Ik heb ook een J in m'n achternaam, daten?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mn naam![]()
![]()
![]()
![]()
jatochquote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat wij een speciale band hadden enzo. Nou niet dus....![]()
![]()
En waarom die lacende PI?
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook een J in m'n achternaam, daten?
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar1 LUV U NO !
Oh want ik ook in Noord-Hollandquote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen?zo globaal mag iedereen het weten hoor
Eftelingquote:
Ha ik kom je opzoeken jonge en dan zien we nog wel of je dan ook zulke praatjes hebt jongequote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen?zo globaal mag iedereen het weten hoor
Noord noord-holland of toch meer in de richting Amsterdam?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh want ik ook in Noord-Holland![]()
[..]
Efteling![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ha ik kom je opzoeken jonge en dan zien we nog wel of je dan ook zulke praatjes hebt jonge
Richting 020 ja, en jij?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Noord noord-holland of toch meer in de richting Amsterdam?
Oke, maar morgen moet ik wel even werken van 12 tot 3. Ik zal het mama wel even laten weten danquote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ha ik kom je opzoeken jonge en dan zien we nog wel of je dan ook zulke praatjes hebt jonge
Drenthequote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar woon jij dan Keizer Kuzco ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |