En erg medelevendquote:Op woensdag 29 december 2010 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik deed het, daarom heb ik nu nog maar 2 vingers aan elke hand
Blijkbaar maakt ze niet erg eetbare pizza'squote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, ik wou je tere hartje geen pijn doen.Vrienden?
Ik heb het verhaal niet gelezenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb die pizza heuls niet gemaakt! Ik was bij Vapiano aan het eten!
Maar bedankt voor dit topic !![]()
Ik weet niet of ik veel fans heb..quote:Op woensdag 29 december 2010 19:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal niet gelezen
Maar het loopt niet echt storm
Ik dacht dat je wel veel fans had
Ik zet het op mn to do list van 2011 oké?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ga je nog een keer een fotoboek maken, klinkerbotsing?
Hey wel lief blijven ok?quote:
Hoi sharrquote:
Mag ik er ook een?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga een oud & nieuw UI maken
Kerst is nu wel klaar
Jaa, ik kan alleen geen gifjes makenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi sharr
[..]
Mag ik er ook een?
Oh op die fietsquote:
Okequote:Op woensdag 29 december 2010 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jaa, ik kan alleen geen gifjes maken
Ohh dankjewelquote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
vertaling:
Hoi, Ik heb in dit topic gepost voor dat een vervelende mod dit topic sluit.
Van pizza?quote:
Ben ik zo bekend dan?!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Mensen die Klinkerbotsing niet kennen
jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van pizza?
[..]
Ben ik zo bekend dan?!![]()
Zou kunnen als je je tieten post?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van pizza?
[..]
Sinds ik die naaktfoto's van je heb verspreid wel jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van pizza?
[..]
Oh, vandaarquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Sinds ik die naaktfoto's van je heb verspreid wel ja
Ik denk dat SwJ je nu wel magquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je niet beleefd zijn tegen hogere mensen?
Destinyquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef -Datdus- het volgende:
Kom we gaan haar voornaam raden.![]()
Jennifer, Jolanda, Justien, Jessica, Janet
We hebben niet eens een fotoquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, er is weer een verse vrouwelijk user in ONZ gespot en de hormonen van de puisterige puberjongetjes slaan weer op hol hoor. Zie ze eens hosselen, de baasjes
Kun je nagaan hoe wanhopigquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
We hebben niet eens een foto
quote:
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog een appeltje te schillen
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, er is weer een verse vrouwelijk user in ONZ gespot en de hormonen van de puisterige puberjongetjes slaan weer op hol hoor. Zie ze eens hosselen, de baasjes
Wie wat ik was het niet ik denk mijn broer op mijn account :squote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog een appeltje te schillen
Lieg niet :s :s :squote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wie wat ik was het niet ik denk mijn broer op mijn account :s
Oh, nu zelfs eenquote:
Godver ik moet die PI niet op standaard zettenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, nu zelfs een [ afbeelding ] , worden we serieus! Welke appel hebben we het over, ik schil hem.
PATTEXquote:Op woensdag 29 december 2010 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Godver ik moet die PI niet op standaard zettenIk ben niet blij met jou Niesl.
Wat??quote:
EN ik maar denken dat we iets speciaals hadden godverdommequote:
Nee laat maar achterwege.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:18 schreef Beach het volgende:
Zal ik mijn koosnaampje voor je weer neerzetten
MAAKT GEREEDSCHAP OVERBODIG.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat??
[..]
EN ik maar denken dat we iets speciaals hadden godverdomme![]()
![]()
[..]
Nee laat maar achterwege.
Oke nou post hem maar voor deze ene keerquote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef Beach het volgende:
Maar ik vind hem juist zo leuk verzonnen!!!
Stinkerklotsingquote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke nou post hem maar voor deze ene keer![]()
check de reclame onder dit topic.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?! Ik snap er niks meer van .
Voor deze keer.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En nu weer lief doen oke?
ja wrm so boos danquote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat??
[..]
EN ik maar denken dat we iets speciaals hadden godverdomme![]()
![]()
[..]
Nee laat maar achterwege.
Wrm ken je nou nie gewoOn liev zyn?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ja wrm so boos dan [ afbeelding ]
Baby op komst, verdubbel je geluk heb ik.. Ik ben niet zwanger man :squote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
check de reclame onder dit topic.
Weet jij dondersgoedquote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ja wrm so boos dan [ afbeelding ]
Niet? dus die baby kleren mogen weer terug naar de winkel?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Baby op komst, verdubbel je geluk heb ik.. Ik ben niet zwanger man :s
[..]
Weet jij dondersgoed
Waarom kocht je ze ?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Niet? dus die baby kleren mogen weer terug naar de winkel?
oh ja nu zie ik hetquote:Op woensdag 29 december 2010 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Baby op komst, verdubbel je geluk heb ik.. Ik ben niet zwanger man :s
[..]
Weet jij dondersgoed
Wat vind je van m'n nieuwe UI?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sperzieboontoon![]()
![]()
[..]
Dhaha![]()
![]()
Ik vind hem gaafquote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat vind je van m'n nieuwe UI?
Ikzelf vind hem niet eens zo mooi
Is niet moeilijk hoor, google vuurwerk > nieuwe afbeelding > sperzieboontje ervoor en tadaaaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind hem gaafKnap werk!
Ja oke dat is waarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor, google vuurwerk > nieuwe afbeelding > sperzieboontje ervoor en tadaaa![]()
![]()
Je kan ook aan iemand vragen of ie een gifje voor je maakt waar er een A en U op elkaar botst waarna een grote explosie volgtquote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja oke dat is waar![]()
Ik kan dat niet met klinkerbotsing
Whehehe das wel een supergaaf, daar was toch een topic van? Dat je een UI aan kon vragen ofzo..quote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je kan ook aan iemand vragen of ie een gifje voor je maakt waar er een A en U op elkaar botst waarna een grote explosie volgt
Ja klopt, maar ik kan het zo snel niet vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehe das wel een supergaaf, daar was toch een topic van? Dat je een UI aan kon vragen ofzo..
Jammerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik kan het zo snel niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |