U bent zo seksueel gefrustreerd dat je gelijk daar aan moet denken bij lange sterretjes?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:28 schreef Blakablaka het volgende:
Waar ga je ze in stoppen, aangezien je vermeld dat ze lang zijn.
Dat komt allemaal door jouquote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
U bent zo seksueel gefrustreerd dat je gelijk daar aan moet denken bij lange sterretjes?
Ben je niet goed, dalijk knalt 'ie misschien wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef Proletariaat het volgende:
Wie durft er hier een romeinse kaars in zijn hand te houden
In het plaatselijke tokkie kamp!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh die zijn gaaf man! Waar kocht je ze?
Ik deed het, daarom heb ik nu nog maar 2 vingers aan elke handquote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ben je niet goed, dalijk knalt 'ie misschien wel.
Kan je wel efficiënt mee typen.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik deed het, daarom heb ik nu nog maar 2 vingers aan elke hand
is dat chocolade?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Stop ze maar lekker in je bruine sterretje..
[ afbeelding ]
Dat wel ja ! Gelukkig heb ik wel een duimquote:Op woensdag 29 december 2010 17:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Kan je wel efficiënt mee typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |