jezus, dit is toch niet zo moelijk?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap er geen hol van!![]()
Maar leuk geprobeerd ja
dit niet snappenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar leuk geprobeerd ja
Jij bent altijd zo gemeen tegen mij, wat is je probleemquote:Op woensdag 29 december 2010 00:45 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
dit niet snappen
ik lach je uit vanuit mijn fauteuil
helpt niet, nog steeds vastquote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeg maar dat je een andere vriendin hebt!
Hij vindt je leukquote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo gemeen tegen mij, wat is je probleem![]()
![]()
jij zei wie ben jij tegen mijquote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo gemeen tegen mij, wat is je probleem![]()
![]()
Hee klinkerbotsing, jij hier? (de cola is opgeruimd)quote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar leuk geprobeerd ja
Huh, wat, waar, wie?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
jij zei wie ben jij tegen mijdat raakt mij diep in mijn hart weetje, ik ben een boii met gevoelens
Goedzo, je bent een held!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hee klinkerbotsing, jij hier? (de cola is opgeruimd)
zou heul lief zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Godverdomme, moet ik hem eruit komen trekken ofzo?!
omdat je bier waardeloos bediend.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:48 schreef Proletariaat het volgende:
waarom ben ik zo goed in moppentappen
Durf ik heuls niet!quote:
Welke moppen?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:48 schreef Proletariaat het volgende:
waarom ben ik zo goed in moppentappen
okéquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, ik wou je tere hartje geen pijn doen.Vrienden?
Paracetamol helpt dan in dit geval niet meerquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het komt allemaal goed joh!
die van daarquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Durf ik heuls niet!
[..]
Welke moppen?
maar, maar.. mijn slang is niet groot, dus je hoeft niet bang te zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Durf ik heuls niet!
[..]
Welke moppen?
Wat waren die topics dan? En ik ben bang voor slangenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar, maar.. mijn slang is niet groot, dus je hoeft niet bang te zijn
bij jouw avatar dacht ik net in mijn hoofd:quote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat waren die topics dan? En ik ben bang voor slangen
Wat? Bluung? Ik volg je niet broquote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
bij jouw avatar dacht ik net in mijn hoofd:
"ieeeuw, bluung" is dat autistisch of niet
wat ben jij voor een vrouwquote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat waren die topics dan? En ik ben bang voor slangen
als ie valt swaquote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Bluung? Ik volg je niet bro
welke ander?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:54 schreef humorduck28 het volgende:
En toch was die ander beter, vond ik. Zat meer op de puntjes.
Weet ik niet, misschien ben ik beetje pot als het daar op aan komtquote:Op woensdag 29 december 2010 00:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat ben jij voor een vrouw![]()
eckte vrouwen willen niets anders
omdat het kanquote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En waarom doet fok zo raar bij mij?
threesome met 2 bi'squote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien ben ik beetje pot als het daar op aan komt
jah, twee bi's kunnen dus of vrouwen of mannen zijn he.quote:
ja dat wil ik!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je zien hoe lelijk het er bij mij uit zietIk zie geen UI, geen smileys, niks.
Nee man, ik doe niet aan adblockersquote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ja dat wil ik!
Heb je een adblocker aan
dat mag namelijk niet en dat kan FOK! verpesten
Je zou maar Ad heten...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ja dat wil ik!
Heb je een adblocker aan
dat mag namelijk niet en dat kan FOK! verpesten
gooi er water overheenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, maar eerst moet ik loskomen van deze slet
jah en dan ook nog bij de blocker werken... of was dat blokker....quote:Op woensdag 29 december 2010 00:59 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
egt he et zou je maar gebeuren tog
hoe moet dat gaan dan, ik zit vast IN haar, daar komt geen boter meer tussen met mijn heule grote tuinslangquote:Op woensdag 29 december 2010 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of boter werkt ook altijd!
whahahaa ben jij caberetierquote:Op woensdag 29 december 2010 01:00 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
jah en dan ook nog bij de blocker werken... of was dat blokker....
Nee Humorduck, zie je tochquote:Op woensdag 29 december 2010 01:01 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
whahahaa ben jij caberetier
Help me dan met die schijnheilige PI van je !quote:Op woensdag 29 december 2010 01:03 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
wowwwww dat is echt gek! ik snaper niks van
'quote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Help me dan met die schijnheilige PI van je !
Nee, ben er net mee gestopt, schrijf alleen nog maar boeken.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:01 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
whahahaa ben jij caberetier
Top van je.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee Humorduck, zie je toch
Komt hopelijk niet door mijn cola, dat was het niet waard echt niet..quote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En waarom doet fok zo raar bij mij?
Ik ga een klacht indienen tegen jouquote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Komt hopelijk niet door mijn cola, dat was het niet waard echt niet..
weet je nog mijn verhaal met die smileycolavlekquote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Komt hopelijk niet door mijn cola, dat was het niet waard echt niet..
JAquote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
weet je nog mijn verhaal met die smileycolavlek
En nog ben je in mijn ogen geen mislukkeling.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
weet je nog mijn verhaal met die smileycolavlek
Eindelijk een klacht,quote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen tegen jouHoe durf je.
ja echt heel hip en gaaf ben jijquote:
in mijn ogen ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 01:12 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
En nog ben je in mijn ogen geen mislukkeling.
klopt dat is tussen onsquote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shht mogen ze niet weten weetjetoghh
[..]
Weet ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik leef met je meequote:Op woensdag 29 december 2010 01:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik zit gvd nog steeds vast
en ik wil rukken, maar dat gaat nie
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij was bezig met een superlange post in zn superserieuze topiqueDaarom vergat hij ons..
ik smeekte je om te batsen, en dat wou je niet.. ik moet toch iets doen savonds..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En toch zit je in die hoer !
Ohja sorry..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ik smeekte je om te batsen, en dat wou je niet.. ik moet toch iets doen savonds..
HOER !quote:Op woensdag 29 december 2010 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb morgen een date.Niet met jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
HOER !
Jij vieze slet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze zal wel lelijk zijn groetquote:Op woensdag 29 december 2010 01:25 schreef gogosweden het volgende:
oja, nog niemand die zich aangeboden heeft om die chick ff nat te maken, faalhazen
en ook niet met mij, althans ik weet nergens meer van na die melk na cola gemorst tehebben. ?quote:Op woensdag 29 december 2010 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb morgen een date.Niet met jou
nee sorry ook niet met jouquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
en ook niet met mij, althans ik weet nergens meer van na die melk na cola gemorst tehebben. ?
Nou mannen zijn sletten en vrouwen zijn slettinen weetjwel...quote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben geen meisjuh, mijn sjakie zit vast toch
oow, dat wist ik niequote:Op woensdag 29 december 2010 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou mannen zijn sletten en vrouwen zijn slettinen weetjwel...
Waarom zegt dat wicht dan niks?quote:Op woensdag 29 december 2010 01:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oow, dat wist ik nie![]()
gvd mijn lul jeukt en ik kan er niet bij
ik heb haar mond dicht getaped omdat ze haar bek niet wou houdenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zegt dat wicht dan niks?
Je moet ook geen babytjes neuken.. Snap jij toch ookquote:Op woensdag 29 december 2010 01:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb haar mond dicht getaped omdat ze haar bek niet wou houden
sorry hoor, het is jou schuld !quote:Op woensdag 29 december 2010 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet ook geen babytjes neuken.. Snap jij toch ook
Varken!quote:Op woensdag 29 december 2010 01:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sorry hoor, het is jou schuld !![]()
als jij nou gewoon met mij wou batsen had ik niet zo laag hoeven zinken![]()
die kwam hard aanquote:Op woensdag 29 december 2010 01:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moest er om lachenOk nu slapen kusjesss
Accuzuur dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 01:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
man die chick is zo heet, dat verdampt gelijk
die cola was toch voor mij ?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goedzo, je bent een held!
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef fioooon het volgende:
Ben je al los TS? Anders kom ik ff langs met een sleepkabel achter me auto. Daar heb ik zelfs auto's mee uit de sloot gehaald dus met jou zal het ook wel gaan lukken!
echt waarquote:Op woensdag 29 december 2010 17:52 schreef masterofthetelecaster het volgende:
hey googootje![]()
denk aan mij, dan raak je opgewonden, dan spuit je, en dan is het probleem voorbij![]()
of neuk voortaan geen meisjes meer, dat is heel ongezond zoals je ziet![]()
kom maar snel danquote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef fioooon het volgende:
Ben je al los TS? Anders kom ik ff langs met een sleepkabel achter me auto. Daar heb ik zelfs auto's mee uit de sloot gehaald dus met jou zal het ook wel gaan lukken!
jaquote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
hoi googootje, nog steeds vast?
arm googootjequote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:30 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
arm googootje
moet ik je even los maken?
dan neem ik mijn vrienden mee, dan pakken we je van achteren en dan trekken we je.
als je dat geen losgaan vind weet ik het ook niet meer.
wat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |