jezus, dit is toch niet zo moelijk?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap er geen hol van!![]()
Maar leuk geprobeerd ja
dit niet snappenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar leuk geprobeerd ja
Jij bent altijd zo gemeen tegen mij, wat is je probleemquote:Op woensdag 29 december 2010 00:45 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
dit niet snappen
ik lach je uit vanuit mijn fauteuil
helpt niet, nog steeds vastquote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeg maar dat je een andere vriendin hebt!
Hij vindt je leukquote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo gemeen tegen mij, wat is je probleem![]()
![]()
jij zei wie ben jij tegen mijquote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo gemeen tegen mij, wat is je probleem![]()
![]()
Hee klinkerbotsing, jij hier? (de cola is opgeruimd)quote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar leuk geprobeerd ja
Huh, wat, waar, wie?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
jij zei wie ben jij tegen mijdat raakt mij diep in mijn hart weetje, ik ben een boii met gevoelens
Goedzo, je bent een held!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hee klinkerbotsing, jij hier? (de cola is opgeruimd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |