Sinds ik die naaktfoto's van je heb verspreid wel jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van pizza?
[..]
Ben ik zo bekend dan?!![]()
Oh, vandaarquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Sinds ik die naaktfoto's van je heb verspreid wel ja
Ik denk dat SwJ je nu wel magquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je niet beleefd zijn tegen hogere mensen?
Destinyquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef -Datdus- het volgende:
Kom we gaan haar voornaam raden.![]()
Jennifer, Jolanda, Justien, Jessica, Janet
We hebben niet eens een fotoquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, er is weer een verse vrouwelijk user in ONZ gespot en de hormonen van de puisterige puberjongetjes slaan weer op hol hoor. Zie ze eens hosselen, de baasjes
Kun je nagaan hoe wanhopigquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
We hebben niet eens een foto
quote:
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog een appeltje te schillen
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, er is weer een verse vrouwelijk user in ONZ gespot en de hormonen van de puisterige puberjongetjes slaan weer op hol hoor. Zie ze eens hosselen, de baasjes
Wie wat ik was het niet ik denk mijn broer op mijn account :squote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog een appeltje te schillen
Lieg niet :s :s :squote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wie wat ik was het niet ik denk mijn broer op mijn account :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |