En erg medelevendquote:Op woensdag 29 december 2010 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik deed het, daarom heb ik nu nog maar 2 vingers aan elke hand
Blijkbaar maakt ze niet erg eetbare pizza'squote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, ik wou je tere hartje geen pijn doen.Vrienden?
Ik heb het verhaal niet gelezenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb die pizza heuls niet gemaakt! Ik was bij Vapiano aan het eten!
Maar bedankt voor dit topic !![]()
Ik weet niet of ik veel fans heb..quote:Op woensdag 29 december 2010 19:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal niet gelezen
Maar het loopt niet echt storm
Ik dacht dat je wel veel fans had
Ik zet het op mn to do list van 2011 oké?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ga je nog een keer een fotoboek maken, klinkerbotsing?
Hey wel lief blijven ok?quote:
Hoi sharrquote:
Mag ik er ook een?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga een oud & nieuw UI maken
Kerst is nu wel klaar
Jaa, ik kan alleen geen gifjes makenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi sharr
[..]
Mag ik er ook een?
Oh op die fietsquote:
Okequote:Op woensdag 29 december 2010 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jaa, ik kan alleen geen gifjes maken
Ohh dankjewelquote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
vertaling:
Hoi, Ik heb in dit topic gepost voor dat een vervelende mod dit topic sluit.
Van pizza?quote:
Ben ik zo bekend dan?!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Mensen die Klinkerbotsing niet kennen
jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van pizza?
[..]
Ben ik zo bekend dan?!![]()
Zou kunnen als je je tieten post?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van pizza?
[..]
Sinds ik die naaktfoto's van je heb verspreid wel jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van pizza?
[..]
Oh, vandaarquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Sinds ik die naaktfoto's van je heb verspreid wel ja
Ik denk dat SwJ je nu wel magquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je niet beleefd zijn tegen hogere mensen?
Destinyquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef -Datdus- het volgende:
Kom we gaan haar voornaam raden.![]()
Jennifer, Jolanda, Justien, Jessica, Janet
We hebben niet eens een fotoquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, er is weer een verse vrouwelijk user in ONZ gespot en de hormonen van de puisterige puberjongetjes slaan weer op hol hoor. Zie ze eens hosselen, de baasjes
Kun je nagaan hoe wanhopigquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
We hebben niet eens een foto
quote:
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog een appeltje te schillen
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, er is weer een verse vrouwelijk user in ONZ gespot en de hormonen van de puisterige puberjongetjes slaan weer op hol hoor. Zie ze eens hosselen, de baasjes
Wie wat ik was het niet ik denk mijn broer op mijn account :squote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog een appeltje te schillen
Lieg niet :s :s :squote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wie wat ik was het niet ik denk mijn broer op mijn account :s
Oh, nu zelfs eenquote:
Godver ik moet die PI niet op standaard zettenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, nu zelfs een [ afbeelding ] , worden we serieus! Welke appel hebben we het over, ik schil hem.
PATTEXquote:Op woensdag 29 december 2010 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Godver ik moet die PI niet op standaard zettenIk ben niet blij met jou Niesl.
Wat??quote:
EN ik maar denken dat we iets speciaals hadden godverdommequote:
Nee laat maar achterwege.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:18 schreef Beach het volgende:
Zal ik mijn koosnaampje voor je weer neerzetten
MAAKT GEREEDSCHAP OVERBODIG.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat??
[..]
EN ik maar denken dat we iets speciaals hadden godverdomme![]()
![]()
[..]
Nee laat maar achterwege.
Oke nou post hem maar voor deze ene keerquote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef Beach het volgende:
Maar ik vind hem juist zo leuk verzonnen!!!
Stinkerklotsingquote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke nou post hem maar voor deze ene keer![]()
check de reclame onder dit topic.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?! Ik snap er niks meer van .
Voor deze keer.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En nu weer lief doen oke?
ja wrm so boos danquote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat??
[..]
EN ik maar denken dat we iets speciaals hadden godverdomme![]()
![]()
[..]
Nee laat maar achterwege.
Wrm ken je nou nie gewoOn liev zyn?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ja wrm so boos dan [ afbeelding ]
Baby op komst, verdubbel je geluk heb ik.. Ik ben niet zwanger man :squote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
check de reclame onder dit topic.
Weet jij dondersgoedquote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ja wrm so boos dan [ afbeelding ]
Niet? dus die baby kleren mogen weer terug naar de winkel?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Baby op komst, verdubbel je geluk heb ik.. Ik ben niet zwanger man :s
[..]
Weet jij dondersgoed
Waarom kocht je ze ?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Niet? dus die baby kleren mogen weer terug naar de winkel?
oh ja nu zie ik hetquote:Op woensdag 29 december 2010 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Baby op komst, verdubbel je geluk heb ik.. Ik ben niet zwanger man :s
[..]
Weet jij dondersgoed
Wat vind je van m'n nieuwe UI?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sperzieboontoon![]()
![]()
[..]
Dhaha![]()
![]()
Ik vind hem gaafquote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat vind je van m'n nieuwe UI?
Ikzelf vind hem niet eens zo mooi
Is niet moeilijk hoor, google vuurwerk > nieuwe afbeelding > sperzieboontje ervoor en tadaaaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind hem gaafKnap werk!
Ja oke dat is waarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor, google vuurwerk > nieuwe afbeelding > sperzieboontje ervoor en tadaaa![]()
![]()
Je kan ook aan iemand vragen of ie een gifje voor je maakt waar er een A en U op elkaar botst waarna een grote explosie volgtquote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja oke dat is waar![]()
Ik kan dat niet met klinkerbotsing
Whehehe das wel een supergaaf, daar was toch een topic van? Dat je een UI aan kon vragen ofzo..quote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je kan ook aan iemand vragen of ie een gifje voor je maakt waar er een A en U op elkaar botst waarna een grote explosie volgt
Ja klopt, maar ik kan het zo snel niet vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehe das wel een supergaaf, daar was toch een topic van? Dat je een UI aan kon vragen ofzo..
Jammerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik kan het zo snel niet vinden
Dankjequote:
Hoezo mislukt, heb je hem zelf gemaakt?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik vind um eigenlijk best mislukt
Jij hebt wel een leuke!
Klinkerbotsing. Ze heeft maar 2 vingers toch?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Klinkerbotsing. Ze heeft maar 2 vingers toch?
Jaa, natuurlijk heb ik hem zelf gemaakt!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo mislukt, heb je hem zelf gemaakt?Hij is cute !!
Niet dat ik weet?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Klinkerbotsing. Ze heeft maar 2 vingers toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hier nu blij?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maak er eentje voor mij?!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa, natuurlijk heb ik hem zelf gemaakt!En nogmaals bedankt
Hier nu blij?!Holy shit klinkie, wat google jij allemaal wel nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik niet van jou verwacht!
Hier nu blij?!Je zei dat je nog een duim had. Dat plaatje geeft geen duim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je echte foto's plaatsen?Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Hier nu blij?!Ik opende de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dat plaatje deed mij niets.quote:
Ik vind dat kinkie...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Holy shit klinkie, wat google jij allemaal wel niet
Had ik niet van jou verwacht!
Jaaquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef deepart het volgende:
[..]
Je zei dat je nog een duim had. Dat plaatje geeft geen duim.
Wil je echte foto's plaatsen?
Pepselsquote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaaNu hoef ik mijn pepsels niet meer
Hier kan ik natuurlijk een hele makkelijke grap over maken.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je niet op de spoilers klikken...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maak eens?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hier kan ik natuurlijk een hele makkelijke grap over maken.![]()
Ik wist toch niet wat ik erin aan zou treffen?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je niet op de spoilers klikken...
Ah toeeeequote:
Welles, twee vingers jeweetquote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wist toch niet wat ik erin aan zou treffen?![]()
Ik heb nu nieuwe handen gekregen van een donor! Dus ja dat is dus een beetje gelogen.. die twee vingersquote:
Jaaa, maar ik wist niet dat twee vingers zo eng konden zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welles, twee vingers jeweet
Er is in Nederland nog nooit een succesvolle hand transplantatie uitgevoerd.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nu nieuwe handen gekregen van een donor! Dus ja dat is dus een beetje gelogen.. die twee vingers
Sorry ik wou je niet bang makenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaa, maar ik wist niet dat twee vingers zo eng konden zijn![]()
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry ik wou je niet bang maken![]()
![]()
Hier nu blij?!Waar kijk ik naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
Dat was de eerste in de wereldddd!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef deepart het volgende:
[..]
Er is in Nederland nog nooit een succesvolle hand transplantatie uitgevoerd.
Janeequote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef Proletariaat het volgende:
heb je echt vuurwerk laten ontploffen in je hand
doe nou gewoon luiequote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja staat op mn todo-list van 2011!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet waar, toch?![]()
KSC?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een drukte, terug naar KSC, doei
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Klinkerbotsing, ik googlede je naam en kwam op dit uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet waar, toch?Nee, dit ben ik:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh oke doeiii RockNijntjee!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een drukte, terug naar KSC, doei
Niet weer copy pasta.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wil je ook weten wat het betekent?
Als je 'seks' in de uitleg verwerkt wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wil je ook weten wat het betekent?
Nou dat kan niet, want in seks zit maar een klinker en dat is de e en dan kan er ook geen klinkerbotsing ontstaan...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je 'seks' in de uitleg verwerkt wel.
Seksshowquote:Op woensdag 29 december 2010 23:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je 'seks' in de uitleg verwerkt wel.
Dan zonder seks.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou dat kan niet, want in seks zit maar een klinker en dat is de e en dan kan er ook geen klinkerbotsing ontstaan...
Klinkerbotsing is de verwarring die ontstaat wanneer we twee letters die meestal één klinker of tweeklank voorstellen (bijvoorbeeld aa of ui), in een woord toch afzonderlijk moeten lezen (dus als a-a of u-i) omdat ze tot verschillende lettergrepen behoren. Dat gebeurt in samenstellingen, in afleidingen en in sommige ongelede woorden die we uit andere talen hebben overgenomen.quote:
Dat vind ik niet verwarrend.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkerbotsing is de verwarring die ontstaat wanneer we twee letters die meestal één klinker of tweeklank voorstellen (bijvoorbeeld aa of ui), in een woord toch afzonderlijk moeten lezen (dus als a-a of u-i) omdat ze tot verschillende lettergrepen behoren. Dat gebeurt in samenstellingen, in afleidingen en in sommige ongelede woorden die we uit andere talen hebben overgenomen.
Maar dat kan zo goed met jou naamquote:Op woensdag 29 december 2010 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verkracht mn naam niet zo![]()
Dat vind ik niet grappig sperzieboner.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar dat kan zo goed met jou naam
Kloenkerklatsen
Ik laat het alleen toe, omdat jij het bent ..quote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar dat kan zo goed met jou naam
Kloenkerklatsen
Heheheheehe !! Sperzieboner !!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat vind ik niet grappig sperzieboner.
Sorry baasquote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat vind ik niet grappig sperzieboner.
Ik moest ook best gniffelenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heheheheehe !! Sperzieboner !!![]()
![]()
![]()
Tik m aanquote:
Wat een openbaring.quote:
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In wat? Klinkerbotsing_O_ ?![]()
De letter Jquote:Op woensdag 29 december 2010 23:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De letter O [ afbeelding ]
Laat hem praten, hij is jaloersquote:Op woensdag 29 december 2010 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEY, wat ga je me haten dan?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je me mocht enzo... Nou niet dus
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, want dan is er geen -Datdus- meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef -Datdus- het volgende:
Maar is dan niet ineens heeeeel mijn reputatie () weg?
Ja ik denk het ook..quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Laat hem praten, hij is jaloers
sorryquote:Op woensdag 29 december 2010 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEY, wat ga je me haten dan?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je me mocht enzo... Nou niet dus
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook een J in m'n achternaam, daten?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mn naam![]()
![]()
![]()
![]()
jatochquote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat wij een speciale band hadden enzo. Nou niet dus....![]()
![]()
En waarom die lacende PI?
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook een J in m'n achternaam, daten?
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar1 LUV U NO !
Oh want ik ook in Noord-Hollandquote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen?zo globaal mag iedereen het weten hoor
Eftelingquote:
Ha ik kom je opzoeken jonge en dan zien we nog wel of je dan ook zulke praatjes hebt jongequote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen?zo globaal mag iedereen het weten hoor
Noord noord-holland of toch meer in de richting Amsterdam?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh want ik ook in Noord-Holland![]()
[..]
Efteling![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ha ik kom je opzoeken jonge en dan zien we nog wel of je dan ook zulke praatjes hebt jonge
Richting 020 ja, en jij?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Noord noord-holland of toch meer in de richting Amsterdam?
Oke, maar morgen moet ik wel even werken van 12 tot 3. Ik zal het mama wel even laten weten danquote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ha ik kom je opzoeken jonge en dan zien we nog wel of je dan ook zulke praatjes hebt jonge
Drenthequote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar woon jij dan Keizer Kuzco ?
Waar werk jij?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oke, maar morgen moet ik wel even werken van 12 tot 3. Ik zal het mama wel even laten weten dan
Daar ben ik nog nooit geweestquote:
Hoi Driepinkquote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
hallo, mijn waardige mede-fokster
Bij Hoorn?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toch een stukje naar boven, meer in het midden
Dat is wel een gemis zeg. Waar ga je dan heen als je weer eens een dagje tussen de koeien wil staan in het weiland?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest
den helder ?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, meer aan de noordzee
Ik heb een dag tussen de koeien gestaan en dat was in groep 8.. Toen gingen we ook de koeien knuffelen enzoquote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat is wel een gemis zeg. Waar ga je dan heen als je weer eens een dagje tussen de koeien wil staan in het weiland?
AH! De concurrentiequote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn 20 seconden lopen van m'n huis
Oh oke, waar dan preciessss?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, meer aan de noordzee
Waar werk jij danquote:Op woensdag 29 december 2010 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een dag tussen de koeien gestaan en dat was in groep 8.. Toen gingen we ook de koeien knuffelen enzo![]()
[..]
AH! De concurrentie!!
[..]
Oh oke, waar dan preciessss?![]()
Zaandam oid? Krommeniequote:Op woensdag 29 december 2010 23:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar werk jij dan![]()
En, godverdomme waarom zet ik dit hier neer, naast Beverwijk
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef Driepink het volgende:
ik vond het zeer spijtig dat..SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow, dat is eng dichtbijquote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zaandam oid? KrommenieIk ga je stalken whwhehehehe!
Ik werk bij DeenOok 10 seconden van mijn huis af !
Ik had ook een keer dorst en toen ging ik wat drinken en was het ineens over.quote:
Een meisje uit mijn klas ookquote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wow, dat is eng dichtbij
Ik woon precies in Heemskerk
Wat is Deen nou weer voor supermarktquote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zaandam oid? KrommenieIk ga je stalken whwhehehehe!
Ik werk bij DeenOok 10 seconden van mijn huis af !
Heldquote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik had ook een keer dorst en toen ging ik wat drinken en was het ineens over.
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
groetjes Kuzco
Deen Supermarkten, de beste van Noord-Holland en Flevoland jwz.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Wat is Deen nou weer voor supermarkt
oh vandaarquote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deen Supermarkten, de beste van Noord-Holland en Flevoland jwz.
wij hebben hier alleen de jumbo, bas vd heijden, ah, lidl, aldi en super de boer..quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deen Supermarkten, de beste van Noord-Holland en Flevoland jwz.
Brabo!quote:
Ja Zuid-Holland hequote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
wij hebben hier alleen de jumbo, bas vd heijden, ah, lidl, aldi en super de boer..
oh en niet te vergeten, een HOOGVLIET
Waar moet je vandaan komen?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef Driepink het volgende:
haha, ik weet nu heel veel fok woonplaatsen, ik ga jullie allemaal stalken
Dat meisje is dan wel awesomequote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas ook![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen?
[..]
Dat meisje is dan wel awesomewij hebben een supermarkt, die heeft dezelfde naam als het dorp/stadjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen?
[..]
Dat meisje is dan wel awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie? Wij Deen Supermarkten???quote:![]()
Vertel dan, schijtluisquote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
wij hebben een supermarkt, die heeft dezelfde naam als het dorp/stadje
Je dorp heet Jumbo?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
wij hebben een supermarkt, die heeft dezelfde naam als het dorp/stadje
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Wie? Wij Deen Supermarkten???
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind van welOmdat jij AH bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vind je nog wel lief hoor.
Punt voor mijquote:![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat jij AH bentMaar ik vind je nog wel lief hoor.
[..]
Punt voor mij
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
jeuzes, dat is bijna Zeeland
Zeeland!_!
Vind ik niet leukquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:57 schreef Driepink het volgende:
2-0 voor klinker,
want niet geven van iets dat ik wil
Amsterdam is de shit jwz!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
niet fokken met hoogvliet,
wij hebben Hef, ook al luister ik daar niet naar
ik kreeg daardoor wel respect van 12 amsterdamse negers
ik ga niet eens verklappen dat je niet uit amsterdam komt, net zo min als dat ik uit rotterdam komquote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Amsterdam is de shit jwz!
Respectquote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
niet fokken met hoogvliet,
wij hebben Hef, ook al luister ik daar niet naar
ik kreeg daardoor wel respect van 12 amsterdamse negers
Hoiquote:
Ja maar ik ben wel vaak in Amsterdam..quote:Op woensdag 29 december 2010 23:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ga niet eens verklappen dat je niet uit amsterdam komt, net zo min als dat ik uit rotterdam kom
Wel volledig terchtquote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Proletariaat het volgende:
Je adoratietopic zou maar vol komen
wat een prestatie
en dan niet ff buurten, is maar een klein uurtje langer rijdenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ja maar ik ben wel vaak in Amsterdam..Vandaag nog!
Dat ik geadoreerd word sowiesoquote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Proletariaat het volgende:
Je adoratietopic zou maar vol komen
wat een prestatie
Wie ben jij?quote:
ZULLEN WE TROUWEN?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Klinkerbotsing, we postte allebei op 00:00!!! Het is een teken!!
Ik ben daar nog nooit geweestquote:Op donderdag 30 december 2010 00:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jaaaa, kom je hierheen?![]()
Ik wel in Krommenie om te voetballen toendertijdquote:Op donderdag 30 december 2010 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:05 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
neen
ik bedoel ja
altijd moeilijk dat soort vragen
Doei KeizerKuzco!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:07 schreef KeizerKuzco het volgende:
toi toi Klinkerbotsing-adoreerders
NOG 4 NA DEZE POST!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
HOEVEEL POSTS NOG IK KAN DAT NIET ZIEN OP FOK MOBILE
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Amai, het staat er wel
Toch bedankt, Klinkiebots
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Klinkiebots vind ik wel leuk, die houden we er in !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |