als ze rood haar heeft en hele tijd jankt.............zie ik het probleem niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef Panda72 het volgende:
Joop ter Heul was vroeger een meisjesboek. Dat meisje heette ook Joop.
Ik zou het raarder vinden als iemand zijn dochter Adriaan of Bassie noemt
bidibidbidbidibidiquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ze rood haar heeft en hele tijd jankt.............zie ik het probleem niet!
Gewoon alles goed leren en dan niet hoeven na te blijvenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Nouw, iemand nog commentaar op m'n verhaaltje?
je moet gewoon leren!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Naar school krengquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef TheFamousMan het volgende:
maar dan verneuk ik weer andere toetsen, want ik moet voor alles aardig lang leren, ivm domheid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon alles goed leren en dan niet hoeven na te blijven
Wat doe je dan nu hier op fok?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar dan verneuk ik weer andere toetsen, want ik moet voor alles aardig lang leren, ivm domheid.
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat doe je dan nu hier op fok?
Hup aan je huiswerk
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon alles goed leren en dan niet hoeven na te blijven
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je moet gewoon leren!
hup stampen!
de jeugd van tegenwoordig![]()
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet
Al die rare namen tegenwoordig ook
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hup aan je huiswerk
ben aan het leren tijdens het Fok! enquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hup aan je huiswerk
leren krengquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Oke dus als jij een tweeling krijgt later noem jij ze Bassie en Adriaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ze rood haar heeft en hele tijd jankt.............zie ik het probleem niet!
De wereld is niet eerlijk, leer dat nu maar, scheelt later klappenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb doordeweeks alleen na 8-en in de avond tijd voor mezelf, en overdag zit ik alleen maar te leren, dat gaat al een half jaar zo.
Ik had eerst ook nog problemen buiten school, waardoor ik me ook minder kon concentreren.
Ik besteed aan ieder proefwerk minstens 3 uur leertijd,
maar het lukt me gewoon niet![]()
En het frustrerende is, is dat mijn broer nooit leert voor toetsen, en gemiddeld een 8,3 op z'n rapport staat!
En dat werkt wou je zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben aan het leren tijdens het Fok! en
boehoequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb doordeweeks alleen na 8-en in de avond tijd voor mezelf, en overdag zit ik alleen maar te leren, dat gaat al een half jaar zo.
Ik had eerst ook nog problemen buiten school, waardoor ik me ook minder kon concentreren.
Ik besteed aan ieder proefwerk minstens 3 uur leertijd,
maar het lukt me gewoon niet![]()
En het frustrerende is, is dat mijn broer nooit leert voor toetsen, en gemiddeld een 8,3 op z'n rapport staat!
Als ik in OUD kijk, moet ik altijd een beetje braken en crasht mijn browserquote:
zwaffelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Jaaaaaaa
ben in een zeik bui, neem me maar niet serieus
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik in OUD kijk, moet ik altijd een beetje braken en crasht mijn browser
voor een hond niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef Panda72 het volgende:
Wat ik ook een erge meisjesnaam vind is Fifi.
Kijk uitquote:
hoe jonger hoe beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk uit...
Hij is nog minderjarig...
Ik vind dat al zielig voor een hond, laat staan dat je kind dan zo noemtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef Panda72 het volgende:
wat een timing he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef MPG het volgende:
LvelyLady én Suikerbeeeeeeeeeb tegelijk weer in het topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Wat jij zegtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef MPG het volgende:
LoooooooovelyLady én Suikerbeeeeeeeeeb tegelijk weer in het topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch een hondennaam?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef Panda72 het volgende:
Kijk voor de grap eens in het namentopicquote:
Nee maar voor een meisje(dus geen hond) welquote:
tsja dat zijn vaak debiele mensen met een veel te hete smerige aardappel in hun strot die hun kind zo noemen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee maar voor een meisje(dus geen hond) wel
Ik vind het dus ook zielig voor een hondquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee maar voor een meisje(dus geen hond) wel
ga ik doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is toch een hondennaam?
[..]
Kijk voor de grap eens in het namentopic
Ik vind het wel humor, zoeen grote duitse herder, en dan Fifi noemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het dus ook zielig voor een hond
[..]
ga ik doen
De dochter van Bob Geldof heet Fifi Trixiebellquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is toch een hondennaam?
[..]
Kijk voor de grap eens in het namentopic
Ja dat is dan wel weer grappig. Fifi hier komen nu en dan komt er een herder aangerendquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor, zoeen grote duitse herder, en dan Fifi noemen.
dat heet sarcasme maar het zijn altijd van die ratten die zo hetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
aanklagen die ventquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De dochter van Bob Geldof heet Fifi Trixiebell
En dan je chihuahua Wodan of Brutus noemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan je chihuahua Wodan of Brutus noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |