abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91014969
Het vorige topic: Zwangerschap en geboorte deel 725

2011

Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll (jongetje)

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan
22 februari 2011: Chooselife

Maart:
04 maart 2011: stengeltje (jongetje)
12 maart 2011: DJMO (jongetje)
22 maart 2011: danimeisje (jongetje - Tygo)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje (meisje)
06 april 2011: Nienna (meisje)
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally (meisje)

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa)
14 juni 2011: Danielle_
19 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
13 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa

Augustus:
07 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
19 augustus 2011: Hilliebillie
22 augustus 2011: PurpleDaisy
24 augustus 2011: Linda2205
25 augustus 2011: BeessieJen
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tally op 08-01-2011 14:44:35 ]
pi_91015086
Sugarsnap, ik hoop dat het toch nog doorgezet heeft. Zo stom he, als je dan naar huis wordt gestuurd.

avotar, wat naar. En kun je dan niet eerder dan dinsdag ergens terecht om eea eens te bespreken? Tot dinsdag zo rondlopen is toch ook neit fijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91015094
* Vicky is benieuwd hoe het bij SS is..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 08:51:12 #4
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_91015110
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 08:47 schreef miss_sly het volgende:
Sugarsnap, ik hoop dat het toch nog doorgezet heeft. Zo stom he, als je dan naar huis wordt gestuurd.

avotar, wat naar. En kun je dan niet eerder dan dinsdag ergens terecht om eea eens te bespreken? Tot dinsdag zo rondlopen is toch ook neit fijn.
jawel.. we kunnen gewoon het noodnummer van de vk bellen als het nodig is oid..
maar goed.. ik zal verder niet vertellen wat het kan zijn.. het vervelende ervan is, is dat het in 75% onverklaarbaar en onschadelijk is.. en in de rest van de gevallen een zgn soft marker is.. maar omdat ze niet alles heeft kunnen controleren..
Nee.. het zijn gewoon een paarl ange dagen... gelukkig waren we van het weekend van plan alles aan kant te doen voor de kinderkamer... dus we hebben wat afleiding ;)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_91015186
Vervelend om dan zo lang op de volgende echo te moeten wachten. Poets/klus ze.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 09:10:48 #6
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91015235
vanochtend om kwart voor acht is onze mooie dochter Eline geboren! Het was pittig, maar de moeite waard.
pi_91015241
*O* Gefeliciteerd met Eline!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 09:12:25 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91015247
Gefeliciteerd met Eline!
pi_91015251
Gefeliciteerd met Eline *O*
pi_91015260
Jaaa, gefeliciteerd met Eline O+ *O* !
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 8 januari 2011 @ 09:15:21 #11
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91015268
*O*! Super! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Eline. Wat een mooie naam trouwens hé O+.
pi_91015273
*O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 09:16:05 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91015276
Drie op een rij!

Dizzymiss hoe ist met jou? Ik vond het een beetje eng klinken, ik hoop echt dat het goed is!
pi_91015278
@ Sugarsnap, Gefeliciteerd.
Geniet er nu maar van en lekker bijkomen.
pi_91015286
Jaaa ze is er!! Gefeliciteerd met Eline!
Dat is vannacht dan ineens toch snel gegaan *O*

Avotar, dat is idd schrikken! Ik ben er ook zo één die gelijk gaat googelen en das idd niet misselijk wat je dan tegenkomt. Aan de andere kant is er ook een hele goede kans dat het allemaal goed afloopt. Gingen jullie nou naar het Erasmus dinsdag? Want ik las dat zij iig het hele onderzoekspakket opentrekken, dus dan weten jullie iig meer. Heel veel sterkte dinsdag.

DML, heb je nog gebeld? Ik vind een heel maandverbandje vol bloed ook wel echt teveel hoor!

Claudia, hoe gaat het met jou??
pi_91015308
*O* Sugarsnap *O* en Sugarsnapman en Bram, van harte met jullie prachtige dochter en zusje, Eline. Wat een mooie naam! *O*
pi_91015326
Yaaaaaaay Sugarsnap, gefeliciteerd met de geboorte van Eline *O*
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 8 januari 2011 @ 09:24:12 #18
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91015346
Sugarsnap, het was een hobbelige weg maar daar is ze dan eindelijk! Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! *O*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_91015370
Gefeliciteerd Sugarsnap, man en grote broer Bram! Is het ineens toch nog snel gegaan. Geniet van jullie kleine Eline O+
  zaterdag 8 januari 2011 @ 09:40:59 #20
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91015532
Gefeliciteerd met Eline *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 8 januari 2011 @ 09:43:47 #21
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91015578
Sugarsnap van harte met jullie dochter Eline *O* geniet ervan!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 09:44:11 #22
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91015583
Sugersnap van harte!!!
Mooie naam (had ik ook in mijn lijstje staan)
Geniet van de kleine frummel!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 09:46:19 #23
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91015603
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 09:10 schreef Sugarsnap het volgende:
vanochtend om kwart voor acht is onze mooie dochter Eline geboren! Het was pittig, maar de moeite waard.
*O* Jippie, een meisjesbaby erbij! Van harte gefeliciteerd met Eline, geniet ervan!!!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 09:48:58 #24
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91015623
En claudia ik hoop dat je je wat beter voelt :*
Alexa en Seth zijn lief
pi_91015712
Sugarsnap, gefeliciteerd met de geboorte van Eline!

Claudia en DML, hoe is het nu bij jullie?

Wij hebben gisteren alles besteld wat we nog moesten hebben, heerlijk...is dat ook weer geregeld.
Alleen...het onderstel van de kinderwagen kan niet eerder dan in week 10 bezorgd worden en is dus de hele bestelling op die week gezet, inclusief maxi-cosi. In week 10 ben ik 36 weken, dat vind ik toch wat laat, heb de maxi-cosi liever wat eerder in huis.
Over twee weken wordt het kamertje wel bezorgd, dus ik ga maandag maar even bellen of niet alles behalve de kinderwagen op die eerste levering kan....
pi_91015730
Gefeliciteerd met Eline! Mooie naam en ook een mooie geboortedag, dezelfde dag als Elvis Presley, Shirley Bassey, Stephen Hawkin en David Bowie en mijn zoon, vandaar dat ik dit weet :D
pi_91015754
*O* Sugarsnap, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Eline! *O*
Mooie naam en inderdaad mooie datum O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91015760
Gefeliciteerd sugarsnap met jullie dochter!!
pi_91015791
Claudia, ik hoop dat je misschien wel wat uurtjes hebt kunnen slapen, hoe gaat het?

DML, nog gebeld met de VK? Ik hoop dat het bij jou niet meer heeft gebloed, maar dat het wel nog even is nagecheckt

:* voor jullie beiden
  zaterdag 8 januari 2011 @ 10:05:30 #30
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91015802
jaaaaah Bram heeft een zusje!! en jullie een mooie dochter SS, *O* *O* *O*
gefeliciteerd met de geboorte van Eline :*

Claudia hoe is het bij jou???

En DML hoe gaat het met het bloedverlies?

Wickie; hoe gaat het met je buikgriep? kan je smorgens een beetje op gang komen?

en Avator; dat is idd niet leuk en kan me voorstellen dat je daar flink onzeker van wordt... gewoon ff bellen met de VK?
sterkte ermee, en ik hoop op een goede echo dinsdag..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91015821
Gefeliciteerd Sugarsnap! Goed gedaan meid!

*O*

En ik kom nog even een kusje voor Claudia brengen :*
pi_91015854
Avotar, vergeet ik je bijna..

Wat kut zeg! Wel fijn dat jullie dinsdag al terecht kunnen (klinkt misschien stom om te zeggen maar ik las ook verhalen van mensen die meerdere weken moesten wachten).
Probeer een hoop afleiding te vinden. En we gaan hier allemaal duimen dat het gewoon niks is (wat de grootste kans is)
pi_91015878
Buikgriep is er nog steeds -O-
Ben zoveel vocht verloren, dus probeer nu maar rustig aan een hoop te drinken.

Door al die buikpijn ga je je zo onzeker voelen... Komt wel goed..
pi_91015913
Gefeliciteerd met Eline Sugarsnap! *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 8 januari 2011 @ 10:15:48 #35
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91015919
herkenbaar Wickie; maar als je op de buik drukt; iets hoger, en het doet pijn of is onaangenaam; dan zijn het echt je darmen die geiiriteerd zijn.
en goed drinken is het belangrijkst hoor... ik heb een rietjesbeker op mijn nachtkastje momenteel en die sleep ik de hele dag mee. En ik ben begonnen met yakult drinken en heb het gevoel dat mijn darmen daar wel iets rustiger van zijn geworden.

sterkte ermee. :*

bij mij gaat het eindelijk wat beter...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 10:20:15 #36
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91015977
*O* Welkom Eline en gefeliciteerd Sugarsnap en Sugarsnap-man! Nu lekker samen genieten van jullie aangevulde gezin!

Claudia hoe is het met jou en je buik?

Avotar wat een nare ervaring, ik kan me voorstellen (ben er zelf ook 1 in die categorie) dat je je nu heel veel zorgen maakt. Gelukkig is er ook een hele grote kans dat het niets (ernstigs) is. Hopelijk lukt het jullie om je daar toch aan vast te houden en wat afleiding te zoeken dit weekend. Al snap ik heel goed dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is. Ik duim voor een grote geruststelling dinsdag. Sterkte! :*

DML hoe is het bij jou?

Wickie hopelijk knap jij snel weer op, buikgriep sucks!

En Beessie, hoe gaat het vanmorgen met je misselijkheid?

Hier lijk ik er toch af te komen met een verkoudheid/keelontstekinkje en de griep te ontlopen. Gelukkig! Vannacht sliep mijn nichtje van 20 maanden hier en dat was dolle pret, ben nu alleen doodmoe want ze heeft vannacht wat gespookt zeg maar.

Mijn zusje kwam haar vanmorgen ophalen en had een big shopper en een grote sporttas vol met kleertjes bij zich O+ . Zo fijn zo'n zusje met dezelfde kledingsmaak en een dochter die in hetzelfde seizoen geboren is dan de onze straks :) .
pi_91016080
Sugarsnap, gefeliciteerd met jullie Eline! *O*

Lieve Claudia, hoe gaat het met je? Heb je nog gebeld? Hopelijk komt Ivans zusje snel tevoorschijn om zich te laten bewonderen. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 8 januari 2011 @ 10:28:57 #38
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_91016100
Van harte Sugarsnap met jullie dochter!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_91016101
Sugarsnap!! Toch nog! *O* *O* geweldig O+ gefeliciteerd jij en Sugarsnapman met jullie dochter. Mooie naam O+ En Bram jungske! Gefeliciteerd met je zusje *O* O+
Kom lekker bij en geniet van elkaar <3

Claudia hoe is het nu? Kun je een beetje bijtanken nu in het weekend?

Avotar softmarkers zijn kut -O- meer kan ik niet zeggen. Probeer google te vermijden en stel eventuele vragen die je hebt aan de verloskundige of aan de gynaecoloog. Echt. Op google kom je voornamelijk de verhalen tegen waarin de uitslag wat minder geweldig was, de gevallen waarin het allemaal met een sisser afliep en bijtrok worden een pak minder besproken terwijl ze ruim in de meerderheid zijn.
Sterkte met afwachten :*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91016190
Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje,Sugersnap *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91016215
Sugarsnap en man gefeliciteerd met jullie dochter Eline!
Bram gefeliciteerd met je zusje! Nu ben je grote broer en dat zal even wennen zijn, maar straks als ze wat ouder is kunnen jullie lekker samen spelen!
pi_91016248
Ik ben helemaal niet bijgelezen, maar ik zie dat je bevallen bent van je dochter, Sugarsnap. Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie fijn van elkaar kunnen genieten en dat jij even flink wat rust kunt pakken, want je hebt waarschijnlijk een zware nacht gehad.

En DML, bloedverlies lijkt me juist de allerbelangrijkste reden om contact op te nemen met je verloskundige en naar het ziekenhuis te gaan. Ik weet niet of er inmiddels plek is en of je nog bloedt, maar ik hoop dat je je niet te afwachtend opstelt.

Update: wij zijn vannacht halsoverkop naar het ziekenhuis gegaan. Daar hebben ze vanalles weer goed onderzocht. De arts was heel lief. Het leek hem het beste om toch dinsdag nog even af te wachten voor inwendig onderzoek (en eventueel strippen of het inplannen van een inleiding) omdat ik geen wee-activiteit had toen ik in het ziekenhuis lag. Hij heeft ook benadrukt dat ik meteen weer mag bellen als het niet meer gaat. Ik heb voor een paar nachten wat zwaardere slaapmedicatie gehad en daar heb ik vannacht als een blok door geslapen. Het is heel lang geleden dat ik zo vast en diep geslapen heb, maar ik voel me nu wel héél groggy. Ik ga dus even rustig aandoen en kijken wat het weekeinde brengt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91016330
Jeetje Claudia, maar fijn dat ze alles goed hebben nagekeken.
Ook heel prettig dat je slaapmedicatie hebt gekregen. Ik denk dat je het dan beter zal trekken en dan kan er dinsdag een gedegen plan van aanpak worden opgesteld voor je.

Dikke kus en knuffels van hier :*
  zaterdag 8 januari 2011 @ 10:44:53 #44
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91016338
:* Ik vind het toch heel vervelend voor je allemaal hoor, claudia, of heb je nu vrede met het feit dat ze in principe tot dinsdag gaat afwachten? Tja, verder kun je er niet veel mee natuurlijk. Die kleine rommelt niet genoeg, en die artsen willen natuurlijk niet zomaar inleiden. Wel fijn dat je de verzekering hebt dat je altijd kunt bellen.

Ik weet niet zo goed wat te zeggen, behalve dat ik hier hard duim dat die kleine meid van je gewoon keihard aan de gang gaat.

Weet verder iemand nog iets tegen bandenpijn? Mijn buik maakt een groeispurt en midden over mijn buik wordt het, zo lijkt het wel, uit elkaar gerukt :X..... Erg pijnlijk zo hier en daar.
Alexa en Seth zijn lief
pi_91016429
Sugarsnap, gefeliciteerd met Eline! En wat een leuke naam ook!

Claudia, ik weet niet goed wat ik verder moet zeggen, maar wil je wel sterkte wensen.. :*
DML, ben jij de nacht goed doorgekomen?
pi_91016502
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:44 schreef Takkembah het volgende:
:* Ik vind het toch heel vervelend voor je allemaal hoor, claudia, of heb je nu vrede met het feit dat ze in principe tot dinsdag gaat afwachten? Tja, verder kun je er niet veel mee natuurlijk. Die kleine rommelt niet genoeg, en die artsen willen natuurlijk niet zomaar inleiden. Wel fijn dat je de verzekering hebt dat je altijd kunt bellen.
Het was gezien de situatie denk ik de beste oplossing. Ik voelde me ook echt veel te moe en verzwakt voor een inleiding of inwendig onderzoek en strippen. Dat wil zeggen, ik was blij dat ik weer naar huis kon.

Ik weet natuurlijk niet hoe de rest van het weekeinde verloopt, maar ik heb me voorgenomen om meteen te bellen als ik weer het gevoel heb dat het echt niet meer gaat. Ze zijn daar in het ziekenhuis nu gelukkig op voorbereid, dus dat geeft mij iets minder het gevoel een aansteller te zijn, of zo'n suffe babybytesmoeder die even om een inleiding komt vragen omdat het zwaarder wordt. :+ Ik heb erg veel aan jullie adviezen gehad in ieder geval, vooral die van Poppedein en miss_sly, waarvoor dank. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 11:04:58 #47
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91016661
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

dus dat geeft mij iets minder het gevoel een aansteller te zijn, of zo'n suffe babybytesmoeder die even om een inleiding komt vragen omdat het zwaarder wordt. :+
:D
Alexa en Seth zijn lief
pi_91016882
Even een heel suf berichtje zonder opleuk. Mijn computer is kapot.

Maar sugarsnap, van harte met je dochter. Wauw meis, geniet ervan.

En claudia, vervelend dat je er groggy van wordt. Hopelijk kun je er wel genoeg door op krachten komen, zodat je de bevalling over een paar dagen aankunt. Veel sterkte voor jou!
pi_91017259
Claudia fijn dat ze je helemaal nagekeken hebben en dat je nu weet dat je altijd mag bellen als het niet meer gaat, dat maakt de drempel wat omlaag he :* Hopelijk gaat het groggy-gevoel in de loop van de dag weg en ben je lichamelijk nu wel wat opgeknapt door het slapen zodat je je over een paar dagen wel sterk genoeg voelt om de bevalling aan te kunnen. Maar de hormonen tijdens de bevalling zullen er ook voor zorgen dat je je dan sterker zult voelen he!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91017306
*O* *O* Gefeliciteerd met de geboorte van Eline *O* *O*

en een dikke :* voor Claudia
pi_91017355
Ja een babymeisje *G* van harte met eline *G*

dml en claudia hoe is het met jullie? :*
  Moderator zaterdag 8 januari 2011 @ 11:37:20 #52
5428 crew  miss_sly
pi_91017363
Claudia, fijn! Groggy niet, maar de rest wel.
Dikke kus voor de laatste zware loodjes!
pi_91017381
Hoera! *O* *O* *O* Eline *O* *O* *O* is geboren! Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Geniet ervan! :*

Claudia.... kweet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik vind het zo rot voor je... :* Fijn dat je nu wel het gevoel hebt dat ze je serieus nemen!

Avotar, heftig zeg! Ik hoop dat dinsdag alles met een sisser afloopt...!! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91017497
Sugarsnap, Gefeliciteerd! Mooie naam ook.
Claudia klinkt mij als een prima oplossing zo. Hopelijk kan je wat kracht op doen.
Dml hoe gaat ie?
Takkembah auw!
Hier ligt al een uur of zes een kindje op een stukje darm, vervelend gevoel zeg.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91017599
een duwtje geven helpt niet mefke? :P

Ik lig uitgeteld en beroerd op de bank, toch iets teveel gedaan afgelopen week vrees ik....
pi_91017666
*O* Bram is grote broer! Gefeliciteerd met jullie meisje! Lekker genieten van jullie nieuwe gezinnetje, Sugarsnap! *O*
pi_91017678
Oh en Claudia :*
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:17:30 #58
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_91018368
Van harte gefeliciteerd Sugarsnap! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:30:44 #59
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91018787
Oh helemaal vergeten, ik ben gewoon vandaag officieel 37 weken en mag vanaf nu thuis bevallen!
pi_91018979
Oeh! Meldplicht!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:53:51 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91019486
Sugarsnap, gefeliciteerd met je dochter Eline! *O*
pi_91019857
Gefeliciteerd met Eline! *O*
pi_91020340
Sugarsnap gefeliciteerd met jullie dochter.

Avator dat is idd schrikken dan duren die dagen tot de volgende echt wel erg lang.

Ik kom net van een begrafenis en ben er lichtelijk door uitgeput ben momenteel toch al zo'n emobom. Kwamen we thuis kwam net de postbode eraan met 4 pakjes voor mij.
pi_91020526
Fijn dat ze je serieus namen Claudia. Nog een paar dagen en dan is het al dinsdag.
pi_91020956
Gefeliciteerd sugarsnap! :-)
Geniet er lekker van!
22 maart 2011 uitgerekend....!
pi_91021112
Ik zie btw dat de openingspost mij nog steeds niet heeft opgenomen in het lijstje...
Heb het ondertussen al 2x geroepen.. Tis erg jammer om te merken/lezen dat het een "hecht" clubje is waar je als nieuwkomer voor mijn gevoel mijn posts genegeerd worden...

Wil iedereen heel veel succes wensen met hun zwangerschap.

Voor Claudia, ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren voor je.

Liefs

Daan
pi_91021261
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef danimeisje het volgende:
Ik zie btw dat de openingspost mij nog steeds niet heeft opgenomen in het lijstje...
Heb het ondertussen al 2x geroepen.. Tis erg jammer om te merken/lezen dat het een "hecht" clubje is waar je als nieuwkomer voor mijn gevoel mijn posts genegeerd worden...

Liefs

Daan
woah take a chillpill :o

de OP wordt automatisch gekopieerd uit het vorige topic. Daarnaast gaan de topics vrij hard dus niet iedereen houdt alle posts bij. Alleen degene die het topic geopend heeft kan de OP aanpassen of een mod en die lezen nu eenmaal niet per se alles. Kwestie van gewoon even een pm sturen of een berichtje in de fb plaatsen.
T is heus niet persoonlijk verder, er zijn genoeg nieuwkomers en zo hecht is t clubje niet verder.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 8 januari 2011 @ 13:46:55 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91021286
@ Danimeisje, dat is het niet hoor, ik denk dat er gewoon overheen gelezen is! Anders moet je even een Pm sturen.

Ik heb gister de baby denk ik gevoeld! Lag op mijn rug in bed. Het voelde als bubbelen-kriebelen O+
Ben nu 13w4d!

Voel sws. mijn baarmoeder al heel lang zitten, het voelt echt als een zware bal tussen mijn ingewanden.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 13:57:20 #69
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91021650
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef danimeisje het volgende:

Liefs

Daan
Hm, ik had je datum even teruggezocht, maar ik kan m'n post niet meer editten omdat er een mod aan heeft gezeten ;). Stuur anders even een PM-etje aan Rockabella of een van de andere dames met het blauwe kleurtje. Het is heus geen onwil geweest om je er niet in mee te nemen. :).

Tof trouwens Aventura, dat is al wel vroeg! Of niet? Nouja, geniet er van! O+.
pi_91021748
Aventura, dat is al snel! Maar het zou best kunnen, ik voelde de uk ook al best vroeg geloof ik(ergens rond de 14 of 15 weken geloof ik).
pi_91021985
Eline O+ Mooie naam! Gefeliciteerd!

En ik wil de OP ook wel aanpassen, als je me even vertelt wat ik er neer moet zetten :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  † In Memoriam † zaterdag 8 januari 2011 @ 14:07:42 #72
43556 miss_dynastie
pi_91022046
Gefeliciteerd sugarsnap *O*
pi_91022240
Kreeg even het gevoel ;-)!
Zal de hormonen maar de schuld geven..

Beetje veel gedoe gehad hier in begin van zwangerschap.
Familie perikelen en dan niet met manlief maar met eigen fam en schoon fam...

Ik post en lees alleen via mijn Blackberry, zal ander even via de pc inloggen en pm sturen.
Op de een of andere manier vertikt de blackberry het.
Ligt aan mijn telefoon.

Gaat inderdaad erg hard qua postings ;)..

Moet nog 10 weken en slaap al dik week niet snachts en overdag lukt ook niet..
Waarom ik niet slaap weet ik niet.. Meestal last van kriebel/wiebel benen..
En voor de zwangerschap hielp douchen maar nu niet meer.

En Tygo is erg druk en is zijn eigen kamertje in mijn buik aan het verbouwen...
Zijn echte kamer is af alle spulletjes zijn binnen nu alleen nog wachten..

Begin langzaam steeds meer "angst" te ontwikkelen voor het "moment supreme"..
Eerst was er sprake van placenta voor de uitgang, maar de laatste echo was top en hij ligt er niet meer voor en vergenoeg er van af.
Keizersnee had ik me bij neergelegd en dan weet ik wat me te wachten staat ruggenprik e.d. Heb ik al eerder gehad voor knie operaties..

Denk dat ik bang ben voor het onverwachtse...
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:13:36 #74
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91022281
Danimeisje dat is gewoon ff over het hoofd gezien, iedereen kan hier vrolijk meeposten, jij dus ook! :)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:31:00 #75
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91023023
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Tally het volgende:
Eline O+ Mooie naam! Gefeliciteerd!

En ik wil de OP ook wel aanpassen, als je me even vertelt wat ik er neer moet zetten :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 04:25 schreef danimeisje het volgende:
De mijne is: 22-03-2011 en het wordt een jongen, daarnaast weet iedereen dat hij Tygo gaat heten dus bij deze ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')