jatochquote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat wij een speciale band hadden enzo. Nou niet dus....![]()
![]()
En waarom die lacende PI?
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook een J in m'n achternaam, daten?
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar1 LUV U NO !
Oh want ik ook in Noord-Hollandquote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen?zo globaal mag iedereen het weten hoor
Eftelingquote:
Ha ik kom je opzoeken jonge en dan zien we nog wel of je dan ook zulke praatjes hebt jongequote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen?zo globaal mag iedereen het weten hoor
Noord noord-holland of toch meer in de richting Amsterdam?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh want ik ook in Noord-Holland![]()
[..]
Efteling![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ha ik kom je opzoeken jonge en dan zien we nog wel of je dan ook zulke praatjes hebt jonge
Richting 020 ja, en jij?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Noord noord-holland of toch meer in de richting Amsterdam?
Oke, maar morgen moet ik wel even werken van 12 tot 3. Ik zal het mama wel even laten weten danquote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ha ik kom je opzoeken jonge en dan zien we nog wel of je dan ook zulke praatjes hebt jonge
Drenthequote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar woon jij dan Keizer Kuzco ?
Waar werk jij?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oke, maar morgen moet ik wel even werken van 12 tot 3. Ik zal het mama wel even laten weten dan
Daar ben ik nog nooit geweestquote:
Hoi Driepinkquote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
hallo, mijn waardige mede-fokster
Bij Hoorn?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toch een stukje naar boven, meer in het midden
Dat is wel een gemis zeg. Waar ga je dan heen als je weer eens een dagje tussen de koeien wil staan in het weiland?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest
den helder ?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, meer aan de noordzee
Ik heb een dag tussen de koeien gestaan en dat was in groep 8.. Toen gingen we ook de koeien knuffelen enzoquote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat is wel een gemis zeg. Waar ga je dan heen als je weer eens een dagje tussen de koeien wil staan in het weiland?
AH! De concurrentiequote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn 20 seconden lopen van m'n huis
Oh oke, waar dan preciessss?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, meer aan de noordzee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar werk jij danquote:Op woensdag 29 december 2010 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een dag tussen de koeien gestaan en dat was in groep 8.. Toen gingen we ook de koeien knuffelen enzo![]()
[..]
AH! De concurrentie!!
[..]
Oh oke, waar dan preciessss?![]()
Zaandam oid? Krommeniequote:Op woensdag 29 december 2010 23:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar werk jij dan![]()
En, godverdomme waarom zet ik dit hier neer, naast Beverwijk
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef Driepink het volgende:
ik vond het zeer spijtig dat..SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow, dat is eng dichtbijquote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zaandam oid? KrommenieIk ga je stalken whwhehehehe!
Ik werk bij DeenOok 10 seconden van mijn huis af !
Ik had ook een keer dorst en toen ging ik wat drinken en was het ineens over.quote:
Een meisje uit mijn klas ookquote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wow, dat is eng dichtbij
Ik woon precies in Heemskerk
Wat is Deen nou weer voor supermarktquote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zaandam oid? KrommenieIk ga je stalken whwhehehehe!
Ik werk bij DeenOok 10 seconden van mijn huis af !
Heldquote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik had ook een keer dorst en toen ging ik wat drinken en was het ineens over.
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
groetjes Kuzco
Deen Supermarkten, de beste van Noord-Holland en Flevoland jwz.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Wat is Deen nou weer voor supermarkt
oh vandaarquote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deen Supermarkten, de beste van Noord-Holland en Flevoland jwz.
wij hebben hier alleen de jumbo, bas vd heijden, ah, lidl, aldi en super de boer..quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deen Supermarkten, de beste van Noord-Holland en Flevoland jwz.
Brabo!quote:
Ja Zuid-Holland hequote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
wij hebben hier alleen de jumbo, bas vd heijden, ah, lidl, aldi en super de boer..
oh en niet te vergeten, een HOOGVLIET
Waar moet je vandaan komen?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef Driepink het volgende:
haha, ik weet nu heel veel fok woonplaatsen, ik ga jullie allemaal stalken
Dat meisje is dan wel awesomequote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas ook![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen?
[..]
Dat meisje is dan wel awesomewij hebben een supermarkt, die heeft dezelfde naam als het dorp/stadjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen?
[..]
Dat meisje is dan wel awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie? Wij Deen Supermarkten???quote:![]()
Vertel dan, schijtluisquote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
wij hebben een supermarkt, die heeft dezelfde naam als het dorp/stadje
Je dorp heet Jumbo?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
wij hebben een supermarkt, die heeft dezelfde naam als het dorp/stadje
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Wie? Wij Deen Supermarkten???
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind van welOmdat jij AH bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vind je nog wel lief hoor.
Punt voor mijquote:![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat jij AH bentMaar ik vind je nog wel lief hoor.
[..]
Punt voor mij
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
jeuzes, dat is bijna Zeeland
Zeeland!_!
Vind ik niet leukquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:57 schreef Driepink het volgende:
2-0 voor klinker,
want niet geven van iets dat ik wil
Amsterdam is de shit jwz!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
niet fokken met hoogvliet,
wij hebben Hef, ook al luister ik daar niet naar
ik kreeg daardoor wel respect van 12 amsterdamse negers
ik ga niet eens verklappen dat je niet uit amsterdam komt, net zo min als dat ik uit rotterdam komquote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Amsterdam is de shit jwz!
Respectquote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
niet fokken met hoogvliet,
wij hebben Hef, ook al luister ik daar niet naar
ik kreeg daardoor wel respect van 12 amsterdamse negers
Hoiquote:
Ja maar ik ben wel vaak in Amsterdam..quote:Op woensdag 29 december 2010 23:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ga niet eens verklappen dat je niet uit amsterdam komt, net zo min als dat ik uit rotterdam kom
Wel volledig terchtquote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Proletariaat het volgende:
Je adoratietopic zou maar vol komen
wat een prestatie
en dan niet ff buurten, is maar een klein uurtje langer rijdenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ja maar ik ben wel vaak in Amsterdam..Vandaag nog!
Dat ik geadoreerd word sowiesoquote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Proletariaat het volgende:
Je adoratietopic zou maar vol komen
wat een prestatie
Wie ben jij?quote:
ZULLEN WE TROUWEN?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Klinkerbotsing, we postte allebei op 00:00!!! Het is een teken!!
Ik ben daar nog nooit geweestquote:Op donderdag 30 december 2010 00:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jaaaa, kom je hierheen?![]()
Ik wel in Krommenie om te voetballen toendertijdquote:Op donderdag 30 december 2010 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:05 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
neen
ik bedoel ja
altijd moeilijk dat soort vragen
Doei KeizerKuzco!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:07 schreef KeizerKuzco het volgende:
toi toi Klinkerbotsing-adoreerders
NOG 4 NA DEZE POST!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
HOEVEEL POSTS NOG IK KAN DAT NIET ZIEN OP FOK MOBILE
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Amai, het staat er wel
Toch bedankt, Klinkiebots
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Klinkiebots vind ik wel leuk, die houden we er in !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |