doe nou gewoon luiequote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja staat op mn todo-list van 2011!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet waar, toch?![]()
KSC?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een drukte, terug naar KSC, doei
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Klinkerbotsing, ik googlede je naam en kwam op dit uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet waar, toch?Nee, dit ben ik:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh oke doeiii RockNijntjee!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een drukte, terug naar KSC, doei
Niet weer copy pasta.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wil je ook weten wat het betekent?
Als je 'seks' in de uitleg verwerkt wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wil je ook weten wat het betekent?
Nou dat kan niet, want in seks zit maar een klinker en dat is de e en dan kan er ook geen klinkerbotsing ontstaan...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je 'seks' in de uitleg verwerkt wel.
Seksshowquote:Op woensdag 29 december 2010 23:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je 'seks' in de uitleg verwerkt wel.
Dan zonder seks.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou dat kan niet, want in seks zit maar een klinker en dat is de e en dan kan er ook geen klinkerbotsing ontstaan...
Klinkerbotsing is de verwarring die ontstaat wanneer we twee letters die meestal één klinker of tweeklank voorstellen (bijvoorbeeld aa of ui), in een woord toch afzonderlijk moeten lezen (dus als a-a of u-i) omdat ze tot verschillende lettergrepen behoren. Dat gebeurt in samenstellingen, in afleidingen en in sommige ongelede woorden die we uit andere talen hebben overgenomen.quote:
Dat vind ik niet verwarrend.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkerbotsing is de verwarring die ontstaat wanneer we twee letters die meestal één klinker of tweeklank voorstellen (bijvoorbeeld aa of ui), in een woord toch afzonderlijk moeten lezen (dus als a-a of u-i) omdat ze tot verschillende lettergrepen behoren. Dat gebeurt in samenstellingen, in afleidingen en in sommige ongelede woorden die we uit andere talen hebben overgenomen.
Maar dat kan zo goed met jou naamquote:Op woensdag 29 december 2010 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verkracht mn naam niet zo![]()
Dat vind ik niet grappig sperzieboner.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar dat kan zo goed met jou naam
Kloenkerklatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |