Wat wat wat wat?quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt een PMquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Relax lellebelIk had trouwens begrepen dat endorfine je blij maakt en dat komt vrij bij seks, dus gewoon een potje neuken
laters miniquote:
die draai ik vanavondquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:57 schreef Giertje het volgende:
90s hits opstaan lekker vrolijke muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik heb tien mappen vol van elk jaar een mapquote:
Oh...je had net pmquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vanochtend al gedaan.
Nu eckt weg
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef suikertaartje het volgende:
DM is zijn slijmprop verloren
Ja, dat kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
* suikertaartje mompelt iets met bevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ah, dat verklaard dat ik em niet snaptequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets met bevallen
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard dat ik em niet snapte
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Geen andere mama's voor de back-up nu volgens mij
Goede tipquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:02 schreef suikertaartje het volgende:
Laat ik het zo zeggen: google maar niet op slijmprop verliezen
Ja....maar toch sterktequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:02 schreef DaMart het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat dit betekent dat het los begint te komen.
Ik werd zelfs een beetje misselijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeDus okee, dan weet ik dat ook weer
[..]
Goede tip
Ik vond het wel meevallenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik werd zelfs een beetje misselijk
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:07 schreef Toekito het volgende:
wat een mafferd heb je ook.
Collega had net iemand die het raar vond dat KPN niet over de stroom (die niet werkte) aansluiting ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |