Ja, beter hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ook
hoe is het nou met Thijs dan?
Ik denk aan jequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zal aan je denken ik moet morgen tot 18:00
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:27 schreef RealZeus het volgende:
Voor de mensen die geen zin hebben in mijn gezeur: sla deze post maar over.Lieverd, al zou je wel iemand vinden, dat is nog steeds geen garantie voor een partner tot je dood he? Als je er nou voor zorgt dat je het in elk geval in je eentje leuk hebt, kan het alleen maar leuker worden met een partner erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt in elk geval jezelf tot aan je dood, dus maak er wat van
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hmhm, dat ik van de 140 bij de laatste 20 zat en toen niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je had toch ook nog gesolliciteerd naar een andere baan? Heb je daar nog wat van gehoord?
Hai meisjequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, beter hoor![]()
En nu is hij bij opa en oma, dus geen idee eigenlijk
Ah...ik snap hetquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, helaas.
De verveling en het missen
Bahquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, dat ik van de 140 bij de laatste 20 zat en toen niet meer
hihi die vermaakt zich welquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, beter hoor![]()
En nu is hij bij opa en oma, dus geen idee eigenlijk
stom zegquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, dat ik van de 140 bij de laatste 20 zat en toen niet meer
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, al zou je wel iemand vinden, dat is nog steeds geen garantie voor een partner tot je dood he? Als je er nou voor zorgt dat je het in elk geval in je eentje leuk hebt, kan het alleen maar leuker worden met een partner erbijJa, is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt in elk geval jezelf tot aan je dood, dus maak er wat van
Wat eten we?quote:
Ja wie wil Suikertaartje nou nietquote:
Ah. Snert, hoor ik net.quote:
Nou. Heel veel mensen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja wie wil Suikertaartje nou niet
Dat zijn allemaal sukkelsquote:
En dat is stomquote:
Hoiquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, al zou je wel iemand vinden, dat is nog steeds geen garantie voor een partner tot je dood he? Als je er nou voor zorgt dat je het in elk geval in je eentje leuk hebt, kan het alleen maar leuker worden met een partner erbijJa, is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt in elk geval jezelf tot aan je dood, dus maak er wat van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dusquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]ik zeg je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een ex is een ex voor een reden
ik hou ook nog van de mijne maar ik vermaak me best zonder haar
en ik weet dat het een slecht idee is om er wat mee te beginnen
want dat word binnen een week wo3Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nee, dit was absoluut geen oorlog, was het maar zo, dat was een stuk makkelijker geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zeg je dit
een ex is een ex voor een reden
ik hou ook nog van de mijne maar ik vermaak me best zonder haar
en ik weet dat het een slecht idee is om er wat mee te beginnen
want dat word binnen een week wo3
knus he zo je eigen huissiequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef Muck het volgende:
Kaarsjes aan, gordijnen dicht, wil&grace
Ik 11 van de 66666quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:34 schreef Panda72 het volgende:
Nog 121 posts en dan zit ik op de 10:000
Heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
knus he zo je eigen huissie
Hier ook etentot laters
Oh nouja, ik heb nog niet heel erg haast, dus het geeft niet zo heel ergquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is stom
En hoe is het nou met je dan?
[..]
Hoi![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie net dat ik de 50.000e gewoon gemist hebquote:
je mist nog wat!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef Muck het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef Muck het volgende:
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
knus he zo je eigen huissie
Hier ook etentot laters
Coolquote:
Oh dat scheelt wel iets jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh nouja, ik heb nog niet heel erg haast, dus het geeft niet zo heel erg![]()
Ik hoest me nog een ongeluk en heb het nog steeds warm en weer koud en weer warm enzovoorts, maar het gaat verder wel okee![]()
Met jou dan?
nee dan word het niet makkelijker want dan blijf je lopen met heel veel woedequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dit was absoluut geen oorlog, was het maar zo, dat was een stuk makkelijker geweest
quote:
Dat is zonde. Ik had het wel door toen en kreeg meteen een topic van Tongquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik de 50.000e gewoon gemist heb
Ik blijf liever lopen met woede dan met een verlangenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dan word het niet makkelijker want dan blijf je lopen met heel veel woede
Jij ook al?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik de 50.000e gewoon gemist heb
Ach ik ga er gewoon overheen en niks bijzonders hoor. Hopelijk dit jaar de 100.000ste maar waarschijnlijk niet.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |