Ach ik zie wel, Is ook niet van levensbelang, Ik vind het belangrijker om beter in mijn vel te zitten, dat is nog steeds niet het geval namelijk .quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Wat? Weer die Zeroku enzo?quote:
Ik kon vandaag voor het eerst weer eens lekker meezingen met nummersquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje fluit een vrolijk deuntje
Oeh, fijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon vandaag voor het eerst weer eens lekker meezingen met nummersWoah, lekker is dat
yupquote:
yeah geweldig liedje vind ik datquote:
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen hem, maar het is alweer over.
Relax lellebelquote:
Kan ik ook wat endorfine krijgen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Relax lellebelIk had trouwens begrepen dat endorfine je blij maakt en dat komt vrij bij seks, dus gewoon een potje neuken
Rukkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan ik ook wat endorfine krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |