Zo te horen heb jij je wel vermaakt vandaag op het werkquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg ook bijna de slappe lach van een collega vandaag
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
vertelquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg ook een slappe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij je wel vermaakt vandaag op het werk
Nou..ik kan dat wel vertellen, maar met dat ik het typ denk ik zo..daar moet je dus bij zijn geweestquote:
tot hoe laat moet je dan werken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef Trevland het volgende:
Oke, morgen gewoon om half 8 beginnen en zal wel een niet al te extreme dag worden
Tot einde productie, denk ik, maar er zal wel weinig prei zijnquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Er was eens een jochie dat op FOK! postte tijdens het huiswerk maken. Dat kon niet langer goed gaan, dus werd hem verteld dat hij beter even kon uitloggen, om zich op zijn huiswerk te concentreren.
Ik kan mij heel goed inlevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nou..ik kan dat wel vertellen, maar met dat ik het typ denk ik zo..daar moet je dus bij zijn geweest![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ik denk totdat het klaar is of gewoon half 6. Maakt mij niet zo veel uit want morgen is pas dag 2 dat ik werk deze weekquote:
Dat heb ik helaas heel de week alquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Jij ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, hoeftnietquote:
Dat vind ik fijn om te horenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, hoeftniet![]()
het was gewoon erg leuk op mijn werk vandaag
Je had toch ook nog gesolliciteerd naar een andere baan? Heb je daar nog wat van gehoord?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, hoeftniet![]()
het was gewoon erg leuk op mijn werk vandaag
Helaas?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas heel de week al
Zal aan je denken ik moet morgen tot 18:00quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk totdat het klaar is of gewoon half 6. Maakt mij niet zo veel uit want morgen is pas dag 2 dat ik werk deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |