zou heul lief zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Godverdomme, moet ik hem eruit komen trekken ofzo?!
omdat je bier waardeloos bediend.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:48 schreef Proletariaat het volgende:
waarom ben ik zo goed in moppentappen
Durf ik heuls niet!quote:
Welke moppen?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:48 schreef Proletariaat het volgende:
waarom ben ik zo goed in moppentappen
okéquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, ik wou je tere hartje geen pijn doen.Vrienden?
Paracetamol helpt dan in dit geval niet meerquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het komt allemaal goed joh!
die van daarquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Durf ik heuls niet!
[..]
Welke moppen?
maar, maar.. mijn slang is niet groot, dus je hoeft niet bang te zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Durf ik heuls niet!
[..]
Welke moppen?
Wat waren die topics dan? En ik ben bang voor slangenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar, maar.. mijn slang is niet groot, dus je hoeft niet bang te zijn
bij jouw avatar dacht ik net in mijn hoofd:quote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat waren die topics dan? En ik ben bang voor slangen
Wat? Bluung? Ik volg je niet broquote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
bij jouw avatar dacht ik net in mijn hoofd:
"ieeeuw, bluung" is dat autistisch of niet
wat ben jij voor een vrouwquote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat waren die topics dan? En ik ben bang voor slangen
als ie valt swaquote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Bluung? Ik volg je niet bro
welke ander?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:54 schreef humorduck28 het volgende:
En toch was die ander beter, vond ik. Zat meer op de puntjes.
Weet ik niet, misschien ben ik beetje pot als het daar op aan komtquote:Op woensdag 29 december 2010 00:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat ben jij voor een vrouw![]()
eckte vrouwen willen niets anders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |