Hmhm..quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vond het wel meevallenAl zijn de afbeeldingen wel smerig, maar die staan los van de zwangerschap
KPN is toch ook van de stroomquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:07 schreef Toekito het volgende:
wat een mafferd heb je ook.
Collega had net iemand die het raar vond dat KPN niet over de stroom (die niet werkte) aansluiting ging.
*proest daar ging me koffiequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:07 schreef Toekito het volgende:
wat een mafferd heb je ook.
Collega had net iemand die het raar vond dat KPN niet over de stroom (die niet werkte) aansluiting ging.
ja en Eneco is van Internet en Tele2 van de fastfood!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm..
Over slijmproppen gesproken ()
weet je wie ik aan mijn balie had vandaag?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]Geen andere wensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oh ik kwam de brievenbus legenquote:
Hij is een paar huizen verderop gaan wonen met zijn hoogblonde deernequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]NEE!
Hoe is het met die slijmprop hem dan? Of herkende hij je niet?
Ik zou niet weten wat. Ik houd van afwisseling enzo. En onregelmatige diensten vind ik ook totaal niet erg.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef suikertaartje het volgende:
DM is zijn slijmprop verloren
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
maar er staat toch ook gewoon spanning op jullie vaste lijnen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:07 schreef Toekito het volgende:wat een mafferd heb je ook.
Kom mij even helpen dan, pannekoek!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaa. Knuffelen. Daar ben ik een beetje aan toe.quote:
Spanning op telefoonlijnen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef MPG het volgende:
[..]
maar er staat toch ook gewoon spanning op jullie vaste lijnen?
laters knuffelsuikerquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa. Knuffelen. Daar ben ik heel erg aan toe.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |