Nee, ben er net mee gestopt, schrijf alleen nog maar boeken.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:01 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
whahahaa ben jij caberetier
Top van je.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee Humorduck, zie je toch
Komt hopelijk niet door mijn cola, dat was het niet waard echt niet..quote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En waarom doet fok zo raar bij mij?
Ik ga een klacht indienen tegen jouquote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Komt hopelijk niet door mijn cola, dat was het niet waard echt niet..
weet je nog mijn verhaal met die smileycolavlekquote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Komt hopelijk niet door mijn cola, dat was het niet waard echt niet..
JAquote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
weet je nog mijn verhaal met die smileycolavlek
En nog ben je in mijn ogen geen mislukkeling.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
weet je nog mijn verhaal met die smileycolavlek
Eindelijk een klacht,quote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen tegen jouHoe durf je.
ja echt heel hip en gaaf ben jijquote:
in mijn ogen ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 01:12 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
En nog ben je in mijn ogen geen mislukkeling.
klopt dat is tussen onsquote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shht mogen ze niet weten weetjetoghh
[..]
Weet ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik leef met je meequote:Op woensdag 29 december 2010 01:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik zit gvd nog steeds vast
en ik wil rukken, maar dat gaat nie
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij was bezig met een superlange post in zn superserieuze topiqueDaarom vergat hij ons..
ik smeekte je om te batsen, en dat wou je niet.. ik moet toch iets doen savonds..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En toch zit je in die hoer !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |