jawel.. we kunnen gewoon het noodnummer van de vk bellen als het nodig is oid..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:47 schreef miss_sly het volgende:
Sugarsnap, ik hoop dat het toch nog doorgezet heeft. Zo stom he, als je dan naar huis wordt gestuurd.
avotar, wat naar. En kun je dan niet eerder dan dinsdag ergens terecht om eea eens te bespreken? Tot dinsdag zo rondlopen is toch ook neit fijn.

Gefeliciteerd met Eline!!
 Gefeliciteerd met Eline!!  

!
 !

! Super! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Eline. Wat een mooie naam trouwens hé
! Super! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Eline. Wat een mooie naam trouwens hé  .
.

Sugarsnap
 Sugarsnap  en Sugarsnapman en Bram, van harte met jullie prachtige dochter en zusje, Eline. Wat een mooie naam!
 en Sugarsnapman en Bram, van harte met jullie prachtige dochter en zusje, Eline. Wat een mooie naam!  

geniet ervan!!!
 geniet ervan!!!

quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:10 schreef Sugarsnap het volgende:
vanochtend om kwart voor acht is onze mooie dochter Eline geboren! Het was pittig, maar de moeite waard.
 Jippie, een meisjesbaby erbij! Van harte gefeliciteerd met Eline, geniet ervan!!!
 Jippie, een meisjesbaby erbij! Van harte gefeliciteerd met Eline, geniet ervan!!!

Sugarsnap, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Eline!
  Sugarsnap, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Eline!   

voor jullie beiden
  voor jullie beiden

Welkom Eline en gefeliciteerd Sugarsnap en Sugarsnap-man! Nu lekker samen genieten van jullie aangevulde gezin!
 Welkom Eline en gefeliciteerd Sugarsnap en Sugarsnap-man! Nu lekker samen genieten van jullie aangevulde gezin!
 . Zo fijn zo'n zusje met dezelfde kledingsmaak en een dochter die in hetzelfde seizoen geboren is dan de onze straks
 . Zo fijn zo'n zusje met dezelfde kledingsmaak en een dochter die in hetzelfde seizoen geboren is dan de onze straks  .
 .

geweldig
 geweldig  gefeliciteerd jij en Sugarsnapman met jullie dochter. Mooie naam
 gefeliciteerd jij en Sugarsnapman met jullie dochter. Mooie naam  En Bram jungske! Gefeliciteerd met je zusje
 En Bram jungske! Gefeliciteerd met je zusje  

meer kan ik niet zeggen. Probeer google te vermijden en stel eventuele vragen die je hebt aan de verloskundige of aan de gynaecoloog. Echt. Op google kom je voornamelijk de verhalen tegen waarin de uitslag wat minder geweldig was, de gevallen waarin het allemaal met een sisser afliep en bijtrok worden een pak minder besproken terwijl ze ruim in de meerderheid zijn.
 meer kan ik niet zeggen. Probeer google te vermijden en stel eventuele vragen die je hebt aan de verloskundige of aan de gynaecoloog. Echt. Op google kom je voornamelijk de verhalen tegen waarin de uitslag wat minder geweldig was, de gevallen waarin het allemaal met een sisser afliep en bijtrok worden een pak minder besproken terwijl ze ruim in de meerderheid zijn.  

Ik vind het toch heel vervelend voor je allemaal hoor, claudia, of heb je nu vrede met het feit dat ze in principe tot dinsdag gaat afwachten? Tja, verder kun je er niet veel mee natuurlijk. Die kleine rommelt niet genoeg, en die artsen willen natuurlijk niet zomaar inleiden. Wel fijn dat je de verzekering hebt dat je altijd kunt bellen.
 Ik vind het toch heel vervelend voor je allemaal hoor, claudia, of heb je nu vrede met het feit dat ze in principe tot dinsdag gaat afwachten? Tja, verder kun je er niet veel mee natuurlijk. Die kleine rommelt niet genoeg, en die artsen willen natuurlijk niet zomaar inleiden. Wel fijn dat je de verzekering hebt dat je altijd kunt bellen. ..... Erg pijnlijk zo hier en daar.
..... Erg pijnlijk zo hier en daar.

Het was gezien de situatie denk ik de beste oplossing. Ik voelde me ook echt veel te moe en verzwakt voor een inleiding of inwendig onderzoek en strippen. Dat wil zeggen, ik was blij dat ik weer naar huis kon.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:44 schreef Takkembah het volgende:
Ik vind het toch heel vervelend voor je allemaal hoor, claudia, of heb je nu vrede met het feit dat ze in principe tot dinsdag gaat afwachten? Tja, verder kun je er niet veel mee natuurlijk. Die kleine rommelt niet genoeg, en die artsen willen natuurlijk niet zomaar inleiden. Wel fijn dat je de verzekering hebt dat je altijd kunt bellen.
 Ik heb erg veel aan jullie adviezen gehad in ieder geval, vooral die van Poppedein en miss_sly, waarvoor dank.
 Ik heb erg veel aan jullie adviezen gehad in ieder geval, vooral die van Poppedein en miss_sly, waarvoor dank.  

quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
dus dat geeft mij iets minder het gevoel een aansteller te zijn, of zo'n suffe babybytesmoeder die even om een inleiding komt vragen omdat het zwaarder wordt.

Hopelijk gaat het groggy-gevoel in de loop van de dag weg en ben je lichamelijk nu wel wat opgeknapt door het slapen zodat je je over een paar dagen wel sterk genoeg voelt om de bevalling aan te kunnen. Maar de hormonen tijdens de bevalling zullen er ook voor zorgen dat je je dan sterker zult voelen he!
 Hopelijk gaat het groggy-gevoel in de loop van de dag weg en ben je lichamelijk nu wel wat opgeknapt door het slapen zodat je je over een paar dagen wel sterk genoeg voelt om de bevalling aan te kunnen. Maar de hormonen tijdens de bevalling zullen er ook voor zorgen dat je je dan sterker zult voelen he!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |