omdat het kanquote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En waarom doet fok zo raar bij mij?
threesome met 2 bi'squote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien ben ik beetje pot als het daar op aan komt
jah, twee bi's kunnen dus of vrouwen of mannen zijn he.quote:
ja dat wil ik!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je zien hoe lelijk het er bij mij uit zietIk zie geen UI, geen smileys, niks.
Nee man, ik doe niet aan adblockersquote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ja dat wil ik!
Heb je een adblocker aan
dat mag namelijk niet en dat kan FOK! verpesten
Je zou maar Ad heten...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ja dat wil ik!
Heb je een adblocker aan
dat mag namelijk niet en dat kan FOK! verpesten
gooi er water overheenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, maar eerst moet ik loskomen van deze slet
jah en dan ook nog bij de blocker werken... of was dat blokker....quote:Op woensdag 29 december 2010 00:59 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
egt he et zou je maar gebeuren tog
hoe moet dat gaan dan, ik zit vast IN haar, daar komt geen boter meer tussen met mijn heule grote tuinslangquote:Op woensdag 29 december 2010 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of boter werkt ook altijd!
whahahaa ben jij caberetierquote:Op woensdag 29 december 2010 01:00 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
jah en dan ook nog bij de blocker werken... of was dat blokker....
Nee Humorduck, zie je tochquote:Op woensdag 29 december 2010 01:01 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
whahahaa ben jij caberetier
Help me dan met die schijnheilige PI van je !quote:Op woensdag 29 december 2010 01:03 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
wowwwww dat is echt gek! ik snaper niks van
'quote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Help me dan met die schijnheilige PI van je !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |