Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je plaagt mequote:
post van 16:06 in het vorige topicquote:
Ik ga even kijken, eigen schuld dikke bultquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
post van 16:06 in het vorige topic
Hier is het ook pokkeweer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Het hoerenweer wordt steeds erger buiten![]()
Maar goed, koud is het nieten morgen is ook de laatste sneeuw wel pleite hoop ik
John is de Mol en Bridget wordt De Molquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)e-mol-inleiding.html
vreesde ik al voor!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier is het ook pokkeweer.
Te donker in huis om fatsoenlijk te klussen enzo
Morgen is er weer een dagquote:
komt wel goed schatquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Morgen is er weer een dag
Ik heb wel opgeruimd hier en de latjes afgeschilderd, maar dat is vreselijk
Weet ik tochquote:
tonijn...................MIJN tonijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet ik toch
Net een knäckebrödje op met tonijn
En nu likkebaardend naar Nigella aan het kijken
Stond je naam erop?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
tonijn...................MIJN tonijn
iemand die niet helemaal goed is geloof ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef Muck het volgende:
Zielig
Maar wie noemt zijn dochter nou Joop?
Joop is toch een hele normale naam vergeleken bij Bloem, Vlinder, Valentijn en al die andere meuk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef Muck het volgende:
Zielig
Maar wie noemt zijn dochter nou Joop?
mijn tweede naam is John Westquote:
Toek heet eigenlijk John West, wist je dat nietquote:
Inderdaad...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
iemand die niet helemaal goed is geloof ik
voor een meisje?!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Joop is toch een hele normale naam vergeleken bij Bloem, Vlinder, Valentijn en al die andere meuk.
quote:[..]
mijn tweede naam is John West
Oeh John West vis op zijn bestquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Toek heet eigenlijk John West, wist je dat niet?
kijk zelfs jij kent mijn andere namen beter dan mijn vriendin!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Toek heet eigenlijk John West, wist je dat niet?
Wat is dat nou weer voor een instellingquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Bijna weekend!
Maar nog wel frans, <-- nachtmerrie
maar ik denk niet dat ik daar heen ga.
Volgens mij ken ik jouw vriendin anders nog beter dan jouw andere namenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
kijk zelfs jij kent mijn andere namen beter dan mijn vriendin!
Oh bahquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... en ik moet er zo nog doorheen naar de trein.
Preciesquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Je breekt mijn hart.
Maar je bent niet voor niets zuster
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe, dat is niet handig nee![]()
En ja, het is hier vreselijk grauw!
De instelling van een kutpuber die graag wil falen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een instelling
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik jouw vriendin anders nog beter dan jouw andere namen.
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
De instelling van een kutpuber die graag wil falen.
instelling van de leraar:quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een instelling
Dat is waar...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef Panda72 het volgende:
Joop ter Heul was vroeger een meisjesboek. Dat meisje heette ook Joop.
Ik zou het raarder vinden als iemand zijn dochter Adriaan of Bassie noemt
Maar zelf zou ik als ik een dochter kreeg haar ook niet Joop noemen vind dat ook geen naam voor een meisjequote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar zelf zou ik als ik een dochter kreeg haar ook niet Joop noemen vind dat ook geen naam voor een meisje
pourqoi pas?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Bijna weekend!
Maar nog wel frans, <-- nachtmerrie
maar ik denk niet dat ik daar heen ga.
Emmaquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet
Al die rare namen tegenwoordig ook
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik jouw vriendin anders nog beter dan jouw andere namen.
als ze rood haar heeft en hele tijd jankt.............zie ik het probleem niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef Panda72 het volgende:
Joop ter Heul was vroeger een meisjesboek. Dat meisje heette ook Joop.
Ik zou het raarder vinden als iemand zijn dochter Adriaan of Bassie noemt
bidibidbidbidibidiquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ze rood haar heeft en hele tijd jankt.............zie ik het probleem niet!
Gewoon alles goed leren en dan niet hoeven na te blijvenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Nouw, iemand nog commentaar op m'n verhaaltje?
je moet gewoon leren!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Naar school krengquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef TheFamousMan het volgende:
maar dan verneuk ik weer andere toetsen, want ik moet voor alles aardig lang leren, ivm domheid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon alles goed leren en dan niet hoeven na te blijven
Wat doe je dan nu hier op fok?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar dan verneuk ik weer andere toetsen, want ik moet voor alles aardig lang leren, ivm domheid.
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat doe je dan nu hier op fok?
Hup aan je huiswerk
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon alles goed leren en dan niet hoeven na te blijven
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je moet gewoon leren!
hup stampen!
de jeugd van tegenwoordig![]()
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet
Al die rare namen tegenwoordig ook
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hup aan je huiswerk
ben aan het leren tijdens het Fok! enquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hup aan je huiswerk
leren krengquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Oke dus als jij een tweeling krijgt later noem jij ze Bassie en Adriaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ze rood haar heeft en hele tijd jankt.............zie ik het probleem niet!
De wereld is niet eerlijk, leer dat nu maar, scheelt later klappenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb doordeweeks alleen na 8-en in de avond tijd voor mezelf, en overdag zit ik alleen maar te leren, dat gaat al een half jaar zo.
Ik had eerst ook nog problemen buiten school, waardoor ik me ook minder kon concentreren.
Ik besteed aan ieder proefwerk minstens 3 uur leertijd,
maar het lukt me gewoon niet![]()
En het frustrerende is, is dat mijn broer nooit leert voor toetsen, en gemiddeld een 8,3 op z'n rapport staat!
En dat werkt wou je zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben aan het leren tijdens het Fok! en
boehoequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb doordeweeks alleen na 8-en in de avond tijd voor mezelf, en overdag zit ik alleen maar te leren, dat gaat al een half jaar zo.
Ik had eerst ook nog problemen buiten school, waardoor ik me ook minder kon concentreren.
Ik besteed aan ieder proefwerk minstens 3 uur leertijd,
maar het lukt me gewoon niet![]()
En het frustrerende is, is dat mijn broer nooit leert voor toetsen, en gemiddeld een 8,3 op z'n rapport staat!
Als ik in OUD kijk, moet ik altijd een beetje braken en crasht mijn browserquote:
zwaffelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Jaaaaaaa
ben in een zeik bui, neem me maar niet serieus
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik in OUD kijk, moet ik altijd een beetje braken en crasht mijn browser
voor een hond niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef Panda72 het volgende:
Wat ik ook een erge meisjesnaam vind is Fifi.
Kijk uitquote:
hoe jonger hoe beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk uit...
Hij is nog minderjarig...
Ik vind dat al zielig voor een hond, laat staan dat je kind dan zo noemtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef Panda72 het volgende:
wat een timing he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef MPG het volgende:
LvelyLady én Suikerbeeeeeeeeeb tegelijk weer in het topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Wat jij zegtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef MPG het volgende:
LoooooooovelyLady én Suikerbeeeeeeeeeb tegelijk weer in het topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch een hondennaam?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef Panda72 het volgende:
Kijk voor de grap eens in het namentopicquote:
Nee maar voor een meisje(dus geen hond) welquote:
tsja dat zijn vaak debiele mensen met een veel te hete smerige aardappel in hun strot die hun kind zo noemen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee maar voor een meisje(dus geen hond) wel
Ik vind het dus ook zielig voor een hondquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee maar voor een meisje(dus geen hond) wel
ga ik doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is toch een hondennaam?
[..]
Kijk voor de grap eens in het namentopic
Ik vind het wel humor, zoeen grote duitse herder, en dan Fifi noemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het dus ook zielig voor een hond
[..]
ga ik doen
De dochter van Bob Geldof heet Fifi Trixiebellquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is toch een hondennaam?
[..]
Kijk voor de grap eens in het namentopic
Ja dat is dan wel weer grappig. Fifi hier komen nu en dan komt er een herder aangerendquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor, zoeen grote duitse herder, en dan Fifi noemen.
dat heet sarcasme maar het zijn altijd van die ratten die zo hetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
aanklagen die ventquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De dochter van Bob Geldof heet Fifi Trixiebell
En dan je chihuahua Wodan of Brutus noemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan je chihuahua Wodan of Brutus noemen
je moet thuis klussenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:14 schreef Toekito het volgende:
ik moet van werkplek wisselen. Tot zo!
Flex(af)werkplekkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:14 schreef Toekito het volgende:
Lekker kromquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:14 schreef Toekito het volgende:
Vertelquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb vandaag bijna de slappe lach gekregen van onze helpdesk
helpdeskverhalen zijn altijd vermakkelijk, vertelquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
Tell me baby, what's your story?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
Hij was gewoon heel grappigquote:
En waarom was hij dan grappig?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij was gewoon heel grappig
OMG. Vertel!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
blugh wat?quote:
nee, maar das andersom, als de gebruiker dom isquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helpdeskverhalen zijn altijd vermakkelijk, vertel
Er was eens een jochie dat op FOK! postte tijdens het huiswerk maken. Dat kon niet langer goed gaan, dus werd hem verteld dat hij beter even kon uitloggen, om zich op zijn huiswerk te concentreren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tell me baby, what's your story?
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Er was eens een jochie dat op FOK! postte tijdens het huiswerk maken. Dat kon niet langer goed gaan, dus werd hem verteld dat hij beter even kon uitloggen, om zich op zijn huiswerk te concentreren.
maar hoe liep het af?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Er was eens een jochie dat op FOK! postte tijdens het huiswerk maken. Dat kon niet langer goed gaan, dus werd hem verteld dat hij beter even kon uitloggen, om zich op zijn huiswerk te concentreren.
inderdaad Zacharias, Slonkon, Maberto, Sanko als je je kind zo noemt mag je wat mij betreft een celstraf krijgen. Het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik in OUD kijk, moet ik altijd een beetje braken en crasht mijn browser
Zo te horen heb jij je wel vermaakt vandaag op het werkquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg ook bijna de slappe lach van een collega vandaag
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
vertelquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg ook een slappe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij je wel vermaakt vandaag op het werk
Nou..ik kan dat wel vertellen, maar met dat ik het typ denk ik zo..daar moet je dus bij zijn geweestquote:
tot hoe laat moet je dan werken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef Trevland het volgende:
Oke, morgen gewoon om half 8 beginnen en zal wel een niet al te extreme dag worden
Tot einde productie, denk ik, maar er zal wel weinig prei zijnquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan mij heel goed inlevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nou..ik kan dat wel vertellen, maar met dat ik het typ denk ik zo..daar moet je dus bij zijn geweest![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ik denk totdat het klaar is of gewoon half 6. Maakt mij niet zo veel uit want morgen is pas dag 2 dat ik werk deze weekquote:
Dat heb ik helaas heel de week alquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Jij ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, hoeftnietquote:
Dat vind ik fijn om te horenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, hoeftniet![]()
het was gewoon erg leuk op mijn werk vandaag
Je had toch ook nog gesolliciteerd naar een andere baan? Heb je daar nog wat van gehoord?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, hoeftniet![]()
het was gewoon erg leuk op mijn werk vandaag
Helaas?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas heel de week al
Zal aan je denken ik moet morgen tot 18:00quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk totdat het klaar is of gewoon half 6. Maakt mij niet zo veel uit want morgen is pas dag 2 dat ik werk deze week
Ja, beter hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ook
hoe is het nou met Thijs dan?
Ik denk aan jequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zal aan je denken ik moet morgen tot 18:00
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:27 schreef RealZeus het volgende:
Voor de mensen die geen zin hebben in mijn gezeur: sla deze post maar over.Lieverd, al zou je wel iemand vinden, dat is nog steeds geen garantie voor een partner tot je dood he? Als je er nou voor zorgt dat je het in elk geval in je eentje leuk hebt, kan het alleen maar leuker worden met een partner erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt in elk geval jezelf tot aan je dood, dus maak er wat van
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hmhm, dat ik van de 140 bij de laatste 20 zat en toen niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je had toch ook nog gesolliciteerd naar een andere baan? Heb je daar nog wat van gehoord?
Hai meisjequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, beter hoor![]()
En nu is hij bij opa en oma, dus geen idee eigenlijk
Ah...ik snap hetquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, helaas.
De verveling en het missen
Bahquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, dat ik van de 140 bij de laatste 20 zat en toen niet meer
hihi die vermaakt zich welquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, beter hoor![]()
En nu is hij bij opa en oma, dus geen idee eigenlijk
stom zegquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, dat ik van de 140 bij de laatste 20 zat en toen niet meer
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, al zou je wel iemand vinden, dat is nog steeds geen garantie voor een partner tot je dood he? Als je er nou voor zorgt dat je het in elk geval in je eentje leuk hebt, kan het alleen maar leuker worden met een partner erbijJa, is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt in elk geval jezelf tot aan je dood, dus maak er wat van
Wat eten we?quote:
Ja wie wil Suikertaartje nou nietquote:
Ah. Snert, hoor ik net.quote:
Nou. Heel veel mensen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja wie wil Suikertaartje nou niet
Dat zijn allemaal sukkelsquote:
En dat is stomquote:
Hoiquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, al zou je wel iemand vinden, dat is nog steeds geen garantie voor een partner tot je dood he? Als je er nou voor zorgt dat je het in elk geval in je eentje leuk hebt, kan het alleen maar leuker worden met een partner erbijJa, is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt in elk geval jezelf tot aan je dood, dus maak er wat van
dat dusquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]ik zeg je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een ex is een ex voor een reden
ik hou ook nog van de mijne maar ik vermaak me best zonder haar
en ik weet dat het een slecht idee is om er wat mee te beginnen
want dat word binnen een week wo3Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Nee, dit was absoluut geen oorlog, was het maar zo, dat was een stuk makkelijker geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zeg je dit
een ex is een ex voor een reden
ik hou ook nog van de mijne maar ik vermaak me best zonder haar
en ik weet dat het een slecht idee is om er wat mee te beginnen
want dat word binnen een week wo3
knus he zo je eigen huissiequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef Muck het volgende:
Kaarsjes aan, gordijnen dicht, wil&grace
Ik 11 van de 66666quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:34 schreef Panda72 het volgende:
Nog 121 posts en dan zit ik op de 10:000
Heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
knus he zo je eigen huissie
Hier ook etentot laters
Oh nouja, ik heb nog niet heel erg haast, dus het geeft niet zo heel ergquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is stom
En hoe is het nou met je dan?
[..]
Hoi![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie net dat ik de 50.000e gewoon gemist hebquote:
je mist nog wat!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef Muck het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef Muck het volgende:
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
knus he zo je eigen huissie
Hier ook etentot laters
Coolquote:
Oh dat scheelt wel iets jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh nouja, ik heb nog niet heel erg haast, dus het geeft niet zo heel erg![]()
Ik hoest me nog een ongeluk en heb het nog steeds warm en weer koud en weer warm enzovoorts, maar het gaat verder wel okee![]()
Met jou dan?
nee dan word het niet makkelijker want dan blijf je lopen met heel veel woedequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dit was absoluut geen oorlog, was het maar zo, dat was een stuk makkelijker geweest
quote:
Dat is zonde. Ik had het wel door toen en kreeg meteen een topic van Tongquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik de 50.000e gewoon gemist heb
Ik blijf liever lopen met woede dan met een verlangenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dan word het niet makkelijker want dan blijf je lopen met heel veel woede
Jij ook al?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik de 50.000e gewoon gemist heb
Ach ik ga er gewoon overheen en niks bijzonders hoor. Hopelijk dit jaar de 100.000ste maar waarschijnlijk niet.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
hoezo hopelijk?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik ga er gewoon overheen en niks bijzonders hoor. Hopelijk dit jaar de 100.000ste maar waarschijnlijk niet.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
ik niet woede is veel vermoeiender dan verlangenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik blijf liever lopen met woede dan met een verlangen
waar vind ik die?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Famousje. Doe je ook mee met de Wie is de Mol prono. Las hier vandeweek dat je tevergeefs een topic over de serie opende, dus vandaar mijn vraag?
Muurtje schilderen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
Wat zal ik morgen en zaterdag eens gaan doen?
Weet iemand iets?
Die is er over een uurtje of 3quote:
Doe ikquote:
Ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
Wat zal ik morgen en zaterdag eens gaan doen?
Weet iemand iets?
Maar hoe kan je kan het nu nog onmogelijk voorspellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Famousje. Doe je ook mee met de Wie is de Mol prono. Las hier vandeweek dat je tevergeefs een topic over de serie opende, dus vandaar mijn vraag?
Nee hoor want wie jou niet aanneemt is een sukkelquote:
Wat wil je dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Leuke creatieve dingen op de pc of met je handen
Als je niets weet, ik wil nog steeds een nieuw bureaubladachtergrond
Leef je uit
Dat wil zeggen dat ik lekker actief op FOK bezig ben geweest ZIt nu op ca 90-100 posts per dag, dus dan wordt het net wel of net niet.quote:
Staat te ontdooien en ga ik zo lekker opwarmenquote:
Mag iets met Tux, of iets met de caafjes of gewoon iets leuks, vrolijks en kleurrijksquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nog wel maar een paar uur he. Om 20.30 is de aflevering al en vanaf dat moment kan je niet meer meedoen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar hoe kan je kan het nu nog onmogelijk voorspellen
maarja.
Ik denk het wel
Wat is de afmeting van je bureablad?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag iets met Tux, of iets met de caafjes of gewoon iets leuks, vrolijks en kleurrijks
Oh, echt niet. Daar kan ik veel beter mee omgaan. Dan krijg ik, als het mee zit een hekel aan iemand en dan kan ik het zo afsluiten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet woede is veel vermoeiender dan verlangen
Succes danquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat ik lekker actief op FOK bezig ben geweest ZIt nu op ca 90-100 posts per dag, dus dan wordt het net wel of net niet.
oh, zodoendequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt nog wel maar een paar uur he. Om 20.30 is de aflevering al en vanaf dat moment kan je niet meer meedoen.
Nou, ik kan niet alles hoor, dus ik snap het welquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:44 schreef Panda72 het volgende:
Nee hoor want wie jou niet aanneemt is een sukkel
Ach ik zie wel, Is ook niet van levensbelang, Ik vind het belangrijker om beter in mijn vel te zitten, dat is nog steeds niet het geval namelijk .quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:45 schreef RealZeus het volgende:
Wat? Weer die Zeroku enzo?quote:
Ik kon vandaag voor het eerst weer eens lekker meezingen met nummersquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje fluit een vrolijk deuntje
Oeh, fijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon vandaag voor het eerst weer eens lekker meezingen met nummersWoah, lekker is dat
yupquote:
yeah geweldig liedje vind ik datquote:
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen hem, maar het is alweer over.
Relax lellebelquote:
Kan ik ook wat endorfine krijgen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Relax lellebelIk had trouwens begrepen dat endorfine je blij maakt en dat komt vrij bij seks, dus gewoon een potje neuken
Rukkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan ik ook wat endorfine krijgen?
Wat wat wat wat?quote:
quote:
quote:
je hebt een PMquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Relax lellebelIk had trouwens begrepen dat endorfine je blij maakt en dat komt vrij bij seks, dus gewoon een potje neuken
laters miniquote:
die draai ik vanavondquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:57 schreef Giertje het volgende:
90s hits opstaan lekker vrolijke muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik heb tien mappen vol van elk jaar een mapquote:
Oh...je had net pmquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vanochtend al gedaan.
Nu eckt weg
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef suikertaartje het volgende:
DM is zijn slijmprop verloren
Ja, dat kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
* suikertaartje mompelt iets met bevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Ah, dat verklaard dat ik em niet snaptequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets met bevallen
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard dat ik em niet snapte
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Geen andere mama's voor de back-up nu volgens mij
Goede tipquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:02 schreef suikertaartje het volgende:
Laat ik het zo zeggen: google maar niet op slijmprop verliezen
Ja....maar toch sterktequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:02 schreef DaMart het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat dit betekent dat het los begint te komen.
Ik werd zelfs een beetje misselijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeDus okee, dan weet ik dat ook weer
[..]
Goede tip
Ik vond het wel meevallenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik werd zelfs een beetje misselijk
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:06 schreef RealZeus het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:07 schreef Toekito het volgende:
wat een mafferd heb je ook.
Collega had net iemand die het raar vond dat KPN niet over de stroom (die niet werkte) aansluiting ging.
Hmhm..quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vond het wel meevallenAl zijn de afbeeldingen wel smerig, maar die staan los van de zwangerschap
KPN is toch ook van de stroomquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:07 schreef Toekito het volgende:
Collega had net iemand die het raar vond dat KPN niet over de stroom (die niet werkte) aansluiting ging.
*proest daar ging me koffiequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:07 schreef Toekito het volgende:
ja en Eneco is van Internet en Tele2 van de fastfood!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm..
Over slijmproppen gesproken ()
weet je wie ik aan mijn balie had vandaag?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]Geen andere wensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Oh ik kwam de brievenbus legenquote:
Hij is een paar huizen verderop gaan wonen met zijn hoogblonde deernequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]NEE!
Hoe is het met die slijmprop hem dan? Of herkende hij je niet?
Ik zou niet weten wat. Ik houd van afwisseling enzo. En onregelmatige diensten vind ik ook totaal niet erg.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef suikertaartje het volgende:
DM is zijn slijmprop verloren
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
maar er staat toch ook gewoon spanning op jullie vaste lijnen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:07 schreef Toekito het volgende:wat een mafferd heb je ook.
Kom mij even helpen dan, pannekoek!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaa. Knuffelen. Daar ben ik een beetje aan toe.quote:
Spanning op telefoonlijnen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef MPG het volgende:
[..]
maar er staat toch ook gewoon spanning op jullie vaste lijnen?
laters knuffelsuikerquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa. Knuffelen. Daar ben ik heel erg aan toe.
quote:
niet zo negatief kerelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |