jawel.. we kunnen gewoon het noodnummer van de vk bellen als het nodig is oid..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:47 schreef miss_sly het volgende:
Sugarsnap, ik hoop dat het toch nog doorgezet heeft. Zo stom he, als je dan naar huis wordt gestuurd.
avotar, wat naar. En kun je dan niet eerder dan dinsdag ergens terecht om eea eens te bespreken? Tot dinsdag zo rondlopen is toch ook neit fijn.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:10 schreef Sugarsnap het volgende:
vanochtend om kwart voor acht is onze mooie dochter Eline geboren! Het was pittig, maar de moeite waard.
Het was gezien de situatie denk ik de beste oplossing. Ik voelde me ook echt veel te moe en verzwakt voor een inleiding of inwendig onderzoek en strippen. Dat wil zeggen, ik was blij dat ik weer naar huis kon.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:44 schreef Takkembah het volgende:
Ik vind het toch heel vervelend voor je allemaal hoor, claudia, of heb je nu vrede met het feit dat ze in principe tot dinsdag gaat afwachten? Tja, verder kun je er niet veel mee natuurlijk. Die kleine rommelt niet genoeg, en die artsen willen natuurlijk niet zomaar inleiden. Wel fijn dat je de verzekering hebt dat je altijd kunt bellen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
dus dat geeft mij iets minder het gevoel een aansteller te zijn, of zo'n suffe babybytesmoeder die even om een inleiding komt vragen omdat het zwaarder wordt.![]()
woah take a chillpillquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef danimeisje het volgende:
Ik zie btw dat de openingspost mij nog steeds niet heeft opgenomen in het lijstje...
Heb het ondertussen al 2x geroepen.. Tis erg jammer om te merken/lezen dat het een "hecht" clubje is waar je als nieuwkomer voor mijn gevoel mijn posts genegeerd worden...
Wil iedereen heel veel succes wensen met hun zwangerschap.
Voor Claudia, ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren voor je.
Liefs
Daan
Hm, ik had je datum even teruggezocht, maar ik kan m'n post niet meer editten omdat er een mod aan heeft gezetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef danimeisje het volgende:
Ik zie btw dat de openingspost mij nog steeds niet heeft opgenomen in het lijstje...
Heb het ondertussen al 2x geroepen.. Tis erg jammer om te merken/lezen dat het een "hecht" clubje is waar je als nieuwkomer voor mijn gevoel mijn posts genegeerd worden...
Wil iedereen heel veel succes wensen met hun zwangerschap.
Voor Claudia, ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren voor je.
Liefs
Daan
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Tally het volgende:
ElineMooie naam! Gefeliciteerd!
En ik wil de OP ook wel aanpassen, als je me even vertelt wat ik er neer moet zetten
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 04:25 schreef danimeisje het volgende:
De mijne is: 22-03-2011 en het wordt een jongen, daarnaast weet iedereen dat hij Tygo gaat heten dus bij deze ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |