_r, wanneer houdt het nu eens op voor jou? Wat een ellende meis!

Tally, wat fijn dat je zo hebt genoten van de echo :* .

Clau, hoe is het nu met je? Hopelijk heb je een beetje bij kunnen tanken en voel je je iets beter! :*
pi_91043035
ik heb denk ik toch iets te veel gedaan vandaag, al zou ik niet weten wat dan. Maar ik kon net letterlijk mijn rug niet meer strekken. Volgens mij zat er ergens een band klem in mijn buik. Even terug naar krom en mbv lief overeind. Ben ik even blij dat ik woensdag weer naar de fysio mag.
Sugarsnap, genieten! Klinkt als een heftige begin met een prima einde.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:22:09 #107
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91044475
Mef, ik ga dinsdag naar de fysio voor mijn bekken/heupen. Jij bent er al eerder geweest begrijp ik? Hoe vaak moest jij er heen? Ik heb al gehoord dat ik een gesprek krijg en dan oefeningen meekrijg, maar wat kan ik verwachten? Soort yoga oefeningen? :P

F_R hoop dat het toch snel weer beter gaat en dat het dan goed blijft gaan :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91044924
tankgirl, vorige zwangerschap was ik te laat bij de fysio, dus toen waren het alleen leefregels. Afgelopen week was het alleen diagnose door een gewone fysio en woensdag mag ik naar de bekkenfysio. Ze hadden het over zwangerfit lessen in combi met behandelingen, ik zie wel. En ik houd me nu strikt aan de regels en doe alles zo symmetrisch mogelijk.
Ik denk dat dat van straks echt bandenpijn was, maar ik voel mijn bekken ook al de hele dag.
pi_91055461
Tally dank je voor het aanpassen :-)!

En wat een leuke echo's! Die van ons stak bij de 3d echo zijn middelvinger op....

En takke: ben nogal controlefreakje haha en onverwachtse zaken vind ik maar niks.
Ik heb me voor genomen dat ik het maar lekker over me heen laat komen.. Voorzover dat gaat lukken...
Hihi!

Ben ik trouwens de enige paranoïde die steeds denk dat ik vruchtwater verlies bij elk "rare" gevoeltje..

De kleine man schopt/beweegt nu ook heel anders als een week geleden..
Het zijn niet echt meer schopjes maar meer soort van "vegen"
(Vingers over handpalm strijken-gevoel).

Is dit omdat ie steeds minder ruimte krijgt?!
22 maart 2011 uitgerekend....!
pi_91055535
En sugarsnap, ik wordt jaloerssssss!
Ik moet nog 10 weken en heb al geen geduld.

En ook jaloers op je bevalling, hoop dat het met mij ook zo vlotjes gaat!

Heel veel plezier gewenst met je man en je nu 2 kids!
pi_91055570
Ik had de vruchtwaterverliesangst vandaag voor het eerst. Ze voelt ook anders opeens, maar ik moet nog maar zien of dat iets betekent.
Slapen is er in elk geval niet echt bij vannacht. Teleurstelling, na een paar nachten nergens last van gehad te hebben.
pi_91055982
Hey Vanyel,

Ik ben ook nog wakker... Ga nu wel weer poging doen tot slapen.
Dat anders aanvoelen ken ik.. Heb hetzelfde heel stom.

Mocht het nog lukken sweet dreams..
  zondag 9 januari 2011 @ 08:30:54 #113
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_91057184
Bedankt voor al jullie succeswensen meiden ;)
ik meld me dinsdag weer..

Even onze gedachten verzetten vandaag ;)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  zondag 9 januari 2011 @ 09:09:44 #114
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91057294
:* Avotar.. een fijne zondag gewenst...

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 02:57 schreef danimeisje het volgende:

En takke: ben nogal controlefreakje haha en onverwachtse zaken vind ik maar niks.
Ik heb me voor genomen dat ik het maar lekker over me heen laat komen.. Voorzover dat gaat lukken...

Ben ik trouwens de enige paranoïde die steeds denk dat ik vruchtwater verlies bij elk "rare" gevoeltje..

De kleine man schopt/beweegt nu ook heel anders als een week geleden..
Het zijn niet echt meer schopjes maar meer soort van "vegen"
(Vingers over handpalm strijken-gevoel).

Is dit omdat ie steeds minder ruimte krijgt?!
Jaaaa ik ben ook een controle-freak. En nu mijn misschien kromme redenering he: Juist omdat ik alle onder controle wil hebben, wilde ik niet weten hoe een wee precies aanvoelt e.d. Want stel het voelt 'anders' aan tijdens de bevalling, dan raak ik in paniek en wil ik de echte wee voelen. Mijn voorbereiding: ik had uit zo'n Hypnobirthing boek de ademhalingsoefeningen gehaald en ik wist ongeveer de fasen van de bevalling. Weiter nichts. Voor mij werkte dat heel goed.

Over dat schuiven :Y
Vruchtwater :N hoor. Ik had dat ook, en achteraf bleek ik ook best al wat verloren te zijn...

Sugersnap wat een jaloersmakende post zeg :P Wat heerlijk om nu lekker weer thuis te zijn met je kiddies! Komen er ook nog fotos?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91057492
Ik ben ook een controlfreak en mij heeft het juist geholpen om héél veel over de zwangerschap en bevalling te lezen. Zo weet je dat er veel verschillende scenario's denkbaar zijn. De ontsluitingsfase kan op manier A verlopen, maar ook op manier B, C, et cetera. En de meest zinvolle informatie heb ik hier op fok! gelezen, vooral in het bevallingstopic, dit topic en een topic over pijnstilling.

Ik denk dat je er bovendien op moet vertrouwen dat naarmate de bevalling vordert je in een andere 'state of mind' belandt waarin je meer accepteert. Ik had op een bepaald moment gewoon te veel pijn om door te hebben wat er allemaal gebeurde. Omdat de bevalling bij mij is ingeleid begon ik in volle bewustzijn eraan en dat was wel wat lastig. Ik heb geprobeerd om vragen te stellen, me zoveel mogelijk bij de situatie neer te leggen en om aan te geven als ik ergens moeite mee had. Zo zei ik bij inwendig onderzoek bijvoorbeeld 'ik merk dat ik me schrap zet omdat ik het wat vervelend vind'. De verpleegkundigen gingen daar erg goed mee om, vond ik. En ze willen je ook graag zoveel mogelijk controle laten behouden als je dat prettig vindt. Zo ging de verpleegkundige bij mij meteen de kamer naar mijn smaak 'inrichten': waar wil je dit hebben staan, wil je een kleurenlamp, wil je muziek?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 9 januari 2011 @ 09:42:30 #116
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91057506
Clau, hoe was je nacht?

danimeisje ik herken het wel ;) . Alleen zal het geen vruchtwater zijn (daar was ik eerst bang voor) maar ik heb af en toe wat last (klein bietske) van onvrijwillig urineverlies zeg maar.

Hier voelen de bewegingen de laatste week (vandaag aan week 29 begonnen) ook anders dan een paar weken geleden. Het is inderdaad meer schuiven (dan voelt mijn buik ineens helemaal vol, heel apart gevoel vind ik het) en nog wel wat geschop, maar veel minder hard. Ik denk inderdaad dat dat is omdat ze minder ruimte heeft nu.
pi_91057527
En tja, wanneer ben je nu echt klaar voor de bevalling? Toen ik vrijdagavond in het ziekenhuis lag kwam op een bepaald moment een stel binnen waarvan de vrouw gebroken vliezen en beginnende weeen had. Ik dacht alleen maar: ik ben hier zo NIET aan toe. En dat terwijl ik juist behoorlijk klaar ben met de zwangerschap. :Y)

Ik merk dat ik het ineens ook heel lastig te begrijpen vind dat we er straks een heuse baby bij hebben. Dat kán gewoon helemaal niet, we hebben al een baby!
pi_91057543
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 09:42 schreef twentemeisje het volgende:
Clau, hoe was je nacht?

danimeisje ik herken het wel ;) . Alleen zal het geen vruchtwater zijn (daar was ik eerst bang voor) maar ik heb af en toe wat last (klein bietske) van onvrijwillig urineverlies zeg maar.
Vooral met deze termijn hoef je niet zo snel bang te zijn dat je vruchtwater aan het verliezen bent, maar bij twijfel kun je natuurlijk altijd wat op proberen te vangen. Stressincontinentie is in ieder geval heel normaal, want je bekkenbodem is natuurlijk behoorlijk verweekt/aan het verweken. Waarschijnlijk heb je wat meer last van vochtverlies als je hoest of lacht? Ik vind het zelf ook lastig, hoor, vooral omdat ik ookal een paar dagen wat slijm verlies.

De nachten zijn hier nog steeds heel zwaar, maar ik ben aan het doorbijten tot dinsdag.
  zondag 9 januari 2011 @ 10:12:04 #119
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91057821
Meld,
na 1 onrustige nacht heb ik vannacht weer iets beter geslapen heerlijk!
Kleine was gister behoorlijk onrustig, afgelopen nacht was hij een stuk rustiger.

en het zonnetje breekt hier een klein beetje door, heerlijk!
  zondag 9 januari 2011 @ 11:14:28 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91058729
Vandaag gaan we naar vrienden die 3 kinderen hebben. Eindelijk kan ik even irl kletsen over zwangerschap en baby's met mensen die zelf ervaring hebben. Dat miste ik toch wel in de drie maanden dat ik nu zwanger ben. En maandag ga ik me dus opgeven voor ZwangerFit.
Hopelijk ga ik me hierdoor zwangerder voelen.
En gister heb ik het eerste babyding gekocht. Gewoon een rompertje, maar toch :)
Verder een mooi lang nachthemd, dan kan ik mijn lelijke ding die ik normaal aanheb weggooien. Ook alvast voor het ziekenhuis over een half jaar (!), zodat ik er dan enigzins leuk uitzie :') Je kan het maar in huis hebben eh?
Verder nog een meegroeibh die de helft vd termijn niet gaat halen denk ik. Dit is al een 80D (normaal heb ik 75D), hm waar gaat het eindigen. Gelukkig vallen mijn 'pluspunten' niet zo op, al zeg ik het zelf. Al denkt vriend daar anders over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')