Brabo!quote:
Ja Zuid-Holland hequote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
wij hebben hier alleen de jumbo, bas vd heijden, ah, lidl, aldi en super de boer..
oh en niet te vergeten, een HOOGVLIET
Waar moet je vandaan komen?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef Driepink het volgende:
haha, ik weet nu heel veel fok woonplaatsen, ik ga jullie allemaal stalken
Dat meisje is dan wel awesomequote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas ook![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen?
[..]
Dat meisje is dan wel awesomewij hebben een supermarkt, die heeft dezelfde naam als het dorp/stadjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen?
[..]
Dat meisje is dan wel awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie? Wij Deen Supermarkten???quote:![]()
Vertel dan, schijtluisquote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
wij hebben een supermarkt, die heeft dezelfde naam als het dorp/stadje
Je dorp heet Jumbo?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
wij hebben een supermarkt, die heeft dezelfde naam als het dorp/stadje
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Wie? Wij Deen Supermarkten???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind van welOmdat jij AH bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vind je nog wel lief hoor.
Punt voor mijquote:![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat jij AH bentMaar ik vind je nog wel lief hoor.
[..]
Punt voor mij
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
jeuzes, dat is bijna Zeeland
Zeeland!_!
Vind ik niet leukquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:57 schreef Driepink het volgende:
2-0 voor klinker,
want niet geven van iets dat ik wil
Amsterdam is de shit jwz!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
niet fokken met hoogvliet,
wij hebben Hef, ook al luister ik daar niet naar
ik kreeg daardoor wel respect van 12 amsterdamse negers
ik ga niet eens verklappen dat je niet uit amsterdam komt, net zo min als dat ik uit rotterdam komquote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Amsterdam is de shit jwz!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |