voor een hond niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef Panda72 het volgende:
Wat ik ook een erge meisjesnaam vind is Fifi.
Kijk uitquote:
hoe jonger hoe beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk uit...
Hij is nog minderjarig...
Ik vind dat al zielig voor een hond, laat staan dat je kind dan zo noemtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef Panda72 het volgende:
wat een timing he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef MPG het volgende:
LvelyLady én Suikerbeeeeeeeeeb tegelijk weer in het topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Wat jij zegtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef MPG het volgende:
LoooooooovelyLady én Suikerbeeeeeeeeeb tegelijk weer in het topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch een hondennaam?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef Panda72 het volgende:
Kijk voor de grap eens in het namentopicquote:
Nee maar voor een meisje(dus geen hond) welquote:
tsja dat zijn vaak debiele mensen met een veel te hete smerige aardappel in hun strot die hun kind zo noemen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee maar voor een meisje(dus geen hond) wel
Ik vind het dus ook zielig voor een hondquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee maar voor een meisje(dus geen hond) wel
ga ik doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is toch een hondennaam?
[..]
Kijk voor de grap eens in het namentopic
Ik vind het wel humor, zoeen grote duitse herder, en dan Fifi noemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het dus ook zielig voor een hond
[..]
ga ik doen
De dochter van Bob Geldof heet Fifi Trixiebellquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is toch een hondennaam?
[..]
Kijk voor de grap eens in het namentopic
Ja dat is dan wel weer grappig. Fifi hier komen nu en dan komt er een herder aangerendquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor, zoeen grote duitse herder, en dan Fifi noemen.
dat heet sarcasme maar het zijn altijd van die ratten die zo hetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
aanklagen die ventquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De dochter van Bob Geldof heet Fifi Trixiebell
En dan je chihuahua Wodan of Brutus noemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan je chihuahua Wodan of Brutus noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |