Voor deze keer.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En nu weer lief doen oke?
ja wrm so boos danquote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat??
[..]
EN ik maar denken dat we iets speciaals hadden godverdomme![]()
![]()
[..]
Nee laat maar achterwege.
Wrm ken je nou nie gewoOn liev zyn?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ja wrm so boos dan [ afbeelding ]
Baby op komst, verdubbel je geluk heb ik.. Ik ben niet zwanger man :squote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
check de reclame onder dit topic.
Weet jij dondersgoedquote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ja wrm so boos dan [ afbeelding ]
Niet? dus die baby kleren mogen weer terug naar de winkel?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Baby op komst, verdubbel je geluk heb ik.. Ik ben niet zwanger man :s
[..]
Weet jij dondersgoed
Waarom kocht je ze ?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Niet? dus die baby kleren mogen weer terug naar de winkel?
oh ja nu zie ik hetquote:Op woensdag 29 december 2010 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Baby op komst, verdubbel je geluk heb ik.. Ik ben niet zwanger man :s
[..]
Weet jij dondersgoed
Wat vind je van m'n nieuwe UI?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sperzieboontoon![]()
![]()
[..]
Dhaha![]()
![]()
Ik vind hem gaafquote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat vind je van m'n nieuwe UI?
Ikzelf vind hem niet eens zo mooi
Is niet moeilijk hoor, google vuurwerk > nieuwe afbeelding > sperzieboontje ervoor en tadaaaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind hem gaafKnap werk!
Ja oke dat is waarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor, google vuurwerk > nieuwe afbeelding > sperzieboontje ervoor en tadaaa![]()
![]()
Je kan ook aan iemand vragen of ie een gifje voor je maakt waar er een A en U op elkaar botst waarna een grote explosie volgtquote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja oke dat is waar![]()
Ik kan dat niet met klinkerbotsing
Whehehe das wel een supergaaf, daar was toch een topic van? Dat je een UI aan kon vragen ofzo..quote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je kan ook aan iemand vragen of ie een gifje voor je maakt waar er een A en U op elkaar botst waarna een grote explosie volgt
Ja klopt, maar ik kan het zo snel niet vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehe das wel een supergaaf, daar was toch een topic van? Dat je een UI aan kon vragen ofzo..
Jammerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik kan het zo snel niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |