je moet thuis klussenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:14 schreef Toekito het volgende:
ik moet van werkplek wisselen. Tot zo!
Flex(af)werkplekkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:14 schreef Toekito het volgende:
Lekker kromquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:14 schreef Toekito het volgende:
Vertelquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb vandaag bijna de slappe lach gekregen van onze helpdesk
helpdeskverhalen zijn altijd vermakkelijk, vertelquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
Tell me baby, what's your story?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
Hij was gewoon heel grappigquote:
En waarom was hij dan grappig?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij was gewoon heel grappig
OMG. Vertel!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
blugh wat?quote:
nee, maar das andersom, als de gebruiker dom isquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helpdeskverhalen zijn altijd vermakkelijk, vertel
Er was eens een jochie dat op FOK! postte tijdens het huiswerk maken. Dat kon niet langer goed gaan, dus werd hem verteld dat hij beter even kon uitloggen, om zich op zijn huiswerk te concentreren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tell me baby, what's your story?
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Er was eens een jochie dat op FOK! postte tijdens het huiswerk maken. Dat kon niet langer goed gaan, dus werd hem verteld dat hij beter even kon uitloggen, om zich op zijn huiswerk te concentreren.
maar hoe liep het af?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Er was eens een jochie dat op FOK! postte tijdens het huiswerk maken. Dat kon niet langer goed gaan, dus werd hem verteld dat hij beter even kon uitloggen, om zich op zijn huiswerk te concentreren.
inderdaad Zacharias, Slonkon, Maberto, Sanko als je je kind zo noemt mag je wat mij betreft een celstraf krijgen. Het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik in OUD kijk, moet ik altijd een beetje braken en crasht mijn browser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |