hoezo hopelijk?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik ga er gewoon overheen en niks bijzonders hoor. Hopelijk dit jaar de 100.000ste maar waarschijnlijk niet.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik niet woede is veel vermoeiender dan verlangenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik blijf liever lopen met woede dan met een verlangen
waar vind ik die?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Famousje. Doe je ook mee met de Wie is de Mol prono. Las hier vandeweek dat je tevergeefs een topic over de serie opende, dus vandaar mijn vraag?
Muurtje schilderen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
Wat zal ik morgen en zaterdag eens gaan doen?
Weet iemand iets?
Die is er over een uurtje of 3quote:
Doe ikquote:
Ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
Wat zal ik morgen en zaterdag eens gaan doen?
Weet iemand iets?
Maar hoe kan je kan het nu nog onmogelijk voorspellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Famousje. Doe je ook mee met de Wie is de Mol prono. Las hier vandeweek dat je tevergeefs een topic over de serie opende, dus vandaar mijn vraag?
Nee hoor want wie jou niet aanneemt is een sukkelquote:
Wat wil je dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Leuke creatieve dingen op de pc of met je handen
Als je niets weet, ik wil nog steeds een nieuw bureaubladachtergrond
Leef je uit
Dat wil zeggen dat ik lekker actief op FOK bezig ben geweest ZIt nu op ca 90-100 posts per dag, dus dan wordt het net wel of net niet.quote:
Staat te ontdooien en ga ik zo lekker opwarmenquote:
Mag iets met Tux, of iets met de caafjes of gewoon iets leuks, vrolijks en kleurrijksquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nog wel maar een paar uur he. Om 20.30 is de aflevering al en vanaf dat moment kan je niet meer meedoen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar hoe kan je kan het nu nog onmogelijk voorspellen
maarja.
Ik denk het wel
Wat is de afmeting van je bureablad?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag iets met Tux, of iets met de caafjes of gewoon iets leuks, vrolijks en kleurrijks
Oh, echt niet. Daar kan ik veel beter mee omgaan. Dan krijg ik, als het mee zit een hekel aan iemand en dan kan ik het zo afsluiten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet woede is veel vermoeiender dan verlangen
Succes danquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat ik lekker actief op FOK bezig ben geweest ZIt nu op ca 90-100 posts per dag, dus dan wordt het net wel of net niet.
oh, zodoendequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt nog wel maar een paar uur he. Om 20.30 is de aflevering al en vanaf dat moment kan je niet meer meedoen.
Nou, ik kan niet alles hoor, dus ik snap het welquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:44 schreef Panda72 het volgende:
Nee hoor want wie jou niet aanneemt is een sukkel
Ach ik zie wel, Is ook niet van levensbelang, Ik vind het belangrijker om beter in mijn vel te zitten, dat is nog steeds niet het geval namelijk .quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Wat? Weer die Zeroku enzo?quote:
Ik kon vandaag voor het eerst weer eens lekker meezingen met nummersquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje fluit een vrolijk deuntje
Oeh, fijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon vandaag voor het eerst weer eens lekker meezingen met nummersWoah, lekker is dat
yupquote:
yeah geweldig liedje vind ik datquote:
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen hem, maar het is alweer over.
Relax lellebelquote:
Kan ik ook wat endorfine krijgen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Relax lellebelIk had trouwens begrepen dat endorfine je blij maakt en dat komt vrij bij seks, dus gewoon een potje neuken
Rukkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan ik ook wat endorfine krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |