quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar1 LUV U NO !
Oh want ik ook in Noord-Hollandquote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen?zo globaal mag iedereen het weten hoor
Eftelingquote:
Ha ik kom je opzoeken jonge en dan zien we nog wel of je dan ook zulke praatjes hebt jongequote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen?zo globaal mag iedereen het weten hoor
Noord noord-holland of toch meer in de richting Amsterdam?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh want ik ook in Noord-Holland![]()
[..]
Efteling![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ha ik kom je opzoeken jonge en dan zien we nog wel of je dan ook zulke praatjes hebt jonge
Richting 020 ja, en jij?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Noord noord-holland of toch meer in de richting Amsterdam?
Oke, maar morgen moet ik wel even werken van 12 tot 3. Ik zal het mama wel even laten weten danquote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ha ik kom je opzoeken jonge en dan zien we nog wel of je dan ook zulke praatjes hebt jonge
Drenthequote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar woon jij dan Keizer Kuzco ?
Waar werk jij?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oke, maar morgen moet ik wel even werken van 12 tot 3. Ik zal het mama wel even laten weten dan
Daar ben ik nog nooit geweestquote:
Hoi Driepinkquote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
hallo, mijn waardige mede-fokster
Bij Hoorn?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toch een stukje naar boven, meer in het midden
Dat is wel een gemis zeg. Waar ga je dan heen als je weer eens een dagje tussen de koeien wil staan in het weiland?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest
den helder ?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, meer aan de noordzee
Ik heb een dag tussen de koeien gestaan en dat was in groep 8.. Toen gingen we ook de koeien knuffelen enzoquote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat is wel een gemis zeg. Waar ga je dan heen als je weer eens een dagje tussen de koeien wil staan in het weiland?
AH! De concurrentiequote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn 20 seconden lopen van m'n huis
Oh oke, waar dan preciessss?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, meer aan de noordzee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar werk jij danquote:Op woensdag 29 december 2010 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een dag tussen de koeien gestaan en dat was in groep 8.. Toen gingen we ook de koeien knuffelen enzo![]()
[..]
AH! De concurrentie!!
[..]
Oh oke, waar dan preciessss?![]()
Zaandam oid? Krommeniequote:Op woensdag 29 december 2010 23:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar werk jij dan![]()
En, godverdomme waarom zet ik dit hier neer, naast Beverwijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |