Dan zonder seks.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou dat kan niet, want in seks zit maar een klinker en dat is de e en dan kan er ook geen klinkerbotsing ontstaan...
Klinkerbotsing is de verwarring die ontstaat wanneer we twee letters die meestal één klinker of tweeklank voorstellen (bijvoorbeeld aa of ui), in een woord toch afzonderlijk moeten lezen (dus als a-a of u-i) omdat ze tot verschillende lettergrepen behoren. Dat gebeurt in samenstellingen, in afleidingen en in sommige ongelede woorden die we uit andere talen hebben overgenomen.quote:
Dat vind ik niet verwarrend.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkerbotsing is de verwarring die ontstaat wanneer we twee letters die meestal één klinker of tweeklank voorstellen (bijvoorbeeld aa of ui), in een woord toch afzonderlijk moeten lezen (dus als a-a of u-i) omdat ze tot verschillende lettergrepen behoren. Dat gebeurt in samenstellingen, in afleidingen en in sommige ongelede woorden die we uit andere talen hebben overgenomen.
Maar dat kan zo goed met jou naamquote:Op woensdag 29 december 2010 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verkracht mn naam niet zo![]()
Dat vind ik niet grappig sperzieboner.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar dat kan zo goed met jou naam
Kloenkerklatsen
Ik laat het alleen toe, omdat jij het bent ..quote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar dat kan zo goed met jou naam
Kloenkerklatsen
Heheheheehe !! Sperzieboner !!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat vind ik niet grappig sperzieboner.
Sorry baasquote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat vind ik niet grappig sperzieboner.
Ik moest ook best gniffelenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heheheheehe !! Sperzieboner !!![]()
![]()
![]()
Tik m aanquote:
Wat een openbaring.quote:
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In wat? Klinkerbotsing_O_ ?![]()
De letter Jquote:Op woensdag 29 december 2010 23:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De letter O [ afbeelding ]
Laat hem praten, hij is jaloersquote:Op woensdag 29 december 2010 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEY, wat ga je me haten dan?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je me mocht enzo... Nou niet dus
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, want dan is er geen -Datdus- meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef -Datdus- het volgende:
Maar is dan niet ineens heeeeel mijn reputatie () weg?
Ja ik denk het ook..quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Laat hem praten, hij is jaloers
sorryquote:Op woensdag 29 december 2010 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEY, wat ga je me haten dan?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je me mocht enzo... Nou niet dus
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook een J in m'n achternaam, daten?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mn naam![]()
![]()
![]()
![]()
jatochquote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat wij een speciale band hadden enzo. Nou niet dus....![]()
![]()
En waarom die lacende PI?
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook een J in m'n achternaam, daten?
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar1 LUV U NO !
Oh want ik ook in Noord-Hollandquote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen?zo globaal mag iedereen het weten hoor
Eftelingquote:
Ha ik kom je opzoeken jonge en dan zien we nog wel of je dan ook zulke praatjes hebt jongequote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen?zo globaal mag iedereen het weten hoor
Noord noord-holland of toch meer in de richting Amsterdam?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh want ik ook in Noord-Holland![]()
[..]
Efteling![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ha ik kom je opzoeken jonge en dan zien we nog wel of je dan ook zulke praatjes hebt jonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |